Sorry, ik bedoel wel 1:18 natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef Adjeuj het volgende:
Red Line heeft een paar Enzo's. Maar dat had je zelf ook kunnen vinden
Zijn zeker mooie modellen zeg. Jammer dat ze geen na-oorlogse auto's hebben. Musclecars ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:05 schreef mvdejong het volgende:
VF is in 1/43, maar absolute top tegen absolute top-prijzen.
Geen Ferrari's, wel Aston Martins, Bentley's, Amerikanen ...
Ik vond op internet dat ze ooit een kit van de Aston Martin Lagonda Shooting Break uit de 90-er jaren in het assortiment hadden, geen enkel andere leverancier heeft die ooit gebouwd (in het echt zijn er ook maar 4 saloons en 4 shooting-breaks van de Lagonda uit die tijd gebouwd, feitelijk 4-deurs conversies van de Virage uit dit tijd).quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zijn zeker mooie modellen zeg. Jammer dat ze geen na-oorlogse auto's hebben. Musclecars ofzo.
Goeie prijs! Laurent Tay (Garage 43 in Singapore) bouwt voor mij de Daytona Competizione, Tour de France winnaar 1972. Ook ongeveer door die prijs. Maar die kit (BBR/Arena) is lang zo zeldzaam niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:29 schreef mvdejong het volgende:
Dit is mijn absolute droom-auto, dus eens nagevraagd, en ze gaan er eentje voor me bouwen, EUR 299. Kleuren van carosserie, stoelen en andere interieur-delen naar mijn wensen, net zoals de nummer-borden.
Ik heb in het verleden ns Hotwheels gekocht maar dat zijn nu inderdaad de auto´s waar mijn neefje mee speelt als ie op bezoek komt. Zelfde geldt voor de Bburago´s. Hij staat wel ns verlekkerd voor de vitrinekasten, maar daar zit gelukkig een slot op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef Tarabass het volgende:
Hmm, die hotwheels vind ik er zo op internet net uitzien alsof mijn neefje er mee kan gaan spelen. Zie ik dat verkeerd of zoek ik verkeerd?
die heb ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel wel 1:18 natuurlijk [afbeelding]
Hoe is het merk 'Red Line' verder, ken het niet en gezien de prijzen lijkt het mij wel een zwaar gedetailleerde modelbouwer?
edit: 1:18 stond niet in de lijst maar kwam met zoeken wel naar boven. Een hele mooie van BBR-cars gevonden. Gave wagen! Even bij mijn favorieten gedropt!
[afbeelding]
die prijs op marktplaatsquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:48 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
BBR Models
http://cgi.benl.ebay.be/B(...)Z92162QQcmdZViewItem
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3DFerrari+Enzo+BBR+%26meta%3D&url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/modelauto-s-en-miniaturen/124612753-bbr-ferrari-enzo-rood-schaal-1-43-nieuw-in-doos.html%3Fxref%3D1
Minichamps zag er inderdaad ook goed uit. Ik zal die in mijn achterhoofd houden als ik geld heb voor een F2007 van Raikkonen, want die moet zeker in de kast komen te staan! En dat hotwheels inderdaad, mwa zelfs de duurdere lijnen vallen me wat tegen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef Raikkonen_WC het volgende:
Ik koop al mijn wagens van Minichamps. Kwa F1 wagens zijn deze kwalitatief super. De Hotwheels laat ik zoveel mogelijk links liggen, omdat deze kwa details zwaar teleur stellen. Vooral met afwerking kwa helmen en vormen vind ik ze heel slecht afgewerkt.
bron?quote:Op woensdag 12 december 2007 03:23 schreef Stefan740 het volgende:
Volgend jaar gaat AutoArt de Ferrai modellen maken, dus ff wachten
Hoe is dat merk qua kwaliteit? Ziet er op de website wel goed uit zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 03:23 schreef Stefan740 het volgende:
Volgend jaar gaat AutoArt de Ferrai modellen maken, dus ff wachten
Tegenwoordig geloof ik niet meer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik weet niet of Minichamps modelen 1:18 maakt maar de 1:43 vind ik zelf mooi.
De kwaliteit van AutoArt vind ik zelf primaquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hoe is dat merk qua kwaliteit? Ziet er op de website wel goed uit zeg.
Die ziet er inderdaad goed uit! Mooie, vette car..quote:Op woensdag 12 december 2007 12:44 schreef NED het volgende:
Ik heb zelf een BMW M3 GTR van Minichamps in 1:18.
Inderdaad erg mooi en veel details
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |