abonnement Unibet Coolblue
pi_55106268
quote:
Sergio Leonel Agüero (Quilmes, 2 juni 1988), voetbalnaam Kun Agüero, is een jonge Argentijnse voetballer die momenteel speelt bij Atlético Madrid. De bijnaam van Agüero is 'Kun', wat verwijst naar een Japans tekenfilmfiguurtje die een klein postuur heeft en een kapsel wat op die van Agüero lijkt. De bijnaam kreeg de speler toen hij nog kind was.

Agüero debuteerde in februari 2004 op de leeftijd van 15 jaar en 35 dagen bij de Argentijnse club Independiente tegen Cienciano uit Peru. Het was destijds een record wat betreft jonge leeftijd voor een debuterende voetballer. In 2007 zou de Boliviaan Diego Orlando Suárez het record verbreken. In 2006 betaalde Atlético Madrid maar liefst een bedrag van 22,8 miljoen euro voor Agüero. De aanvaller miste in zijn eerste jaar bij de Spaanse clubs slechts één competitiewedstrijd.

Agüero werd in 2005 en 2007 met Argentinië wereldkampioen op het WK Onder-20. In 2005 was zijn inbreng bescheiden toen Lionel Messi en Gustavo Oberman de vaste aanvallers waren. In 2007 was zijn inbreng groter en Agüero werd niet alleen wereldkampioen, maar hij ontving bovendien de Gouden Bal als beste speler van het toernooi en de Gouden Schoen als topscorer van het WK met zes doelpunten. Agüero trad met deze prestaties in de voetsporen van Javier Saviola (2001) en Messi (2005), die eveneens wereldkampioen werden met Argentinië en zowel de Gouden Bal als de Gouden Schoen ontvingen.



Aangezien hij net is verkozen tot Golden Boy verdient hij wel een eigen topic!
pi_55106288
quote:
Agüero verkozen tot Golden Boy

Sergio Agüero is verkozen tot winnaar van de Golden Boy 2007, een jaarlijkse verkiezing van het Italiaanse tijdschrijft Tuttosport voor de beste speler onder 21 jaar in Europa. De aanvaller van Atlético Madrid krijgt de prijs aanstaande zondag vóór aanvang van het duel tegen Getafe uitgereikt.


De negentienjarige Argentijn maakt een grandioos jaar door. Afgelopen zomer vierde El Kun op het WK onder 20 de wereldtitel, groeide hij uit tot topscorer en Beste Speler van het Toernooi. Dit seizoen heeft de zesvoudig international al dertien keer het doel gevonden en scoorde hij tegen Bolovia (3-0) zijn eerste interlandtreffer.

Agüero is de opvolger van Cesc Fábregas (Arsenal), die vorig jaar tot beste jongeling werd verkozen. In het verleden waren Lionel Messi (2005), Wayne Rooney (2004) en Rafael van der Vaart (2003), de eerste winnaar sinds de invoering, succesvol.

Voor de verkiezing van dit jaar stonden Lionel Messi, Fábregas, Marcelo, Giuseppe Rossi, Gonzalo Higuaín, Royston Drenthe en Giovanni dos Santos op de shortlist.
pi_55107174
Mooie voetballer, kan een hele goede voetballer worden. Bij de vele voetbalspellen (oa managers) is ie altijd een slimme aankoop
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:31:19 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55107269
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie voetballer, kan een hele goede voetballer worden. Bij de vele voetbalspellen (oa managers) is ie altijd een slimme aankoop
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55107730
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef -SG- het volgende:

[..]

Vertel me, wat is de grap? Is ie alleen bij mij altijd goed?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55107911
Hij denkt waarschijnlijk dat je oordeel over Agüero gebaseerd is op computerspelletjes.
pi_55108016
Dubbel!

Kan me niet voorstellen dat DAM nog geen Agüero topic geopend heeft enkele jaren geleden waarin hij dit voorspeld had.

Slotje derhalve!

Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55108035
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Dubbel!

Kan me niet voorstellen dat DAM nog geen Agüero topic geopend heeft enkele jaren geleden waarin hij dit voorspeld had.

Slotje derhalve!

Ik kon hem niet in het linkjes topic vinden.
Maar laten we in het originele topic verder gaan dan!

Heb je toevallig een linkje van het oude topic dan?
pi_55108593
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik kon hem niet in het linkjes topic vinden.
Maar laten we in het originele topic verder gaan dan!

Heb je toevallig een linkje van het oude topic dan?
Ik heb ff gezocht maar kon ook niets vinden. Zou DAM dit pareltje over het hoofd gezien hebben of was hij gewoon niet onder de indruk van de kwaliteiten van Agüero?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55108614
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik heb ff gezocht maar kon ook niets vinden. Zou DAM dit pareltje over het hoofd gezien hebben of was hij gewoon niet onder de indruk van de kwaliteiten van Agüero?
Ow, dus er was nog geen topic over hem.
Dan blijft deze lekker open!
pi_55109400
Een klein topic.

Echt iets voor sjimz.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55113497
DAM vond Aguero een prutvoetballer als ik het me goed herinner...

edit: ik kan de quote niet vinden, dus ik heb niks gezegd...

[ Bericht 40% gewijzigd door Radegast op 07-12-2007 22:38:24 ]
pi_55113562
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef Radegast het volgende:
DAM vond Aguero een prutvoetballer als ik het me goed herinner...
over 3 jaar slikt hij die woorden in, let maar op
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55116688
Volgens mij vond hij Aguero helemaal geweldig hoor, toen hij misschien nog naar PSV zou komen.

Maar ja, frustraties hè.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55118414
Ik zou het zonde vinden als hij naar een topclub gaat, zon speler moet juist speelminuten krijgen, hij loopt heel lekker nu

laat hem maar bij Atletico blijven.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55118609
Ben benieuwd een Argentijn dus weer.
AFC AJAX
pi_55131609
Weer een Argentijn die ondervoedt was als kind en dat zich nooit meer herstelt heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55131643
En ik vindt het niet veel, hij moet heel wat presteren wil hij een andere Midget inhalen die nu bij Real zit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55131815
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik vindt het niet veel, hij moet heel wat presteren wil hij een andere Midget inhalen die nu bij Real zit
Ik vindt

Welke midget heb je het over DAM?
pi_55131917
Saviola
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55135513
O, ik dacht Gago.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55138239
Denken kan je dan betere aan andere overlaten lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55138273
aan DAM bijvoorbeeld.
pi_55138277
quote:
Op zondag 9 december 2007 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denken kan je dan betere aan andere overlaten lijkt me
Spelling verbeteren ook.
pi_55138314
Nee, dat ik express om Sjimmie goed over zichzelf te laten voelen

Werkt prima
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')