abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2007 @ 11:41:29 #1
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_55309556
Hai,

Ik heb sinds een kleine week last van een snel-trillend spiertje vlak onder mijn linkeroog. Ik dacht eerst: dat gaat vanzelf wel over, maar heb er nu dus bijna al een week last van. Het is niet continu maar wel een aantal keer per uur dat ie effe brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doet.

Mijn eerste gedachte: vermoeidheid. Maar ik ben net uit bed na een goede nacht, totaal niet moe, en toch loopt dat spiertje weer moeilijk te doen. Ik wil er vanaf! Iemand een idee wat dit kan zijn en of ik er iets aan kan doen?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 16 december 2007 @ 11:44:03 #2
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_55309598
Om de factor 'stress' te testen heb ik Chrismas Del Mar net aangezet om ultiem tot rust te komen
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_55309703
Heb ik ook soms last van :/
  zondag 16 december 2007 @ 11:50:53 #4
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_55309736
Trillende oogspier wordt veelal veroorzaakt door te geringe fysieke inspanning. De transmitterstoffen in de axonen worden aangemaakt maar ontladen onvoldoende. De axonvoet raakt vol en de transmitterstoffen gaan spontaan de overstap naar de spier van het ooglid aan. Regelmatige inspanning zoals sport, (stevig) fietsen en andere (zwaardere) fysieke arbeid prikkelt de zenuwen en doet de transmittersstoffen in het gehele lichaam hun werk doen. De axonvoet raakt verder leeg en de trilling zal gaan verdwijnen.
pi_55309745
quote:
Trillende oogspier wordt veelal veroorzaakt door te geringe fysieke inspanning. De transmitterstoffen in de axonen worden aangemaakt maar ontladen onvoldoende. De axonvoet raakt vol en de transmitterstoffen gaan spontaan de overstap naar de spier van het ooglid aan. Regelmatige inspanning zoals sport, (stevig) fietsen en andere (zwaardere) fysieke arbeid prikkelt de zenuwen en doet de transmittersstoffen in het gehele lichaam hun werk doen. De axonvoet raakt verder leeg en de trilling zal gaan verdwijnen. Deze trillingen komen soms ook bij andere hiervoor gevoelige spieren (vingers ed). Er zijn enkel uitzonderingen maar deze zijn redelijk zeldzaam. Lichaamsbeweging is niet alleen voor hart en bloedvaten goed maar voor ons hele lichaam. Ook het zenuwstelsel.
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=9136&categorie_id=17
pi_55309748
Ik heb dat ook wel eens, irritant is dat. Al heel lang niet meer gehad trouwens. *afklopt*
pi_55309801
Als ik kijk naar de reactie van Ossieman, zou ik zeggen:
Wanneer je weer een trillend spiertje hebt, ga eens een blokje om rennen/ hard fietsen.
Kijken of het dan overgaat.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 16 december 2007 @ 11:57:40 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_55309870
TS beweegt dus gewoon te weinig.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 16 december 2007 @ 11:57:47 #9
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_55309875
quote:
Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef OssieMan het volgende:
Trillende oogspier wordt veelal veroorzaakt door te geringe fysieke inspanning. De transmitterstoffen in de axonen worden aangemaakt maar ontladen onvoldoende. De axonvoet raakt vol en de transmitterstoffen gaan spontaan de overstap naar de spier van het ooglid aan. Regelmatige inspanning zoals sport, (stevig) fietsen en andere (zwaardere) fysieke arbeid prikkelt de zenuwen en doet de transmittersstoffen in het gehele lichaam hun werk doen. De axonvoet raakt verder leeg en de trilling zal gaan verdwijnen.

Gisteren toch (voor mijn doen) redelijk fanatiek op de loopband gestaan. Maar dit is toch wel nuttige informatie!

Chrismas Del Mar ( ) aan heeft overigens nog geen effect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')