abonnement Unibet Coolblue
pi_55074463
quote:
Ha, daar is ze weer. De Amerikaanse Debra Beasley Lafave waarover FOK! in 2004 berichtte omdat de toen 23-jarige onderwijzers seks had gehad met een 14-jarige leerling. Een bericht waarvan veel FOK!kers vonden dat de leerling maar een bofkont was gezien het uiterlijk van de juf. Haar advocaat vond haar indertijd zelfs te sexy om op te laten sluiten.

Nu is Lafave opnieuw in de boeien geslagen. Dit omdat ze tijdens haar proeftijd door de rechter opgelegde regels heeft overtreden. Eén van die voorwaarden was dat ze niet met een minderjarige mag praten zonder toezicht en toestemming van de rechtbank. Ze blijkt echter met een 17-jarige serveerster in het restaurant waar ze nu werkt, over haar privéleven te hebben gebabbeld.

Volgens Lafave's advocaat betreft het echter een ''onbeduidende'' overtreding. Het ging om een normaal gesprek zoals dat vaker op de werkvloer tussen werknemers plaatsvindt.

Lafave is inmiddels weer vrijgelaten op voorwaarde dat ze zich meteen bij de rechtbank meldt als die daar om verzoekt.
Bron: frontpage.fok.nl

Lijkt me toch heel normaal dat je met een collega praat? Zo oud is ze nu toch ook weer niet, dat ze haar verhaal niet kwijt kan aan iemand van zeventien? Echt maffe arrestatie.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 6 december 2007 @ 11:28:46 #2
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_55074603
Dat kun je toch ook op de FP kwijt?

Maarja... Amerika vind ik maar een raar land...

[edit]Fipo [/edit]
  donderdag 6 december 2007 @ 11:31:54 #3
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55074667
she is cute, though
pi_55074756
Nice.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:36:48 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_55074775
triest gedoe zeg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_55074786
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Nosh het volgende:
Nice.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_55074793
het is gewoon een vieze pedo
aan de hoogste boom ermee!
  donderdag 6 december 2007 @ 11:38:26 #8
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55074809
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Yorrit het volgende:
het is gewoon een vieze pedo
aan de hoogste boom ermee!
that should be my 'tree'
pi_55074810
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_55074960
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Bron: frontpage.fok.nl

Lijkt me toch heel normaal dat je met een collega praat? Zo oud is ze nu toch ook weer niet, dat ze haar verhaal niet kwijt kan aan iemand van zeventien? Echt maffe arrestatie.
De arrestatie is niet maf. Deze voorwaarde die de rechter stelde is maf (in de zin van onrealistisch).
Krekker is de bom!
pi_55074970
quote:
Eén van die voorwaarden was dat ze niet met een minderjarige mag praten zonder toezicht en toestemming van de rechtbank
Dus theoretisch kan ze gearresteerd worden als een minderjarig iemand aan haar de weg vraagt en iemand ziet dat
pi_55075016
ziek wijf
  donderdag 6 december 2007 @ 11:50:07 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_55075019
Back to school!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_55075038
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Bron: frontpage.fok.nl

Lijkt me toch heel normaal dat je met een collega praat? Zo oud is ze nu toch ook weer niet, dat ze haar verhaal niet kwijt kan aan iemand van zeventien? Echt maffe arrestatie.
quote:
Eén van die voorwaarden was dat ze niet met een minderjarige mag praten zonder toezicht en toestemming van de rechtbank.
Simpel, ze overtreed de regels. Het zou een beetje zinloos zijn om regels op te leggen, en die vervolgens niet te handhaven...
pi_55075097
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef DSGamer het volgende:

[..]

