abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2007 @ 10:16:50 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55163686
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55163789
NEC kreeg eigenlijk te weinig natuurlijk. Tegen wie moeten ze volgende week?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 10 december 2007 @ 10:24:11 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55163823
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55165409
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
gelijk heb je
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_55165561
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:22 schreef JanVanHalst het volgende:
NEC kreeg eigenlijk te weinig natuurlijk. Tegen wie moeten ze volgende week?
Graafschap..

helaas krijgen we al weken te weinig.. we hadden uit de afgelopen 3 wedstrijden (sparta, utrecht, heerenveen) gewoon minstens 7 punten verdient..

en dan heb ik het nog niet over eerder dit seizoen (ajax uit, vitesse uit).. wedstrijden die we ook verdienden te winnen..

maargoed als als als.. als je niet scoort verdien je 't ook niet om te winnen.. maar anders zouden we er nu heel wat beter voor staan (top8)
Brett Holman
pi_55169152
Been heeft inmiddels wel bewezen een elftal leuk te kunnen laten voetballen. Maar toch vind ik zijn opstellingen vaak dubieus.
Tim Janssen heeft pas één keer op zijn eigenlijke positie kunnen spelen. Als rechtsbuiten en aanvallende middenvelder is hij niet eens zo slecht, maar het zijn duidelijk niet zijn posities.

Gewoon een spitsenduo met Janssen en Van Beukering, met daarachter Holman. Geen plaats voor Lens wat mij betreft.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55169986
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Been heeft inmiddels wel bewezen een elftal leuk te kunnen laten voetballen. Maar toch vind ik zijn opstellingen vaak dubieus.
Tim Janssen heeft pas één keer op zijn eigenlijke positie kunnen spelen. Als rechtsbuiten en aanvallende middenvelder is hij niet eens zo slecht, maar het zijn duidelijk niet zijn posities.

Gewoon een spitsenduo met Janssen en Van Beukering, met daarachter Holman. Geen plaats voor Lens wat mij betreft.
Ik vind Lens de laatste wedstrijden anders dreigender dan van Beukering.. als het aan mij ligt mag van Beukering op de bank en mogen Janssen en Len voorin..
Brett Holman
pi_55170377
Hrepka binnenkort terug naar Hongarije.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 10 december 2007 @ 16:12:18 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_55170879
Slechte zaken gedaan gisteren hoor. Nog maar twee punten van de Rode Lantaarn af. De Graafschap wordt ook lastig.
pi_55172468
Zaterdag de derby volle bak?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55176886
Vet dat mijn Jack er nog steeds staat.
pi_55180947
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Hrepka binnenkort terug naar Hongarije.
Ik zal hem niet zo erg missen als hij zijn kansen.
pi_55181169
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Been heeft inmiddels wel bewezen een elftal leuk te kunnen laten voetballen. Maar toch vind ik zijn opstellingen vaak dubieus.
Tim Janssen heeft pas één keer op zijn eigenlijke positie kunnen spelen. Als rechtsbuiten en aanvallende middenvelder is hij niet eens zo slecht, maar het zijn duidelijk niet zijn posities.

Gewoon een spitsenduo met Janssen en Van Beukering, met daarachter Holman. Geen plaats voor Lens wat mij betreft.
Been houdt van 4-3-3 dus dat kun je vergeten. Ik verwacht een voorhoede van Holman-Beukering-Lens waarbij Holman en Lens wisselen van flank.

Jammer voor Janssen, maar ik begrijp zijn aankoop niet zo. Met het systeem wat Been wil spelen kunnen zowel vBeukering als Janssen alleen in de centrale spitspositie uit de voeten, dus is 1 vd 2 een overbodige aankoop aangezien ze allebei gehaald zijn voor de basis. Janssen op de flank heeft geen indruk op mij gemaakt.
pi_55181522
Inderdaad, Janssen hoort gewoon in de spits, en anders helemaal nergens..

Ik heb een voorgevoel dat als Olsson weggaat er toch wel een leuke aankoop gaat komen..
Brett Holman
pi_55182678
Volgens Been speelde Janssen geen rechtsbuiten, maar als spits die van rechts komt..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55186452
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Roberto258 het volgende:
Zaterdag de derby volle bak?
Nee. Het is autocombi, dus denk dat er niet meer dan 200 man meegaan. Zondag in Rotterdam was ook alweer barweinig: nog geen 200 man terwijl het vrij vervoer was.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 13 december 2007 @ 10:56:12 #17
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55239204
Ik vrees dat de 3 punten pas thuis tegen Venlo gepakt gaan worden, iig not niet bij de Graafschap. De statistieken zijn niet goed en de uitwedstrijden dit seizoen zijn ook niet echt goed verlopen (behalve de 0-0 bij Ajax en 2 goals tegen Utrecht).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55291060
Saidi in de basis vanavond, ipv Janssen. Ben wel benieuwd hoe hij het in de basis zal doen, zijn invalbeurten waren niet heel denderend moet ik zeggen.

Er mag nu wel een keer gewonnen worden in een uitwedstrijd.
pi_55291225
NEC heeft een oriënterend gesprek gevoerd met Nick van der Velden (FC Dordrecht).
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55292065
Hmm ken hem niet

wat voor een type speler is dat?
Brett Holman
pi_55293028
quote:
Doordat Nick van der Velden weinig wedstrijden speelde in Waalwijk, werd hij in het seizoen 2005/06 verhuurd aan FC Dordrecht. Door zijn goede spel mocht hij in het seizoen 2006/07 in Waalwijk blijven. Maar omdat hij weer weinig speeltijd kreeg, werd hij in de winterstop voor anderhalf seizoen aan FC Dordrecht verhuurd. Door een clausule in het huurcontract kon RKC Nick van der Velden terughalen bij degradatie. In eerste instantie haalde RKC hem ook terug, maar uiteindelijk mocht hij weg en tekende hij een tweejarig contract bij FC Dordrecht.
Een middenvelder met nog een contract tot 2009.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55293967
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Strooper het volgende:

[..]

Nee. Het is autocombi, dus denk dat er niet meer dan 200 man meegaan. Zondag in Rotterdam was ook alweer barweinig: nog geen 200 man terwijl het vrij vervoer was.
Je zal toch ook wel gek zijn om helemaal naar Rotterdam te gaan om daar NEC punten weg te zien geven?

Te vaak ingetrapt in het verleden.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 16 december 2007 @ 08:27:39 #23
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55308084
Op de valreep nog een puntje, hopelijk zit het de komende tijd een keertje wat vaker mee
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 17 december 2007 @ 11:31:10 #24
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55332180
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:50 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Een middenvelder met nog een contract tot 2009.
Een afdankertje van RKC, preceis wat NEC nodig heeft.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55333640
Volgens mij kan je beter Holman op die positie neerzetten.

Volgende week tijd voor een stuntje dunkt mij.
pi_55334623
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:46 schreef -J-D- het volgende:
NEC heeft een oriënterend gesprek gevoerd met Nick van der Velden (FC Dordrecht).
WTF, die gozer heeft echt nog niks gepresteerd dit seizoen.
pi_55334997
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

WTF, die gozer heeft echt nog niks gepresteerd dit seizoen.
Nou, dan past hij perfect bij de rest van de NEC-selectie...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55341228
**Leen Looyen is de nieuwe bondscoach van de Nederlandse Antillen.Looyen (60)
heeft een contract getekend tot medio 2008.In die periode spelen de Antillen
in de WK-kwalificatie tegen Nicaragua en,bij winst,tegen Haïti.

De oud-trainer van NEC,FC Groningen,RKC Waalwijk,Willem II,Vitesse,NAC Breda en
het Zwitserse St.Gallen,is momenteel als hoofd scouting werkzaam bij NEC.Hij
gaat beide functies de komende maanden combineren.

I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55343847
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:31 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Een afdankertje van RKC, preceis wat NEC nodig heeft.
Onzin, RKC heeft hem nooit een fatsoenlijke kans gegeven. Als je die jongen vertrouwen geeft, kan het ook een goede eredivisiespeler worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55343863
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

WTF, die gozer heeft echt nog niks gepresteerd dit seizoen.
11 goals gescoord maar... Handvol assists. Maar inderdaad, slechte voetballer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55344933
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef -J-D- het volgende:
**Leen Looyen is de nieuwe bondscoach van de Nederlandse Antillen.Looyen (60)
heeft een contract getekend tot medio 2008.In die periode spelen de Antillen
in de WK-kwalificatie tegen Nicaragua en,bij winst,tegen Haïti.

De oud-trainer van NEC,FC Groningen,RKC Waalwijk,Willem II,Vitesse,NAC Breda en
het Zwitserse St.Gallen,is momenteel als hoofd scouting werkzaam bij NEC.Hij
gaat beide functies de komende maanden combineren.

Ik zat gister Hoofdklasse op Noord-Holland sport te kijken, waar een speler van Turkiyemspor trots vertelde dat hij nu ook international was, bij de Antillen
pi_55350276
Zondag lekker naar Feyenoord thuis

Die van der Velden zal ik vrijdag tijdens de jupiler league eens op letten, iedere versterking is welkom op het moment..
Brett Holman
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:40:58 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55359993
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef endr0me het volgende:
Zondag lekker naar Feyenoord thuis
Helaas wel zonder Jonas
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55368972
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik zat gister Hoofdklasse op Noord-Holland sport te kijken, waar een speler van Turkiyemspor trots vertelde dat hij nu ook international was, bij de Antillen
In de voorselectie zitten zelfs twee spelers van eerste klasser Heerjansdam.

Welke Antilliaan loopt er bij Türkiyemspor trouwens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55378863
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

In de voorselectie zitten zelfs twee spelers van eerste klasser Heerjansdam.

