abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:51:05 #1
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55116872


Het topic voor mensen die graag een kindje willen, maar voor wie het nog niet helemaal uitkomt. Ik zeg mensen, want ik kan me voorstellen dat er ook mannen zijn bij wie er wat rammelt, al kunnen ze zelf geen kind dragen.

Vervolg van: Het grote 'rammelaars'topic, deel 15



[ Bericht 33% gewijzigd door BE op 18-12-2007 12:48:57 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:52:43 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55116897
Mijn laatste post:
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

uitmaken.

simpel.

jij wil kinderen, je maakt er ruzie om, je 'dramt' , je praat er met "jan en alleman" over (op dit forum dan, en we kennen je niet eens)... jij wil iets, hij wil ms iets, ms ook wel niets.


jij wil niet wachten, jij wil het nu, dat kan niet dus.
hem onder druk zetten heeft geen zin, dan ga jij iets voor hem beslissen namelijk in feite, iets wat hij (nu nog ) niet wil..

ms wil hij ze niet met jou, niet bewust, maar onbewust, dat kan ook, hè.
Hij beslist door zo te twijfelen toch ook voor haar? Waarom zou zij niet voor hem mogen beslissen, maar hij wel voor haar?

Ik zou het trouwens uitmaken, desnoods doe ik het dan maar alleen. Zijn er ook zat van...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_55116966
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hij beslist door zo te twijfelen toch ook voor haar? Waarom zou zij niet voor hem mogen beslissen, maar hij wel voor haar?

Ik zou het trouwens uitmaken, desnoods doe ik het dan maar alleen. Zijn er ook zat van...
Hij beslist helemaal niet voor haar, hij beslist voor zichzelf : geen kids, niet nu.

Zij hoeft niet bij hem te blijven... hij kan wel bij haar blijven, want hij heeft al wat hij wil nu, geen kids...

Zou zij nu morgen besluiten geen enkel voorbehoedsmiddel te dulden, dan beslist zij ook niet voor hem, hij kan namelijk dan beslissen het uit te maken.... of geen sex meer te hebben met haar

Ja, het is kiezen, linksom of rechtsom, het alternatief is wat er nu is, en dat schiet niet op, hè.. dus of je blijft bij hem en wacht 2,3 jaar met het risico dat hij dan nog steeds niet wil.
Of je maakt het uit, en stelt je zelf open voor iemand, tzt, waarvan je weet dat die wel een kinderwens heeft, uiteraard niet binnen no time, er moet wel een basis zijn eerst, liefde, vertrouwen, weten dat dit blijft (voor zolang mogelijk, zekerheid daarin heb je uiteraard nooit).
Dan ben je ws ook 2,3 jaar verder (even buiten beschouwing gelaten of het ook 'gaat lukken' allemaal ueberhaupt) .... maar wel mét kind.

Als ze tips wil hoe iemand over te halen om wél NU te willen, ja, sorry, die zijn er niet.
Het is aan niemand anders dan aan haar, en de keuzes die ze heeft, dat zijn er maar 2.

leuker kan echt niemand het maken, hoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55120150
Oh Smoez, zo herkenbaar. Maar dat weet je he.
Het enige dat je imo kunt doen is het loslaten, naar hem toe dan. Het heeft geen zin erover te jengelen, zeuren, drammen, ruzie te maken. Dat heb je allemaal al gedaan en hij heeft aangegeven dat hij het nú nog niet wil (durft....). En ik snap dat dat heel oneerlijk naar jou toe voelt, maar het is zijn goed recht. Hij voelt de druk nu alleen maar opgevoerd worden, hetgeen niet bevorderlijk is voor een positieve beslissing denk ik.
Probeer het er met hem niet meer over te hebben. Hij wéét dat jij dolgraag wil. Heb het er maar met je vriendinnen over, uit je frustraties en je verdriet maar hier, maar probeer het nu even niet bij hem te doen. Geef hem de tijd. Maar stel wel een termijn, voor jezelf, en expliciet naar hem toe. Een maand of wat, of een half jaar. Blijkbaar heeft hij dat nodig, die tijd, om over zijn koudwatervrees heen te komen. Daar kun jij absoluut niets aan afdwingen, hoe graag je dat zou willen. En hoeveel pijn jou dat ook doet. Vaderschap valt (op een eerlijke manier) niet af te dwingen....
Lieverd, heel veel sterkte maar weer hoor.
En 37 is nog steeds een prachtleeftijd om moeder te worden hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55121369
Milagro zei: ..., je praat er met "jan en alleman" over (op dit forum dan, en we kennen je niet eens)...

Laat ik nou toch steeds gedacht hebben dat dát juist het grote voordeel was van redelijk anoniem zijn op een forum als dit? Dat was juist wat ik fijn vond, er met anderen over kunnen praten zonder dat die mensen uit mijn directe omgeving komen. Net als dat er AA praatgroepen zijn enzo, zeg maar
Tis niet zo dat ik er hier over praat maar thuis niet. Integendeel. Maar ik heb eerlijk geen zin meer om te moeten verdedigen dat ik er hier over praat.

Mijn OUD kloon gaat even lekker in de kast. Hoewel ik het enigszins vervelend vind klinken wat Milagro zegt, zit er ook wel een kern van waarheid in. Ik kan adviezen vragen, maar ik moet het zelf doen.

Mocht het duidelijk zijn geworden hoe het is afgelopen, dan kom ik het melden. Tot die tijd zoek ik het zelf wel uit. En dat is niet dramatisch of aanstellerig bedoeld, maar gewoon nuchter. Ondanks het feit dat er hele lieve dames hier zitten die met de best bedoelde adviezen van de wereld komen, die ik ontzettend waardeer Milagro neem ik verder ook helemaal niets kwalijk, ik kan me er ook niets van aantrekken, maar ik doe het toch. En dat is mijn keuze.

Ik blijf lezen hoor meiden! En misschien meld ik me over een tijdje ook wel weer, kan omslaan als een blad aan een boom
pi_55121753
Ja, je moet er idd zelf mee zien om te gaan.
Maar steun en herkenning en gewoon je spuien bij 'Jan en alleman' kan wel lucht geven.
Kom maar gewoon terug hoor!
Verder PM.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55122209
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef Smoezie het volgende:
Milagro zei: ..., je praat er met "jan en alleman" over (op dit forum dan, en we kennen je niet eens)...

Laat ik nou toch steeds gedacht hebben dat dát juist het grote voordeel was van redelijk anoniem zijn op een forum als dit? Dat was juist wat ik fijn vond, er met anderen over kunnen praten zonder dat die mensen uit mijn directe omgeving komen. Net als dat er AA praatgroepen zijn enzo, zeg maar
Tis niet zo dat ik er hier over praat maar thuis niet. Integendeel. Maar ik heb eerlijk geen zin meer om te moeten verdedigen dat ik er hier over praat.

Mijn OUD kloon gaat even lekker in de kast. Hoewel ik het enigszins vervelend vind klinken wat Milagro zegt, zit er ook wel een kern van waarheid in. Ik kan adviezen vragen, maar ik moet het zelf doen.

Mocht het duidelijk zijn geworden hoe het is afgelopen, dan kom ik het melden. Tot die tijd zoek ik het zelf wel uit. En dat is niet dramatisch of aanstellerig bedoeld, maar gewoon nuchter. Ondanks het feit dat er hele lieve dames hier zitten die met de best bedoelde adviezen van de wereld komen, die ik ontzettend waardeer Milagro neem ik verder ook helemaal niets kwalijk, ik kan me er ook niets van aantrekken, maar ik doe het toch. En dat is mijn keuze.

Ik blijf lezen hoor meiden! En misschien meld ik me over een tijdje ook wel weer, kan omslaan als een blad aan een boom
Zoals je kan lezen staat dat J & A tussen aanhalingstekens.
Jij vat het op als kritiek, het is echter een bewijs dat het jouw menens is, je wil NU een kind, je praat er "konstant' over, je bespreekt het niet alleen met hem, zijn/jouw ouders, vriendinnen, maar óók hier, ergo het is 5 voor 12, zeg maar, je loopt over...

Dát bedoel ik ermee.
En jij moet kiezen, het is jouw "probleem", niet het zijne, en ja dat klinkt 'gemeen' want "we zijn toch een stel, en we moeten er toch samen uitkomen, en mijn probleem is dan toch ook zijn probleem??".... nee, eigenlijk niet dus,. hij heeft wat hij wil, jou, dat is voor hem op dit moment, en ms wel altijd, genoeg.

Voor jou is dat duidelijk niet zo... en sommigen zaken in een relatie zijn dus incompatible, daar valt niet te 'compromiseren' , het is ja of nee.
Nee, die heb je al.... om ja te krijgen , zo snel mogelijk, is er maar 1 oplossing, en die heb ik al genoemd.
En ik denk dat het er steeeeeeeds weer over beginnen, omdat jij de tijd voelt dringen, enkel averechts werkt, hij vóelt het nu niet gewoon, het is er niet, dat kindgevoel, en hoe meer jij 'jengelt' hoe negatiever het vooruitzicht wordt, hoe meer die twijfel een negatieve bijsmaak krijgt en die groeit en groeit.

Niet alles is op te lossen binnen een relatie, kom je er samen niet uit, omdat er nu eenmaal geen tussenweg is, het is ja of nee, dan is het einde oefening gewoon.
Jij kan je niet neerleggen bij een kinderloos leven, de ander kan zich niet neerleggen bij een "okay, jij je zin, dan maar een kind" .... in de hoop, jouw hoop, dat hij wel bijdraait als het er eenmaal is... dat kan best, hoor, maar het legt vaak dan toch een zware druk op de relatie, een man kan zielsveel van zijn "opgedrongen" kind houden, maar toch in zijn achterhoofd 'dat opgedrongen zijn' blijven voelen, en het onbewust de partner verwijten... dat ms niet uitspreken, maar het saboteert de relatie wel.

Ja, het zal best hard klinken, voor de "ach meisje toch" zijn er genoeg andere dames hier, je hebt gewoon , vind ik, een reality check nodig, JIJ moet kiezen, niet hij, en jij bent de enige die actie kan ondernemen, hij heeft al wat hij wil, jou, punt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55122360
Ik ben het helemaal eens met Milagro hoor.
Al denk ik meer en meer (op basis van je posts dan, want je vent heb ik nooit ontmoet) dat het een erg vergelijkbare situatie is als die van ons. Wellicht is dat een strohalm.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:20:35 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55123214
Smoez, het is idd jouw eigen keuze. En op dit moment is die 'wil ik op hem wachten of niet'.
En als dat 'ja' is, dan is het idd een kwestie van proberen de boel weer even wat rustiger te krijgen vanbinnen.

Ik vind het overigens wel jammer dat je zegt niet meer te posten hier, hoewel ik nog wel weet van mezelf dat het dat ook wel aan kan wakkeren. Strohalmen die op velerlei wijzen uitgelegd worden etc. etc.

Anyway, ik hoop toch gewoon dat hij over niet al te lange tijd bij draait want ondanks dat ik ook altijd heb gegild 'ik zou niet bij iemand kunnen blijven die geen kinderen wil, dan maar alleen' is dat natuurlijk niet een stap die je zomaar even zet.
***
pi_55123392
Bedankt Milagro, voor je uitgebreide post en toelichting.
Het enige dat me een beetje stak is dat het klinkt alsof ik de enige ben hier die er 'steeeeeeds' maar weer over begint. Dat hebben alle rammelaars hier toch juist en er zijn er hier toch meer waarvan hun man het (nog) niet ziet zitten? Het zal de frustratie wel zijn, dat ik me een beetje aangevallen voelde, alsof ik er hier niet meer over zou mogen 'zeuren'.

BE, ik heb juist nooit gegild dat ik nooit bij iemand zou kunnen blijven die geen kinderen wil. Ik blijf bij hem, we hebben het superleuk (ook al komt dat misschien wel eens wat anders over, ik 'zeur' meer hier dan tegen hem, hij ziet het niet als vervelend of negatief, behalve dan die keer dat ik aan het strijken was ). We maken er grapjes over, het is geen bom onder onze relatie. Maar dat kan het wel worden, daar ben ik me van bewust. Ik wil heel graag een kindje, maar ik moet er niet aan denken hem kwijt te raken. Dus dan eventueel een leven zonder kinderen, maar dan wil ik niet dat er een 'twijfel' open blijft, snap je? Dat is waar ik mee rommel in mezelf, ik kan niet tegen de twijfel en het 'misschien dan toch...'.

Ik ga in elk geval even een tijdje een stuk minder posten over hoe erg ik rammel, om wat meer rust in mijn kont te krijgen. Hoewel ik echt een stuk minder labiel en jengelig ben irl dan dat ik hier op jullie misschien over lijk te komen helaas

En nu gaan we ons klaarmaken voor de kraamvisite, waar we zo heen gaan en waar we zojuist de kadootjes voor hebben gekocht. Isn't it ironic?

Oh, jullie zijn tof. Werkelijk
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:33:16 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55123402
Oh nee, dat bedoelde ik idd ook niet, ik weet dat jij dat nooit gezegd hebt, maar ik kan me wel voorstellen dat je je af vraagt 'wat nou als'. Die bom idd.
***
pi_55124664
Lieve Smoezie, ik vind het zo vreselijk om dit allemaal te lezen. Zo begrijpelijk dat je het graag wilt en wel NU en hoe vervelend het moet zijn als jouw partner daar (nog) niet voor te vinden is.
Toch wil ik gewoon nog eens zeggen dat het misschien echt best is om een termijn te stellen en er in tussentijd niet meer over te hebben (met hem toch niet met ons mag dat uiteraard wel want hier zitten we toch ook om af en toe eens uit te razen ).
Ik merk het bij mijn man namelijk ook als ik er te veel over doordram (kun je dat nu geloven dat ik kan doordrammen? ). Dan is het opeens over en uit. Gedaan met zelfs nog maar het onderwerp aan te snijden want "daar ben ik er weer mee".

Mijn man heeft onlangs aangegeven waarom hij het liever nu nog niet zou hebben en geloof het of niet, ik moet hem echt gelijk geven, maar ik kan het gewoon niet. Omdat we nu bij zijn ouders wonen, moeten we altijd verantwoording afleggen voor wat we doen en hij wil niet verhuizen en twee maand later weer gebonden zijn aan iemand anders (ook al is het ons eigen kind) waardoor we eigenlijk nooit eens kunnen doen wat we écht willen. Ik begrijp hem, écht waar, maar ik vind het zo moeilijk om nog maar te moeten overwegen dat we in februari de pil niet weg gaan gooien. Ik had me er namelijk zo op ingesteld. Daarom hebben we dan maar gezegd dat we het eind januari ongeveer nog eens opnieuw gaan bekijken. En ondertussen gaan zien hoe de bouw van ons huis vordert (mijn schoonouders beseffen echt niet wat de gevolgen zijn van dat eeuwig uitstellen van bij ons te werken...)
Waarom dan eind januari en niet nu constant? Omdat mijn man letterlijk zei dat hij zich echt niet beter zal voelen bij de situatie omdat ik er constant over bezig ben...

Ik vind het vreselijk om er niet meer over te praten en nog steeds in die onzekerheid te zitten, maar de andere kant is ook geen oplossing want dat brengt ons geen stap verder. Vriendinnen heb ik niet echt om er over te praten. Ook met collega's is dat nogal moeilijk aangezien we op hetzelfde werk zitten en ik dus daar ook niet eens kan 'uitrazen'. Dus is het heel vaak op de tanden bijten, maar ik denk dan maar altijd dat het voor "het goede doel" is.

