abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:09:43 #1
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55045559




01020304050607080910
11121314151617181920
21222324252627282930
31323334353637383940
41424344












Ik ben een zwollenaar, een echte zwollenaar,
ik doe niet vaak zo raar, in zwolle openbaar,
onder de peperbus is het leven altijd knus,
bekijk m'n vingers maar, ik ben een zwollenaar!



038.startpagina.nl - Alles over Zwolle
uitinzwolle.nl - Uitgaan in Zwolle



dewoningzoeker.nl
Direct Wonen
VBA Makelaars
Rots-Vast Groep
DAN Vastgoed
Maxx Vastgoed
Van der Reijd Kamerverhuur
Van der Reijd Woningmakelaardij




Bethlehemskerkplein 11 - Sally O'briens
Bethlehemskerkplein 34 - Eetcafe Aangenaam

Blijmarkt 3 - 't Proeflokaal van Zwolle
Blijmarkt 23 - Public

Buitenkant 8 - De Tagrijn

Gasthuisplein 11 - De Gezelligheid
Gasthuisplein 13 - Het Gasthuis
Gasthuisplein 23 - The Livingroom
Gasthuisplein 25 - Japie

Groot Weezenland 4 - De Singel

Grote Kerkplein 2 - De Beurs
Grote Kerkplein 7 - Het Wijnhuis

Grote Markt 13a - De Harmonie
Grote Markt 13a - Rootz

Jufferenwal 3 - Nieuwscafe
Jufferenwal 5 - De Joffer
Jufferenwal 19 - Vergane Glorie
Jufferenwal 19b - De Bommel
Jufferenwal 32 - Joe Champ

Kamperstraat 5 - Traffic
Kamperstraat 33 - De Casteleyn
Kamperstraat 38 - De Pul

Koningsplein 6 - F.R.I.E.N.D.S.
Koningsplein 8 - Rock-Inn

Korte Kamperstraat 26 - Cafe Bosch

Krabbestraat 63 - Het Beugeltje

Luttekestraat 6 - Het Vliegercafe
Luttekestraat 22 - De Kleine

Melkmarkt 8 - De Vier Jaargetijden
Melkmarkt 12 - Naar Boven
Melkmarkt 12 - De Toog
Melkmarkt 37 - 't Swolsch Cafe
Melkmarkt 58 - De Belgische Keizer

Nieuwe Markt 9 - De Hetebrij
Nieuwe Markt 11 - Grizzly's
Nieuwe Markt 25 - Jazzy Jam

Nieuwstraat 88 - 't Fluitje

Oude Vismarkt 29 - De Stoof

Rodeleeuwsteeg 4 - Der kleine Alpenrutsche

Sassenstraat 29 - Irish Inn

Steenstraat 9 - 't Kroegje

Voorstraat 1 - De Twee Heeren
Voorstraat 2 - Stapp's Inn
Voorstraat 3 - De Docter
Voorstraat 7 - Bloopers
Voorstraat 13 - Timeless
Voorstraat 17 - 't Vliegend Paard
Voorstraat 19 - 't Keldertje



Cinema De Kroon
De nieuwe Buitensocieteit
Filmtheater Fraterhuis



Theater De Spiegel
Theater Odeon
Kwaak Theater (Theaterschip)
Poppodium HEDON
Zwols Popfront



City Hotel
Hotel Fidder
Campanile Hotel
Mercure Hotel Zwolle (v/h Postiljon)
Hotel Pillows
Bilderberg Grand Hotel Wientjes











De op is hier te vinden


Link naar deel 44 Zwolle #44: Waar we schreeuwen tegen zwangere vrouwen. ben te lui om de link ergens anders te plakken. Game on!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_55046696
Opgezwolle is leuk.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:04:39 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55046948
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:54 schreef Misstique het volgende:
Opgezwolle is leuk.
Neen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:20:57 #4
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55047312
De nieuwe op is goed ontvangen merk ik, ik kan rustig inslapen.................nu maar hopen dat ik morgen wakker word...........nog veel te doen

Slaapse!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_55048882
Slaap zacht.
pi_55050004
Goedemorgen!

Goede TT
pi_55050884
Zonder Opgezwolle inderdaad (al is dat maar voorlopig en heeft het meer betrekking op dat ze voor even niet meer optreden)

wel ironisch trouwens dat ze met hun gezichten nog wel in de OP staan.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:02 schreef swollywood het volgende:

[..]

Gemiddelde leeftijd is 20-23 jaar. Komen veel mensen van de CALO-opleiding.
Muziek is mix van jaren 80-90 en de huidige popmuziek. Af en toe een nederlandstalig nummer.
Maar zoiets als opgezwolle zul je daar niet horen.