Dus theoretisch kan ze gearresteerd worden als een minderjarig iemand aan haar de weg vraagt en iemand ziet dat
Vraag me ook af hoe ze kan weten dat iemand minderjarig is. Theoretisch gezien zou ze dat volgens het vonnis dus niet mogen vragen

Minderjarige klant: "Lekker weertje he?"
Debrah: "Ik mag alleen met je praten wanneer je niet minderjarig bent"
Minderjarige klant: "Oh ik ben zeventien"

*Te laat*

*Helicopter, arrestatieteam, SWAT's via kabels door de ruiten*
Krekker is de bom!
pi_55075109
De hoer.
pi_55075551
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De arrestatie is niet maf. Deze voorwaarde die de rechter stelde is maf (in de zin van onrealistisch).
Ik vind de voorwaarde gewoon maf. Ze had gewoon haar straf uit moet zitten. En ik vind praten met iemand nogal een verschil dan met iemand seks hebben. Daarbij vind ik het ook nog een verschil of iemand 17 is of 14. Van die 14-jarige had ze gewoon af moeten blijven en er een straf voor moeten hebben. Die zeventienjarige heeft ze alleen mee gesproken...tenminste dat lees ik uit het bericht.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_55076151
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind de voorwaarde gewoon maf. Ze had gewoon haar straf uit moet zitten. En ik vind praten met iemand nogal een verschil dan met iemand seks hebben. Daarbij vind ik het ook nog een verschil of iemand 17 is of 14. Van die 14-jarige had ze gewoon af moeten blijven en er een straf voor moeten hebben. Die zeventienjarige heeft ze alleen mee gesproken...tenminste dat lees ik uit het bericht.
Je moet ergens een grens trekken... De rechtbank zal ongetwijfeld een goede reden gehad hebben om deze voorwaarde op te nemen. ter bescherming tegen haarzelf bijvoorbeeld. Bij die 14jarige begon het waarschijnlijk ook met praten...
  donderdag 6 december 2007 @ 12:56:13 #19
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55076427
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef L0we het volgende:

[..]

Je moet ergens een grens trekken... De rechtbank zal ongetwijfeld een goede reden gehad hebben om deze voorwaarde op te nemen. ter bescherming tegen haarzelf bijvoorbeeld. Bij die 14jarige begon het waarschijnlijk ook met praten...
Daar beginnen een heleboel gesprekken mee, of niet? Zou vreemd zijn als ze dan niet meer mag praten met mensen die jonger dan 18 zijn. En die gast van 14 had waarschijnlijk de dag van z'n leven, dus waar hebben we het over?
pi_55076441
Ik vond de oorspronkelijke aanklacht al achterlijk...alsof die 14 jarige het tegen z'n zin zou hebben gedaan...en ik denk ook niet dat ie er een trauma aan heeft overgehouden...Zo van, ik ben een geile 14-jarige puber en ik mag met de juf neuken...oh nee dilemma

het blijven een hoop hypochrieten die amerikanen.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:57:45 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55076461
Ja daar is ze weer
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55076485
AARRH suck ME!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:00:43 #23
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55076524
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Nosh het volgende:
Nice.
You're right, we're sorry. This is serious. We need to track this student down, and give him his Luckiest Boy in America medal right away.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55076533
Een bericht waarvan veel FOK!kers vonden dat de leerling maar een bofkont was gezien het uiterlijk van de juf.

Ergens is dat toch wel uniek... Zou deze dame een man zijn geweest (en de 14-jarige een meisje), dan had de man bij wijze van spreken Justin Timberlake kunnen zijn en dan nog was het een smerig ventje en het meisje een slachtoffer.

Eigenlijk was het in NL een aantal jaar geleden gewoon goed geregeld. Want die 14-jarige vond zichzelf ook een bofkont en er zijn ook 14 jarige meisjes die zichzelf een bofkont vinden als Justin Timberlake (die overigens kennelijk eerder in hogere dan lagere leeftijden winkelt) er mee naar bed zou gaan.

Afijn: wel een beetje bizar... dat praten met een 17-jarige serveerster (is deze dame überhaupt bi-sexueel, of was het: "pervers, dus zal ook wel bi zijn") niet mag.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:01:30 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55076539
Ontopic: pix!







Donut.. Hmmm.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')