Ik wou dat ik je kon helpen en dat ik het rammelen eventjes van je kon overnemen, maar ik vrees dat mijn eierstokken dat niet meer aankunnen
pi_55143028
Smoez.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55162550
Mijn man en ik hebben gisteren een goeie regeling getroffen voor onze kerstwensen. Hij ons huis en ik een zwangerschap voor 2008 (tot zover mijn goed voornemen om er een tijd niet meer over te praten ik wist gewoon dat goeie voornemens mijn ding niet zijn )

Je kan met kerst toch een wens doen he?

[ Bericht 1% gewijzigd door leonieke op 10-12-2007 09:17:44 ]
pi_55163497
Smoezie, jeetje wat moeilijk zeg! Het lijkt me vreselijk, die onzekerheid, wel of niet...
Mijn man heeft ook heel lang getwijfeld, ins ons geval over wel of geen 2e kindje. Ik wil dat heel erg graag, manlief schoof het steeds voor zich uit. Eerst was het najaar 2006, toen voorjaar 2007 en toen heb ik gezegd dat ik gewoon een duidelijk antwoord wil, zonder gelul, zonder omslachtigheid dus: Wil je uberhaupt een tweede kind? Ja? Wanneer dan? En toen hebben we besloten (mede door omstandigheden waar ik me ook nog wel in kon vinden) dat we voorjaar 2008 weer gaan proberen.
Dit keer weet ik zeker dat manlief hierin meegaat, we zijn momenteel al bezig met kamers omgooien om ruimte te maken voor een tweede.
Maar goed, dat is het enige wat hier hielp, de duidelijkheid eisen, waar daar heb je recht op! Sterkte meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55164415
Smoes wat een vervelende situatie zo
Ik hoop dat je zelf wat rust vind en je mannetje snel een keus op tafel gooit zodat je in elk geval weet hoe het er voor staat.
pi_55185195
Smoez, heb niet alles gelezen, maar veel sterkte ermee.
Na een weekendje weg, maken jullie gelijk weer een topic vol!
pi_55216673
Ik weet dat ik erg ben, maar ik kon het niet laten
deze heb ik net besteld (krijg alleen de foto niet geplakt, dus dan maar de link)

http://www.olliewood.nl/product.php?geslacht=gbaby&part=bottom&seizoen=2&id=5329
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55216992
dat zou ik dus niet durven..wat nou als je alleen maar jongens krijgt
pi_55217088
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef jolene het volgende:
dat zou ik dus niet durven..wat nou als je alleen maar jongens krijgt
Dat roep ik dus zelf ook haha, krijg ik jongetjes!

Ooh maar dan maak ik er gewoon iemand anders blij mee hoor, en wie weet krijg ik wel kinderen die dat helemaal niet aankunnen ivm het seizoen ofzo, dan moet het dus ook alsnog weg, maar ik vond het te leuk (zoals inmiddels een heel krat vol) om niet te doen, ik MOEST het gewoon kopen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55217274
haha mevrouwKoRn, je bent wel ECHT erg inderdaad. maar ik snap 't wel hoor! ze hebben er ook zulk mooi spul! ik ben er laatst ook weer gezwicht voor van alles. (en ze hebben me het volledige bedrag teruggestort voor een truitje dat ik zelf kapot heb getrokken bij het passen, erg netjes qua service dus!).
pi_55217489
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef bixister het volgende:
haha mevrouwKoRn, je bent wel ECHT erg inderdaad. maar ik snap 't wel hoor! ze hebben er ook zulk mooi spul! ik ben er laatst ook weer gezwicht voor van alles. (en ze hebben me het volledige bedrag teruggestort voor een truitje dat ik zelf kapot heb getrokken bij het passen, erg netjes qua service dus!).
Die site is echt zooo al die meisjesdingen daar zijn geweldig, en ook zijn de spulletjes best nog voor een redelijke prijs, veeeel opruiming hebben ze er altijd!
Ooh ik hoop over een aantal maanden dat ik daar flink aan het bestellen kan gaan
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55217867
Ik kan me eigenlijk zelf niet voorstellen dat ik al spullen zou kopen vooraleer ik zwanger ben... En eerlijk toegegeven, ik vind het soms zelf wat bizar dat er hier mensen zijn die al vanalles gekocht hebben. Niet slecht bedoeld ofzo, maar ik snap gewoon niet waarom je dat doet...
pi_55217939
ik heb dat ook nooit gedurfd hoor leonieke.
pi_55217966
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:49 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me eigenlijk zelf niet voorstellen dat ik al spullen zou kopen vooraleer ik zwanger ben... En eerlijk toegegeven, ik vind het soms zelf wat bizar dat er hier mensen zijn die al vanalles gekocht hebben. Niet slecht bedoeld ofzo, maar ik snap gewoon niet waarom je dat doet...
Haha omdat ik dat erg leuk vind, weet eigenlijk geen andere reden.
Heb al behoorlijk wat intussen, ook mn eigen oude knuffelaap ligt erbij.
Soms dan ben ik bang dat als ik wat leuks zie dat ze dat dan niet meer hebben tegen de tijd dat ik zwanger ben, dus dan moet ik het even kopen

Ik geef ook wel toe dat ik een beetje koopziek ben hoor(gelukkig echt niet dat ik schulden maak ofzo hoor, totaal niet) ik MOET gewoon altijd wat kopen als ik aan het winkelen ben(voor mezelf dan he, ik ben echt niet hysterisch babydingen aan het kopen), anders is een winkeldag niet geslaagd.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55218156
Ik ken het hoor MevrouwKoRn, ik had zelf ook al een hele tijd voor we begonnen met "klussen" een kast vol vooral meisjeskleding. ( ook wel jongensdingen hoor)
Als je dr eenmaal mee begonnen bent is het moeilijk stoppen.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:12:57 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55218342
Ik ben ook nooit verder gegaan dan die knuffeldoekjes en 1 heel lief en bijzonder beertje uit Korea, verder durfde ik ook niet, hoe graag ik ook zou willen.

Ik herken wel het gevoel van Mevr. Korn dat ik dacht 'straks hebben ze het niet meer' maar toch, die angst om de boel te jinxen of zo was te sterk.
***
pi_55218495
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
tegen de tijd dat ik zwanger ben
maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.
pi_55218751
Ik ben veel te bang dat ik een bekende tegen kom en die dat dan ziet, menen ze zich gelijk vanalles, roddels in het dorp enzo....
Mijn moeder heeft me al eens gebeld met de vraag of ik was vergeten te vertellen dat ik een miskraam had gehad....???
pi_55219434
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:

[..]

maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.
Tuurlijk weet ik niet zeker of ik zwanger kan worden, maar wat ik wel weet is dat er hoe dan ook kindjes zullen gaan komen hier.
En wat ik al zei, wat ik uiteindelijk niet zou kunnen gebruiken zou ik zeker weggeven oid, dus ik zie er zelf niks geks in, en het is echt niet zo dat ik nou maandelijks wat koop.

Koningin, das wel bizar! Ik woon ook wel in een klein stadje, maar bang voor roddels.. neuh eigenlijk niet hoor, ze denken maar wat ze denken willen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55219643
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:

[..]

maar hoe weet je zo zeker dat je dat zult worden? daar durfde ik echt niet zo vanuit te gaan.
Dat is ook dé reden waarom ik het niet zou doen (oke, ik heb die pco waardoor ik misschien nog meer twijfel) maar zelfs zonder pco zou ik het volgens mij niet gedaan hebben.

En van dat 'dan hebben ze het misschien niet meer' denk ik eerder in de zin van 'als het zo ver is zullen ze gewoon nog leukere dingen hebben' (om mezelf maar iets wijs te maken ook al vind ik dat wel met jongenskleren)

En het feit dat ik totaaaal niet graag winkel, speelt misschien ook een rol

Heb je trouwens voor jezelf gependeld?
pi_55219709
MevrouwKorn, je moet doen waar jij je goed bij voelt.
ik doe het niet, voelt niet goed bij mij en je doet het niet wekelijks...
Dan woon ik niet in een klein dorpje..maar mijn vriend en ik hebben het er wel eens over..hoe wij de flessen van moeders voor moeders binnen moeten krijgen zonder dat de overbuurvrouw het door heeft.
Die ligt altijd op de loer!!
pi_55219842
Ow wie kan er goed zoeken...volgens mij is er toen ook voor mij gependeld...
pi_55219858
Leonieke, dat pendelen is destijds gebeurd in meerdere topics hier in OUD, ik heb dus laten pendelen voor me door verschillende OUD-mensen, er waren toen echt 3 topics ofzo vol over pendelen, voor jou was toen 2010 gependeld, ik heb die topics laatst weer nagelezen en zag jou er ook tussen staan!

Jolene, heb je helemaal gelijk in, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55219881
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef jolene het volgende:
Ow wie kan er goed zoeken...volgens mij is er toen ook voor mij gependeld...
Ik ga nu wel effe zoeken, heb het laatst nog weer gelezen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55219923
gevonden!

jolene: 3 meisjes, 1 jongen, 2008 voor het eerst zwanger/2008, 2 kinderen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55219968
Nou dat klinkt goed...hihihi dat schiet nu wel op!!..kon het net niet vinden...
pi_55236933
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Leonieke, dat pendelen is destijds gebeurd in meerdere topics hier in OUD, ik heb dus laten pendelen voor me door verschillende OUD-mensen, er waren toen echt 3 topics ofzo vol over pendelen, voor jou was toen 2010 gependeld, ik heb die topics laatst weer nagelezen en zag jou er ook tussen staan!

Jolene, heb je helemaal gelijk in, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt!
Ja, dat van 2010 weet ik nog, maar ik had gehoopt dat 2009 er nu ging uitkomen... Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden om tot 2010 bezig te moeten zijn, zeker als we in 2008 gaan beginnen...
pi_55237014
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik weet dat ik erg ben, maar ik kon het niet laten
deze heb ik net besteld (krijg alleen de foto niet geplakt, dus dan maar de link)

http://www.olliewood.nl/product.php?geslacht=gbaby&part=bottom&seizoen=2&id=5329
wat mooi
zowiezo een geweldige link, die gaat direct bij mijn favoriete
pi_55237845
MevrouwKorn, wat doe je met me eierstokken??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55238143
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, dat van 2010 weet ik nog, maar ik had gehoopt dat 2009 er nu ging uitkomen... Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden om tot 2010 bezig te moeten zijn, zeker als we in 2008 gaan beginnen...
Ja ik hoop ook dat het niet echt uitkomt bij mij, dat ik dus bijna een jaar bezig moet zijn, maar ach, het is gewoon voor de leuk hoor, ik geloof daar helemaal niet in!

Vicky, geweldig he Kun je Amber daar niet meer inproppen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55238395
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ja ik hoop ook dat het niet echt uitkomt bij mij, dat ik dus bijna een jaar bezig moet zijn, maar ach, het is gewoon voor de leuk hoor, ik geloof daar helemaal niet in!

Vicky, geweldig he Kun je Amber daar niet meer inproppen
nee helaas.. gaa tmaar tot maatje 86...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55239230
Dat jurkje is lief!
Ik rammel me nog eens te pletter! Alweer een bevriend stel dat zwanger is *RAMMEL*
Gelukkig rammelt manlief ook En zijn we iig al iets bezig met voorbereiding (Sara's kamer is, de PC kamer kan leeg, ruimte maken enz).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55287328
Het is weer van dat Mijn pilstrip leeg en nu wachten op en ondertussen maar nog meer rammelen... Ik dacht nochtans onlangs dat het niet nog erger kon worden
En dat zwangere buikje van Free-mega-mindy-Souffriau hielp er gisterenavond ook niet bij

[ Bericht 9% gewijzigd door leonieke op 17-12-2007 08:08:35 (wat was me dat allemaal? :)) ]
pi_55328969
En vandaag foto's in mijn mailbox van het zoontje van mijn collega Zo mooi

Er zou trouwens een rammelsmiley moeten komen, want ik weet niet hoe ik gerammel nu nog moet uiten
pi_55329040
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:09 schreef leonieke het volgende:
En vandaag foto's in mijn mailbox van het zoontje van mijn collega Zo mooi

Er zou trouwens een rammelsmiley moeten komen, want ik weet niet hoe ik gerammel nu nog moet uiten
met een ei misschien?



moet alleen iemand hem rammelend maken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55329064
Maar dan krijg je gewoon een geklutst ei

Zou dat nog goed overkomen?
pi_55329171
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55329217
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:40 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]


ja, zoiets, eigenlijk moet-ie op 1 plek blijven en dan snel wiebelen, of zoals een 'versnelde' of of of
zoals deze maar dan ook versneld

hoe doe je dat trouwens

[ Bericht 8% gewijzigd door milagro op 17-12-2007 08:53:31 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55329743
Ik zal nog eens wat knutselen vandaag als ik tijd heb
Ik maak dit in Photoshop en Image Ready.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55330734
Ik kan me herinneren dat we al iets hadden van zo'n smilie of ben ik nu met iets anders in de war?
pi_55331131
Zoiets meen ik me ook te herinneren Koningin!
Geen flauw idee meer wat dat nou was
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55333122
Nog niet helemaal ok, maar misschien iets beter:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 december 2007 @ 12:36:34 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55333606
Had diegene die toen het initiatief toonde die rammelaar niet als icoontje gemaakt?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55333779
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef snoopy het volgende:
Nog niet helemaal ok, maar misschien iets beter:

[ afbeelding ]
Die is wel al heel erg leuk
  maandag 17 december 2007 @ 15:22:40 #56
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55337646
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Had diegene die toen het initiatief toonde die rammelaar niet als icoontje gemaakt?
Dat was ik, en ik kan dit soort dingen niet maken.

BE kwam toen wel met het plaatje wat in de OP staat, dat heb ik nog een tijdje als avatar gehad.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_55340690
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef snoopy het volgende:
Nog niet helemaal ok, maar misschien iets beter:

[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaa, leuk!


[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 17 december 2007 @ 18:15:48 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55341466
Hij is leuk Snoopy!
***
pi_55346633
haha, dan laat ik hem haar zo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 december 2007 @ 21:52:43 #60
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55346916
Rammelt mee...


ik krijg alleen die leuke eitjes niet gepost hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_55349802
even proberen of ik ook rammelen kan..



Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55353528


Dat rammelen blijkt wel goed te werken voor mij

Hoi Saffier
pi_55353554


* Vicky doet ook weer meerammelen

hee Saffier, jij hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55353602
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Saffier het volgende:
Rammelt mee...


ik krijg alleen die leuke eitjes niet gepost hier
Je zet gewoon de volgende url tussen img-tags (dus tussen [img] en [/img] http://i30.photobucket.com/albums/c333/mcbrandy/rammelei2.gif
pi_55353608
Zo hier ook ff:
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55353692


Hij is echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55353758
Hij kan misschien in de OP vermeld worden.. Op die manier vind ik hem ook iets gemakkelijker terug
pi_55353863
Enne, ik rammel niet hoor, ik vond het alleen maar leuk om zo'n rammeleitje te knutselen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55354237
oh wat leuk!



ik ga meedoen!
in die zin...het is hier in huis een gespreksonderwerp
pi_55354271
oehh Marit, leuk!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55354338
erg leuk.. maar ook weer 'eng' om het weer zo te voelen!
maar, ilse is nu echt zó leuk...klopt helemaal bij wat mijn 'kinderwens'-gevoel was !
Gesprek gister ging ook vooral over dat ik niet moet vergeten hoe zwaar de eerste weken/maanden waren.
Vooral V. is bang voor weer zo'n zware periode terwijl ik mijn rotgevoel weer vergeten lijk te zijn.
Niet echt natuurlijk, maar toch.
pi_55354349
Zal ik dan ook maar even mee doen??


pi_55354744
Marit jij ook, gezellig.
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel. Mijn eerste weken/maanden waren net zoals bij jou.
Bij een tweede heb je al wel een hoop meer ervaring, ben je minder onzeker en heb je wat meer vertrouwen in jezelf. Ik denk dat jij nu voor jezelf ook wel weet waar jij het toen moeilijk mee had en daar kan je bij een volgende dan wel op letten.
pi_55354832
dat klopt helemaal appelsap!
plus, dat je door de oudste al in een ritme zit..lijkt me echt zó anders !
pi_55357055
Net het geboortekaartje van de zoon van mijn collega gezien...

