abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:06 #251
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_56068911
Ik heb dus nu ook beta 3 erop gezet... Maar mn 32bpp graphics werken nog steeds niet

Ik heb onder misc de regel toegevoegd en alle tars uitgepakt en ze staan zelf ook nog in de data map. Ik weet het ff niet meer.. iemand suggesties?

--EDIT--

Ok hij doet het nu, maar alleen de -simple versie, de -anim versie niet. Maar zo groot is het verschil daartussen toch niet?
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:41:34 #252
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_56069077
en weet iemand wat het verschil is tussen de beta 3 en beta 2?
pi_56069825
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik heb dus nu ook beta 3 erop gezet... Maar mn 32bpp graphics werken nog steeds niet

Ik heb onder misc de regel toegevoegd en alle tars uitgepakt en ze staan zelf ook nog in de data map. Ik weet het ff niet meer.. iemand suggesties?

--EDIT--

Ok hij doet het nu, maar alleen de -simple versie, de -anim versie niet. Maar zo groot is het verschil daartussen toch niet?
Volgens mij hoef/ mag je die .tars niet uit( te )pakken.


Een changelog voor 0.6.0 beta 3 heb ik ook nog niet kunnen vinden, maar meestal duurt dat een dagje voordat die ergens op tt-forums.net wordt geplaatst.

[ Bericht 9% gewijzigd door vanOekelen op 16-01-2008 12:21:02 ]
  Lieve Belg woensdag 16 januari 2008 @ 14:10:45 #254
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56072919
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef vanOekelen het volgende:


