abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_55108092
Enorme verontwaardiging van de week omdat iemand het aan de orde durfde te stellen dat er eens tegen de ideeen van Wilders moet worden opgetreden, dat er tegengas nodig is.

Wat ik niet begrijp is dat er al tijden een grote campagne loopt die ook enorm op de persoon speelt, dat is zelfs de naam van de campagne. En daar hoor ik nauwelijks verontwaardiging over.



Hieruit blijkt voor mij hoe hypocriet er tegenwoordig met 2 maten wordt gemeten. Of je vindt beide kul of je vindt beide prima. Als Wilders een vent is dan had ie ook tegen deze stopbos campagne geageerd.

Kom nou niet met argumenten rond dreiging en beveiliging want alle poltiici worden bedreigd en mensen die weer kritiek hebben op Wilders, zoals van de week, worden ook bedreigd en beveiligd, dus dat is allemaal 1 pot nat.
pi_55108150
Ik denk dat het een beetje aan het niveau ligt van de mensen die hun mening willen laten horen.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:10:22 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55108212
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Calibrero het volgende:
Ik denk dat het een beetje aan het niveau ligt van de mensen die hun mening willen laten horen.
Ja hoor, de kritiek op Bos is enorm netjes Bosbashing is zo'n beetje de nieuwe volkssport geworden
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:21:25 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55108436
Van mij mogen ze ze allebij stoppen en trouwens die andere 148 man uit de kamer ook
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_55108459
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Van mij mogen ze ze allebij stoppen en trouwens die andere 148 man uit de kamer ook
Winterdepressie?
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:22:47 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55108475
Bos is zelf verantwoordelijk voor het nieuwe autootje pesten, en dus krijgt hij het op z'n boterham. Bovendien is rechts netjes en bedreigen we bestuurders die we niet moeten niet. Dat is nou eenmaal de linkse tak van sport.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55108523
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
Bos is zelf verantwoordelijk voor het nieuwe autootje pesten, en dus krijgt hij het op z'n boterham. Bovendien is rechts netjes en bedreigen we bestuurders die we niet moeten niet. Dat is nou eenmaal de linkse tak van sport.
Je liegt dat je barst. Links wordt net zo goed bedreigd. Maar als Bos verantwoordelijk is, is Wilders het ook.

Het gaat om de hypocrisie. Geef nou eens 1 keertje toe dat dit heel erg scheef is.
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:26:11 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55108562
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Winterdepressie?
Idd, en die mag van mij ook al voor 21 december hoor
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_55108615
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Het gaat om de hypocrisie. Geef nou eens 1 keertje toe dat dit heel erg scheef is.


Nog los van de hele context, die van grote invloed is op hoe je beide zaken moet interpreteren, zit er nog een verschil in benaming: "Wilders is het kwaad dat gestopt moet worden" vs "Stop Bos" en ook nog een verschil in de onderbouwing: Doekle: "Geen" vs Rijdend Nederland: "Meer betalen maar niet om files op te lossen" (en nog enkelen).

Daarnaast is het op z'n zachtst gezegd kinderachtig om met je vingertje te wijzen "Ja maar hullie doen het ook!"
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:28:43 #11
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55108624
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Je liegt dat je barst. Links wordt net zo goed bedreigd. Maar als Bos verantwoordelijk is, is Wilders het ook.

Het gaat om de hypocrisie. Geef nou eens 1 keertje toe dat dit heel erg scheef is.
Voor welk beleid is Wilders dan verantwoordelijk? Geld uitgeven als een bezopen zeeman? Belachelijke CAO's afsluiten? Gratis dit en dat? 18 lastenverzwaringen? Het afknijpen van de economische groei en het besteedbaar inkomen van de hardwerkende burger? Het ideologische autootje pesten - want auto=vrijheid - onder het mom van de klimaathysterie? Nee, daar is Wilders allemaal niet bij betrokken.

Bovendien is de actie tegen Bos concreet en inhoudelijk tegen een bepaald plan - Domme Doekle kwam niet verder dan wat bijbelse termen op tekenfilmniveau.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55108710
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef FJD het volgende:

[..]



Nog los van de hele context, die van grote invloed is op hoe je beide zaken moet interpreteren, zit er nog een verschil in benaming: "Wilders is het kwaad dat gestopt moet worden" vs "Stop Bos" en ook nog een verschil in de onderbouwing: Doekle: "Geen" vs Rijdend Nederland: "Meer betalen maar niet om files op te lossen" (en nog enkelen).
Doekle geen onderbouwing??
Ik zie het verschil verder niet hoor, je zoekt spijkers op laag water. Het is beide op de persoon, en in het geval van Bos eigenlijk honderd keer meer.
quote:
Daarnaast is het op z'n zachtst gezegd kinderachtig om met je vingertje te wijzen "Ja maar hullie doen het ook!"
Nee hoor, het is juist hypocriet om enorm op te spelen als er iets tegen Wilders wordt gezegd, terwijl dit al maanden aan de gang is.
pi_55108760
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Voor welk beleid is Wilders dan verantwoordelijk? Geld uitgeven als een bezopen zeeman? Belachelijke CAO's afsluiten? Gratis dit en dat? 18 lastenverzwaringen? Het afknijpen van de economische groei en het besteedbaar inkomen van de hardwerkende burger? Het ideologische autootje pesten - want auto=vrijheid - onder het mom van de klimaathysterie? Nee, daar is Wilders allemaal niet bij betrokken.