Ik wil ook zó graag Mijn god, moest ik kunnen, ik smeet die pil zo door het raam

Hebben jullie dat ook dat hoe dichter die mogelijke stopdatum in zicht komt, hoe moeilijker het lijkt te zijn om je normaal te gedragen?
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:13:19 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55357826
Net als dat je heel erg nodig moet plassen en juist voordat je bij het toilet bent kan je het niet meer ophouden
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:23:00 #77
108648 cattie
lieve moeder
pi_55358064

Wij hebben deze week ook een goed gesprek over een tweede gehad!
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:34:17 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_55358364
cattie

wat leuk!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:39:12 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_55358462
Ja zeker, de dag dat we er werkelijk voor gaan zal niet lang meer duren denk ik!
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:47:27 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55358630
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 08:40 schreef leonieke het volgende:
Hij kan misschien in de OP vermeld worden.. Op die manier vind ik hem ook iets gemakkelijker terug
Ik wil hem best in de OP zetten, maar hij staat nu al zo'n 80 keer in het topic, wat is daar niet makkelijk aan te vinden dan.

Hij staat erin en ik heb meteen ook even het lijstje van voorgaande topics weggehaald. Het wordt zo'n lange lap dan op een gegeven moment. Nu gewoon net als alle andere topics in OUD alleen een linkje naar de vorige.
***
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:49:59 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_55358674
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef cattie het volgende:
Ja zeker, de dag dat we er werkelijk voor gaan zal niet lang meer duren denk ik!
ik word er helemaal happy van
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:52:12 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55358718
leuk cattie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:57:36 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55358839
Wat gaaf cattie. een brusje-to-be voor Ive.

Hier rammel ik wel, maar voorlopig blijft het daarbij......
pi_55358907
Hihi dat rammelei is echt leuk...

Hier nog steeds een rammeldilemma.

Vanwege de EDS is het verstandiger om voor het 32e levensjaar al je kids te krijgen omdat na het 32e levensjaar het vrijwel allemaal problematische zwangerschappen worden die zelfs leiden tot doodgeboren kindjes (waarom is nog niet duidelijk zijn ze nog aan het uitdokteren). Wij willen graag een tweede en gezien mjin eerste bevalling (achteraf had die niet mogen plaatsvinden) word dat dus een keizersnede. Ik ben nu bijna 30 en eigenlijk wilden we nog even wachten met een tweede maar aangezien het bij Kaith ook ruim een jaar heeft geduurd zouden we er eigenlijk nu voor moeten gaan maar als ik dan wel ineens zwanger zo zijn dan zitten ze zo kort op elkaar. Dilemma Dilemma Dilemma waar wij nog niet uit zijn samen.

NB we willen allebei wel maar zitten een beetje met het tijdslimiet want wat als je wacht en het wordt echt een dramazwangerschap? Wil je dat risico nemen? Nee liever niet natuurlijk...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:17:28 #85
108648 cattie
lieve moeder
pi_55359335
Tja, Mibos, ik kan me voorstellen dat het voor jullie een dilemma is. Maar Kaith is ook al niet meer zo heel klein, minder dan 2 jaar zal er niet tussen zitten. Ik zou het zelf eerlijk gezegd wel weten als ik jou was, ik zou nu direct weer zwanger proberen te worden. Liever 2 kindjes met weinig verschil ertussen dan kans op een dramazwangerschap. (Wat vreselijk trouwens, zulke zwangerschappen..) Maar jullie zullen het zelf moeten uitvinden. Sterkte met nadenken!
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:21:21 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55359440
moeilijke keus mibos, denk dat cattie wel een punt heeft

ik wil ook trouwens
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55359444
Ja zo denk ik er ergens ook over en aan de andere kant denk ik ook van dit is zo'n leuke leeftijd laten we daar eerst van genieten nog even. Wij wisten tot voor kort niet of er nog wel een tweede bij zou komen omdat we het ook goed hebben met zijn drietjes maar eigenlijk is het onlangs toch bij ons beide weer gaan kriebelen. Ja mannen kunnen ook rammelen hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55359460
Evenstar wij houden je niet tegen hoor
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:22:49 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55359479
Hallo meiden

Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_55359487
Ik zit met mijn broer ook dicht op elkaar (1,5 jaar) en dat is heel erg leuk!
Zo heb je ook wat aan elkaar.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
pi_55359499
ohh het wordt weer gezellig hier

Leuk Cattie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55359540
Koningin Kaith is nu 13 maanden en een beetje dus als het mee zou zitten dan is ze rond de 22 maanden maar als het net als bij haar 14 maanden zou duren plus negen maanden zwangerschap is ze dus 3 jaar eer dat haar brusje er is. En dan zit je weer met het tijdsbestek van voor de 32. Dat komt dan precies uit zeg maar.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:25:27 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55359556
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:22 schreef Mibos het volgende:
Evenstar wij houden je niet tegen hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55359582
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:26:40 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55359594
Mibos het duurt nog sowieso 9 maanden voor je een brusje in je armen hebt (of 7 ) Persoonlijk zou ik ervoor gaan als jullie samen kriebelen, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jullie, sterkte
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:29:00 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55359667
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef leonieke het volgende:


Hebben jullie dat ook dat hoe dichter die mogelijke stopdatum in zicht komt, hoe moeilijker het lijkt te zijn om je normaal te gedragen?
En zodra die datum er eindelijk ís is dat een heel gek en spannend gevoel. Succes met wachten nog weer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_55359698
Ja dat bedoelde ik ook met dat het in elk geval Kaith 22 maanden is al zou het nu meteen raak zijn (als we zouden besluiten om er nu voor te gaan).
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55359726
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wil hem best in de OP zetten, maar hij staat nu al zo'n 80 keer in het topic, wat is daar niet makkelijk aan te vinden dan.

Hij staat erin en ik heb meteen ook even het lijstje van voorgaande topics weggehaald. Het wordt zo'n lange lap dan op een gegeven moment. Nu gewoon net als alle andere topics in OUD alleen een linkje naar de vorige.
Het zou binnen 10 topics misschien iets moeilijker te vinden geweest zijn

Thx
pi_55359749
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef cattie het volgende:
Ja zeker, de dag dat we er werkelijk voor gaan zal niet lang meer duren denk ik!
Wat héérlijk!!!
pi_55359817
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

En zodra die datum er eindelijk ís is dat een heel gek en spannend gevoel. Succes met wachten nog weer
Ik denk dat net daarom mijn man geen datum wil vastpinnen

Onlangs zei hij (al lachend) 13 maart en hij heeft al bijna spijt van zijn grapje
pi_55359819
we kunnen wel een lijstje maken met rammelaars

saffier, zwengel je msn eens aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55359921
Ik denk dat de mods geen nieuwe lijstjes meer wilden maar nu zijn we natuurlijk wel met veel. Zo leuk trouwens dat er zoveel nieuwe rammelaars bijkomen
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:50:06 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_55360220
Mibos, er zit natuurlijk ook nog wel wat verschil tussen nu en over 1,5 jaar. Misschien kunnen jullie bedenken wat jullie het minimum verschil vinden? Ik heb altijd in mijn hoofd gehad (ik weet eigenlijk niet waarom) dat er minimaal 2 jaar tussen zou moeten zitten.
pi_55360265
Ongeveer tussen de drie en vier hadden we in gedachte als er een tweede zou komen maar door het verhoogde risico is dat dus afgevallen zeg maar. We dubben gewoon vrolijk verder...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:53:47 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_55360332
Dan helpt dat ook niet nee... Veel succes met dubben en misschien binnenkort tot ziens in Z&G?
pi_55360385
Jemig Mibos, dat is lastig. Zeker als je dan eigenlijk al een 'ideaalbeeld' in je hoofd hebt. Maar dat gaat dus niet lukken. Ik hoop dat jullie er samen snel uitkomen, het zal een moeilijke beslissingen zijn. Succes ermee!
pi_55360480
We komen er heus wel een keertje uit maar of dat binnenkort is dat weet ik eigenlijk nog niet. Voorlopig rammel ik gewoon lekker mee en gaan we eerst op naar 2008.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:42:48 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55367487
Hallo rammelaars!

Wat leuk dat er steeds meer bij komen. Ook de mensen die voor een tweede rammelen.

Ik had ook verwacht dat naarmate de dag van de pil weggooien dichterbij komt ik 'zenuwachtiger' zou zijn. Na deze pilstrip stop ik met de pil.
Maar op de een of andere manier voel ik me momenteel erg rustig. Ik rammel op dit moment ook niet zo erg. Niet dat ik geen kinderen meer wil, maar gewoon het rammelen is even wat verder weg lijkt het wel. Vind ik ook wel even prettig hoor. Even een beetje (emotionele) rust.
pi_55369624
Wauw Asyniur, ik was dat een beetje uit het oog verloren dat dit jouw laatste strip is Wat fijn! 2008 direct goed beginnen

En die emotionele rust lijkt me zo fijn Ik zou eigenlijk graag hebben dat het rammelen bij mij wat minderde. Ik weet dat ik me een tijd terug zorgen maakte dat het even verminderd was, maar het is er helemaal terug

En de rammelende stoppers volgende vraag: is het rammelen al iets geminderd bij jullie nu jullie weten dat jullie er voor gaan of wordt het gewoon nog erger?
  dinsdag 18 december 2007 @ 20:56:41 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_55371227
Leonieke, voordat ik zwanger was van Ive en we er al wel voor gingen, sloeg ik pas echt door. Het duurde maar drie maanden, maar ik ben wel drie maanden lang bijna obsessief bezig geweest met zwanger worden. Opeens was ik bang dat van alles niet goed was enzo. Redelijk irritant. Ik hoop dat bij de tweede dat toch wat minder is.
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:01:38 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_55371397
cattie, misschien scheelt het dat je weet dat je zwanger kunt worden?
ik vind het zo leuk! en jullie zijn nog niet eens bezig
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:09:05 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_55371515
Ja, dat scheelt denk ik nu wel een heleboel. Al geeft 1 kind nog niet de garantie voor een tweede..
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:28:10 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_55371911
nee dat is waar, maar ik weet dat het voor mij toen wel de druk van de ketel haalde.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:36:54 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55372188
Ik ben zoiezo nooit een echte hardnekkige rammelaarster geweest, dus kan ook niet zeggen of het erger werd of niet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:46:27 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55372448
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef leonieke het volgende:
Wauw Asyniur, ik was dat een beetje uit het oog verloren dat dit jouw laatste strip is Wat fijn! 2008 direct goed beginnen

En die emotionele rust lijkt me zo fijn Ik zou eigenlijk graag hebben dat het rammelen bij mij wat minderde. Ik weet dat ik me een tijd terug zorgen maakte dat het even verminderd was, maar het is er helemaal terug

En de rammelende stoppers volgende vraag: is het rammelen al iets geminderd bij jullie nu jullie weten dat jullie er voor gaan of wordt het gewoon nog erger?
We gaan ook nergens voor nog hoor. Ik stop gewoon om te kijken hoe het een en ander nog functioneert na bijna 15 jaar pil gebruik.

Ik weet ook niet hoe lang die emotionele rust blijft hoor. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel even een fijne pauze vind. Rond de sinterklaasperiode rammelde ik bijna uit mijn vel dus ik ben benieuwd hoe lang die rust blijft.

Ik ben bang dat als wij er echt voor gaan, ik (net als vele anderen hier met mij) ook toch een soort van obsessief er mee bezig zal zijn. Nou ja, we wachten het wel af. Eerst maar eens die pil weg... Alles stap voor stap.
pi_55373530
Cattie, wat leuk! Spannend hoor, geniet maar van!
* owlet is weer snel weg voor ze echt een beetje jaloersig gaat worden
pi_55375965
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:33 schreef Vicky het volgende:
we kunnen wel een lijstje maken met rammelaars

saffier, zwengel je msn eens aan
Nah.. op zich zou een lijstje met namen kunnen, maar van mij hoeft er dan echt niet bij te staan hoe lang je al rammelt enz

Cattie wat verschrikkelijk leuk zeg, spannend!

Evenstar, ik zou zeggen, wat let je?!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55379630
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Nah.. op zich zou een lijstje met namen kunnen, maar van mij hoeft er dan echt niet bij te staan hoe lang je al rammelt enz

Cattie wat verschrikkelijk leuk zeg, spannend!

Evenstar, ik zou zeggen, wat let je?!
Ik zou serieus moeten beginnen terug te tellen daarvoor

En zoals ik dus vreesde, zal het alleen maar erger worden
  woensdag 19 december 2007 @ 10:46:05 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55381997
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:33 schreef Vicky het volgende:
we kunnen wel een lijstje maken met rammelaars

saffier, zwengel je msn eens aan

Hou eens op... En dan zeker vanaf wanneer etc. etc. Uhuh... not in my mod-schap en Lois krijg je ook niet zo gek!

Oh, en een en ander bedoel ik niet zo streng als het lijkt met al die smilies, maar we menen het wel.
***
pi_55382127
Cattie wat leuk zeg

En BE, whehehehe, geen lijstje?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55385132
*komt ook maar weer eens kijken hier*
Intussen al een aantal maanden gestopt met de pil, alleen om te kijken of alles nog werkt... En het leek goed te werken, alleen nu ben ik al een paar dagen te laat, en heb ook niet het gevoel dat er wat aan te komen zit ofzo, dus dat is wel irritant....
Verder is het rammelen wel ietsje minder geworden gelukkig. We gaan volgend jaar trouwen, dus ben nu ook erg daar mee bezig, denk dat het daaraan ligt.... Maar helemaal verdwenen is het nog niet....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55386035
En bestaat er een mogelijkheid dat je zwanger bent tessie?
pi_55394625
Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief. En de kans was ook wel erg klein, want we doen vrij netjes met de condooms....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55395103
Ik kom hier ook maar weer eens langs.

In de eerste topics heb ik ook wat meegekletst, daarna had ik eigenlijk niet zoveel te vertellen hier. Nog steeds rammelt het hier behoorlijk maar..... nu een week of 6 geleden kwam mijn vriend ineens met de wens nu al een kind te willen
Toevallig zat ik in mijn stopweek en ben ik niet meer aan de pil begonnen. Vorige week hadden de er eigenlijk al moeten zijn maar die kwamen niet en zijn er nog steeds niet Helaas is het niet mogelijk dat ik al zwanger ben dus daar baal ik wel wat van eigenlijk . Het maakt me zo onzeker.

