quote:
Die had ik dus ook al gespot in Noord. Vond ik wel opvallend omdat ze op die lijnen naar Zaandam eigenlijk altijd lagevloers mat inzetten. Dan komen ze met die oude bus aanzetten. Waar overigens wel sublieme banken inzitten!
Opmerkelijk genoeg ben ik op lijn 32 ook weer waterstoffen tegen gekomen, terwijl ik doorgekregen had dat het per 1 jan afgelopen zou zijn. Snap ik ook niet helemaal meer
ook kwam ik dit puike bericht weer tegen, zo zie je dat de kansen jongeren hun kansen weer goed benut hebben.
http://www.gvb.nl/reizige(...)chadezonderinfo.aspx schade, zónder info 8 januari 2008
De hoeveelheid schade rond Oud en Nieuw blijkt groter dan wij in eerste instantie dachten. Een aantal haltes is totaal vernield, andere hebben beschadigde of verdwenen informatievitrines.
Het gevolg: haltes zonder enige vorm van beschutting. Haltes zonder reisinformatie. Geen lijnenkaart. Geen haltevertrekstaat. Wel een schadepost. En een hoeveelheid werk.
Het zal duidelijk zijn: deze schade is niet in één of twee dagen hersteld. Er wordt door JCDecaux en door GVB hard aan gewerkt. In Geuzenveld, in Noord en alle andere plekken waar de abri's het om de een of andere reden moesten ontgelden. Maar het gaat even een tijdje duren.
Onze excuses voor het ongemak.