Welke Antilliaan loopt er bij Türkiyemspor trouwens?
Ik heb het even teruggekeken ( http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9 ) De maker van de beslissende fout is de international van de Antillen. Lennox Mauris.
pi_55382953
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Helaas wel zonder Jonas
Inderdaad. Wie zal hem vervangen?
pi_55391038
quote:
Op woensdag 19 december 2007 02:13 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik heb het even teruggekeken ( http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9 ) De maker van de beslissende fout is de international van de Antillen. Lennox Mauris.
Ah, Mauris.

Vandaar, die is later in het seizoen gekomen nadat Haaglandia hem wegstuurde wegens herhaaldelijk fout gedrag in het veld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 december 2007 @ 18:50:45 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55394612
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef EKterror het volgende:

[..]

Inderdaad. Wie zal hem vervangen?
Met een fitte selectie zou het ongetwijfeld Otten geweest zijn. Maandag werd Davids genoemd, om die een linie terug te laten zakken. Weet niet of Potje een optie is tegen die beweeglijke Rotterdammers
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55397606
Potje is geblesseerd.. ik verwacht el-ak en davids als centr. linksback.. op het middenveld zal het dan Vadocz Holman en van brakel/worm worden..
Brett Holman
pi_55447013
quote:
Trainer Mario Been maakt de selectie voor de wedstrijd tegen Feyenoord morgen na de laatste training pas bekend, maar vandaag is duidelijk geworden dat Jhonny van Beukering en Brett Holman daar niet bij zullen zitten in verband met blessures.
Van Beukering is onvoldoende hersteld van de hersenschudding die hij vorige week in de wedstrijd tegen De Graafschap opliep en Holman kampt met een bovenbeenblessure.

Deze blessures komen N.E.C. slecht uit want naast dit duo zijn ook de geschorste Jonas Olsson en de geblesseerden Patrick Pothuizen, Mark Otten, Mark van den Boogaart en Dominique Scholten niet beschikbaar.
Dan wordt de opstelling een hele puzzel:

Babos
Muslu Wisgerhof Vadocz? El Ak
Davids Worm Kivuvu
Ntibazonkiza Lens Janssen

Evt. Vadocz centraal achterin? Of anders Davids idd.

Ik zet m'n geld op Feyenoord
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55465331
Niet Naïm Aarab centraal?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55465426
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef methodmich het volgende:
Niet Naïm Aarab centraal?
Is een optie, maar heeft bijna alleen maar als vervanger van Muslu gespeeld als rechtsback op 5 minuten na tegen AZ.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55465476
Van der Velden heeft trouwens gezegd tot de zomer bij FC Dordrecht te willen blijven. Maar die hebben dus Van der Sloot gehuurd, die speelt op dezelfde plek, dus ben benieuwd of hij niet toch naar NEC of een andere eredivisieclub gaat. Want je haalt Van der Sloot niet voor de bank en daar zet je Van der Velden niet op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55467747
Maar die van der Velden heeft dus wel wat scorend vermogen als ik eerdere posts lees? kom er maar niet aan toe om de Jupiler league te volgen

Morgen Feyenoord, we gaan niet winnen natuurlijk, helemaal niet met meneer Worm in de basis.. lang de 0 houden voor de goede sfeer dan maar,,
Brett Holman
pi_55467822
En Janssen valt ook af voor Feyenoord. Op deze manier gaan we nog veel plezier beleven aan onze 'nieuwe' spitsen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55472919
Na Janssen valt ook het 'gastoptreden' van morgen af:

Zanger zegt optreden bij NEC-Feyenoord af na dreigementen

Zanger Danny Lukassen heeft het optreden dat hij zondag zou geven voorafgaand aan de wedstrijd tussen NEC en Feyenoord, geannuleerd. De zanger heeft hiertoe besloten, nadat hij via de e-mail een aantal dreigbrieven kreeg.

"Ik hoop dat ik hiermee tegemoet kom aan de wens van al die mensen die anno 2007 bedreigingen naar mijn hoofd gooien en wens een ieder die vooral voetbal een warm hart toe dragen en zich niet laten leiden door blinde woede en haatgevoelens een fantastische wedstrijd", schrijft Lukassen op zijn website.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  zondag 23 december 2007 @ 09:04:54 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55484129
Had stiekem gehoopt op een afgelasting
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 23 december 2007 @ 10:57:17 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55485058
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef endr0me het volgende:
Morgen Feyenoord, we gaan niet winnen natuurlijk, helemaal niet met meneer Worm in de basis.. lang de 0 houden voor de goede sfeer dan maar,,
Niet zo negatief. Zo goed is Feijenoord niet in uitwedstrijden. Misschien slepen jullie er een gelijkspelletje uit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55485211
Nou enige mogelijkheid op een puntje is dan wel 0-0 houden. Ik zie het in ieder geval niet zitten voor vanmiddag.

Maar aan de andere kant, juist als je iets niet verwacht,.....
pi_55485300
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik zat gister Hoofdklasse op Noord-Holland sport te kijken, waar een speler van Turkiyemspor trots vertelde dat hij nu ook international was, bij de Antillen
dat is toch juist goed? dat was de kampioen van de zondaghoofdklasses, dus dat is het niveau van de eerste divisie, ik schat middenmoot. de meeste antilliaanse spelers waren over het algemeen altijd spelers uit Curaçao waar niet eens een competitie op het hoofdklasse niveau is.
pi_55486391
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:17 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

dat is toch juist goed? dat was de kampioen van de zondaghoofdklasses, dus dat is het niveau van de eerste divisie, ik schat middenmoot. de meeste antilliaanse spelers waren over het algemeen altijd spelers uit Curaçao waar niet eens een competitie op het hoofdklasse niveau is.
Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.
  zondag 23 december 2007 @ 14:39:36 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55490332
Nou, tegen een compleet NEC had ik het nog moeten zien, eerste helft ging gelijk op. Daarna jammer genoeg foutje van Davids en dan is het afgelopen, met name omdat we gewoon teveel basisklanten/aanvallers misten. Luinge helpt dan ook niet veel
Verder opvallend: El Ak, die Slory in zijn broekzak had (is dat een international?? Geef dan El Ak maar eens een kans...) en jammer dat Vadocs er af moest, hopelijk niets ernstigs.
En natuurlijk mocht Nicky H. invallen: kon hij ook eens als winnaar van het veld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55494404
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
Nou, tegen een compleet NEC had ik het nog moeten zien, eerste helft ging gelijk op. Daarna jammer genoeg foutje van Davids en dan is het afgelopen, met name omdat we gewoon teveel basisklanten/aanvallers misten. Luinge helpt dan ook niet veel
Verder opvallend: El Ak, die Slory in zijn broekzak had (is dat een international?? Geef dan El Ak maar eens een kans...) en jammer dat Vadocs er af moest, hopelijk niets ernstigs.
En natuurlijk mocht Nicky H. invallen: kon hij ook eens als winnaar van het veld
Die foutjes van Davids beginnen me wel een beetje te irriteren. Zowiezo al die te korte passjes vandaag, met name de tweede helft, was zwaar irritant. Het ziet er af en toe leuk uit maar het is zo rendementloos.

Verder natuurlijk kutuitslagen met VVV en Excelsior, degradatiegevaar wordt steeds groter.....
pi_55494599
NEC schat ik toch wel een stuk hoger in dan de meeste clubs onderin. Maar blijkbaar kunnen ze ondanks best goed voetbal iedere keer weer geen overwinning afdwingen.
pi_55494753
Overigens goed van Been dat hij van Brakel in de basis zette, in die jongen zie ik wel toekomst. Meer dan in Worm bijvoorbeeld. (wát een drama weer vandaag)
pi_55503751
Worm en Lens, drama..

Brakel Davids Vadocz Kivuvu, Wisgerhof prima..

El-Ak staat heel het seizoen al lekker te ballen (merkt ook dat hij gewaardeert word door de supporters) en Saidi heeft wat mij betreft een basisplaats..

Woensdag word erop of eronder!
Brett Holman
pi_55504457
Inderdaad. Van VVV moet gewonnen worden. Anders is degradatie niet eens zo onrealistisch. Leuke wedstrijd erna trouwens, Willem II uit. Hopelijk gewoon 6 punten zoals het zou moeten zijn.
pi_55507728
NEC heeft potentieel een goed team. Het is nog jong, kan alleen maar beter worden. Moeten zij en Been natuurlijk wel de tijd krijgen van de supporters en het bestuur. Al geloof ik dat dat niet zo een probleem is...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55509662
De blessures zijn het probleem. Nu Vadocz verdorie ook weer een hamstringblessure. Gelukkig Jonas weer terug woensdag.
pi_55530358
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer gelijk in. Hoofdklasse A is van een aardig niveau, Turkiyemspor is eerder een middenmoter tegenwoordig, maar toch.
Moord op Imaç.... Heeft ze de beste spelers gekost, die zijn vrijwel allemaal verkast. En Lennox Mauris is oud-prof, heeft nog in Schotland gespeeld, maar is ook vaak betrokken bij opstootjes. Maar goed, dat is offtopic.
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef endr0me het volgende:
Maar die van der Velden heeft dus wel wat scorend vermogen als ik eerdere posts lees? kom er maar niet aan toe om de Jupiler league te volgen
Ja, scorend vermogen zat. Ook goed in voorzetten achter het standbeen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55551148
....................................................................................................................................
pi_55551358
Sjongejonge...

Weer een doelpunt door dom balverlies op het middenveld, dat dan ook weer die enorme terugval het laatste halfuur teweegbrengt. Je ziet het op een gegeven moment gewoon aankomen.
Opzich ook weer slim gespeeld van VVV. NEC speelt al de hele wedstrijd erg fel en zodra de ploeg leeg zat, kwamen er 3 verse spitsen van VVV in, dat resulteert dan weer in de twee doelpunten.

Maargoed, het had eigenlijk al 3-0 of 4-0 moeten staan. Wat een kansen weer van Lens en Holman die er in de eerste helft niet in gaan.
Ik heb me ook wel geïrriteerd aan Saidi. Komt constant langs zijn man en is dreigend maar doet er geen hol mee. Ook in de slotfase weer. Speel die bal eens op tijd af of schiet gewoon een hard!