Je leest wel veel dat het wat langer kan duren voordat alles je lichaam uit is, maar eigenlijk had ik er stiekem een klein beetje op gerekend dat het wel gewoon goed zou gaan. Ik ben vanaf mijn 15e aan de pil en ben nu 21 dus dat is toch wel weer 6 jaar.
Maar totdat alles weer op gang komt kunnen we toch niet meer doen dan wachten. Laten we hopen dat 2008 een goed jaar wordt.!
  woensdag 19 december 2007 @ 19:21:03 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_55395421
Oh, wat leuk Flower-Ti_Amo! Succes, hopelijk is je lichaam snel weer op orde.

Wat lief dat jullie zo enthousiast zijn! Echt heel leuk om te lezen. Maar even voor de duidelijkheid: we hebben besloten dat we graag een brusje voor Ive willen en dat we hopen dat ik volgend jaar zwanger word, maar wanneer we er precies voor gaan hebben we nog niet bepaald. Maar aan de stemming tussen mijn man en mij te merken denk ik niet dat het nog heel lang duurt. Ergens vind ik het ook wel eng, weer zwanger en bevallen.
  woensdag 19 december 2007 @ 19:35:35 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55395948
even een kleine tussendoor: het is ze gelukt! vrienden van ons zijn nu 8 weken zwanger mét kloppend hartje (voorheen 3x geen kloppend hartje bij 6,5 week en curretage)
ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het hoorde...
pi_55398108
Pff, ik loop elke keer naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben... Vind het toch wel raar en dubbel hoor. Ik zou echt wel graag zwanger willen zijn, maar de timing is nu gewoon zo slecht, en mn vriend heeft al aangegeven dat hij er gewoon nog niet klaar voor is. We gaan over 9 maanden trouwen, we willen daarna nog verhuizen want we wonen nu erg klein, hij heeft net een nieuwe baan... Maar het zou ook zo ontzettend leuk zijn. Maar ja, zoals ik eerder al zei, de kans is ook wel heel erg klein, waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon nog niet zo regelmatig als ik dacht. Buh
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55472950
Gisteren waren we met een aantal collega's iets gaan drinken. Met één van de collega's gaan we binnen anderhalve week waarschijnlijk een baby van een andere collega gaan bezoeken.
Al lachen zei ik dat ik wel wat medelijden had met de mannen (mijn man en die collega dus) om met twee vrouwen naar een baby te gaan kijken en dan achteraf nog anderhalf uur in de auto te moeten zitten met die rammelende vrouwen.

Tijdens de "discussie" over wel of geen kinderen zei mijn collega opeens dat hij denkt dat hij er nog niet klaar voor is. Waarop ik antwoordde dat je waarschijnlijk nooit helemaal klaar kunt zijn voor kinderen omdat het zo'n grote verandering is in jouw leven.
Reactie van mijn man: "bwa, ik denk toch wel dat ik er helemaal klaar voor ben en dat ik er niet nog meer klaar kan voor zijn, hoor "

*zwijmel* *zucht*
  zondag 23 december 2007 @ 11:54:18 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55485889
en tessie? al ongesteld? (ik herken het dubbele gevoel wel hoor...)

Leonieke, wat een leuke opmerking van je man! Die kan hij in elk geval niet meer tegen je gebruiken
pi_55486469
Nee... ben nog steeds niet ongesteld... morgen maar weer een testje doen........
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 23 december 2007 @ 13:07:41 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55487555
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef tessie het volgende:
Nee... ben nog steeds niet ongesteld... morgen maar weer een testje doen........

doe je de test alleen of weet je vriend er van? ik heb ze altijd alleen gedaan omdat ik hem niet onnodig wilde laten schrikken
pi_55498896
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:54 schreef Asyniur het volgende:
en tessie? al ongesteld? (ik herken het dubbele gevoel wel hoor...)

Leonieke, wat een leuke opmerking van je man! Die kan hij in elk geval niet meer tegen je gebruiken
Tessie ik vind het ook wel spannend hoor

Die kan hij idd niet meer tegen mij gebruiken Maar ik denk niet dat hij dat van plan was. Aangezien we er de laatste tijd heel vaak over praten in een zeer gemoedelijke sfeer denk ik ook écht wel dat hij er klaar voor is hoor Alleen is dat stomme huis nog niet klaar
Nu houden we het constant op "als het huis klaar is, kunnen we er voor gaan". Nog geruime tijd dus alleszins
pi_55507816
Ik heb net weer een test gedaan, maar ook die is negatief Dus, het is gewoon alsnog een stomme onregelmatigheid ofzo. Bah.

En mijn vriend wist er wel van hoor, ik kan zoiets echt niet voor me houden. Maar nu ligt ie nog lekker te slapen, heb het juist speciaal zo vroeg gedaan zodat ik er ff alleen over kan denken enzo. Ja, ben wel teleurgesteld, heel erg eigenlijk. Maar ja...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 24 december 2007 @ 09:24:44 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55508204
quote:
Op maandag 24 december 2007 08:23 schreef tessie het volgende:
Ik heb net weer een test gedaan, maar ook die is negatief Dus, het is gewoon alsnog een stomme onregelmatigheid ofzo. Bah.

En mijn vriend wist er wel van hoor, ik kan zoiets echt niet voor me houden. Maar nu ligt ie nog lekker te slapen, heb het juist speciaal zo vroeg gedaan zodat ik er ff alleen over kan denken enzo. Ja, ben wel teleurgesteld, heel erg eigenlijk. Maar ja...
pi_55508230
quote:
Op maandag 24 december 2007 08:23 schreef tessie het volgende:
Ik heb net weer een test gedaan, maar ook die is negatief Dus, het is gewoon alsnog een stomme onregelmatigheid ofzo. Bah.

En mijn vriend wist er wel van hoor, ik kan zoiets echt niet voor me houden. Maar nu ligt ie nog lekker te slapen, heb het juist speciaal zo vroeg gedaan zodat ik er ff alleen over kan denken enzo. Ja, ben wel teleurgesteld, heel erg eigenlijk. Maar ja...
Maar misschien lucht praten met hem juist wel een beetje op? Of hou je dit liever helemaal voor jezelf?
Hopelijk ben je niet al te verdrietig en heb je komende dagen toch nog plezier


Hoop voor alle rammelaars heel veel goeds en dikke buiken in 2008!

Hier trouwens alles ok
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55510148
tessie vervelend dat je een onregelmatige cyclus blijkt te hebben. Hopelijk komt dat heel vlug allemaal in orde.

Misschien heb je er nu niet veel aan, maar een paar dagen terug zei je zelf dat de zwangerschap niet zo goed zou uitkomen, dus in 2008 met een regelmatige cyclus er gewoon helemaal voor gaan
pi_55525028
Thanx allemaal
Ik weet ook wel dat de timing op dit moment niet ideaal zou zijn, maar ja, weten en voelen is toch wat heel anders. Vandaag naar de efteling geweest, al die cute kleine kindjes daar.... Was af en toe wel ff lastig.
Heb het er trouwens wel met mijn vriend over gehad hoor, was niet de bedoeling ook om het voor mezelf te houden, ik wou alleen ff een momentje voor mezelf. Maar hij was (en is) er heel lief over, dus dat is echt wel een goede steun. En ja, eerst in 2008 trouwen, en hopenlijk ook verhuizen, en dan zien we wel verder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55526611
Zo ik rammel ook weer flink. Mijn oppaskindje (waar ik binnenkort 3 dagen in de week op ga passen) is 2 weken geleden geboren en ik mocht al langskomen toen het kindje (een meisje ) nog geen 24 uur oud was. Zo lief! Afgelopen week heb ik haar voor het eerst vastgehouden en het flesje mogen geven. Zucht, zo fijn zo'n klein frummeltje.
Verder ben ik bij de gynaecoloog geweest en die heeft definitief vastgesteld dat ik PCOS heb Ik baal er wel flink van want ik had echt zo'n romantisch beeld in mijn hoofd zo van dat we samen besluiten dat we er voor gaan en dat we dan langzaamaan beginnen. Maar nu moeten we dan dus gelijk naar de gynaecoloog voor clomid e.d. Lekker vooruitzicht
Mijn vriend en ik hebben wel besloten dat we nu geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, maar de kans dat ik nu zwanger word is vrijwel nihil...
Mijn vriend gaat er overigens wel steeds meer voor open staan en zegt nu uit zichzelf al weleens dingen als: aaaw wat een lief klein kindje. Of dingen als: denk je dat ik een goede vader zou zijn Zo lief! Ook moest ik alvast alle financiële aspecten maar eens op een rijtje zetten voor hem. Hij is er dus wel een beetje mee bezig.
Vandaag hoorde ik dat een meisje hier uit het dorp zwanger is en zij is net zo oud als ik. Op één of andere manier ben ik dan altijd wel jaloers....
pi_55530421
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef No_Promises het volgende:
Verder ben ik bij de gynaecoloog geweest en die heeft definitief vastgesteld dat ik PCOS heb Ik baal er wel flink van want ik had echt zo'n romantisch beeld in mijn hoofd zo van dat we samen besluiten dat we er voor gaan en dat we dan langzaamaan beginnen. Maar nu moeten we dan dus gelijk naar de gynaecoloog voor clomid e.d. Lekker vooruitzicht
Mijn vriend en ik hebben wel besloten dat we nu geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, maar de kans dat ik nu zwanger word is vrijwel nihil...
Mag je dat doen? Mijn gyn heeft me gezegd dat ik niet mag stoppen met de pil zonder dat ik aan Clomid begin.
quote:
Mijn vriend gaat er overigens wel steeds meer voor open staan en zegt nu uit zichzelf al weleens dingen als: aaaw wat een lief klein kindje. Of dingen als: denk je dat ik een goede vader zou zijn Zo lief! Ook moest ik alvast alle financiële aspecten maar eens op een rijtje zetten voor hem. Hij is er dus wel een beetje mee bezig.
Wat fijn
quote:
Vandaag hoorde ik dat een meisje hier uit het dorp zwanger is en zij is net zo oud als ik. Op één of andere manier ben ik dan altijd wel jaloers....
Heel verstaanbaar Maar jouw tijd komt zeker ook hoor
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 11:41:48 #140
5428 crew  miss_sly
pi_55530472
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mag je dat doen? Mijn gyn heeft me gezegd dat ik niet mag stoppen met de pil zonder dat ik aan Clomid begin.
Waarom mag dat niet, heeft hij dat ook verteld?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55530638
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet, heeft hij dat ook verteld?
Omdat ik helemaal geen cyclus heb (nog nooit gehad en het zal ook wel niets worden, vrees ik) en dat alles dan gewoon helemaal stil ligt.
Als ik met mijn pil stop voor ik met clomid begin, ga ik sowieso eerst nog dufaston moeten nemen om alles weer op te wekken.
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 11:56:31 #142
5428 crew  miss_sly
pi_55530744
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Omdat ik helemaal geen cyclus heb (nog nooit gehad en het zal ook wel niets worden, vrees ik) en dat alles dan gewoon helemaal stil ligt.
Als ik met mijn pil stop voor ik met clomid begin, ga ik sowieso eerst nog dufaston moeten nemen om alles weer op te wekken.
Ik heb ook jaren geen pil geslikt en dus ook geen cyclus gehad, maar dat kan op zich geen kwaad, volgens mij. Net als wanneer je langere tijd de pil doorslikt. En in geval van nood (als ik ineens weer het idee had dat ik toch echt eens ongesteld moest worden) kon ik bij de huisarts een recept halen voor primolut ofzo en dan kon ik een onttrekkingsbloeding regelen.

Als je met de pil bent gestopt en geen cyclus hebt, is duphaston (of iets soortgelijks) inderdaad nodig om de start van clomid mogelijk te maken, want daarvoor moet je weten waar je in je cyclus bent en met PCOS en zonder cyclus weet je dat natuurlijk niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55530787
hmmm daar heeft hij niks over gezegd. Maar ik ben dan ook niet meer aan de pil. Dus het enige wat we deden was condooms gebruiken en dat hoeft nu dus niet meer. Ik ben nadat ik gestopt ben met de nuvaring wel nog een paar keer ongesteld geweest. En voordat ik ooit met de pil begon werd ik ook ongesteld. Wel heel onregelmatig maar ik werd het wel. Of ik ooit een eisprong heb gehad is weer een ander verhaal natuurlijk...
pi_55530811
Mja, mijn gyn zei dat het niet echt gezond was om nooit ongesteld te zijn (ook al is het met de pil geen echte ongesteldheid). Blijkbaar omdat alles dan helemaal stil ligt en tijdens pilgebruik toch nog *iets* doet. Ik weet het ook niet meer zo denderend goed eigenlijk.
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:21:37 #145
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55531128
Leonieke, volgens mij was dat alleen in het geval van mensen met PCOS zo. Deze personen hebben doordat ze niet ongesteld worden kennelijk een hogere kans op baarmoederslijmvlieskanker. Bij gezonde personen is dit weer niet het geval. Daar hebben we het een tijdje terug nog over gehad, geloof ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_55531166
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je met de pil bent gestopt en geen cyclus hebt, is duphaston (of iets soortgelijks) inderdaad nodig om de start van clomid mogelijk te maken, want daarvoor moet je weten waar je in je cyclus bent en met PCOS en zonder cyclus weet je dat natuurlijk niet
Ja precies, dat heeft hij wel gezegd. Zo gauw we besluiten ervoor te gaan dan mag ik langskomen voor duphaston (o.i.d.) om vervolgens met clomid te beginnen.
pi_55531189
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Leonieke, volgens mij was dat alleen in het geval van mensen met PCOS zo. Deze personen hebben doordat ze niet ongesteld worden kennelijk een hogere kans op baarmoederslijmvlieskanker. Bij gezonde personen is dit weer niet het geval. Daar hebben we het een tijdje terug nog over gehad, geloof ik.
Maar ik heb dat dus ook, dus ik denk dat Leonieke er daarom over begon
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:27:19 #148
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_55531242
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:24 schreef No_Promises het volgende:

[..]