Bovendien is de actie tegen Bos concreet en inhoudelijk tegen een bepaald plan - Domme Doekle kwam niet verder dan wat bijbelse termen op tekenfilmniveau.
Wat ben je toch een hypocrietje ook. Word je uit de beweging gezet als je 1 x, maar 1 x, een beetje kritiek op je geile oom Wilders zou hebben ofzo?

je komt wer met een hele riedel maar gaat volledig niet in op het punt.

Je verhaal klopt ook nog eens niet. In het geval van Bos is de regering verantwoordelijk en zou er moeten staan, stophetkabinet. In het geval van Wilders is hij als enige verantwoordelijk voor zijn uitspraken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:36:34 #14
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55108833
De plebs moet geen stem krijgen
pi_55108836
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
Doekle geen onderbouwing??
Ik heb hem een kwartier zien kwakkelen bij P&W. Uiteindelijk na een paar keer doorvragen over wat hij nu echt concreet wilde gaan doen riep hij "verder nadenken!". Veeg mij maar op, dat is geen onderbouwing.

Als jij z'n onderbouwing wel hebt gevonden dan hoor ik dat graag van je maar op dit moment komt hij nog niet verder dan een hoop vaag geschreeuw over iets wat hij meent te zien. Op dat gebied verschilt hij, hoe ironisch, niet heel erg veel van de man die hij wenst te bestrijden.
quote:
Ik zie het verschil verder niet hoor, je zoekt spijkers op laag water. Het is beide op de persoon, en in het geval van Bos eigenlijk honderd keer meer.
Wilders is het kwaad dat gestopt moet worden uit de mond van een gelovige Christen is minder erg dan een verzameling autobedrijven die de plannen van Bos bekritiseren onder het motto "Stop Bos"?

Hoe kom je tot de conclusie dat het bij Bos erger is eigenlijk? Honderd keer zelfs Iemand aanvallen omdat je het niets een bent met z'n plannen is volgens jou dus minder erg dan iemand aanvallen vanwege zijn denkbeelden. Hoe dan precies?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55108837
Dus Wilders bashen is geoorloofd maar Bos niet?
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:38:09 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55108881
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
Wat ben je toch een hypocrietje ook. Word je uit de beweging gezet als je 1 x, maar 1 x, een beetje kritiek op je geile oom Wilders zou hebben ofzo?

je komt wer met een hele riedel maar gaat volledig niet in op het punt.

Je verhaal klopt ook nog eens niet. In het geval van Bos is de regering verantwoordelijk en zou er moeten staan, stophetkabinet. In het geval van Wilders is hij als enige verantwoordelijk voor zijn uitspraken.
We weten ook allemaal wel dat dit een linkse begroting van de PvdA - in casu Bos - was. Logisch dus dat hij ook de shit op moet vangen, al is het hele kabinet verantwoordelijk.

Het gaat niet om Wilders - maar om de inhoudsloze nonsens van een gestoorde Fries vs. de redelijke argumenten van een club automobilisten die weer eens als melkkoe worden uitgebuit door een paar ideologische linkse autisten die weer met geld moeten strooien.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:39:25 #18
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55108904
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef G.Fawkes het volgende:
De plebs moet geen stem krijgen
Aan je grammatica te zien hoor je daar ook bij.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55109097
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef FJD het volgende:

Hoe kom je tot de conclusie dat het bij Bos erger is eigenlijk? Honderd keer zelfs Iemand aanvallen omdat je het niets een bent met z'n plannen is volgens jou dus minder erg dan iemand aanvallen vanwege zijn denkbeelden. Hoe dan precies?
Een hele troep instanties die 1 persoon aanvalt is toch wel wat erger dan 1 burger die een andere burger aanvalt. Bovendien is Bos er niet in zijn eentje verantwoordelijk voor. Wilders wel.
pi_55109110
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Bommenlegger het volgende:
Dus Wilders bashen is geoorloofd maar Bos niet?
Nee het is andersom volgens PJO en al die andere extreemrechtsen hier.
pi_55109130
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
Een hele troep instanties die 1 persoon aanvalt is toch wel wat erger dan 1 burger die een andere burger aanvalt. Bovendien is Bos er niet in zijn eentje verantwoordelijk voor. Wilders wel.
Nu is Doekle opeens weer alleen? Nog geen dag later had hij een hele waslijst aan prominenten die hem zouden steunen

Los daarvan wordt Bos niet als persoon aangevallen maar wordt hij aangevallen op z'n plannen. Stop Bos moet je dan ook zien als "Stop de plannen van Bos". Wilders wordt aangevallen op de persoon of kun jij het zo draaien dat "Wilders is het kwaad dat gestopt moet worden" een aanval is op specifieke plannen van Wilders?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:50:37 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55109172
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
Een hele troep instanties die 1 persoon aanvalt
Dat was toch het plan van Domme Doekle? Alleen wilde niemand met de Doek meespelen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:51:58 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55109198
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
Nee het is andersom volgens PJO en al die andere extreemrechtsen hier.
Van mij mag je Wilders bashen tot je een ons weegt. Maar ga dan niet roepen dat je inhoudelijk of intelligent bezig bent, want het zal maar een resultaat opleveren: meer PVV-kiezers.

En ga ook niet wanhopig rondbellen voor steun.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55109234
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Van mij mag je Wilders bashen tot je een ons weegt. Maar ga dan niet roepen dat je inhoudelijk of intelligent bezig bent, want het zal maar een resultaat opleveren: meer PVV-kiezers.
Wilders begint gelijk te huilen over demoniseren maar dat ben je dus niet met hem eens.
quote:
En ga ook niet wanhopig rondbellen voor steun.
Waarom niet? Heeft Wilders dat neit gedaan dan?
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:53:32 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55109240
Elk geluid verdient een tegengeluid, hoe dom die ook mag zijn in de ogen die het er niet mee eens zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')