Hoi!
Een vraagje aan de WiFi kenners:
Ik zit hier dus in het centrum van een stad en het stikt hier van de public WiFi acces points
Als ik dan lekker op het balkonnetje gaat zitten kan ik deze allemaal prima ontvangen
Nu is het dus een beetje koud en zit ik binnen : de ontvangst is hier slecht
Mijn vraag is:
- hoe versterk je je ontvangst? ik heb al het e.e.a. opgezocht en gevonden, en aangezien ik een interne wireless kaart heb zal dat niet makkelijk zijn (althans, niet zonder er geld aan uit te geven)
Wat ik wel zou kunnen doen is dus het e.e.a. updaten zoals de drivers, zal dat enig effect hebben? Volgens een aantal mensen die ik sprak hebben zij zeker een verdubbeling van ontvangst kunnen zien na het updaten van de drivers.
Liegen zij of is dit inderdaad mogelijk?
Mocht het inderdaad zo zijn, dan wil ik mijn drivertjes wel even updaten en hierover heb ik een andere vraag
Ik maak gebruik van Intel Pro wireless 3945BG software, op de Intel site kan ik maar lastig de driver vinden
Wel heb ik dit gevonden:
1 2 3 4 5 | Intel® PRO/Wireless Drivers-Only for Windows Vista* (5012KB) 11.5.0.32 11/8/2007 Microsoft Windows Vista* Drivers for Intel® Wireless WiFi Link 4965AGN and Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection.
OS:Windows Vista* Business, 32-bit version, Windows Vista* Business, 64-bit version, |
Ik zie dus een klein verschil : Intel® PRO/Wireless 3945
ABG : de A
Is dit nou de driver die voor mijn 3945BG bestemd is?