abonnement Unibet Coolblue
pi_55037320
WALGELIJK! PRINSES AMALIA NU MISBRUIKT DOOR PEDOFIELEN EN RECHTS NATIONALISTISCHE SITE!


(3-12-2007) een foto van prinses amalia, gemaakt door het internationaal vermaarde persagentschap Getty Images, is door een bezoeker van de ultra-rechtse site Stormfront misbruikt om te suggereren dat prinses Amalia de Nazi-groet brengt. Onder de foto staat 'Sieg Heil'. Op het weblog Pedofielen Hebben Rechten misbruikt een bezoeker een foto van Amalia om zich af te vragen waarom men zich niet zou mogen masturberen op de afbeelding.




Op de site van de uiterst rechtse site Stormfront wordt prinses amalia misbruikt om de ideeen van de club aan de man te brengen...Opnieuw is prinses Amalia misbruikt door een pedofielensite! Maar ook de rechts-nationalistische en racistisch getinte website Stormfront blijkt al sinds maart 2007 een foto van prinses Amalia op haar website te hebben staan met daarbij als onderschrift Sieg Heil. De RijksVoorlichtingsDienst is inmiddels een onderzoek gestart!

Op een pedofielenforum op internet en een uiterst rechtse site zijn opnieuw foto's verschenen van de kinderen van prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Op een van de foto's staat prinses Amalia met daaronder de tekst 'Sieg Heil.

De foto is op de pedofielensite geplaats door ene Ricardo_1986 die foto inmiddels verwijderd heeft. Op het weblog van P.H.R Pedofielen Hebben Rechten stond bij de foto: "Mogen pedo's zich afrukken op Amalia.? Ik zie niet in waarom er wel foto's geplaatst mogen worden van andere kinderen maar niet van het prinsesje Amalia. Mag je je afrukken op Beatrix, of Maxima, of Willem, of alle drie? Sinds wanneer bemoeit het koningshuis zich met wie zich waarop afrukt"

In oktober dook op de site van pedofielenvereniging Martijn ook een foto van Amalia op. De rijksvoorlichtingsdienst zegt de nieuwe melding te zullen onderzoeken.

De rechter in Amsterdam bepaalde begin vorige maand dat op de site van Martijn dergelijke foto's niet meer te zien mogen zijn. Volgens de rechter maakte de pedovereniging inbreuk op het portretrecht van de kinderen. Ook het karakter van de website woog de rechtbank mee in zijn oordeel. De koninklijke familie had Martijn voor de rechter gesleept.

Op de ultra rechtste site Stormfront staat onder meer een portret van Amalia met in het onderschrift: "Sinds wanneer bemoeit het koningshuis zich met wie zich waarop afrukt?"

Op de site van Stormfront is een andere foto te zien waarbij Amalia bij Willem-Alexander op schoot zit, terwijl ze haar arm omhoog houdt. Onder de foto staat 'Sieg Heil'.

Stormfront is de naam van een rechts-nationalistische en racistisch getinte website met een forum. Het is van oorsprong Amerikaans en gevestigd in Florida, maar de website heeft ook een Nederlandse tak.

Stormfront is, naar eigen zeggen, een forum voor 'white nationalists', mensen die het blanke nationalisme aanhangen. Het hoofddoel van deze ideologie is het stichten van een staat met een volledig blanke bevolking, waarin de westerse cultuur centraal staat.

Wie op de site komt wordt begroet door een groot 'White Pride'-teken. Stormfront is een Amerikaans forum, maar heeft ook een Britse, Canadese, Duitse, Australische, Franse, Ierse, Latijns-Amerikaanse, Servische, Russische, Zuid-Afrikaanse, Scandinavische en Dietse (Nederlands/Vlaamse) afdeling.

http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=35948&roddels=51252
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55037369
Omstreden prinselijke foto's van internet
04 december 2007, 14:41

DEN HAAG (ANP) - Een foto van prinses Amalia, waaruit met veel kwade wil kan worden opgemaakt dat het lijkt of ze de Hiltergroet brengt, is deze week verwijderd van de sites van het ultrarechtse Stormfront en van Pedofielen Hebben Rechten. De Rijksvoorlichtingsdienst laat het daarbij.

Dat zei een woordvoerder dinsdag, maar anders zou de plaatsing van de foto's zeker hebben geleid tot aangifte bij het Openbaar Ministerie.

Het ging om een niet-gemanipuleerde foto van het internationaal werkende bureau Getty Images, dat door de RVD op de hoogte is gebracht van het misbruik. ,,Het is er erg van geschrokken'', aldus de RVD. De dienst neemt de kwestie wel erg hoog op en zal een volgende keer zeker aangifte doen tegen de sites.