Maar ik heb dat dus ook, dus ik denk dat Leonieke er daarom over begon
Ja, maar zij gaf mij de indruk dat ze bedoelde dat niet ongesteld worden sowieso nooit gezond is, voor iedereen niet(voor zover van toepassing dan ), maar dat is dus niet zo.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 12:32:00 #149
5428 crew  miss_sly
pi_55531343
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, maar zij gaf mij de indruk dat ze bedoelde dat niet ongesteld worden sowieso nooit gezond is, voor iedereen niet(voor zover van toepassing dan ), maar dat is dus niet zo.
Volgens mij zijn de meningen van artsen hierover ook neit echt eensgezind. Er zijn nog steeds veel artsen die het niet gezond vinden om de pil lang door te slikken, maar er zijn er ook veel die zeggen dat het geen kwaad kan.
Maar ook met PCOS kun je best zonder pil, alleen een paar keer per jaar een kuurtje halen voor een onttrekkingsbloeding is voldoende.
Ik vond het fijn om te stoppen met de pil, ook al wist ik dat mijn lichaam neit veel deed. En uiteindelijk na een aantal jaar ging mijn lichaam toch wel wat doen, ook al was het onregelmatig. Als ik de pil was blijven slikken, had ik dat nooit geweten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55534820
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, maar zij gaf mij de indruk dat ze bedoelde dat niet ongesteld worden sowieso nooit gezond is, voor iedereen niet(voor zover van toepassing dan ), maar dat is dus niet zo.
Ow, ik heb me dan inderdaad verkeerd uitgedrukt. Het was bedoeld voor de mensen die ook pco hebben
pi_55534853
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meningen van artsen hierover ook neit echt eensgezind. Er zijn nog steeds veel artsen die het niet gezond vinden om de pil lang door te slikken, maar er zijn er ook veel die zeggen dat het geen kwaad kan.
Maar ook met PCOS kun je best zonder pil, alleen een paar keer per jaar een kuurtje halen voor een onttrekkingsbloeding is voldoende.
Ik vond het fijn om te stoppen met de pil, ook al wist ik dat mijn lichaam neit veel deed. En uiteindelijk na een aantal jaar ging mijn lichaam toch wel wat doen, ook al was het onregelmatig. Als ik de pil was blijven slikken, had ik dat nooit geweten
Ik ben een tijd terug 6 maand gestopt met de pil om te weten of mijn lichaam iets ging doen Die hoop heb ik maar opgegeven
Ook al vind ik het vreselijk om telkens met een nieuwe strip te beginnen, ik vind het toch wel "leuk" om de pil te nemen. Het geeft me een geruster gevoel. Hoe onnozel dat ook klinkt, want eigenlijk weet ik dat er niets gebeurt in mijn lichaam
En hoe dom het ook klinkt, het helpt me wat met het aftellen. Zoiets als "jeuj, weer een strip verder, weer 21 dagen gepasseerd"
Best wel stom eigenlijk
pi_55547152
Ik ben nu zo'n 6 weken gestopt met de pil, das inderdaad ook niet alles.
Voel vanalles wat ik eerder niet voelde
De eerste cyclus was trouwens precies op tijd! Nu weer afwachten op de volgende.
pi_55548174
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 16:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben een tijd terug 6 maand gestopt met de pil om te weten of mijn lichaam iets ging doen Die hoop heb ik maar opgegeven
Zoals ik al zei: na een aantal jaar (5 jaar ofzo) deed mijn lichaam, weliswaar onregelmatig, toch iets uit zichzelf. Je lichaam verandert met de jaren, zo ook de hormoonhuishouding. 6 maanden is wat kort om te kijken of je lichaam wat gaat doen.
quote:
En hoe dom het ook klinkt, het helpt me wat met het aftellen. Zoiets als "jeuj, weer een strip verder, weer 21 dagen gepasseerd"
Best wel stom eigenlijk
Nee joh, helemaal niet stom, dat begrijp ik heel best. Net als met streepjes zetten op een kalender als je iets aftelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55567486
Allemaal goed de kerst doorgerammeld?

Ik ben weer ongesteld dit keer na 32 dagen, het wordt dus al minder (vorige ronde 35 dagen). Ben benieuwd. En verder rammel ik nog steeds onwijs.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55567559
Voor mijn eierstokken is het alsof er helemaal geen kerst is geweest. Ik heb namelijk vakantie, die mochten ook wel even tot rust komen eigenlijk

Wat 'fijn' dat jouw cyclus weer aan het inkorten is, Fuente Altijd handig meegenomen
pi_55567582
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: na een aantal jaar (5 jaar ofzo) deed mijn lichaam, weliswaar onregelmatig, toch iets uit zichzelf. Je lichaam verandert met de jaren, zo ook de hormoonhuishouding. 6 maanden is wat kort om te kijken of je lichaam wat gaat doen.
[..]

Nee joh, helemaal niet stom, dat begrijp ik heel best. Net als met streepjes zetten op een kalender als je iets aftelt.
Mja, ik ben op aanraden van mijn gyn maar weer opnieuw met de pil begonnen. Ik vond het trouwens ook niet fijn om constant te denken aan: "zou ik vandaag ongesteld worden?"

Ik gebruik het aftellen van de strips zelfs voor onze bouw Weer 21 dagen dichter bij de verhuis
pi_55671466
Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden. En heb zelfs een derde test gedaan, maar nee, ben echt niet zwanger.. Dacht een tijdje toch van wel (ja, ondanks die testen, suf, I know..), maar ja... Vreemd hoe verdrietig je kan zijn om iets wat er nooit geweest is eigenlijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 31 december 2007 @ 10:02:15 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55674264
Ik vind het niet vreemd hoor...
Ik herken mezelf erin (en ik dacht dat ik de enige was die zo 'raar' dacht).

Bij mij blijft het altijd langer weg als ik last heb van stress ('zelfopgelegd' of van buitenaf). Komt vanzelf.
En onze tijd komt nog wel...
pi_55675132
Tessie, hoe lang wacht je inmiddels al? Wat naar zeg, hoop dat je snel ongesteld wordt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55675341
Helemaal niet gek hoor Tessie, ik heb het ook. Iedere keer denk ik zou het dan misschien toch? Ik heb dan nog wel niet getest, ik zou ook echt niet weten wanneer je dan moet testen als je cyclus nog niet op gang is gekomen? Logisch dat je verdrietig bent om iets wat je eigenlijk heel graag wilt, zou ik ook zijn.
pi_55676929
Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo denkt zeg maar... thanx.
Ik had ruim twee weken geleden al ongesteld moeten worden, maar normaal gesproken merk ik al een week vantevoren dat ik het moet worden, dus ben er al een week langer mee bezig omdat ik nix voelde dus...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55681780
En is eens langsgaan bij een dokter geen optie tessie? Of wil je 'liever' nog wat afwachten?
pi_55681859
Ik besefte daarnet trouwens dat ik volgend jaar deze tijd ofwel zwanger zal zijn ofwel zal proberen zwanger te worden, maar dat ik zeker geen pil meer zal moeten nemen 's avonds voor het slapen gaan
pi_55688726
Ik heb een hele vervelende dokter, maar ik denk ook niet echt dat het nodig is. Ik denk dat mijn cyclus dus toch gewoon niet regelmatig is en het alleen ff zo leek, ofzo...

Maaruh, das wel een goed besef he leonieke! Spannend!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:39:45 #165
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55721700
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik besefte daarnet trouwens dat ik volgend jaar deze tijd ofwel zwanger zal zijn ofwel zal proberen zwanger te worden, maar dat ik zeker geen pil meer zal moeten nemen 's avonds voor het slapen gaan
Heerlijk is dat!
Als er iemand is die ik gauw een kindje zou gunnen dan ben jij dat wel, je schrijft altijd zo vol liefde enzo!

Ik heb vakantie 2008 paar dagen geleden geboekt, begin september gaan we, en wie weet al wel met zn drietjes

Oja ik ben trouwens dit jaar ingegaan met als goede voornemens dat ik alvast geen alcohol meer drink(niet dat ik veel dronk hoor, niet wekelijks) en geen filet american meer eet
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55722174
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Heerlijk is dat!
Als er iemand is die ik gauw een kindje zou gunnen dan ben jij dat wel, je schrijft altijd zo vol liefde enzo!
ik weet even niet wat te zeggen hierop: zo lief

Thx
quote:
Ik heb vakantie 2008 paar dagen geleden geboekt, begin september gaan we, en wie weet al wel met zn drietjes
Dat zou héérlijk zijn Waar gaat de reis naartoe? En als het ver zou zijn, zou je dan geen schrik hebben om het vliegtuig te nemen?
quote:
Oja ik ben trouwens dit jaar ingegaan met als goede voornemens dat ik alvast geen alcohol meer drink(niet dat ik veel dronk hoor, niet wekelijks) en geen filet american meer eet
En heb je je er nog kunnen aan houden?

Er stond gisteren préparé (ik denk dat jullie het filet americain noemen, het is zuivere américain met een sausje en kruiden) op tafel en toen dacht ik bij mezelf: laat ik er nu nog maar vlug wat van eten, want binnenkort mag het niet meer
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:42:06 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55723157
Bij deze wil ik alle rammelaars de beste wensen toewensen voor het nieuwe jaar!

Voor sommigen zal dit het jaar worden waarin 'actie' wordt ondernomen
Anderen moeten nog iets langer wachten...

Ik ben in elk geval al ijverig in de weer met de deuren en kozijnen schilderen op de eerste verdieping. Verder zijn we nog de zolder aan het verbouwen. De toekomstige babykamer staat dan ook vol met dozen en rommel die straks weer naar zolder moeten. Als die dan eindelijk leeg is, kan ik misschien alvast beginnen?!?!? (met het kamertje natuurlijk )

Van het weekend heb ik trouwens weer even staan rammelen. Was winkelen met zwangere vriendin en die piepkleine ontzettend leuke kleertjes. Ik ga in elk geval maar hard verder sparen want er zijn veel te veel leuke dingen te koop!

en nog 2 pilletjes en dan is mijn strip leeg
pi_55723240
Iedereen nog een fijn 2008 gewenst!!!

Ja, het jaar 2008...
We zien wel hoe het gaat lopen. Binnenkort vast maar eens de afspraak plannen bij de gyn.
Hopelijk is dat de laatste controle en krijgen we groen licht. Anders wordt het nog even wachten.
pi_55723243
En schiet je dan ook in actie Asyniur?
pi_55723268
Ik merk net dat ik de rammelaars nog geen gelukkig 2008 heb toegewenst

Bij deze dus: voor iedereen een fantastisch 2008. Dat het voor iedereen maar zijn/haar jaar mag worden

2008 wordt voor mij alleszins het pilstopjaar. Het is een begin
pi_55725171
Ook van mij hier allemaal een prettig en vruchtbaar 2008.

Wij gaan nu ook ECHt van start, nu wachten op menstruatie en dan gaan we gericht klussen!
Eigenlijk kan ik dan verhuizen naar het andere topic, maar vind het hier nog erg gezellig
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:39:03 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55726876
Hier ook een gelukkig en vooral vruchtbaar 2008 gewenst!

Dit gaat het jaar worden waarin ik zwanger wordt van onze 2e heb ik besloten Ik weet nog niet hoe, waar en wanneer enzow, maar het zal gebeuren, vind ik!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:53:45 #173
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_55727152
Hee Tex en Koningin!
Dan zijn jullie toch gewoon van harte welkom in het tweede streepjes topic
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:54:11 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55727159
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef leonieke het volgende:
En schiet je dan ook in actie Asyniur?
Nee, mijn lief moet sowieso nog even wennen aan het idee dat ik stop
Maar ik heb ook geen haast ermee.

Hmm dat staat een beetje raar vanwege mijn gerammel. Maar wat ik bedoel is dat ik echt alleen stop met de pil zonder bijbedoelingen. We gaan dus over op alternatieven.
Mijn vriend wil gewoon nog even wachten met kinderen. En hoewel ik daar natuurlijk niet altijd blij mee ben, wil ik wel graag dat hij net zo graag een kindje wil als ik (en niet dat hij mij alleen maar 'mijn zin' geeft).

Snappen jullie het nog?

ow, en de deurkozijnen boven staan al in de grondverf...
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:10:10 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55727399
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:53 schreef Marie79 het volgende:
Hee Tex en Koningin!
Dan zijn jullie toch gewoon van harte welkom in het tweede streepjes topic
Oh wij gaan er nog niet nu voor
Ik bedoelde dat ik ergens dit jaar wel wilde gaan beginnen daarmee

Overigens zal ik dan niet mee gaan posten in het tweede streepjes topic, aangezien er bekenden van ons meelezen hier
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55727679
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, mijn lief moet sowieso nog even wennen aan het idee dat ik stop
Maar ik heb ook geen haast ermee.

Hmm dat staat een beetje raar vanwege mijn gerammel. Maar wat ik bedoel is dat ik echt alleen stop met de pil zonder bijbedoelingen. We gaan dus over op alternatieven.
Mijn vriend wil gewoon nog even wachten met kinderen. En hoewel ik daar natuurlijk niet altijd blij mee ben, wil ik wel graag dat hij net zo graag een kindje wil als ik (en niet dat hij mij alleen maar 'mijn zin' geeft).

Snappen jullie het nog?

ow, en de deurkozijnen boven staan al in de grondverf...
Ik begrijp best wel wat je bedoelt, hoor Het moet voor allebei goed aanvoelen, niet alleen voor jezelf. Dat is ook de reden waarom wij nog gaan wachten. Om na onze verhuis nog even onder ons tweetjes te zijn.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:07:43 #177
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55728411
Ook ik heb jullie nog helemaal geen gelukkig nieuwjaar gewenst, dus bij deze
een heeeeel fijn,hoopvol,vruchtbaar,zwanger 2008 gewenst voor alle rammelaars



@ Leonieke; we gaan naar Cuba , nee ik ben niet bang dat er wat zou kunnen gebeuren doordat ik vliegen ga, tenslotte moet het dan allemaal wel heeel snel gaan als ik dan echt zwanger zou zijn, maar mocht dat wel zo zijn geloof ik niet dat dat het vruchtje schade kan oplopen oid

Koningin superleuk joh, hoop op snel heeeeel goed nieuws!

Tex, spannend!! Ik zou trouwens ook niet zo gauw posten in tweede streepjes topic, beetje raar idee dat iedereen dan weet wanneer je ongesteld bent enzo.

Asyniur, wie weet is het wel snel jou tijd!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55739314
Ik vind dat tweede streepjes topic ook een beetje raar voor mezelf.
Misschien dat ik gewoon ga meekletsen en dan ineens goed nieuws breng (hopelijk).
pi_55739770
Koningin wat spannend Dat je maar snel zwanger mag zijn

En nog meer die in 2008 ervoor gaan, wat leuk! Nog 3 maanden en dan gaan wij er ook weer voor
En ik weet ook nog niet of ik wel ga posten in het streepjes topic, misschien doe ik net als Koningin
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55739841
Ik kijk als lurker uiteraard al uit naar jullie inbrengen in het streepjestopic, maar tegelijkertijd zal dat ook altijd betekenen als ik jullie naam zie staan als 'laatste poster' dat ik ga denken: zijn ze daar met hun goed nieuws?

Toch een beetje stout hoor van jullie
pi_55739854
Mijn plan is trouwens nog steeds van niet mee te posten in het streepjestopic en het liefst mijn zwangerschap te verzwijgen tot de familie het weet (en daar willen we 12 weken mee wachten ). Ik begin misschien gewoon met een buik-foto
pi_55739976
De familie (ouders/broers/zussen) mogen het van mij al eerder weten, maar voor de rest nog niemand tot inderdaad de 12 weken of een echo die zegt dat het goed is.
pi_55743181
Koningin; spannend voor jullie!!

Haha Leonieke.

Ik wil jullie ook allemaal nog even een heel gelukkig en vruchtbaar 2008 toewensen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:57:54 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55747618
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 09:37 schreef leonieke het volgende:
Mijn plan is trouwens nog steeds van niet mee te posten in het streepjestopic en het liefst mijn zwangerschap te verzwijgen tot de familie het weet (en daar willen we 12 weken mee wachten ). Ik begin misschien gewoon met een buik-foto
Bij sommigen duurt het echter wel veel langer dan 12 weken voordat er ook maar iets van een zwangerschapsbuikje is te zien, en dan moet je nóg langer wachten om het te vertellen en wij om het te 'horen'
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55748753
dat neemt niet weg dat je er wel een foto van kunt posten toch? zo heb ik m'n zwangerschap van anna ook aangekondigd als ik me niet vergis. met 8 weken al dus ook niet bepaald al een duidelijk zwangere buik. maar een foto in dat bepaalde topic suggereert genoeg hoor!
ik vraag me alleen ten zeerste af of 't je lukt Leonieke, om dat hier zo lang verborgen te houden.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:25:27 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55749755

Dat leek mij idd ook leuk. Gewoon zo'n buikfoto erin gooien en kijken of het kwartje valt...
***
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 januari 2008 @ 17:31:38 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55749891
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:41 schreef bixister het volgende:
dat neemt niet weg dat je er wel een foto van kunt posten toch? zo heb ik m'n zwangerschap van anna ook aangekondigd als ik me niet vergis. met 8 weken al dus ook niet bepaald al een duidelijk zwangere buik. maar een foto in dat bepaalde topic suggereert genoeg hoor!
ik vraag me alleen ten zeerste af of 't je lukt Leonieke, om dat hier zo lang verborgen te houden.
Mij lukte dat niet... ongeveer een half uur na positieve test gepost
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55751169
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:57 schreef texelonia het volgende:

[..]