Erg jammer weer dit, en deze verloren twee punten kunnen nog heel duur gaan worden aan het einde van het seizoen...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55551443
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.

Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55551476
Wat een domper
  woensdag 26 december 2007 @ 14:50:19 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55551834
Het blijven Duitsers natuurlijk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55552135
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.

Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
is het hele seizoen al hun beste speler. zonder hem zouden ze onderaan staan. maar goed, wel irritant ja... blijkbaar (heb de wedstrijd zelf niet gezien) was dat gelul vandaag alleen gebaseerd op de interesse die een paar clubs in hem zouden hebben de afgelopen week.
pi_55552275
En weer hetzelfde verhaal. Weer zéér matig omgesprongen met de kansen; vooral die bal van Davids moet gewoon erin. Nu moet het maar in Tilburg gebeuren, zondag.

Was trouwens nog druk voor de hoofdingang; diverse supporters kwamen verhaal halen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55552338
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55552353
NEC heeft gewoon een té jonge ploeg en té weinig scorend vermogen. Dan krijg je gewoon een heel wisselvallige ploeg. Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het seizoen wordt gewoon heel erg moeilijk op deze manier.

Het enige dat NEC kan doen is wat ervaring aantrekken in de winterstop. Wie? Dat is een hele goede vraag.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55552782
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
NEC heeft gewoon een té jonge ploeg en té weinig scorend vermogen. Dan krijg je gewoon een heel wisselvallige ploeg. Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het seizoen wordt gewoon heel erg moeilijk op deze manier.

Het enige dat NEC kan doen is wat ervaring aantrekken in de winterstop. Wie? Dat is een hele goede vraag.
Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.
pi_55553784
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Als je 2 goals maakt ligt het niet aan het scorend vermogen. Die 2 goals tegen hadden niet gemogen.
Ik had het over het gehele seizoen tot nu toe. Toevallig scoren ze nu twee keer (en dat hadden er veel meer moeten zijn), maar structureel scoren ze te weinig.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 26 december 2007 @ 22:46:14 #72
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55561171
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:03 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Was trouwens nog druk voor de hoofdingang; diverse supporters kwamen verhaal halen.
Vond het een beetje sneu en overtrokken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 27 december 2007 @ 11:25:27 #73
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55568384
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb trwouwens thuis zitten kijken en ik werd echt heel moe van dat gezeur over die Amrabat de hele tijd. De commentator deed net alsof God himself op het veld stond. El Akchaoui en Nalbantoglu hadden die gast gewoon in hun zak hoor.

Speelt ook 3 wedstrijden goed en het is ineens een hype.
Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouw ben alleen bang dat die niet lang meer in Nijmegen blijft
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55569078
Doet Been het niet goed of ligt het aan heel wat anders? Het gebrek aan ervaring bijvoorbeeld?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55569105
Ze maken de kansen niet af, het elftal zit best aardig in elkaar volgens mij.
That's all folks!
pi_55569153
Misschien moet Been wel vrezen voor de Nieuwjaarsreceptie.
pi_55569825
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Hij kwam niet zomaar langs Muslu, maar hij kreeg wel te veel ruimte (1ste goal was een voorzet van hem geloof ik). El-Ak was weer goed, vooral in de opbouw ben alleen bang dat die niet lang meer in Nijmegen blijft
Hij was ook architect van de 2-2. Kut ventje om te verdedigen.

Holman vind ik echt een toffe spelert.
pi_55572434
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:58 schreef Happel het volgende:
Doet Been het niet goed of ligt het aan heel wat anders? Het gebrek aan ervaring bijvoorbeeld?
Opzich vind ik Been niet zo heel erg veel te verwijten. NEC heeft best goed voetbal laten zien. Het probleem is alleen dat het een veelste jonge ploeg is voor de eredivisie. Dat brengt grote wisselvalligheid met zich mee, zoals gisteren dus op het veld te zien was. Er moet routine aangetrokken worden, maar NEC komt, door slecht beleid, niet echt om in de centen. dat is ook weer de reden dat het zo'n jonge ploeg is.

En ze scoren natuurlijk veelste weinig.

NEC heeft het zichzelf trouwens ook nog eens extra moeilijk gemaakt door Been een contractverlenging te laten tekeken twee maanden terug. Toen stond de ploeg er al niet florisant voor, en kon je al vraagtekens zetten bij de verlenging, maar nu is de situatie helemaal moeilijk geworden. Knikker je hem er nu uit (en vaak is dat de enige oplossing, terecht of onterecht), dan kost dat klauwen met geld. Geld dat NEC eigenlijk al niet heeft.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55574930
Die kans die Davids gewoon over de goal knalt, dat is toch ook als trainer om gek van te worden. En zo'n Tim Janssen, dat was een risicovolle aankoop die er vooralsnog niet uit lijkt te komen.

El-Akchaoui die met rechts scoort (want Janssen jatte die goal), moet niet gekker worden trouwens!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55576140
Ik heb wel vertrouwen in Janssen hoor, staat voor het eerst een hele wedstrijd op zn plek en scoort gewoon 2 keer. Hij werd door de Gelderlander ook als beste beoordeelt en daar ben ik het mee eens, hij was telkens goed aanspeelbaar en kaatste steeds goed terug naar 't middenveld.

Tis dat Davids op de belangrijke momenten het niet heeft, maar als je een hele wedstrijd pakt is hij o zo belangrijk op het middenveld.
Brett Holman
  vrijdag 28 december 2007 @ 06:00:45 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55594429
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Knikker je hem er nu uit (en vaak is dat de enige oplossing, terecht of onterecht),
Trainer eruitgooien heeft zelden effect.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55599198
In dit geval misschien wel. Hij is degene die de ploeg moet motiveren. Blijkbaar lukt hem dat niet.
pi_55601821
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 06:00 schreef Mark het volgende:

[..]

Trainer eruitgooien heeft zelden effect.
Mee eens, maar zo doorgaan ook niet.

Feit is wel dat Been veel (aanvallende) spelers niet in vorm kan krijgen, zowel Janssen, Holman, van Beukering en Lens zijn de ene keer wel redelijk en de andere keer weer shit. Los van de blessures van hen. Ook de medische staf mag wel eens goed ge-evalueerd worden: hoe ontstaan al die blessures? En wat is er in godsnaam met Van den Boogaard aan de hand?

Positief is dat Otten weer aan het meetrainen is, maar juist op zijn positie zit het nog wel ok nu.
pi_55619694
Als Been echt Lens in de basis laat staan dan begint mijn vertrouwen in hem ook wel af te brokkelen..
Brett Holman
  zaterdag 29 december 2007 @ 10:59:42 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55619832
Tja, maar wie dan? Lens is potentieel een van de beste spitsen die we hebben.

En hoe kan het verkeren? Op weg naar het stadion hoorde ik mensen vol lof over Denneboom praten, terwijl je die vorig seizoen ook wedstrijden lang niet zag.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55621507
Nouja als ik de laatste 3 wedstrijden bekijk heeft Lens echt zo ongelooflijk slecht gespeeld.

Het is zo dat het zo werkt in het voetbal, maar Lens heeft het gewoon niet. Beerens bijvoorbeeld zag je op het einde dat er echt potentie inzat, dat heb ik bij Lens echt nog niet gezien. Zijn invalbeurten bij AZ vorig seizoen waren ook allesbehalve overtuigend.

als het aan mij zou liggen:

muslu wisgerhof olsson el-ak
davids
kivuvu van brakel / worm (bij gebrek aan beter)
holman
janssen/beukering saidi (hangend op de vleugel)
Brett Holman
pi_55627553
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:
Als Been echt Lens in de basis laat staan dan begint mijn vertrouwen in hem ook wel af te brokkelen..
Je kunt je vertrouwen in Been houden, volgens tv gelderland wordt de opstelling morgen zo:

Muslu Peter Jonas El Ak
Kivuvu Worm Holman Davids
Janssen van Beukering

Als hij nu nog Worm vervangt voor Van Brakel, krijg je de opstelling die ik graag zou zien.
pi_55653081
Zucht, 1-0 achter.
Dat wordt echt degraderen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55654015
Ik zeg jaren-80 stijl degraderen, maar wel die beker pakken. Hoewel we toen tweede werden...
pi_55654730
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55655147
En nog een rode kaart voor Olsson. Waar gaat dit heen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55655381
Naar onderen

"Terwijl we toch zoveel talent hebben"
pi_55655545
On-ge-looflijk

Hoe kunnen ze zich zo laten inpakken. Waardeloos.

Olsson, wat een onprofessionele idioot. Tegen VVV ging het maar net goed, maar nu heeft 'ie zijn rode prent mooi te pakken.
Over de rode kaart van Davids kan je discussiëren, zeker omdat de scheids 5 minuten daarvoor ook al rood getrokken heeft.

Maargoed, dit is dus een wedstrijd tegen de nummer laatst. Je dwingt NIKS af en speelt bijna alleen maar de lange bal. NEC is nu gewoon een regelrechte degradatiekandidaat.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55655626
en 3333333333-0

Jupiler League
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55655649
Ja, die derde kon er ook nog wel bij.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55655661
Been rot op!
pi_55655801
Hoe vernederend. Willem II haalt Vorntoren of zo van het veld en laat niemand terugkomen omdat de wissels op zijn
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55655803
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik zeg jaren-80 stijl degraderen, maar wel die beker pakken. Hoewel we toen tweede werden...
Inderdaad. Laat ze maar eerst maar eens proberen een beker te pakken.
pi_55655896
Tellen de rode kaarten ook in de beker?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55656389
Diep triest..

volgens de trouwe honden gaat er zometeen een persconferentie komen die los staat van de wedstrijd.. ik ben benieuwd..
Brett Holman
  zondag 30 december 2007 @ 16:45:17 #101
47580 hoM3r
Our trip.
pi_55656537
Ik ben bang voor ontslag van Been, dat doen we wel vaker rond de kerst. Lijkt mij niet de oplossing.
pi_55656637
Jezus jongens.
  zondag 30 december 2007 @ 17:08:55 #103
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_55657079
Dit neemt trieste vormen aan. Maar Been ontslaan zou belachelijk zijn.