De RVD heeft inmiddels de landsadvocaat in de arm genomen tegen de site GeenStijl.nl, wegens het plaatsen van een foto van prins Willem-Alexander en prinses Máxima.

http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00341187

Moet de foto hier nu ook weg?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55037370
quote:
Stormfront is een Amerikaans forum, maar heeft ook een Britse, Canadese, Duitse, Australische, Franse, Ierse, Latijns-Amerikaanse, Servische, Russische, Zuid-Afrikaanse, Scandinavische en Dietse (Nederlands/Vlaamse) afdeling.
Wat moeten die walgelijke Latijnse, Keltische en Slavische volkeren met ons ideaal?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55037408
ziek volk op deze aarde
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:25:06 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_55037438
wat maakt het ernstiger dat het de kroonprinses betreft?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55037439
De genen van Bernhard zitten dr dan toch daadwerkelijk in.. is goed nieuws lijkt me
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55037505
Op het weblog Pedofielen Hebben Rechten misbruikt een bezoeker een foto van Amalia om zich af te vragen waarom men zich niet zou mogen masturberen op de afbeelding.


je zou ze de leuter van de romp draaien
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55037564
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Op het weblog Pedofielen Hebben Rechten misbruikt een bezoeker een foto van Amalia om zich af te vragen waarom men zich niet zou mogen masturberen op de afbeelding.


je zou ze de leuter van de romp draaien
Da's gewoon Hans Teeuwen voor een andere doelgroep.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55037591
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef Adelante het volgende:
wat maakt het ernstiger dat het de kroonprinses betreft?
net zo ernstig, als je het mij vraagt
pi_55037609
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat moeten die walgelijke Latijnse, Keltische en Slavische volkeren met ons ideaal?
Zichzelf aanbieden voor de vernietiging.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:34:27 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55037622
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:32 schreef Apropos het volgende:

[..]

Da's gewoon Hans Teeuwen voor een andere doelgroep.
Inderdaad. Prinses Analia zal wel meer te verduren krijgen. Dit is vast om een beginlaagje eelt te kweken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:41:44 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55037816
WALCHELIJK! EEN JPEG!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:45:03 #13
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_55037868
Als het om een 'gewoon' kind gaat boeit het niemand.
Iedereen is in mijn ogen gelijk dus boeit dit mij totaal niet.
Ik snap trouwens niet wat een pedo aantrekkelijk vindt aan deze kinderen.
Er zijn toch veel knappere kinderen?
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_55037894
Toen ik "en rechts" zag dacht ik meteen aan een Meki topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:47:45 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55037922
Om eens een 'prikkelende' vraag te stellen. Is het enger om je af te rukken op Beatrix dan op Amalia?
Here we are now, entertain us.
pi_55037976
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als het om een 'gewoon' kind gaat boeit het niemand.
Iedereen is in mijn ogen gelijk dus boeit dit mij totaal niet.
Ik snap trouwens niet wat een pedo aantrekkelijk vindt aan deze kinderen.
Er zijn toch veel knappere kinderen?
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:00:22 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55038206
Omg, dat forum.
Al die Hitlersignatures... in het Engels .
Niet meer actief op Fok!
pi_55039190
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Omg, dat forum.
Al die Hitlersignatures... in het Engels .
zielig toch zulke peeps

Kijk als je nu knapper bent als blanke maar das nie zo ...en die kale koppen zijn echt geen porum...
zonder haar ben je een soort karikatuur van je persoonlijkheid...
karakter tekent je gezicht en uitstraling, maar kapsels zijn wel belangrijk.
Daarom schoor men de joden in de oorlog de haren af zodat ze geen identiteit meer hadden, dacht men..
Natuurlijk heb je die wel ook zonder haar maar ze wilden hiermee aangeven dat ze waardeloos waren, en dan is het wel grappig ergens dat die forum mensen, allemaal hun haar afscheren..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55040323
ik vind het wel een erg opmerkelijke foto want zo heel erg veel kwade wil is er niet voor nodig om er een hitler-groet in te zien vind ik... Ik begrijp niet dat ze het bij de RVD niet hebben gezien voor ze de foto vrij hebben gegeven...
pi_55040400
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:20 schreef zhe-devilll het volgende:
WALGELIJK! PRINSES AMALIA NU MISBRUIKT DOOR PEDOFIELEN EN RECHTS NATIONALISTISCHE SITE!
Is ze verkracht dan?
pi_55040455


Is die h-groet van Amalia photoshop??
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:43:15 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55040489
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

zielig toch zulke peeps
Zielig die homies, jeweets
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55040494
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef JohnDope het volgende:
[ afbeelding ]

Is die h-groet van Amalia photoshop??
nee, onbewerkt
pi_55040527
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

nee, onbewerkt
Dat is wel freaky als ik eerlijk moet zijn. Zou ze dat van haar opa hebben? Want hoe zit het ook al weer? Kwade tongen beweren toch dat Bernard een makkertje van Hitler was?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55040541
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef JohnDope het volgende:
[ afbeelding ]

Is die h-groet van Amalia Fotoshop??
nee, tenzij je dat stukje text eronder bedoeld... maar de foto komt gewoon van Getty Images af

http://cache1.gettyimages.com/xc/71670314.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19390335F8FA9CA92A63CA624111FF7B951E23FEF406871B787

(kan best zijn dat deeplinken ervan geblokkeerd is, maar je kunt hem gewoon nog op de Getty Images site vinden, als je zoekt naar editorial-fotos
met willem alexander en Amalia.. is genomen tijdens het bezoek van de japanse royals)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')