Bij sommigen duurt het echter wel veel langer dan 12 weken voordat er ook maar iets van een zwangerschapsbuikje is te zien, en dan moet je nóg langer wachten om het te vertellen en wij om het te 'horen'
Ja, nee, dan zou ik de foto van mijn test wel posten
Ik weet al niet hoe ik die 8 weken ga kunnen zwijgen, dus laat staan dat ik nog langer zou wachten
pi_55751172
Ook vanaf hier allemaal een Gelukkig en Gezond 2008 toegewenst!

Zondag is het alweer 9 weken geleden dat mijn laatste menstruatie was en nog steeds geen nieuwe te bekennen. Ik begin me nu toch eigenlijk wel een beetje zorgen te maken.

Verder rammel ik natuurlijk vrolijk door! Het is allemaal zo verleidelijk als die lieve schattige kleertjes in de opruiming De ene na de andere zwangere vrouw die je voorbij komt, het lijkt wel alsog iedereen zwanger is behalve ik
Helaas in de echt naaste omgeving op het moment geen baby´s maar wie weet wat 2008 brengt!
pi_55751210
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef Brighteyes het volgende:

Dat leek mij idd ook leuk. Gewoon zo'n buikfoto erin gooien en kijken of het kwartje valt...
Dat was dus het plan idd

Maar bix: ik vrees ervoor. Al vind ik toch dat de familie het eerst moet weten Maar als ik dus een paar maand niet op fok! kom, weet je eigenlijk ook direct genoeg he
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 18:40:14 #191
5428 crew  miss_sly
pi_55751461
Dat je eerst de familie wil vertellen en daarna pas hier, kan ik me wel voorstellen (hoewel ik in mijn verbazing toch eerst hier zat en na de bevestiging dat het echt een positieve test was pas mijn moeder ging bellen ). Waarom echter pas met 12 weken vertellen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55751639
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat je eerst de familie wil vertellen en daarna pas hier, kan ik me wel voorstellen (hoewel ik in mijn verbazing toch eerst hier zat en na de bevestiging dat het echt een positieve test was pas mijn moeder ging bellen ). Waarom echter pas met 12 weken vertellen?
Ik heb altijd gehoord dat als je 12 weken ver bent je merkelijk minder kans op een miskraam hebt. Daarom de 12 weken dus.
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 18:55:23 #193
5428 crew  miss_sly
pi_55751822
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb altijd gehoord dat als je 12 weken ver bent je merkelijk minder kans op een miskraam hebt. Daarom de 12 weken dus.
I see
Ik vond het eigenlijk wel prettig dat we niet hadden gewacht met vertellen toen het fout ging. Ik vond het ten eerste erg fijn dat we ook de blijdschap met hen hadden gedeeld en ten tweede vond ik het fijn dat ze dus wisten wat er in ons leven gebeurde en waarom we ons even volledig terugtrokken van alles en iedereen. En ze waren ook een enorme steun.

Ik begrijp het ergens wel hoor, de wens om niets te vertellen tot die 12 weken, van de andere kant ook weer niet. Wij doen het de volgende keer weer hetzelfde
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55752153
Ik zit altijd een beetje in twijfel over die zaken. Als het misloopt, kun je idd terecht bij mensen waartegen je het gezegd hebt, anders is dat moeilijker.
Maar ik denk dat ik het zo graag gewoon voor ons zou houden omdat het dan nog zo heerlijk intiem is, ons geheimpje (net zoals ik het stoppen met de pil zoveel mogelijk voor onszelf zou willen houden, maar ik vrees dat als het niet vlot gaat lukken, ik mijn hart ga moeten kunnen luchten zonder dat ik er nog meer wil mee lastig vallen. Soit, erover liegen ga ik niet doen Als mensen het vragen, dan zal ik het ook eerlijk zeggen.)
Ook al zou ik zo trots zijn en zou ik het van de daken willen schreeuwen dat besef ik dan maar al te goed Twijfels dus.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:33:54 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55752826
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Heerlijk is dat!
Als er iemand is die ik gauw een kindje zou gunnen dan ben jij dat wel, je schrijft altijd zo vol liefde enzo!

Ik heb vakantie 2008 paar dagen geleden geboekt, begin september gaan we, en wie weet al wel met zn drietjes

Oja ik ben trouwens dit jaar ingegaan met als goede voornemens dat ik alvast geen alcohol meer drink(niet dat ik veel dronk hoor, niet wekelijks) en geen filet american meer eet
Dat van die filet is echt onzin, sorry hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:40:05 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55752979
Leonieke, gewoon tegen die tijd kijken wat dan goed voelt
Dat soort dingen valt toch niet te plannen. Vaak ervaar je dat soort dingen toch heel anders dan dat je je van tevoren had voorgesteld.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55753111
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:40 schreef texelonia het volgende:
Leonieke, gewoon tegen die tijd kijken wat dan goed voelt
Dat soort dingen valt toch niet te plannen. Vaak ervaar je dat soort dingen toch heel anders dan dat je je van tevoren had voorgesteld.
Ik kan me helemaal vinden in jouw post Het zal inderdaad zo anders zijn dan dat ik me nu inbeeld en dat zal me ook niets kunnen schelen, maar erover fantaseren is al helemaal
Met zo'n dingen hou ik me nu bezig dit, bouwen en een nieuwe doos van mijn pil gaan halen
pi_55753638
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat van die filet is echt onzin, sorry hoor.
Joh
Ach, je moet toch wat verzinnen om het wachten wat dragelijker te maken..
dus daarom maar wat aan het voorbereiden gegaan haha
De reden van Leonieke om het juist wel te eten is eigenlijk veel beter; dat het nu nog wel kan en straks niet meer!

Ik wou zo graag dat ik even de tijd een paar maandjes verder kon zetten, heb ook zo verschrikkelijk veel zin in onze zomervakantie, snikheet weer is wat ik enorm heb gemist in 2007.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:29:35 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55753996
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik kan me helemaal vinden in jouw post Het zal inderdaad zo anders zijn dan dat ik me nu inbeeld en dat zal me ook niets kunnen schelen, maar erover fantaseren is al helemaal
Met zo'n dingen hou ik me nu bezig dit, bouwen en een nieuwe doos van mijn pil gaan halen
Ah okay, ik dacht dat je je er al enigszins (in mijn ogen onnodig) druk om maakte. Maar fantaseren is altijd leuk idd

Zo had ik een tijd geleden een fase waarin ik me suf heb gezocht naar de aankleding van de toekomstisge babykamer En pas geleden heb ik alle linkjes doorlopen in het topic van leukste webwinkels, op zoek naar kleertjes voor de toekomstige baby
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55756397
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:


Zo had ik een tijd geleden een fase waarin ik me suf heb gezocht naar de aankleding van de toekomstisge babykamer En pas geleden heb ik alle linkjes doorlopen in het topic van leukste webwinkels, op zoek naar kleertjes voor de toekomstige baby
Zeeeer herkenbaar Heerlijk toch, met dromen is niks mis

met af en toe een kleertje kopen ook niet
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55756641
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ah okay, ik dacht dat je je er al enigszins (in mijn ogen onnodig) druk om maakte. Maar fantaseren is altijd leuk idd
Zorgen maken: helemaal niet Ik vind het nu gewoon leuk om te fantaseren over hoe we de toekomstige grootouders op de hoogte zouden brengen, hoe we het op het werk (mijn man en ik werken samen) zouden vertellen, ... Maar ik ben me er heel hard van bewust dat ik het gewoon niet ga kunnen verzwijgen en dat het dan goed zal voelen om het op een andere manier te doen Maar momenteel zit ik in een "we-zullen-ons-gelukje-ook-wel-krijgen"-fase en dat voelt nu goed aan en daar wil ik dan ook van genieten (want ik weet dat er ook weer een moment komt waarop ik het minder zal zien zitten).
quote:
Zo had ik een tijd geleden een fase waarin ik me suf heb gezocht naar de aankleding van de toekomstisge babykamer En pas geleden heb ik alle linkjes doorlopen in het topic van leukste webwinkels, op zoek naar kleertjes voor de toekomstige baby
Zie, heel raar, maar zoiets kan ik dus niet kleertjes of spulletjes bekijken Lukt me echt niet.
Maar tijdens de zwangerschap heb ik er nog meer dan voldoende tijd voor, denk ik dan maar
pi_55763990
Ik zeg nu ook dat ik maar een paar mensen wat vertel en voor de rest wacht.......maar wie weet, wat ik op dat moment echt ga doen
Afwachten maar, en kijken hoe het gaat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:50:10 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55764147
Mijn familie weet dat ik rammel dus die zullen wel al heel snel in de gaten hebben als ik een positieve test heb.
Of ik hier dan ook vertel? Er is hier op het forum volgens mij niemand die mij irl kent dus op zich zou het niet zo veel uitmaken.

Ik zie 'straks' wel hoe ik reageer...

maar ik geloof ook niet dat Leonieke het zo lang geheim kan houden...
pi_55766079
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:50 schreef Asyniur het volgende:
maar ik geloof ook niet dat Leonieke het zo lang geheim kan houden...
Jullie hebben ook wel niet veel vertrouwen in jullie medemens hoor

pi_55766975
Hihi, ik zou het echt niet lang geheim kunnen houden, hier iig niet! We hadden al bedacht dat als het snel zou lukken om zwanger te worden, we het op mijn verjaardag aan familie kunnen vertellen, maar of ik dat dan volhoud, geen idee.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55767110
*check profiel*

Dat is niet zo lang meer
pi_55767664

Ik heb er ook zo'n zin in!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55767698
Ik voel plaatsvervangende spanning
pi_55767902
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:48 schreef leonieke het volgende:
Ik voel plaatsvervangende spanning
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55776321
Ik geloof dat ik uitgerammeld ben want ik heb namelijk dwars door alles heen en zonder dat wijzelf een beslissing hebben hoeven nemen omtrent de gezinsuitbreiding twee streepjes geplast. Het is een totaal onverwachts en we moesten even aan het idee wennen maar het is zo leuk en weer spannend ook. Over de lichamelijke kant van het verhaal daarmee gaan we in gesprek met een gyn. en kijken hoe en wat ik ga bevallen en hoe ik de negen maanden door ga komen maar dat verder in Z &G.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mibos op 04-01-2008 18:19:02 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:02:37 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55776430
Wat leuk Mibos, spannend en onverwacht, maar wat leuk
Gefeliciteerd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:03:17 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55776438
Mibos!! Dus toch!! Gefeliciteerd! Had BE onlangs toch gelijk!!!

Ik kan me de spanning wel voorstellen, maar wat een leuke verrassing! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55776486
BE en jij mogen nooit meer raden ...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:08:30 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55776531
Het was BE hoor, maar toen zij het opperde vermoedde ik haar gelijk wel...! Voel je je goed?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:10:11 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55776584
Wat leuk!
Gefeliciteerd zeg!
***
pi_55776607
Mibos, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55776634
Ik heb net al bij Kaith echt helemaal nergens last van dus dat is wel erg lekker weer.

Bedankt voor jullie felicitaties en ergens zijn we blij dat we niet hoefde te beslissen. Dit is voor ons beslist dwars door de voorbehoedsmiddelen heen en nu is het gewoon helemaal goed!!! Zit weer boven op een beebwolk
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:26:29 #218
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55776964
Oh Mibos!
Van harte zeg!
En wat lijkt me dat spannend, fysiek gezien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55777088
Oh Mibos wat een heerlijk positief nieuws Proficiat!
pi_55777203
Mibos! Zo hey Gefeliciteerd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:38:10 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55777259
Gefeliciteerd!
Spannend maar ook gaaf!

Dat je maar veel mag posten in Z&G (dan kan ik lekker meelurken...)
pi_55777323
Moonah dat is de grootste gezonde spanning inderdaad...

Kaith word grote zus hihaho! Hoe bedoel je ik rammelde onbewust?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55777610
mibos gefeliciteerd

wow wat een verrassing
mama van 3 kids!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:59:21 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_55777766
Geweldig Mibos! De moeilijke beslissing is door de natuur uit jullie handen genomen.
  Moderator vrijdag 4 januari 2008 @ 19:03:07 #225
5428 crew  miss_sly
pi_55777872
Mibos, wat leuk, zo onverwacht

Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55777929
Ik loop echt al twee dagen met een en inderdaad Cattie de beslissing is genomen en we zijn meteen allebei een stuk lichter qua zorgen zeg maar. Alleen zitten ze een beetje kort op elkaar. Kaith is net 20/21 maanden in augustus maar ja dat is maar even zo... Het is gewoon heel erg leuk!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:24:47 #227
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55778410
Supermega verrassing zeg!! Wat enorm leuk

Dat is wel DE manier om je twijfels weg te nemen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:29:09 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55778505
Mibos gefeliciteerd,
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 19:34:44 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55778609
Mibos, proficiat!!!

Vraagje: Je zegt dwarsdoor de anticonceptie... wat gebruikten jullie, als ik vragen mag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55778683
Mag je vragen hoor Sjeen. Ik slikte voordat Kaith kwam Microgynon (precieze schrijfwijze weet ik niet) en na mijn bevalling/borstvoeding adviseerde de ha een maand of drie geleden Diane35. Tussentijds ging het eerst een hele poos niet door de lichamelijke problemen en toen het weer leuk en knus werd hebben we eerst een tijdje cdtjes gebruikt. Heb nu de derde strip afgemaakt half december en toen gebeurde er helemaal niets en omdat ik ook bij Kaith geen zwangerschapskwaaltjes had heb ik eergisteren voor de zekerheid maar getest en ja hoor twee streepjes.

Mevr.Korn ja inderdaad dat is ook een manier
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55779186
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef Mibos het volgende:
Mag je vragen hoor Sjeen. Ik slikte voordat Kaith kwam Microgynon (precieze schrijfwijze weet ik niet) en na mijn bevalling/borstvoeding adviseerde de ha een maand of drie geleden Diane35. Tussentijds ging het eerst een hele poos niet door de lichamelijke problemen en toen het weer leuk en knus werd hebben we eerst een tijdje cdtjes gebruikt. Heb nu de derde strip afgemaakt half december en toen gebeurde er helemaal niets en omdat ik ook bij Kaith geen zwangerschapskwaaltjes had heb ik eergisteren voor de zekerheid maar getest en ja hoor twee streepjes.

Mevr.Korn ja inderdaad dat is ook een manier
Door de Diane35 ben ik ook zwanger geworden van Sara! Je bent echt de eerste die ik tegenkom die er ook zwanger doorheen is geworden, schijnt niet vaak voor te komen bij die pil, dus met recht een wondertje!
even: heb je de pil na half december nog weer geslikt?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55779265
Nee want ik had al meteen een sterk vermoeden dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn en mijn voorgevoel was juist. Ah dus ik ben niet de enige die dwars door de Diane heen zwanger is geworden.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55779675
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef Mibos het volgende:
Nee want ik had al meteen een sterk vermoeden dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn en mijn voorgevoel was juist. Ah dus ik ben niet de enige die dwars door de Diane heen zwanger is geworden.
Ja Man, ik had dat toen echt niet verwacht, ben er destijds ook geen vergeten en ook geen kuurtjes of wat dan ook gehad.
Maar echt super voor jullie joh! Dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55779755
Ik ook helemaal en het enige wat ik slikte was de pil maar deze doen we maar nooit meer. De pil dan he bedoel ik hihi...