Gebeurt ook niet. Die persconferentie gaat over het opstappen van voorzitter Paes.. Dan toch een stroman van de investeerders op de voorzittersstoel?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55657766
Voorzitter weg dus
Brett Holman
  zondag 30 december 2007 @ 18:00:22 #105
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55658477
Goed voor het zelfvertrouwen van WIllem II, graag gedaan. Het enige dat ze nu nog kunnen doen is gewoon gruwelijk goed inkopen in de winterstop, maar ik verwacht er niks van. Als Olson weggaat levert dat misschien nog wat op? en daarvan een ervaren kracht terugkopen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 30 december 2007 @ 18:20:48 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_55658900
En nu een voorzitter die populair is bij de investeerders? Dan komt het nog wel goed voor jullie denk ik, NEC degradeert echt niet.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 30 december 2007 @ 18:33:29 #107
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_55659199
Ik zie niet in wat voor een speler dit elftal beter kan maken. Ervarenheid wellicht. Een Tommie van der Leegte ofzo. Niet interessant voor investeerders dus.

De huidige manier van voetballen, verzorgd dus, levert geen punten op. Wat mij betreft mag Been het roer omgooien, en maar achterover gaan hangen en opportunistisch spelen. Vechtvoetbal ofzo.. Ieder punt is nu welkom.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 30 december 2007 @ 18:34:08 #108
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_55659211
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
Olsson, wat een onprofessionele idioot. Tegen VVV ging het maar net goed, maar nu heeft 'ie zijn rode prent mooi te pakken.
Volgens de commentator van Langs de Lijn was het puur ongeluk, die trappende beweging. Hij werd vastgehouden, viel en raakte per ongeluk de tegenstander.

Nou heb ik de beelden niet gezien overigens, maar toch..
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_55659941
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Volgens de commentator van Langs de Lijn was het puur ongeluk, die trappende beweging. Hij werd vastgehouden, viel en raakte per ongeluk de tegenstander.

Nou heb ik de beelden niet gezien overigens, maar toch..
Wacht idd. maar even op die beelden want het was gewoon een hele smerige overtreding.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_55660154
Olsson heeft het zelf ook al toegegeven dus het was gewoon terecht rood.
Brett Holman
  zondag 30 december 2007 @ 19:16:19 #111
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55660210
Idd:

Olsson: rode kaart was terecht

Jonas Olsson kon zich zondag niet beheersen bij een achterstand van NEC. De verdediger kreeg rood.

"Die kaart was terecht. Ik was gefrustreerd, maar dit is heel dom. Ik tikte met mijn voet tegen zijn hoofd. Daar wilde ik hem niet raken, maar dat is geen excuus", zegt de Zweed.

Olsson pakt vaker onnodig kaarten. "Over de gevolgen voor mijn carriere wil ik nu niet praten. Ik moet ervan leren, maar dat gebeurt niet. Ik ben heel teleurgesteld. We vechten de rest van dit seizoen tegen degradatie. Dat ligt aan het elftal, niet aan de trainer", aldus de verdediger.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 30 december 2007 @ 19:22:57 #112
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_55660349
My bad, ik wist niet dat hij zelf al toegegeven had dat hij expres trapte. In dat geval terecht rood, ja.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_55660786
Wat een kutseizoen tot nu toe.

Wat mij betreft halen we een ervaren verdedigende middenvelder en een scorende middenvelder. Want wat er nu rondloopt kan geen doelpunt maken.
pi_55661018
is t nou al op tv geweest?
pi_55661690
Nee, komt pas later op de avond. Na elf uur.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 december 2007 @ 00:01:02 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55668606
Been moet zijn spelers eens opvoeden.
Beide kaarten terecht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55668680
Inderdaad
pi_55668748
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
Been moet zijn spelers eens opvoeden.
Beide kaarten terecht.
pi_55674620
Vincent Paes opgestapt!
Het moet niet gekker worden.
Veel mensen zijn er blij mee, maar ik heb geen idee of iemand beter is en of hij functioneerde.
Zijn rol is/was echt op de achtergrond. Ik weet dat hij de financiele situatie bij NEC flink overhoop heeft gegooid en verbeterd, maar de rest van zijn werkzaamheden ken ik niet.
Het past in ieder geval in dit onrustige seizoen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 31 december 2007 @ 10:53:42 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55675408
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
Been moet zijn spelers eens opvoeden.
Beide kaarten terecht.
Been is zelf zo een type dat iemand onderuit schopt uit frustratie. Liep vroeger wel eens mee met de hooligans van Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55691567
Jonas Olsson en Lorenzo Davids zullen de komende wedstrijden aan zich voorbij moeten laten gaan. Beide spelers ontvingen gisteren in de wedstrijd tegen Willem II een rode kaart van scheidsrechter Van Boekel. Olsson werd voor 4 wedstrijden uitgesloten, Davids voor 4 wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Beide spelers hebben de straf gesccepteerd.

Olsson mag nu wel verkocht worden
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 31 december 2007 @ 21:54:52 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55693098
Damn, dat zijn flinke schorsingen. Wanneer kunnen Otten en vd Boogaart spelen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55696575
quote:
Op maandag 31 december 2007 20:23 schreef -J-D- het volgende:
Jonas Olsson en Lorenzo Davids zullen de komende wedstrijden aan zich voorbij moeten laten gaan. Beide spelers ontvingen gisteren in de wedstrijd tegen Willem II een rode kaart van scheidsrechter Van Boekel. Olsson werd voor 4 wedstrijden uitgesloten, Davids voor 4 wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Beide spelers hebben de straf gesccepteerd.

Olsson mag nu wel verkocht worden
Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )
pi_55699071
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )
Waar haal je dat bedrag vandaan? Wat is jouw bron?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:12:02 #125
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55708342
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wat is er waar van het verhaal dat Olsen voor 6 miel verkocht zou gaan worden ?? ( al zal er denk ik wel een deel naar de investeerders gaan. )
Met 6 miel bedoel je 6 miljoen mag ik hopen? (miel = 1000)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55709007
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Met 6 miel bedoel je 6 miljoen mag ik hopen? (miel = 1000)
ja dat bedoel ik idd.
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 10:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar haal je dat bedrag vandaan? Wat is jouw bron?
hoorde het gister van een nec-fan , wellicht was het om me te stangen daarom was men vraag of een van jullie er hier meer van wist.

In engeland zit natuurlijk wel het geld , maar 6 miljoen voor Olson ?? het zou kunnen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:18:52 #127
47580 hoM3r
Our trip.
pi_55724043
Olsson verkopen is een gok. Met Olsson ga je niet degraderen, zonder Olsson zit die kans er wel in. Als je Olsson verkoopt, én niet degradeert, dan heb je een goede deal gemaakt. Ik zou het als bestuur denk ik wel doen.
pi_55724567
Voor 6 mln zowiezo. En trouwens, ik ben er niet zo zeker van dat we met Olsson niet degraderen, hij heeft dit seizoen nog alles gespeeld behalve Feyenoord, en toch staan we in degradatiegevaar. Niet dat ik overigens de schijn wil wekken dat het aan Jonas ligt, hij is een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. Extra zuur daarom zo'n dikke schorsing.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:48:04 #129
47580 hoM3r
Our trip.
pi_55728040
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:40 schreef EKterror het volgende:
Voor 6 mln zowiezo. En trouwens, ik ben er niet zo zeker van dat we met Olsson niet degraderen, hij heeft dit seizoen nog alles gespeeld behalve Feyenoord, en toch staan we in degradatiegevaar. Niet dat ik overigens de schijn wil wekken dat het aan Jonas ligt, hij is een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. Extra zuur daarom zo'n dikke schorsing.
Ik denk dat het zonder Jonas gewoon een degradatieplek was geweest. Zonder hem pak je geen punt bij Ajax bijvoorbeeld.
pi_55740655
Goal.com meldt een mogelijke ruil tussen NEC en Feyenoord. Kivuvu naar R'dam, Danny Buijs naar Nijmegen.

edit: Volgens ForzaNEC is Feyenoord alweer afgehaakt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 03-01-2008 10:55:26 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55745920
Sorry hoor, maar Kivuvu naar Feyenoord zou ik echt lachwekkend vinden. Zo goed vind ik hem echt nog niet.
pi_55746089
En Buijs hoef ik ook niet bij NEC te zien..
Brett Holman
pi_55747129
Kivuvu is (nog) lang niet goed genoeg voor Feyenoord. Hij blinkt niet eens uit hier. Talent heeft hij wel, hij is ook pas jong.

Buijs zou ik graag zien hier.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55749655
Los van het feit of ik hem graag voor NEC zie spelen, denk ik niet dat Buys geinteresseerd is om hierheen te komen.
pi_55749767
6 miljoen voor Olsson? 't Blijft wat de gek er voor geeft natuurlijk, zie Drenthe @ Madrid.
pi_55790448
Vandaag in de Gelderlander:

- Men wenst in elke linie 1 versterking
- Men heeft geinformeerd naar David Jones (deze moet 1 miljoen kosten + een hoog salaris)
- Men heeft interesse in Hersi

Nouja, zijn beide goede aankopen, maarja heb je wel weer 2 aanvallende middenvelders.. hersi kan ook op de flank natuurlijk..
Brett Holman
pi_55791207
Hersi, de hoer van de eredivisie, moet je toch echt niet willen lijkt mij .
pi_55791273
Veel te wisselvallig, dat wel.. maar als hij zn dag heeft beslist hij wedstrijden..
Brett Holman
pi_55791308
Hersi is een broodvoetballer pur sang. Daar win je de oorlog niet mee (lees: strijd tegen degradatie) tenzij het een mooie zondagmiddag is.

Doe dan een ricky vd bergh die op ee zijspoor is beland in Almelo.
pi_55792841
Broodvoetballer of hoer van de eredivisie interesseert me nu even niet, als we er maar inblijven. Als Hersi daar een bijdrage aan kan leveren mag hij van mij komen.