Een changelog voor 0.6.0 beta 3 heb ik ook nog niet kunnen vinden, maar meestal duurt dat een dagje voordat die ergens op tt-forums.net wordt geplaatst.
Als je nu gewoon eens in die zip kijkt:
quote:
0.6.0-beta3 (2008-01-16)
------------------------------------------------------------------------
-Feature: Replaced fixed size custom name array. Names are now attached to their object directly and there is no limit to the amount of names (r11822)
-Feature: Add drag-n-drop support to the raise/lower land tools. Land is raised/lowered at the start and the rest of the area levelled to match (r11759)
-Feature: Add support for NewGRF's train 'tilt' flag. Trains with tilt capability (specific details are per NewGRF set) will be given a 20% speed limit bonus on curves (r11741)
-Feature: Added sorting for cost, running costs and speed to road vehicles and ships build windows (r11710)
-Feature: List neutral stations where the player has service in the station list too (r11670)
-Feature: Check whether (some) characters are missing in the current 'font' for the 'currently' chosen language and give a warning when that does happen (r11646)
-Feature: Support shore replacement via Action 5 (r11726)
-Fix: When two NewGRFs 'fight' to define the same cargo it could happen that the strings are defined by one cargo and the 'action2' by another and when one assumes that both come from the same NewGRF [FS#1559] (r11862)
-Fix: Recompute town population when removing a 'newhouses' grf, or when loading a game with missing 'newhouses' grfs [FS#1335] (r11855)
-Fix: Road vehicle count was incorrect in network lobby window (r11844)
-Fix: Mark dirty canal tile even in diagonal direction from flooded tile, draw correctly canal next to half flooded rail tile (r11843, r11838)
-Fix: At least one instance of dmusic driver is needed for it to be registered and usable (r11826)
-Fix: An articulated road vehicle could split up when it turned around at a corner and then would enter a drive through station at the next tile [FS#1627] (r11825)
-Fix: Switch _screen to the output buffer and disable usage of 32bpp-anim animation buffer during giant screenshots [FS#1602] (r11813)
-Fix: Do not crash trains when leaving depot to a very long track [FS#716] (r11802)
-Fix: Take town rating into account when testing if a command can be executed [FS#1616] (r11795)
-Fix: Reversing a train when loading at a station with an adjacent station in the same axis crashed [FS#1632] (r11794)
-Fix: Group names got not deallocated in the command test run [FS#1614] (r11743)
-Fix: Run window tick events when paused, so that news pop-ups and the about window still progress. For other windows the events are ignored when paused [FS#1319] (r11742)
-Fix: Modify and possibly discard key events for code points in the unicode private use area [FS#1610] (r11740)
-Fix: Set the new scroll position after zooming in instead of before, as the zoom will cancel it out [FS#1609] (r11739)
-Fix: Do not reset loading indicator IDs when only reloading NewGRFs [FS#1574] (r11735)
-Fix: Elrail merge gave elrail, monorail & maglev unintended speed bonuses for curves, as the bonus was based on the railtype index. The bonus is now specified by a property of the railtype (r11732)
-Fix: Clear sprite override data before performing NewGRF wagon attach callback. This stopped the callback working for autoreplace and when moving wagons from train to train in a depot [FS#1582] (r11731)
-Fix: If there are no houses that can be build in a specific year yet, force the houses with the earliest introduction year to be available [FS#1577] (r11727)
-Fix: Make it impossible (for users) to circumvent the length checking of the NewGRF 'allow wagon attach' callback by moving several wagons at a time (r11724)
-Fix: Do not put more than one Random() in function calls because parameter evaluation order is not guaranteed in the c++ standard [FS#1561] (r11716)
-Fix: Do not allow player inauguration date on scenarios to be bigger than current year [FS#1569] (r11714)
-Fix: Add more house string id ranges to MapGRFStringID so NewGRFs use the proper string ids (r11712)
-Fix: Do not allow refitting flooded (destroyed) vehicles (r11707)
-Fix: Trains could have sprites with wrong direction when reversing, also was inconsistent with save/load process [FS#1557] (r11705)
-Fix: When removing buoys, return to water or canal depending on their owner (r11666)
-Fix: Animation informations should not be copied from original industry tile spec, while doing an action 00, industry tile, prop 08 (r11665)
-Fix: Do not allow modifying non-uniform stations when non-uniform stations are disabled [FS#1563] (r11659)
-Fix: 'Initialised' NewGRFs could still be deactivated in the later 'activation' pass (r11650)
-Fix: Vehicles were still followed when sold [FS#1541] (r11632)
-Fix: Many viewports could crash the scenario editor [FS#1527] (r11629)
-Fix: Popping from text reference stack must be done in a precise order. But some compiler (MSVC) over optimised it and inverted this order [FS#1532] (r11627)
-Fix: There were still some cases where one could not build a tram track, but the tram could become blocked [FS#1525] (r11621)
-Fix: Do not make crossing red behind depot the train is entering [FS#1531] (r11619)
-Fix: Buoys are just waypoints, so don't allow load/unload/transfert for them (r11618)
-Fix: Sometimes large values could go off the chart [FS#1526] (r11616)
-Fix: Temperate banks can only be built in towns (over a house) (r11615)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56073502
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Jump het volgende:
Als je nu gewoon eens in die zip kijkt:
Dan moet je die eerst downloaden, maar voor je iets download wil je toch weten wat er veranderd is?
Bij normale programma's dan, bij OpenTTD is het altijd wel de moeite om een nieuwe versie te downloaden natuurlijk .
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:05:31 #256
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_56077572
Maarten:
1patch road_stop_on_town_road 1
graag ;)
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:28:59 #257
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56078115
Zo, mijn servers inclusief de Fok!server zijn ook weer geupdate
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:34:51 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56081353
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:05 schreef yorP het volgende:
Maarten:
[ code verwijderd ]

graag
HMM! Natuurlijk moet dat aan, ik dacht dat ik dat op alle servers aan gezet had....