Dank je wel!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 20:25:17 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55779981
Dankjewel voor je antwoord

Ik heb ook jaren Diane35 geslikt Gelukkig nooit iets gebeurd... Het schijnt best een zware pil te zijn zelfs, dacht ik. Gelukkig maar dat het bij jou eigenlijk al sowieso welkom zou zijn en Saartje is natuurlijk ook super welkom Fuente

Ik weet overigens echt niet wat ik zou doen, mocht ik door de anticonceptie zwanger raken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55780227
Dat is waar ik kan me voorstellen als je echt geen kinderen (meer) wilt dat je dan voor grote verrassingen kom te staan.

Ik ben gewoon uit principe tegen abortus (er zijn zoveel andere mogelijkheden dan abortus als je een kind echt niet wilt) dus dat zou bij ons geen optie zijn. Maar het is wel duidelijk dat je hem toch niet helemaal kan vertrouwen zeg maar... Ook al is het heel erg welkom was het voor ons nog wel een complete schok hoor eerlijk gezegd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:36:23 #237
108648 cattie
lieve moeder
pi_55780294
Mibos, ik kan me goed voorstellen dat er zorgen van je af vallen. Wat fijn dat je nu zo blij bent!

Stiekem zou ik zo'n "ongelukje" ook helemaal niet erg vinden en vooral blij zijn en mijn man denkt er ook zo over.
Zelf zou ik denk ik nooit abortus kunnen ondergaan (zware medische noodzaak daargelaten). Een kindje is altijd welkom bij ons.
pi_55780501
Nu zeg ik dat ik een zwangerschap gewoon uit zou dragen hoe en wat dan ook maar inderdaad als het medische noodzaak wordt en het beter is voor het kindje uiteindelijk dan zal ik er wel vrede mee hebben. Maar niet omdat het dwars door de pil komt en het daarom maar weg laten halen. Er is wel een duidelijke grens.

Zo denk ik er ook precies over hoor Cattie en mijn lief gelukkig ook dus dat scheelt een hoop en ja het is een grote verrassing maar ozo welkom en het neemt een hoop zware gesprekken weg die we de laatste weken hebben gehad. Nu gaan we er gewoon voor en we zien wel waar het schip strand lichamelijk gezien dan.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55781171
Woei Mibos van harte
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:11:15 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55782918
Mibos toch! Wat een onverwachts prachtig nieuws.
Gefeliciteerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55789825
Ik denk er hetzelfde over als Mibos en Cattie. Wij hebben destijds wel abortus overwogen, maar gelukkig ook heel snel van de baan geschoven. Mocht zoiets hier ooit weer gebeuren, dan komt 'het' gewoon.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55790097
Thanks allemaal voor de felicitaties en ik ben zo happy. Wij allebei eigenlijk...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55790208
Ik ben ook door de Diane35 heen zwanger geworden!

Mibos gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!
Fijn dat je je zo goed voelt.
pi_55790232
Fuente nu ben je helemaal niet meer alleen... Nog een Diane35 erdoorheen kindje! We hebben nu Saartje, Damian en ....!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55790333
Zow! Dan komt het dus toch echt vaker voor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:04:27 #246
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_55790493
noteert: geen diane35 pil nemen ondanks dat ik best rammel

mibos gefeliciteerd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_55801635
Wanneer zou BE eigenlijk komen rammelen voor een tweede?
pi_55823836
Hahaha

Rammelderammel, soms wel hoor, enorm zelfs hier!!!
Woon bijna bij het vriendje in, nu steeds wat spullen van mezelf ophalen.
Het is tegenwoordig 4 dagen bij hem en 3 dagen bij m'n ouders thuis.
Verschrikkelijk om weer naar de ouwe lui te gaan, hihi.

En sjaaa dan woon je straks lekker ''echt'' alle dagen samen, huisje boompje beestje dan echt.
Eerst een beestje overigens Van het voorjaar.
En dan klinkt het allemaal zo heerlijk serieus, samenwonen en alles 4 real

Maargoed, ik blijf bij rammelen. De daadwerkelijke uitvoering zal nog wel even geduld moeten hebben.
Soms voel ik me nog zo jong (bijna 23), en soms ben ik er helemaal klaar voor.
Beter even rammelen, ook heel fijn
pi_55824873
Het lijkt mij zo erg als je partner het niet wil en jij dolgraag. Lijkt me heel moeilijk uit te komen. Een vriendin van me zat in zo'n dergelijke situatie en nu heeft ze een ander probleem waardoor kinderen hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk zijn. Heel erg zielig vind ik dat en zij zit er ook nogal mee.


Ik heb zelf 2 kindjes ''ongepland'' (dit tussen haakjes omdat ik het op de een of andere manier een raar woord vind, want ze waren zooooo welkom!!) gekregen en dan moeten mensen toch ook wel eens denken hoe oneerlijk het is.
Is natuurlijk niet helemaal waar, maar in zo'n situatie kan ik dat best begrijpen.
Tis dat ik me eigen kinderen gewoon nooit zou kunnen afstaan anders zou ik met alle liefde een kindje dragen voor iemand die het zelf niet kan. Het is gewoon het mooiste wat er is. En als je ze dan eventueel wel kan krijgen en je partner wil het (nog) niet is het moeilijk omdat je weet dat de mogelijkheid er eigenlijk wél gewoon is!
pi_55825400
Gelukkig denken mijn vriend en ik er ongeveer hetzelfde over. We zouden ze graag vroeg/jong willen hebben maar nu nog niet. Eerst maar eens echt samen leren leven, alle dagen. Kijken of dat ook zo goed bevalt

Eerst heel binnenkort het echte huisje, boompje en beestje compleet.
Maar ik vind het zo heerlijk om hier te lezen
  zondag 6 januari 2008 @ 19:26:53 #251
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55829837
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef TeenageDirtbag het volgende:


Het lijkt mij zo erg als je partner het niet wil en jij dolgraag. Lijkt me heel moeilijk uit te komen.
Is ook een heel moeilijk iets denk ik, want niemand heeft eigenlijk ''gelijk'' en ik vind zowel de man als de vrouw's redenen om het wel .of juist nog niet te willen heel belangrijk, om echt uit zoiets gezamelijk te komen moet je toch veel blijven praten denk ik.
Wat verschrikkelijk voor je vriendin, dat zou echt serieus 1 van mijn grootste nachtmerries zijn; wachten tot je partner wil en vervolgens blijkt dat je geen of heel moeilijk kinderen krijgen kan...
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  zondag 6 januari 2008 @ 19:58:01 #252
202206 wachtff
9 maanden...
pi_55830535
Hallo ik ben wachtff. Omdat ik nog een paar maandjes moet wachten voor ik zwanger mag worden. Ik wil hier af en toe langszeilen om te rammelen. Omdat er ook bekenden hier lezen doe ik dat nog even anoniem
Gelukkig is manlief deze keer ook aan het rammelen
oude bekende ;)
  zondag 6 januari 2008 @ 22:59:23 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55835400

Wat is het leuk druk in dit topic!
Ik bedoel... niet alle rammelen is negatief en ik vind het zo leuk om te zien dat er zoveel nieuwe aanwas is...
***
  maandag 7 januari 2008 @ 00:15:24 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55837363
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:34 schreef Mibos het volgende:
Fuente nu ben je helemaal niet meer alleen... Nog een Diane35 erdoorheen kindje! We hebben nu Saartje, Damian en ....!
Brent, alleen slikte ik microgynon...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55839912
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:59 schreef Brighteyes het volgende:

Wat is het leuk druk in dit topic!
Ik bedoel... niet alle rammelen is negatief en ik vind het zo leuk om te zien dat er zoveel nieuwe aanwas is...
Ik dacht dat je kwam bekennen dat je weeral aan het rammelen was BE



Nee, ik ben ZO blij dat mijn man en ik echt op hetzelfde 'spoor' zitten qua denkwijze over kinderen Ik wou het al veel vroeger en dan zit de schrik er altijd wel in: stel dat hij het nooit echt helemaal zal willen Maar hij is helemaal overtuigd hoor

Nu enkel nog alle zaken er rond in orde krijgen.

Mijn baas wenste mij vandaag (eerste werkdag na nieuwjaar) trouwens een kindje toe voor dit jaar, dus dat wordt hier geen enkel probleem
pi_55840223
Mibos, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je slaat gewoon 2 topics over op deze manier
pi_55856977
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje meer hier en ik herken veel in jullie verhalen.
Ik zal eerst maar wat over mezelf vertellen: Ik ben Fenne, 24, 3 jaar samen met vriendlief. We zijn nu bezig met een huis zoeken zodat we eindelijk kunnen gaan samenwonen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik zou er ook zo graag een kindje bijwillen!!! Het duurt waarschijnlijk nog een hele tijd, maar ja, fantaseren is ook alvast leuk!!!

Groetjes Fenne
pi_55857134
Gefeliciteerd Mibos!
En welkom Fenne! En vast dromen mag wel toch?

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld.... Moet over 10 dagen eigenlijk alweer ongesteld worden... Vreeeemd dus! Want ik heb 3 testen gedaan maar alledrie negatief.... Misschien toch maar eens langs de dokter...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55859718
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef Fenne het volgende:
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje meer hier en ik herken veel in jullie verhalen.
Ik zal eerst maar wat over mezelf vertellen: Ik ben Fenne, 24, 3 jaar samen met vriendlief. We zijn nu bezig met een huis zoeken zodat we eindelijk kunnen gaan samenwonen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik zou er ook zo graag een kindje bijwillen!!! Het duurt waarschijnlijk nog een hele tijd, maar ja, fantaseren is ook alvast leuk!!!

Groetjes Fenne
Welkom Fenne
Een lurker die zich komt aanmelden en komt meeposten: superfijn
En op zoek achter een huisje? Leuk Zijn jullie net beginnen zoeken?

Fantaseren is idd Ik durf bijna niet zeggen hoeveel uren ik zo al heb zitten wegdromen
pi_55859739
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:33 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Mibos!
En welkom Fenne! En vast dromen mag wel toch?

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld.... Moet over 10 dagen eigenlijk alweer ongesteld worden... Vreeeemd dus! Want ik heb 3 testen gedaan maar alledrie negatief.... Misschien toch maar eens langs de dokter...
Wat raar Tessie Is dat nog al gebeurd? (ik ben een beetje de draad kwijt.. rammeldementie denk ik ).
pi_55861029
Nee, ik heb dat nog nooit eerder gehad, daarom vind ik het ook zo vreemd...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55865223
Heb je last van stress ofzo tegenwoordig? Misschien dat daarom de op zich laten wachten...
pi_55866023
Sinds mn ongesteldheid uitblijft heb ik daardoor wel last van stress ja... Maar verder niet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:20:43 #264
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55867282
Welkom Fenne, met dromen is niks mis!
Leuk dat je hier komt meeposten, ik ben trouwens even oud.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55867475
Leuk dat er zoveel mensen meeposten hier! Leuk ook om te zien dat er toch ook mensen van (ongeveer) mijn leeftijd hier zijn.
Tessie, we lijken een beetje in hetzelfde schuitje te zitten, alleen komt het bij mij niet meer opgang na het stoppen met de pil.
Omdat ik heel erg pijnlijke borsten had heb ik een test gedaan vrijdag maar die was negatief

Verder vind ik het altijd zo moeilijk wat ik hier zou schrijven, het rammelen gaat door maar ik heb er niet echt verhalen over te vertellen. Vandaar dat ik hier misschien nu ook niet zo vaak te vinden ben.
pi_55897074
Ook vervelend dat het niet op gang komt Flower. Hoe lang ben je al gestopt?

Ik heb net nóg een test gedaan, zo eentje die huisartsen gebruiken, en ook die was negatief. Helaas. Morgen ga ik me inschrijven bij mn nieuwe huisarts (mijn oude was echt een heel naar mannetje), en dan maak ik gelijk maar ff een afspraak. Maak me toch wel zorgen dat er iets mis is met me ofzo.... :S
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:22:01 #267
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55903150
Succes alvast tessie, deze onzekerheid is echt vreselijk vervelend!
Goed dat je de stap hebt genomen om naar een andere arts te gaan, ook al kom je er misschien niet vaak maar een fijne begripvolle arts is wel belangrijk.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55906153
Thanx MevrouwKoRn!
Ja, het is gewoon niet handig, elke keer als ik wat heb denk ik nou ja, het gaat misschien vanzelf wel over, omdat ik niet naar die dokter wou. Dus ik hoop dat deze nieuwe wel leuk/aardig/normaal is! En dat ie me gerust kan stellen wat dit betreft.......
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55916033
Ik ben nu bijna 10 weken gestopt. Het is misschien nog te kort om er iets van te kunnen zeggen? Ook hoor je vaak dat de dokter toch nog niks doet als je binnen zo´n `korte´ tijd na het stoppen niet ongesteld wordt.

Een andere dokter kan veel verschil maken inderdaad. Ik had eerst iemand als dokter die later mijn buurman werd en waar ik ook nog af en toe wat schoonmaak werd deed, nou dan ga je ook niet snel meer naar de dokter hoor! Ik heb me nu ook ingeschreven bij een andere praktij, dat zijn ook nog eens 2 vrouwen en dat vind ik eigenlijk wel prettig.
pi_55916315
Dan ben ik volgens mij een uitzondering.
Ben 2 maanden geleden gestopt en een cyclus die precies volgens de klok gaat, al 2 keer 28 dagen.

Veel succes meiden, het is lastig als je niet weet wat je lijf met je doet.
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:31:04 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55918829
Mibos ik lees je bericht net pas ! Gefeliciteerd !
pi_55918874
Nou, dat had ik dus ook Koningin, het ging een paar keer dus gewoon helemaal precies goed, en nu ineens niet meer......

Maar ja, het goeie nieuws is wel, dat mijn Lief en ik besloten hebben om er na onze bruiloft toch wel echt voor te gaan!! *big smile*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55921242
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
Nou, dat had ik dus ook Koningin, het ging een paar keer dus gewoon helemaal precies goed, en nu ineens niet meer......

Maar ja, het goeie nieuws is wel, dat mijn Lief en ik besloten hebben om er na onze bruiloft toch wel echt voor te gaan!! *big smile*
Wat een fantastisch nieuws
Ik ga je gewoon nu al feliciteren met die beslissing
pi_55921300
Wat leuk tessie!
pi_55921440
Rare vrouwengevoelens hier. Rammelrammel.
Ik wordt in Juli 23... en op de 1 of andere vage manier vind ik mezelf te jong.
Voel ik me er de ene dag te jong voor,en de andere kan ik niet wachten.......
pi_55921573
Waarom te jong ChillayD?
Nog andere plannen in het leven de komende tijd?
pi_55921718
Ja die vraag stel ik me ook zo vaak !!!!
Heb het er ook met vriendlief over gehad, willen het graag proberen. Willen het beiden jong.
Maar nu nog niet. Soms gooien we het zelfs op ''over een paar jaar''.
Maar soms ben ik zo aan het wegdromen dat ik dit jaar al zou willen proberen.
Het andere moment wacht ikliever nog 2 jaar, of zelfs 3. En soms denk ik. morgen DUMP ik die pil !!