Jones halen zou helemaal geweldig zijn. Zijn komst zou denk ik echt voor een boost zorgen, dan gaat er wat gebeuren.

Doet me een beetje denken aan tien jaar geleden toen ze in een week Latuheru, Tumani en Abdellaoui haalden. Dat veroorzaakte een totale omslag van de sfeer rond het team.
pi_55792895
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hersi is een broodvoetballer pur sang. Daar win je de oorlog niet mee (lees: strijd tegen degradatie) tenzij het een mooie zondagmiddag is.

Doe dan een ricky vd bergh die op ee zijspoor is beland in Almelo.
als iemand mij nog niet heeft kunnen overtuigen in die paar jaar eredivisie is het Ricky vd Bergh wel.. die heeft het bij sparta, rkc en heracles totaal niet laten zien (op eredivisie niveau)..

ik vind Jones wel 1 miljoen waard hoor.. maarja als het geld er niet is, dan is het er niet
Brett Holman
pi_55829589
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55829594
Laten we nog even "genieten" van de 15 goals in de eerste seizoenshelft.
Thanx Ray
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:08:24 #144
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55832262
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:36 schreef endr0me het volgende:

[..]

als iemand mij nog niet heeft kunnen overtuigen in die paar jaar eredivisie is het Ricky vd Bergh wel.. die heeft het bij sparta, rkc en heracles totaal niet laten zien (op eredivisie niveau)..

ik vind Jones wel 1 miljoen waard hoor.. maarja als het geld er niet is, dan is het er niet
Denk dat die eenmalige 1 miljoen wel op te hoesten is, maar het salaris zal een groter probleem zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 6 januari 2008 @ 21:09:18 #145
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_55832281
quote:
Daar was je snel klaar mee zeker maar toch bedankt
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_55832289
Echt triest als je dat lijstje ziet;

18 wedstrijden; 15 goals gemaakt tegen 7 tegenstanders; dus 11 wedstrijden niet gescoord
pi_55834946
En geen enkel geel balletje.
pi_55839669
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Daar was je snel klaar mee zeker maar toch bedankt
-J-D- vroeg het aan mij om 19:16 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55841302
Tiendali in de belangstelling van Nec en Roda.
  maandag 7 januari 2008 @ 10:12:52 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55841604
15 doelpunten, dat is niet veel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55842072
Tiendalli en Jones halen en je bent al een heel eind.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:26:40 #152
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_55844457
Tiendalli zal wel voor Roda kiezen, Jones is onhaalbaar.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 7 januari 2008 @ 12:39:08 #153
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55844760
Wat moeten we met Tiendalli? Liever een speler die er een paar inpoeft!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55845836
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tiendalli zal wel voor Roda kiezen, Jones is onhaalbaar.
Als ik Tiendalli was zou ik naar NEC gaan, daar heeft hij veel meer kans op een basisplaats. Ervan uitgaande dat hij beter is dan de matige Muslu. Roda speelt namelijk meestal met 3 verdedigers en spelen dus zonder rechtsback. Ook zou hij lekker in Rotterdam of waar die dan ook woont kunnen blijven wonen. Gaat ie naar Roda, dan moet hij voor een half jaartje verhuizen.

En Jones is best haalbaar, maar dan moeten de investeerders wel flink meedoen qua transfergeld en gedeelte van salaris.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_55846758
Ik vraag me af of Jones zelf wel wat ziet in een overgang. Sportief was het een enorme versterking en was hij niet voor niets speler van het jaar. Maar zou hij niet hoger inzetten voor zichzelf. Ik hoop van niet voor jullie.

Hersi terug zou zeker een goede zaak zijn, voor NEC is het sowieso een meerwaarde.
That's all folks!
pi_55848406
Wie gaat er naar NEC - Zwolle volgende week?
pi_55850036
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Mark het volgende:
Wat moeten we met Tiendalli? Liever een speler die er een paar inpoeft!
Als Tiendalli komt kan Muslu naar de bank. En Jones poefde ze er toch aardig in de vorige keer dat hij bij NEC zat. Als hij en Vadocz ook nog wat ballen voor Beukering en Janssen klaar kunnen leggen moet het toch een keer goedkomen.
pi_55850409
Ik lees net dat we niet de enige geinteresseerde zijn voor Jones. Wigan, Sheffield United en Sunderland zijn ook in de markt.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:15:40 #159
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_55850493
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wie gaat er naar NEC - Zwolle volgende week?
pi_55852278
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wie gaat er naar NEC - Zwolle volgende week?
Als ik niet zelf moet voetballen, ga ik wel ff kijken.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55852681
Omroep Gelderland meld dat NEC toch nog echt met Jones bezig is..
Brett Holman
pi_55854251
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wie gaat er naar NEC - Zwolle volgende week?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 7 januari 2008 @ 23:05:30 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55861520
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Als Tiendalli komt kan Muslu naar de bank.
Daar zie ik dus geen punten van komen. Ik zou wel willen naar NEC-Zwolle, maar kan helaas niet
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55873650
Volgens de trouwe honden zijn ze bijna rond met Van Gessel van NAC.

Geen idee of hij een versterking is. Het is in ieder geval wel de linkspoot die zowel in de verdediging als op het middenveld kan spelen die ze zochten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:24:14 #165
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_55874690
Vond dat bij Groningen altijd een erg goede voetballer. Bij NAC was het niet veel geloof ik.

Lijkt me toch een goede.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55874972
Das een goede in deze tijden denk ik.
pi_55876561
Een voetballer van 31 die bij NAC weg mag.. goed bezig hoor NEC!

http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Jones

Als je dit zo leest snap je niet dat ze niet gewoon wat geld investeren in Jones.. dat is toch veel beter dan Hersi..
Brett Holman
pi_55877111
We hebben juist ervaring nodig, of wou jij nog meer talentjes in de degradatiestrijd gooien.

Jones is wel beter maar als Hersi zijn vroegere niveau nog kan halen is hij ook gewoon een versterking. En even wat geld investeren, weet je wel hoe de financiele positie is van NEC?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:04:04 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_55877217
Marcel, laat die flappen wapperen!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_55878622
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef De_Hypotheker het volgende:
We hebben juist ervaring nodig, of wou jij nog meer talentjes in de degradatiestrijd gooien.

Jones is wel beter maar als Hersi zijn vroegere niveau nog kan halen is hij ook gewoon een versterking. En even wat geld investeren, weet je wel hoe de financiele positie is van NEC?
Weet ik ook wel, maar als het bij Sander van Gessel blijft heb je hele boze supporters
Brett Holman
pi_55878741
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:04 schreef endr0me het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, maar als het bij Sander van Gessel blijft heb je hele boze supporters
Ja, omdat sommige supporters denken dat er meer mogelijk is dan wat er in werkelijkheid mogelijk is
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_55879520
Mocht er dan niet meer mogelijk zijn, en wanneer er toch maar 1 speler aangetrokken kan gaan worden dan ga je niet voor Sander van Gessel.
Brett Holman
pi_55908929
Mijnsinziens is het bullshit dat er niks mogelijk is. Degraderen is waarschijnlijk duurder dan nu investeren in enkele goede spelers.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:04 schreef Mark het volgende:
Marcel, laat die flappen wapperen!
pi_55949901
Vanavond de wedstrijd in zonder versterkingen!

kijken of de winterstop NEC goed heeft gedaan..
Brett Holman
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:25:11 #175
51286 w00h00
Digital man!
pi_55961620
auto bom bij Haverkort?
pi_55961656
een touw denk ik voor hem
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:27:25 #177
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_55961685
vierendelen die intense hufter
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:40:09 #178
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_55961999
Ongelofelijk dit. Nouja, eigenlijk past het precies in dit frustrerende kloteseizoen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_55963111
Tsja wat moet je er over zeggen

overigens Drost voor de 2e seizoenshelft naar NEC.. wat moeten we daar mee?
Brett Holman
pi_55963235
Hoorde het op de terugweg op de radio. Nog geknokt?
pi_55964697
de stoelen vlogen om me heen na de 2-2

Haverkort
Maar ja, dat we geen pingel krijgen wil niet zeggen dat je dan maar niet meer hoeft te gaan verdedigen....
pi_55964825
Maar wel ff realistisch blijven over de wedstrijd van net:

- de misser van Janssen in de eerste helft was buitenspel volgens de grensrechter , dus ook al maakte hij hem wel af als een fatsoenlijke spits, dan had ie niet geteld. Was geen buitenspel.
- bij een corner van twente stopte babos een bal achter de doellijn, was vlak na de 1-1. Vanuit mijn positie in het stadion duidelijk te zien dat de bal volledig achter de lijn was, kan me wel voorstellen dat het voor grens moeilijk te zien was, veel spelers rondom de bal.
-Pingel bij 1-1 was overtreding buiten de 16 , heb ik zelf niet gezien, maar het schijnt zo te zijn.
- Vlak voor tijd overduidelijke pingel Janssen
- Floot véééél te veel vrije trappen, soms voor NEC, maar met name laatste kwartier (te)vaak voor Twente


De manier waarop de 2-2 valt is natuurlijk zwaar frustrerend.
pi_55965964
Die bal van Babos was NIET over de lijn. Hier zie je dat ook wel redelijk:
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:31:47 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55966145
Haverkort heeft ons ook al bezeikt dit jaar. Vandaag maakte die het wel heel erg triest.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55974024
Ik had het over een andere corner, die babos ook pakt, maar al liggend op/achter de lijn. Deze was inderdaad voor de lijn.
pi_55974560
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:16 schreef hoM3r het volgende:
Die bal van Babos was NIET over de lijn. Hier zie je dat ook wel redelijk:
[ afbeelding ]
Vertel mij eens hoe je op die foto diepte ziet.
  zondag 13 januari 2008 @ 20:29:52 #187
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56006959
"NEC haalde vrijdag knap een punt tegen fc twente" Kutcommentator net bij RTL4
I got a real phonecall coming in.
pi_56006999
Idd.
Straks bij Voetbal Insite wordt er een foto getoond die ook op www.forzanec.nl staat.
Haverkort kon WEL zien dat het een pingel had moeten zijn, enzo.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:49:23 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56008814
NEC - Twente was dus het begin van een zeer slecht arbitrage weekend!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 14 januari 2008 @ 00:06:00 #190
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56013187
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:31 schreef -J-D- het volgende:
Idd.
Straks bij Voetbal Insite wordt er een foto getoond die ook op www.forzanec.nl staat.
Haverkort kon WEL zien dat het een pingel had moeten zijn, enzo.
Foto werd helaas niet getoond
I got a real phonecall coming in.
pi_56019991
Drost gehaald voor in de breedte.. had maar weggelaten en zn totale investering bij Jones opgeteld..