Dank.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:41:27 #259
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56081584
quote:
Ook weer geupdate
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56139733
ik zie veel van die mooie plaatjs van station aan een fabriek of kolenmijn. en dan ziet het station er ook zo uit.
kan je dan met een 6.0.3 versie ook zo iets krijgen. of is dat alleen nightly. en waar kan ik die downloade voor 6.0.3
ik type ook mar wat
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:39:29 #261
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56141132
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef armmoetzaaier het volgende:
6.0.3
Wat is dat voor raar versienummer? Die ken ik nog niet!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56141182
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat is dat voor raar versienummer? Die ken ik nog niet!
pi_56142224
moet het weer precies 0.6.0 beta 3
ik type ook mar wat
  zaterdag 19 januari 2008 @ 08:52:10 #264
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56148277
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik zie veel van die mooie plaatjs van station aan een fabriek of kolenmijn. en dan ziet het station er ook zo uit.
kan je dan met een 6.0.3 versie ook zo iets krijgen.
Ja.
quote:
of is dat alleen nightly.
Nee.
quote:
en waar kan ik die downloade voor 6.0.3
Zie een paar posts terug van mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart op 19-01-2008 08:59:35 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:25:46 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56148403
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef armmoetzaaier het volgende:
moet het weer precies 0.6.0 beta 3
Onder het motto, we zetten er ergens een 6 en een 3 in, en dan is het goed?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56151477
Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...

[ Bericht 48% gewijzigd door Lampje_NL op 19-01-2008 14:52:43 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_56155018
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef Lampje_NL het volgende:


Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Kort en simpel gezegd: Ja.
quote:
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...
Dat is dus omdat je nog te weinig vervoert. Als je meer treinen inzet, zal de hoeveelheid aangeboden goederen ook toenemen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:10:44 #268
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56157045
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef Lampje_NL het volgende:


Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...
Het is het makkelijkste als je je treinen op full load zet. Als er dan geen trein meer staat te laden op het station, heb je er te weinig en moet je er eentje bij bouwen. Als je er drie of meer hebt die staan te laden, moet je er een aantal verwijderen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg zaterdag 19 januari 2008 @ 20:16:47 #269
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56161575
r11926 peter1138 2008-01-19 18:00:54 +0100 (Sat, 19 Jan 2008) 2 lines
-Feature: Rivers. Graphics must be provided by NewGRF else rivers are drawn as canals. Rivers can currently only be placed with-in the scenario editor.


Tof
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56164267
Eeen vraagje want ik kom er niet uit
Als je zoon Ro in Ro out ofzo station maakt

Dan krijg je het zo: Station -> Grijs | -> Geel -
Als ik dat doe dan krijg ik dat die Gele - op groen blijft en dat alles toch daar heen rijdt, en alles er achter vast loop

Hoe moet ik het dan doen dat dat stoplicht ook op rood springt ?
ik hoop dat jullie het snappen, anders teken ik het wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Lampje_NL op 19-01-2008 22:29:46 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zaterdag 19 januari 2008 @ 23:40:32 #271
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167273
Teken het even
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 00:06:00 #272
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167753
Zijn er nog mensen die de Canadeese set met treinen gebruiken en dit tegenkomen als ze trams willen bouwen?

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56167765
Mijn Uber Pwn PhotoshopPaint Skills
Edit: (Was even vergeten dat Kikkershack hier niet werkte XD)


Wat voor singel moet op de kleur Blauw, Groen en Grijs ?
Want als ik Grijs een Grijze | zet, op de Blauw een Gele - en bij de Groen uh ook Gele -
En bijv de onder 5 zijn vol, en staat er nog steeds groen bij de Blauwe ? ..
Hoe kan ik dat oplossen ?

Hoop dat je het nu snapt XD anders probeer ik wel screenshot in TT te maken ^^

[ Bericht 11% gewijzigd door Lampje_NL op 20-01-2008 00:13:11 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 00:15:15 #274
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167942
Zoiets



Vooraan een gewoon entry signal. Bij de drie signalen op een rij zijn de twee buitenste met gele vlakjes, het binnenste met een wit
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56168135
Oke Bedankt zal het eens proberen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')