Interieur is "Vergane Glorie" veel hout, houten bar in het midden met een dakje erop, er hangt nog een oude motorfiets aan het plafond en zo.
Enthousiast personeel wat altijd in is voor een feestje.
ah juistem! klinkt best gezellig en Opgezwolle draaien ze met uitgaan toch nergens. Tenminste, dat heb ik nog nooit gemerkt en dat vind ik ook prima. Jaren 90's rocks! (maar dan met name om oude herinneringen op te halen)

En dan nog Navy, over het neuken in Groningen.. ik neem aan dat zij bovenop mag, want er gaat tenslotte niets boven Groningen XD
  woensdag 5 december 2007 @ 09:24:12 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55051022
Pfff ik ben zo ziek als een hond... Ik hoest me nog een keer een klaplong vandaag...
Mooi de hele dag gamen dus
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55051132
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef beelz het volgende:
Pfff ik ben zo ziek als een hond... Ik hoest me nog een keer een klaplong vandaag...
Mooi de hele dag gamen dus
hmm minder zeg. sterkte in ieder geval! het komt toch niet door Puinland mag ik hopen?
  woensdag 5 december 2007 @ 09:38:52 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55051259
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:30 schreef ghizzer het volgende:

[..]

hmm minder zeg. sterkte in ieder geval! het komt toch niet door Puinland mag ik hopen?
Nee mijn vriendin heeft me aangestoken vorige week
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55051630
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:38 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee mijn vriendin heeft me aangestoken vorige week
aj dat is minder, maar zij is al wel weer beter of zijn jullie nou allebei 2en ziek?
maar in huize beelz gaat het ppd wel even hard stijgen deze dagen?
  woensdag 5 december 2007 @ 10:13:19 #12
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_55051933
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef beelz het volgende:
Pfff ik ben zo ziek als een hond... Ik hoest me nog een keer een klaplong vandaag...
Mooi de hele dag gamen dus
Nee je mag Mass Effect nog niet lenen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:19:33 #13
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55052076
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:58 schreef ghizzer het volgende:

[..]

aj dat is minder, maar zij is al wel weer beter of zijn jullie nou allebei 2en ziek?
maar in huize beelz gaat het ppd wel even hard stijgen deze dagen?
Zij is weer beter. Ik ga gewoon de hele dag gamen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55052336
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef beelz het volgende:

[..]

Zij is weer beter. Ik ga gewoon de hele dag gamen.
heb je ook goed. Transport Tycoon Deluxe 95 (slechts 12 MB) rocks big time. En anders Unreal Tournament of Quake III Arena om te multiplayen met matties. Eigenlijk game ik zelf al een jaar helemaal nooit meer en ben ik ook maar van alleen die bovenstaande fan geweest (Fifa en NFS begonnen toch al wel vrij snel te vervelen en dat zal ik niet snel meer spelen)

en anders gewoon Rummikub, Dammen, Kwartetten of Mens-Erger-Je-Niet met vrouwlief. Bijvoorbeeld wanneer de stroom uitvalt.
pi_55054559
vanavond om 20.00 uur is er de herdenking dat het precies een week geleden is, dat er een FOK!-Zwollemeet in Het Popfront plaatsvond. Dat worden tranen met tuiten.

[ Bericht 20% gewijzigd door ghizzer op 05-12-2007 13:04:30 ]
pi_55055114
Ik weet niet of ik het al had gevraagd maar is het Hedon wat aan met Oud op Nieuw?
Ik wil per sé in Zwolle blijven (mooi uitzicht op de stad van het balkon, met vuurwerk <3) en in Hedon schijnt een leuke DJ te staan. Maar als het niets aan is dan is het ook wat jammer.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:40:32 #17
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_55055178
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet niet of ik het al had gevraagd maar is het Hedon wat aan met Oud op Nieuw?
Ik wil per sé in Zwolle blijven (mooi uitzicht op de stad van het balkon, met vuurwerk &lt;3) en in Hedon schijnt een leuke DJ te staan. Maar als het niets aan is dan is het ook wat jammer.
Je kunt het beste ergens heen gaan waar het klote is en je compleet bezuipen. Als je het jaar slecht begint kan het alleen maar beter worden

Goede voornemen voor 2009: 1 januari compleet naar de klote zijn
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_55055282
Dat kan ook. Ben ook met een vriendin die zeker wel gezellig is. En als er goede muziek is vind ik alles best.

Maar ja een beetje sjans tijdens het uitgaan is ook wel leuk, en als we daar straks met zijn tweeën zitten..
pi_55055808
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef frame-saw het volgende:
Dat kan ook. Ben ook met een vriendin die zeker wel gezellig is. En als er goede muziek is vind ik alles best.

Maar ja een beetje sjans tijdens het uitgaan is ook wel leuk, en als we daar straks met zijn tweeën zitten..
ik zou zeggen, kom een keer naar een FOK!-meet in Zwolle. Voor de rest alleen maar kerels en je krijgt alle aandacht en wie weet ook nog wel sjans en een flirt. Ook nog een DJ die wel aardige muziek draait, de biertjes koud tapt en je van worstelinstructies voorziet (optioneel). Ongedwongen sfeer en zolang je niet over Opgezwolle begint, valt er over van alles te praten is mijn goeie ervaring. mijn eerste FOK!-meet is me dan ook zeker goed bevallen.!
pi_55057018
Oké.