El-Ak blijft in de basis en Otten is op de weg terug..
Brett Holman
  maandag 14 januari 2008 @ 13:06:09 #192
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56021831
Ene Jonathan Walasiak van Standard Luik komt op bij NEC op proef. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord, is het een beetje goede voetballer?

Hij heeft in elk geval nog geen minuut gemaakt voor Standard in de competitie, en ook zijn verhuur aan FC Mets, vorig seizoen was met één optreden niet bepaald een succes.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56023541
Ik ken hem ook niet..

dit is dus het lijstje met potentiele namen die genoemd worden:

Walasiak
Sibum
Vd Leegte
Hersi
Jones

Walasiak is iig een rechterspits/aanvallende middenvelder.. Heeft wel aardig wat wedstrijden in de basis gespeeld en kende 2 succesvolle seizoenen waardoor hij ook international werd..

Drost overigens in de basis morgen, el-ak op het middenveld
Brett Holman
  maandag 14 januari 2008 @ 14:18:49 #194
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56023554
Jullie schijnen Bas Sibum te willen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56023730
De club ja, de supporters denk ik niet
Brett Holman
pi_56036532
Aanvangstijdstip NEC-Ajax vervroegd naar 12.30 uur.

Waarom in godsnaam pas nu daartoe beslissen?? Deze beslissing had toch wel een paar weken eerder genomen kunnen worden
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:18:07 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56041901
Jee, had dat al heel lang verwacht en inmiddels niet meer. Nouja, komt mij niet echt slecht uit, maar sjiek is anders.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_56046943
Vanavond maar weer eens winnen dan. Verliezen van Zwolle is nou niet echt lekker voor het zelfvertrouwen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:56:01 #199
47580 hoM3r
Our trip.
pi_56047684
Vanavond winnen, én een mooie loting en je zit al aardig in de buurt van een compleet onverdiend Europees ticket
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:47:26 #200
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56054206
Nou, mijn straat loopt al aardig vol. Lijk best wat animo te zijn voor Nek-Zwolle. Wat wil je, voor 5 euro
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:48:34 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56054225
Ben verhinderd, anders was ik ook wel gegaan. Hopelijk doen ze vanavond wat zelfvertrouwen op
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_56054243
Ik hou het op een krappe 2-1 met samengeknepen billen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:49:55 #203
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56054263
Ik hoop als vijand uiteraard op een 0-2 voor Zwolle.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:57:48 #204
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56057597
0-1
I got a real phonecall coming in.
pi_56058730
0-2
pi_56058813
Wat ik zo op de radio hoor is het weer een groot drama.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:45:08 #207
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56058825
I got a real phonecall coming in.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:45:12 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56058828
Ik ben ineens blij dat ik niet kon.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_56058877
Gelukkig hebben ze Sibum gehaald
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:54:23 #210
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56059054
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Strooper het volgende:
Gelukkig hebben ze Sibum gehaald


Kutste bekerseizoen ooit. Eerst winnen van Twente uit en dan thuis verliezen van Zwolle.
I got a real phonecall coming in.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:56:28 #211
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56059096
Oeh, goeie voorspelling
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht.
pi_56059666
Maat van me die uit het stadion kwam belde me net op.. Sfeer is goed fout bij Goffert.. ME bewaakt de hoofdingang waar zo'n 500 man voor staan..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:19:17 #213
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56059729
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop als vijand uiteraard op een 0-2 voor Zwolle.
Dude, jij vult mijn toto in voortaan!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:20:49 #214
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56059773
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef Yozzz het volgende:
Oeh, goeie voorspelling
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht.
klootzak
I got a real phonecall coming in.
pi_56059840
Mijn geduld is op: Been wegwezen, laat Ron de Groot de club maar weer redden.

Godverdomme zeg...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:40:00 #216
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56060309
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maat van me die uit het stadion kwam belde me net op.. Sfeer is goed fout bij Goffert.. ME bewaakt de hoofdingang waar zo'n 500 man voor staan..
Ze zijn tot de kleedkamers gekomen
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:47:45 #217
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56060511
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maat van me die uit het stadion kwam belde me net op.. Sfeer is goed fout bij Goffert.. ME bewaakt de hoofdingang waar zo'n 500 man voor staan..
Net even een rondje gelopen, maar het stelt allemaal niks voor. Er staat meer ME dan dat er Nekkers staan. Zal wel weer wat spreekkoortjes worden voor de 30 man die er over een halfuurtje nog staan, en dan kan iedereen lekker naar bed.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:52:03 #218
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56060659
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Strooper het volgende:
Gelukkig hebben ze Sibum gehaald
Is niet eens zo'n slechte speler. Prima om erbij te hebben als je tegen degradatie voetbalt in elk geval.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56061297
500 euro boete per speler wat naar een goed doel gaat nav deze wanprestatie.
Grote namen worden zondag gepasseerd aldus Been.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56061382
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef -J-D- het volgende:
500 euro boete per speler wat naar een goed doel gaat nav deze wanprestatie.
Grote namen worden zondag gepasseerd aldus Been.
Hebben wij grote namen dan
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:20:17 #221
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56061479
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef Strooper het volgende:

[..]

Hebben wij grote namen dan
Ntizibantionkita
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56061519
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ntizibantionkita
Saïdi Ntibazonkiza
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56061536
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ntizibantionkita
Ik moest lachen om een Fietsas-grap
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56061556
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef -J-D- het volgende:
Grote namen worden zondag gepasseerd aldus Been.
Nee, dat is handig.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:29:43 #225
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_56061755
Man man, wat heb ik genoten in het stadion..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_56061815
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Is niet eens zo'n slechte speler. Prima om erbij te hebben als je tegen degradatie voetbalt in elk geval.
Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..

is dit nu echt alles wat er mogelijk is?????

Zondag de grote namen passeren..

1. we hebben geen grote namen
2. we hebben geen reservebank
Brett Holman
pi_56061818
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Net even een rondje gelopen, maar het stelt allemaal niks voor. Er staat meer ME dan dat er Nekkers staan. Zal wel weer wat spreekkoortjes worden voor de 30 man die er over een halfuurtje nog staan, en dan kan iedereen lekker naar bed.
Okeej
pi_56061958
Grote namen? Wie bedoelt hij in godsnaam???

Wel voor het eerst dat ik Been zo los heb zien gaan op de spelersgroep. Misschien helpt dat dan...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:55:32 #229
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56062510
Toch heeft hij gelijk, je kan gerust dit hele team vervangen door jong NEC die hadden het niet veel slechter gedaan tegen Zwolle. De opstelling van vanavond met deze instelling krijgt ook de dubbele cijfers om de oren tegen jakkes. Dan liever spelers die met meer inzet ten onder gaan.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:01:39 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56062698
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef endr0me het volgende:

[..]

Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..

is dit nu echt alles wat er mogelijk is?????

Zondag de grote namen passeren..

1. we hebben geen grote namen
2. we hebben geen reservebank
Jullie zijn NEC, geen subtopper met financiële ruimte...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:04:28 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_56062742
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Toch heeft hij gelijk, je kan gerust dit hele team vervangen door jong NEC die hadden het niet veel slechter gedaan tegen Zwolle. De opstelling van vanavond met deze instelling krijgt ook de dubbele cijfers om de oren tegen jakkes. Dan liever spelers die met meer inzet ten onder gaan.
tsjah, die 500 euro "boete" per speler zal ze ook niet echt wakker schudden vermoed ik, dan maar opoffering van hun basisplaats
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:10:28 #232
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56062878
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef endr0me het volgende:

[..]

Niemand in Nijmegen zit te wachten op een Bas Sibum.. alsjeblieft zeg..

is dit nu echt alles wat er mogelijk is?????
Wellicht niet, maar ik zou geen wonderen verwachten. NEC heeft op dit moment niet de financiele middelen of überhaupt de aantrekkingskracht om grote namen te halen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:11:02 #233
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56062895
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Strooper het volgende:

[..]

Ik moest lachen om een Fietsas-grap
Ik ben blij dat ik nog wat vreugde breng in deze barre tijden

Ik vind NEC nooit echt heel slecht spelen in de samenvattingen (enkele daargelaten) en denk echt dat het er wel uit gaat komen. Bas Sibum is volgens mij een bikkel die wel wat positiefs kan brengen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56063049
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Jullie zijn NEC, geen subtopper met financiële ruimte...
Hehe, jij snapt het...

De club zit in zowel sportieve als financiele malaise, helaas maar het is niet anders. Het is nou niet bepaald aantrekkelijk om in deze situatie voor NEC te gaan spelen. Misschien dat ze die Belg nog voor weinig kunnen halen, maar de categorie Jones kan je wel vergeten.

Plaatje van het voorplein na de wedstrijd, van de trouwe honden:

  woensdag 16 januari 2008 @ 00:22:20 #235
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_56063147
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop als vijand uiteraard op een 0-2 voor Zwolle.
pi_56064398
Sjongejonge.

Als ik dit zo lees allemaal, ben ik blij dat ik verhinderd was.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_56064688
Jongens jongens, wat gebeurd er allemaal?