Alleen dat beslis ik niet alleen. Ik weet dat mijn vriend het wil.
Alleen ik geloof dat hij nog ietsje langer wil wachten. Althans, dat was toendertijd zo. Nu? Geen idee.
Maar weer eens aan de praat gaan

Verder geen andere plannen, het blijft voor mij als het aan mij ligt lekker zoals het nu is.
Ik werk en verdien mijn geld vanuit huis. DE ideale situatie !

Ik kan het nou ook niet bepaald goed uitleggen.
maargoed, ik heb een poging gedaan haha
pi_55921735
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef ChilllayD het volgende:
Rare vrouwengevoelens hier. Rammelrammel.
Ik wordt in Juli 23... en op de 1 of andere vage manier vind ik mezelf te jong.
Voel ik me er de ene dag te jong voor,en de andere kan ik niet wachten.......
Ach wanneer ben je te jong? Ik was zelf 19 (nu net23) toen ik zwanger raakte van de 1e. Wel helemaal blij ermee hoor en heel erg welkom. Als je er zelf maar voor wilt gaan.
Misschien moet je je bedenken waarom je denkt dat je te jong bent? Omdat je dat zelf vind, of omdat je omgeving dat misschien denkt? Omdat je nog andere plannen hebt? Dat je dan niet hebt kunnen doen wat je nog wilt doen?
En zeker áls je nog twijfelt, zou ik er goed over nadenken waarom je dan twijfelt. Niet eraan beginnen om erachter te komen dat je toch nog niet klaar was.
Ieder geval succes ermee!
pi_55921836
Dankjewel

Ja misschien is het ook wel de omgeving. Ik denk er niet dusdanig hard over na dat ik het exact met woorden kan omschrijven hoor. Het is een achteropliggende gedachte dat ik soms heel vaag denk, ik ben nog zo jong. De omgeving gaat wat raar reageren? Zou best kunnen. Mijn ouders zouden het wel geweldig vinden, maar aan de andere kant misschien ook wel weer apart? Zelfs dat weet ik niet precies, en dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit ook haha.

Ik ga eerst maar weer eens lekker met vriendlief praten, samen wegdromen (humz, haha) en er lekker samen over nadenken en alles. Ook heerlijk !! Dan weet je tenminste wat van elkaar.

De toekomst en mijn plannen zijn er klaar voor. Ik leef nu zoals ik het altijd heb gewild. Daar ligt het dus echt niet aan. het huis en mijn/ons leven zijn er klaar voor. Nu de rest nog. haha.

Het klinkt echt raar als ik het teruglees, heel warrig zelfs denk ik?!
En uiteraard mijn twijfels zijn aanwezig, dus ik maak absoluut geen overhaaste beslissingen.Ik ben wat dat betreft een zeer goede denker en beslisser
pi_55921972
Gelukkig maar!
En je hebt een vriend met wie je goed kan praten ieder geval begrijp ik dus dat zit wel goed.
En dat het toch al een beetje rammelt is alleen maar leuk.

En wat je omgeving betreft; zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Ik ben alleen en bij mij waren de reacties vrijwel alleen maar positief, en jullie zijn saampjes dus dan kunnen mensen toch alleen maar helemaal blij voor jullie zijn!
pi_55922085
Ja het rammelen alleen al is zooooooooo leuk haha

En er moeten nu maar eens serieuze gesprekken gaan komen over dit onderwerp tussen ons. Ik denk er volgens mij meer aan dan hij de laatste tijd weet. Stiekeme rammelvrouw Hij weet het wel, maar vast niet zo precies.
pi_55922166
Ik zou maar eens met je vriend gaan praten inderdaad.
En uiteindelijk gaat het toch om wat jullie willen en niet om wat de omgeving er van vindt.
Daarbij is 23 echt niet heel jong om zwanger te raken en zeker niet gezien jullie situatie. (dat jullie leven er wel klaar voor zou zijn)
pi_55922277
Ik laat me ook echt niet beinvloeden door de omgeving hoor dat bedoelde ik echt niet te zeggen.

En inderdaad het klopt zeker hoor, 23 is toch al heel wat haha.
Het is ook echt alleen maar iets heel kleins wat af en toe voorbij komt rollen. Niets ernstigs
pi_55922302
Dat wordt het vast nog wel
pi_55922417
Hahaha ja dat wel

Ik bedoelde dat ik me niet laat beinvloeden door omgeving o.i.d, of wat anderen er van denken. Dat komt maar een klein beetje voor hahaa
pi_55922725
Gelukkig maar. Want wat andere denken is eigenlijk helemaal niet belangerijk! Maar ondanks dat trek je je er vaak meer van aan dan je zou willen, dat heb ik tenminste.
Niet speciaal over dit soort dingen hoor maar andere dingetjes ofzo....
pi_55923387
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben nu bijna 10 weken gestopt. Het is misschien nog te kort om er iets van te kunnen zeggen? Ook hoor je vaak dat de dokter toch nog niks doet als je binnen zo´n `korte´ tijd na het stoppen niet ongesteld wordt.

Een andere dokter kan veel verschil maken inderdaad. Ik had eerst iemand als dokter die later mijn buurman werd en waar ik ook nog af en toe wat schoonmaak werd deed, nou dan ga je ook niet snel meer naar de dokter hoor! Ik heb me nu ook ingeschreven bij een andere praktij, dat zijn ook nog eens 2 vrouwen en dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Hoi Flower-Ti-Amo
Bij mij heeft het vier maanden (!) geduurd voordat ik uberhaupt weer ongesteld werd na het stoppen met de pil! Echter, de keer dáárna was 'keurig' na 31 dagen weer. Ik heb er heel wat over gegoogled en aan de huisarts gevraagd, toen het zo lang duurde. Maar pas na 6 maanden gaat je huisarts uberhaupt eens nadenken over wat hij/zij er aan zou kunnen doen, omdat het dus héél vaak voorkomt dat het enkele maanden kan duren. Dus maak je geen zorgen!
pi_55926130
Tessie wat super leuk!! Wanneer is de bruiloft? (sorry als je dat als eens eerder gezegd hebt?)

ChillayD, het enige wat ik je kan zeggen, wat de anderen ook al zeiden, praat er gewoon over met elkaar. Hier hebben we er ook veel over gepraat in dus begin november besloten de pil de deur uit te doen. Af en toe twijfel ik nog wel heel erg hoor! Vooral omdat ik ook nog studeer, maar aan de andere kant zie ik er ook weer allemaal voordelen in. En jong moeder worden is ook altijd mijn wens geweest, in maart wordt ik 22 dus dat zou ik wel een mooie leeftijd vinden!

Wat baby´s allemaal niet met je hormonen kunnen doen, als je zo´n kleintje voorbij ziet gaan op straat of in de tram ofzo, dan wou ik echt dat het allemaal een beetje sneller ging!!

Smoezie, dankje voor je stuk, het maakt je gewoon zo onzeker he?! Ik hoop maar dat het hier binnenkort gewoon op gang komt
pi_55928238
Thanx
De bruiloft is precies over 9 maanden, best grappig eigenlijk Dus dat is al best wel snel... eerder hadden we, nou ja, mijn Lief dan vooral, het over 'een paar jaar wachten'....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55936415
@ Flower-Ti-Amo

Ja jong moeder worden heeft bij mij eigenlijk altijd wel meegespeeld. Het lijkt me zo heerlijk, en meer dan geweldig. En toch twijfels, Dat kan ik ook niet echt omschrijven. Te moeilijk. Op de 1 of andere manier speelt er altijd wel iets in je gedachten mee denk ik.

Hoe doe je dat trouwens met je studie? Is deze bijna afgerond, of ga je het combineren?
Ik doe thuiswerk waarbij ik mijn eigen uren kan indelen. heerlijk. Daarbij ben ik webdesigner en ook daarmee verdien ik mijn geld en wederom vanuit huis. Echt de perfecte situatie zoals ik eerder omschreef. Ik zie mijn toekomst echt helemaal zitten inclusief een kleintje. ''zwijmel''

Nouja, daarom ben ik me hier ook maar een beetje meer aan het melden, en meeposten uiteraard
pi_55942941
ChillayD ik denk dat heel veel mensen nog twijfelen, hoor en de ene dag het NU NU NU willen en de andere dag denken dat ze misschien nog een tijdje kunnen wachten
Van vrouwen die zwanger zijn, lees je ook vaak dat ze opeens twijfelen of het nu wel de goeie timing is en of ze wel een goede moeder gaan zijn.
Ik ben al zover dat ik me daarover geen zorgen meer maak

En gisteren nog maar eens een doos Yasmin besteld. We kunnen weer weg voor een paar maand
pi_55943461
De twijfel zal er altijd zijn denk ik, is toch ook erg spannend allemaal!

Ik heb juist bewus gekozen om wat "later" zwanger te willen zijn. Ben nu 29 en zou graag op mijn 30e zwanger willen zijn (dat is in Augustus).
Vroeger zei ik altijd "voor mijn 30e geen kinderen".
Zo zie je maar weer, dat iedereen anders is
pi_55944030
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
De twijfel zal er altijd zijn denk ik, is toch ook erg spannend allemaal!

Ik heb juist bewus gekozen om wat "later" zwanger te willen zijn. Ben nu 29 en zou graag op mijn 30e zwanger willen zijn (dat is in Augustus).
Vroeger zei ik altijd "voor mijn 30e geen kinderen".
Zo zie je maar weer, dat iedereen anders is
Maar je houdt je wel aan jouw eigen "afspraken"

Nog altijd hard aan het rammelen?
Ik ga echt blij zijn dat deze week voorbij is want op het werk lijkt niemand te verstaan dat het nu gewoon nog niet past in ons leven. Iedereen blijft maar zeggen tegen mij en mijn man dat het nu toch wel eens dringend tijd wordt hoor... Ze zouden eens moeten weten
Soit, mijn man wordt het een beetje moe om altijd datzelfde gedoe aan te horen. Hij wil nu blijkbaar ook zo graag dat ze er hem niet te veel moeten op wijzen dat het niet gaat.

Of zou mijn gezaag 's avonds er ook voor iets tussenzitten?
pi_55947483
Tessie, wat leuk en waarschijnlijk onbedoeld symolisch

ChillayD, ik zit nu in mijn 3e jaar en ga vanaf februari tot juli stage lopen. Ik heb het met mijn studieloopbaanbegleider gehad over mijn wens om nu al moeder te worden en wat de mogelijkheden zijn. Omdat ik gewoon helemaal bij ben en alle tentamens heb gehaald zou het allemaal geen probleem zijn. Mijn voorkeur heeft het om een jaar te stoppen (na de bevalling dus) en dan na een jaar het laatste jaar weer oppakken. Dit vind ik ook zo´n voordeel dat dat kan, als ik een baan zou hebben in de branche waarin ik wil gaan werken dan kan je natuurlijk niet zomaar een jaar wegblijven.

Leonieke het lijkt me erg vervelend als mensen zich `bemoeien´ met dat soort dingen.

En dat wil ik nog even voor mezelf de zijn vanochtend gearriveerd! Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het weer zo ver was. Nu kunnen we echt gaan beginnen
pi_55948972
Gelukkig dat jullie me toch nog begrijpen hahaha, ik ben slecht in zoiets uitleggen waarom er uberhaupt kleine twijfels zijn. Precies dat, de ene dag denk je NU NU NU en de andere dag/week/maand whatever......

En inderdaad een handige situatie wat dat betreft, Flower-Ti-Amo. Prettig ook vooral dat zulke beslissingen gemaakt kunnen worden.

Gister best een leuk gesprekje gehad met vriendjelief
Eerst hadden we het heel globaal over ''och, over een paar jaartjes''. En gister praatte hij ineens zo serieus over echte ''tijden'' stellen. Hoe zeg je dat? Hij ziet het wel zitten hoor, meer dan ik dacht haha !

Ergens volgend jaar, mag de pil van ons de deur best uit ''rammelrammelmeer''.
Ja dit jaar is pas begonnen dus het duurt nog lang, haha. Maar toch Het klinkt echt een stuk echter meteen. Ja wie weet wat dit jaar ons allemaal brengt, misschien denken we beiden dat we er dan nog iets langer mee willen wachten. Wat er in 1 jaar gebeuren gaat weet je toch nooit.. Maar zoals het er nu voorstaat is het toch wel heel erg positief voor ons hoor, hihi !!

We hebben (hij woont er al een jaar) eigenlijk net een huisje samen. Ik ben door omstandigheden nog bij mijn ouders gebleven. Ik ben geopereerd aan beide knieen, en vriendlief werkt fulltime en ik kon mezelf niet redden. Nu ben ik lekker veel bij hem en kan ook ik mezelf weer in m'n uppie redden. Het huis is nogsteeds in rommelstatus, er moet toch nog van alles gebeuren. Overal staat nog wat, alsof we er pas een paar maandjes wonen haha.

Nouja, zo dat is er dan ook even uit. Iets meer van mijn situatie
Ik red me trouwens prima nu alleen, mede door de operaties. Ik ga er goed op vooruit !! `En vloertjes dwijlen op mijn knieen kan vriendlief gelukkig, hahaha
  zondag 13 januari 2008 @ 16:00:52 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56000434
Even 'klagen'.
Ik wilde een alvast een woezel en pip mobiel bestellen (of speelkleed), maar dat mocht niet van !!
Nu heb ik maar een tas voor mijzelf besteld

Verder gaat het goed hier. Ik rammel momenteel niet gigantisch. Het hoeft even niet NU NU NU (wat ik een tijd geleden wel had dus ik herken het wel hoor dames ).
Hectiek op het werk alom. Van 24 naar 30 uur werken valt niet echt tegen, maar wel 6 (!) nieuwe afdelingen. Ben soms letterlijk en figuurlijk de weg een beetje kwijt. Maar ook dat zal wel goedkomen.

Zijn er al dames ijverig aan het klussen geslagen?

wij wel: de deuren en kozijnen boven zijn inmiddels geverfd en klaar; de zolder is gestuct en er ligt al stroom; dus we gaan de goede kant op
pi_56000550
wij zijn nog steeds heel druk bezig met het hok.. dat is nog steeds niet klaar....

Was gister bij de H&M en daar hingen van die schattige pakjes voor jongetjes en van die superkleine rompertjes enzo.. en daar gingen de eierstokken weer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56001432
Ik zat pas ff foto's uit te zoeken en toen bekeek ik die van de kleinste, op de verloskamer enz. net geboren Kreeg kriebels maar meer in de zin van ''nog even op dat verlosbed willen liggen''
Maar goed, eerst maar een leuke vent en dan zien of er uberhaupt ooit nog een kleintje bij komt.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:56:51 #299
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56006208
ik wil een baby!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56017886
Wij waren dit weekend op de Roompot in Zeeland. In het zwembad zat een papa met echt een heel ieniemini baby'tje, oow, rammel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 januari 2008 @ 13:56:15 #301
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_56023039
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:00 schreef Asyniur het volgende:
Even 'klagen'.
Ik wilde een alvast een woezel en pip mobiel bestellen (of speelkleed), maar dat mocht niet van !!
Nu heb ik maar een tas voor mijzelf besteld
Laat es zien die tas! Woezel en Pip Ik wist niet eens dat er ook een mobiel van was!
Ik weet ook al dat ik een Tiny Love klassieke muziek mobiel wil
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')