Ook al heb ik een sociale contactstoornis.
pi_55057650
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:04 schreef frame-saw het volgende:
Oké.

Ook al heb ik een sociale contactstoornis.
Als dat laatst genoemde echt het geval is, dan begrijp ik je keuze goed dat je liever dan naar een uitgaanstent en het minder persoonlijk is dan te gaan naar een (FOK!-)meet waar je echt komt om met (voor het geval je er voor het eerst bent) 'vreemden' te ontmoeten. Anderzijds, op de lange termijn lost het niets op. Ik wil niet belerend zijn of overkomen als je voogd, maar ik raad je dan echt aan om contact op te zoeken met een (school)psycholoog en/of GGD. Zelf heb ik er ervaringen mee gehad (om een lang verhaal kort te maken, ik heb lange tijd een hele hoge stem gehad, en met een vrij lang lichaam kwam dat nogal bezopen over), waardoor ik heel onzeker was bij het maken van (nieuwe) contacten omdat ik zo enorm onzeker was. Naast logopedie ook heel kort even gelopen bij een psycholoog (2 sessies) en ik kan je vertellen, ik ben sinds mijn 20ste nog nooit zo blij geweest (ondanks dat ik momenteel in Deventer woon )

en denk vooral, look always at the bright side of life. neem het leven niet te serieus en een contactstoornis gewoon lekker luchtig, ieder mens heeft wel wat en overal is een oplossing voor. als je er te zwaar aan gaat tillen dan wordt 't alleen nog maar zwaarder en dat is totaal niet nodig. Komt goed!

Om je alvast even op te vrolijken...

[ Bericht 4% gewijzigd door ghizzer op 05-12-2007 14:38:34 ]
pi_55057767
Haha je neemt alles altijd zo serieus. Het was een geintje, ik hou van nieuwe mensen ontmoeten. Maar mensen die ik ken via internet ontmoeten vind ik eng. Ja raar, maar ik word dan helemaal stil enzo en dan denk ik: straks ben ik niet grappig genoeg oid.

Maar ja, mijn scharrel die ik via internet heb onmoet vindt mij in het echt veel leuker dan op msn. Dus eigenlijk slaat het op poep.
pi_55057855
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:38 schreef frame-saw het volgende:
Haha je neemt alles altijd zo serieus. Het was een geintje, ik hou van nieuwe mensen ontmoeten. Maar mensen die ik ken via internet ontmoeten vind ik eng. Ja raar, maar ik word dan helemaal stil enzo en dan denk ik: straks ben ik niet grappig genoeg oid.

Maar ja, mijn scharrel die ik via internet heb onmoet vindt mij in het echt veel leuker dan op msn. Dus eigenlijk slaat het op poep.
ok, een compliment is nooit verkeerd lijkt me! nou ja, mocht je ooit nog last krijgen van een contactstoornis dan kun je in ieder geval weer in zwolle#45 topic gaan kijken. en over meeten, het is hier al eens eerder gezegd, als je het niet bevalt of als het bier thuis beter smaakt, dan stap je gewoon weer op. ik vind het zonde van m'n tijd me druk te gaan maken voor een meet en er tegen op te gaan zien. Vooral ook omdat het niet nodig is.

zelf ben ik gewoon naar binnen gegaan, beelz had hier al zijn signalement opgegeven die bleek te kloppen, je vraagt of hij beelz is van het forum en er een FOK!-meet is, je geeft hem een hand, stelt jezelf voor en alles gaat vanzelf. no problemo.

[ Bericht 1% gewijzigd door ghizzer op 05-12-2007 14:50:52 ]
pi_55058085
over "grappig genoeg zijn", grappig zijn is iets voor mannen. vrouwen hoeven alleen maar om grappen te lachen om door mannen leuk gevonden te worden.

maar ik denk gewoon dat ik niet meer op de posts van frame-saw ga reageren. volgens mij kan ik helemaal niets van d'r serieus nemen. euhm.. dan nog even iets.. euh.. eigenlijk weet ik ook niets meer te typen. ja nog 1 ding.. ik ga zo naar huis en bekijk morgen wel weer even hier of er nog posts zijn geplaatst.

een fijne Sinterklaasavond, Zwolle! (het blijft een mooie smiley)

[ Bericht 32% gewijzigd door ghizzer op 05-12-2007 15:12:03 ]
pi_55059320
Haha ik zal voortaan alles serieus menen wat ik hier typ. Maar ik ben de grootste sarcast die ik zelf ken dus tsja, wordt moeilijk.

Jij ook fijne Sinterklaas, ik heb het al 2 keer gevierd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')