Trouwens, ik weet wat je avatar betekent homer, Amores Perros, dijk van een film trouwens!
  woensdag 16 januari 2008 @ 03:31:31 #238
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56065055
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
Mijn geduld is op: Been wegwezen, laat Ron de Groot de club maar weer redden.

Godverdomme zeg...
Het ligt niet aan Mario, de spelers betreden steeds verwijfd het veld op, laten niets zien en gaan dan schichtig weer naar huis.
pi_56065515
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Hehe, jij snapt het...

De club zit in zowel sportieve als financiele malaise, helaas maar het is niet anders. Het is nou niet bepaald aantrekkelijk om in deze situatie voor NEC te gaan spelen. Misschien dat ze die Belg nog voor weinig kunnen halen, maar de categorie Jones kan je wel vergeten.

Plaatje van het voorplein na de wedstrijd, van de trouwe honden:

[ afbeelding ]
Hee, dat ben ik linksonder
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_56066357
Boefje
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56066418
Ik sta op een header van de NEC-site
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:30 #242
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56066702
Zal die "grote naam" betaalt worden van de boetes die de selectie gaat betalen? Ze gingen er volgens Been "mensen mee blij maken"...
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:29:12 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56067508
Veel plezier met Sibum. Speler met een klasse mentaliteit, echter niet iemand voor in de basis bij Roda.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56067529
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Nee, dat is handig.
Soms moet je wel, om een selectie op scherp te zetten. Het wel of niet hebben van de juiste motivatie kan een voetbalwedstrijd maken of kraken.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56069933
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:29 schreef DarkShine het volgende:
Veel plezier met Sibum. Speler met een klasse mentaliteit, echter niet iemand voor in de basis bij Roda.
Nou bedankt he

Maargoed misschien is het wel goed dat er gewoon een compleet ander team staat. Been zou best wel eens dit kunnen doen:


Fachtali Beukering Saidi

Worm / Brakel Sibum
Vadocz
Drost - El-ak - Wisgerhof - Nalbantoglu
Brett Holman
pi_56070632
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef Yozzz het volgende:
Zal die "grote naam" betaalt worden van de boetes die de selectie gaat betalen? Ze gingen er volgens Been "mensen mee blij maken"...
Dit mag je nog eens uitleggen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:45 #247
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56070762
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Dit mag je nog eens uitleggen.
Nou, als je van die Nek nou eens als goed doel ziet Dan gaat het geld naar de transfer van een eventuele speler, en maak je 12.000 mensen blij Of hoeveel fans het Nimweegse dan ook heeft.
pi_56076603
Bobson en NEC schijnen eruit te zijn.
Ben benieuwd of mijn bron gelijk heeft.
Zou hij ons dan in de eredivisie moeten houden?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56076639
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:17 schreef Strooper het volgende:
Boefje
Hehe, was op m'n vriendin aan het wachten, die bij Mr Dug Out gewerkt had, en het stadion niet uit mocht..

Wat een beklemmende sfeer hing 'r zeg..

Maargoed, Sibum is best een aardige speler voor NEC. Maar ik mag toch hopen dat het niet bij alleen Drost en Sibum blijft...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_56077075
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:26 schreef -J-D- het volgende:
Bobson en NEC schijnen eruit te zijn.
Ben benieuwd of mijn bron gelijk heeft.
Zou hij ons dan in de eredivisie moeten houden?
In de VI staat juist dat hij niet komt.
pi_56077152
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

In de VI staat juist dat hij niet komt.
Stond daar ook niet in dat Alves naar AZ ging?
En dat NEC de toekomst heeft?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56077607
Het verhaal in VI klinkt mij toch aardig geloofwaardig in de oren, maarja denk ervan wat je wilt...
pi_56079129
NEC schijnt 2 vleugelverdedigers op proef te hebben:

Daniel Fernández en Sander Berends

'NEC krijgt Zweedse verdediger op proefDoor Sander Berends
Woensdag, 16 januari 2008, 17:25
NEC krijgt vanaf morgen Emin Nouri op proef. De 22-jarige vleugelverdediger krijgt de komende zeven dagen de kans om een contract af te dwingen in Nijmegen. De Zweed speelt sinds maart 2006 voor Östers Växjö IF, in de Division 1.

Bovendien speelde hij twee interlands voor Zweden onder 21 jaar. Hij is 1,80 meter lang en 71 kg lang. Hij staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de hoogste divisie in Zwitserland.'

En de ander:

'Daniel Fernández Artola (Barcelona, 20 januari 1983), voetbalnaam Dani Fernández, is een Spaans profvoetballer. Hij speelt als verdediger bij Metallurg Donetsk.

Dani Fernández speelde tot juni 2006 bij FC Barcelona en dan vooral voor Barça B. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald. Dani Fernández speelde in de oefenwedstrijden tegen CD Banyoles, UE Figueres en Palamós FC. Zijn debuut in een officiële competitie was op 15 november 2005 toen Dani Fernández in de basis startte in het duel tegen Gimnàstic Tarragona in de halve finale van de Copa Catalunya. In juni 2006 tekende Dani Fernández een contract voor drie jaar bij Metallurg Donetsk. De verdediger volgde hiermee Jordi Cruijff en trainer Ángel "Pichi" Alonso naar de Oekraïense club.'
Brett Holman
pi_56079260
Allemaal leuk en aardig, maar al die namen en aankopen zijn vooral verdedigende mensen. Waar blijven de scorende middenvelder of de aanvaller, daar liggen toch de problemen!
pi_56079289
Bobson zou ik persoonlijk trouwens een prima aankoop vinden.. helemaal omdat hij transfervrij is..
Brett Holman
pi_56079310
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef EKterror het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar al die namen en aankopen zijn vooral verdedigende mensen. Waar blijven de scorende middenvelder of de aanvaller, daar liggen toch de problemen!
Klopt wel, maar het contract van Muslu is nog steeds niet verlengt en ik denk dat men rekening houd met een nog langere absentie van Otten en een vertrek van Jonas..
Brett Holman
pi_56079400
Vanuit dat oogpunt gezien snap ik het, maar op de korte termijn zullen Muslu en Jonas er nog gewoon zijn.

Hoe meer goede spelers erbij hoe beter, maar ik hoop wel dat er ook aanvallend nog wat bijkomt. Bobson tsja, ik weet het niet zo goed. Kan mee- en tegenvallen. Past wel goed in Been's 4-3-3 visie, aanval wordt dan

Bobson- Beukering- Saidi

wat mij betreft.
pi_56079433
Helemaal mee eens, zei ik net nog tegen een vriend. Sowieso schandalig dat Saidi 2 wedstrijden op de bank is gehouden, die had constant dreiging.
Brett Holman
pi_56079572
Net zoals ik liever van brakel in de basis zie dan worm.
pi_56079601
't zal me eens benieuwen, ik vermoed dat iedere aankoop die nog gaat komen voor zondag gewoon in de basis begint. Dat zou best wel eens goed uit kunnen gaan pakken, al is het maar om de bankzitters te prikkelen.
Brett Holman
pi_56079720
Hoe denk je over Holman?
pi_56080137
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:07 schreef endr0me het volgende:
NEC schijnt 2 vleugelverdedigers op proef te hebben:

Daniel Fernández en Sander Berends Emin Nouri

'NEC krijgt Zweedse verdediger op proefDoor Sander Berends
Woensdag, 16 januari 2008, 17:25
NEC krijgt vanaf morgen Emin Nouri op proef. De 22-jarige vleugelverdediger krijgt de komende zeven dagen de kans om een contract af te dwingen in Nijmegen. De Zweed speelt sinds maart 2006 voor Östers Växjö IF, in de Division 1.

Bovendien speelde hij twee interlands voor Zweden onder 21 jaar. Hij is 1,80 meter lang en 71 kg lang. Hij staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de hoogste divisie in Zwitserland.'

En de ander:

'Daniel Fernández Artola (Barcelona, 20 januari 1983), voetbalnaam Dani Fernández, is een Spaans profvoetballer. Hij speelt als verdediger bij Metallurg Donetsk.

Dani Fernández speelde tot juni 2006 bij FC Barcelona en dan vooral voor Barça B. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald. Dani Fernández speelde in de oefenwedstrijden tegen CD Banyoles, UE Figueres en Palamós FC. Zijn debuut in een officiële competitie was op 15 november 2005 toen Dani Fernández in de basis startte in het duel tegen Gimnàstic Tarragona in de halve finale van de Copa Catalunya. In juni 2006 tekende Dani Fernández een contract voor drie jaar bij Metallurg Donetsk. De verdediger volgde hiermee Jordi Cruijff en trainer Ángel "Pichi" Alonso naar de Oekraïense club.'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:52:12 #263
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_56080170
Naja we moeten maar weer gaan paintballen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_56080205
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef EKterror het volgende:
Hoe denk je over Holman?
Die lijkt het voetballen verleerd te zijn sinds hij terug is van zn blessure..

Nu is het net Worm: veel inzet maar geen rendement..
Brett Holman
pi_56081008
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 07:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Hee, dat ben ik linksonder
Hippie hooligan.

Ik wilde nog gaan maar was te lam om naar het stadion te gaan. Ben ook druk met m'n scriptie dus mooi thuis gebleven. Niet geheel onterecht bleek achteraf...

Het is wel weer typisch NEC. Nostalgie...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_56103005
Spaanse versterking dus. Rechtsback Dani Fernandez (hierboven al genoemd) voor een half jaar vastgelegd. Ben benieuwd.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:09:59 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56103696
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!

Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:13:01 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56103788
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij deze wedstrijd, omdat ik van jongsaf Ajax-fan ben. Zo'n 2-2 van vorig jaar is dan goed voor mij

Ik ben bang dat de punten dit jaar alle 3 meegaan naar Amsterdam, maar dat heb ik liever dan naar willekeurig welke andere stad...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:30:38 #269
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56106285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!

Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56106781
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!

Heb Ajax gister niet zien spelen maar 4-2 bij NAC verliezen is nog altijd beter dan thuis met 2-0 van Zwolle verliezen Ik zie NEC niet winnen van Ajax met Gabri, Davids en Perez.

Alhoewel, wij hebben Dani Fernández!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:15:18 #271
202835 WilliamMcCall
Ik ben een poseur
pi_56107580
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:30 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf met wat voor houding Ajax naar Nijmegen komt, als ze na de 0-1 achterover gaan leunen dan kan het nog leuk worden (zoals vorig jaar), maar als ze scherp blijven en doordrukken kan het bij rust gespeeld zijn. Mocht NEC zo spelen als tegen Zwolle dan worden het dubbele cijfers. Normaal gesproken doet NEC het tegen de top best aardig, maar heb er dit keer echt geen vertrouwen in.
NEC tegen Twente had je toch ook geen vertrouwen in? We zullen zien...
I got a real phonecall coming in.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:39:19 #272
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_56108122
kutenniesee,

ze moeten voetballen!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_56109014
Fernandez, maarja huur.. als bobson ook maar voor een half jaar komt dan vermoed ik dat er in de zomer wel wat groots staat te gebeuren..
Brett Holman
pi_56118103
Laat dat groots nu maar gebeuren zou ik zo zeggen.

Sibum zie ik wel zitten, een beetje karakter kan ons middenveld wel gebruiken
Spanjaard ken ik niet
Drost tsja, voor de breedte wellicht wel goed, ben er niet zo heel erg van onder de indruk eigenlijk

Nu nog een aanvaller erbij zodat Lens niet meer in de basis staat.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:30:02 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56118651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef EKterror het volgende:
Laat dat groots nu maar gebeuren zou ik zo zeggen.

Sibum zie ik wel zitten, een beetje karakter kan ons middenveld wel gebruiken
Spanjaard ken ik niet
Drost tsja, voor de breedte wellicht wel goed, ben er niet zo heel erg van onder de indruk eigenlijk

Nu nog een aanvaller erbij zodat Lens niet meer in de basis staat.
Had Sibum van Tornhout niet kunnen meenemen dan?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56119245
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]


Alhoewel, wij hebben Dani Fernández!
Ben wel benieuwd naar deze jongen om eerlijk te zijn. Heeft aardig wat wedstrijden voor Barca B gespeeld. Ook een wedstrijd in het eerste voor de Catalunya cup.

Ik hoop dat het een aanwinst is voor NEC!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56120558
Ik ga voor de 1-4.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:13:41 #278
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56121938
Ik had Nek-Zwolle ook goed, dus mark my words als ik zeg dat het 1-1 wordt.
pi_56125843
Bobson wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Lijkt me nou geen typische degradatievoetballer, maar we zullen het zien.

In de breedte zijn we er in ieder geval een stuk sterker op geworden.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:59:54 #280
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_56125861
Kevin Bobson is rond, op huurbasis naar NEC tot het einde van het seizoen

bron: clubsite NEC
la taqta il-amal
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:00:19 #281
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56127496
Bobson lijkt een Lens2 iemand met 0 respect voor het eigen publiek (middelvinger opsteken), niet echt iemand die voor het team gaat strijden. Maar misschien wel een betere voetballer dan Lens (verder in de ontwikkeling) hij heeft tenminste wel 26 doelpunten in de eredivisie gemaakt.

Ben in ieder geval blij dat NEC ondanks de geringe financiële ruimte veel spelers haalt voor de laatste competitiehelft, als dit ons van degradatie behoedt dan geeft dat wel het signaal af dat NEC een club is die als het moet alle registers open kan trekken (wat hopenlijk het vertrouwn in NEC van toekomstige spelers ten goede komt).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56133477
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef De_Hypotheker het volgende:
Bobson wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Lijkt me nou geen typische degradatievoetballer, maar we zullen het zien.

In de breedte zijn we er in ieder geval een stuk sterker op geworden.
Ben ook niet zo kapot van Bobson, maar ik laat me graag positief verrassen. Met Sibum, Drost, Fernandez en Bobson zijn er in ieder geval wat versterkingen gekomen, of zij ook de gewenste versterkingen zijn, moeten de komende wedstrijden uitwijzen. Eerst maar eens kijken wat de wedstrijd tegen Ajax brengt.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_56134779
Wel jammer dat ze allemaal, op Sibum na, allemaal gehuurd zijn. Maargoed dit seizoen is gewoon even overleven.
Brett Holman
pi_56150163


Nachtelijke actie in Goffertstadion
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 10:02 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:02 | 12 reacties

Afgelopen nacht zijn er in het stadion spandoeken opgehangen met de tekst ''Met 11 vuilniszakken zonder mentaliteit is degradatie een formaliteit''. De elf vuilniszakken zijn op het veld neergelegd. Via een mailtje is gevraagd hier de aandacht op te vestigen. De groep wil de selectie wakker schudden en op scherp zetten voor de aankomende belangrijke wedstrijden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:52:39 #285
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56150296
Is dat een grasveld? Dan wint NEC met gemak van Ajax morgen, die kunnen niet samenspelen op knolleveldjes.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:54:47 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56150335
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:52 schreef Elvislives het volgende:
Is dat een grasveld? Dan wint NEC met gemak van Ajax morgen, die kunnen niet samenspelen op knolleveldjes.
Zo is het.

Kunnen ze achteraf weer gaan zeiken dat het veld zo slecht was.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56152402
Fijn dat de makers van ludieke acties vaak van die briljante poëten zijn.
pi_56152507


Ik kan me een actie van Vitesse-supporters herinneren in onze nacompetitie-tijd, wat ook iets met 11 vuilniszakken te maken had.
Don't think twice, it's all right.
pi_56154689
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hallo NEC'ers, komende zondag komen wij meer langs met onze goedheiligman Ogararu en zijn zwarte piet Emanuelson om de jaarlijkse drie punten cadeau te doen.
Hoe kijken jullie uit naar deze kaskraker tussen twee goedvoetballende teams die momenteel heerlijk in hun vel zitten?

Ik sta zondag met liefde om 08.00u op, en betaal met nog veel meer liefde 30 euro voor een autocombi om live van dit aantrekkelijke schouwspel getuige te zijn!



8 uur pas op?

Dan zit ik al in de trein

10,10,10 tegengoalen voor Urby
pi_56154725
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Kevin Bobson is rond, op huurbasis naar NEC tot het einde van het seizoen

bron: clubsite NEC
Bobson die Spaanse sjaak spelen niet toch?

Las dat alleen Sibum in de basis staat
pi_56154890
Spaanse sjaak niet, Bobson wel.

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_56154995
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Spaanse sjaak niet, Bobson wel.

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
Nou met Ogararu tegen Bobson word dit nog janken voor ons en die Lens is ook vrij snel

Enige dat jullie verdediging imo Suarez nooit tegen kan houden.
pi_56155211
Centrum is erg traag en kwetsbaar idd, helemaal zonder Olsson.

Denk niet dat jullie veel moeite met NEC gaan hebben. Of het moet een wedstrijd als die tegen Twente worden van vorige week vrijdag..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_56155635
NEC- Utrecht verzet van zaterdagavond naar zondag 12.30 uur.

Mooi ruim van te voren weer , dit kan toch ook wel een paar weken eerder beslist worden!

Wedstrijden om 12.30 uur
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:50 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56155813
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Spaanse sjaak niet, Bobson wel.

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
Wie is jullie spits? Holman op 10 zo te zien, zijn dan Lens en Bobson ineens spitsen geworden? Ik zie hun allebei meer als buitenspelers...En waarom is Babos niet geschorst?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56155816
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Spaanse sjaak niet, Bobson wel.

Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Sibum, Vadocz, El-Akchaoui, Holman; Bobson, Lens.
Wauw Been heeft wel veel "grote namen" laten sneuvelen.
pi_56155868
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wie is jullie spits? Holman op 10 zo te zien, zijn dan Lens en Bobson ineens spitsen geworden? Ik zie hun allebei meer als buitenspelers...En waarom is Babos niet geschorst?
Denk dat Been snelheid voorin belangrijk vind. Maar ja, dan had ik Saidi er in gezet en niet Lens.

Zaak rondom Babos loopt nog.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:34:21 #298
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56155970
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef EKterror het volgende:

[..]

Denk dat Been snelheid voorin belangrijk vind. Maar ja, dan had ik Saidi er in gezet en niet Lens.

Zaak rondom Babos loopt nog.
Ja snelheid kan wel handig zijn tegen Ajax. doeltreffendheid ook

Ik vind wat Babos deed echt belachelijk, rennend tegen iemand's kop aantrappen. Als je dat op straat doet krijg je zware mishandeling eisen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56156234
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ja snelheid kan wel handig zijn tegen Ajax. doeltreffendheid ook

Ik vind wat Babos deed echt belachelijk, rennend tegen iemand's kop aantrappen. Als je dat op straat doet krijg je zware mishandeling eisen.
Zal me benieuwen, ik zou het liefst Bobson-Beukering-Saidi voorin zien, maar ja Been zal er zn redenen voor hebben. Maar we zullen zeker kansen hebben tegen een defensief gehavend Ajax, maar we zullen dus ook veel kansen nodig hebben om een resultaat neer te zetten. Er staat inderdaad niemand in die goed kan scoren. (Beukering is de enige die dat overigens kan, maar die zal nog wel te dik zijn)

Wat babos deed is inderdaad schorsingwaardig, maar ja uiteraard hoop ik dat het met een sisser afloopt.
pi_56159405
Holman staat denk ik gewoon centraal in de spits.. eind vorig seizoen eindigde hij daar ook..

Lijkt wel alsof lens een clausule heeft dat hij alles moet spelen, ik had Saidi erin gezet..
Brett Holman
pi_56168884
Tja, Holman weer in de basis. Dan zie ik toch liever een dikke Van Beukering.

De gedachte om de snelle Lens op te stellen tegen de verdedigers van Ajax kan ik nog wel volgen. Saidi heeft mij nog totaal niet overtuigd. Nul komma nul rendement die jongen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')