abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_55035809




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft � Wrath of the Lich King � adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes


  • Fear is the grease of society.
    pi_55035855
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
    Goed gister ff paar potjes Arena gedaan. Op een gegeven moment als we dood zijn en de battle was afgelopen valt mijn char spontaan een tegenstander aan. Schiet op hem en laat deze 2 trinkets tegelijkertijd los, en nog 1 maar dat was een lopend bommetje:
    [ link | afbeelding ]
    Maar dat kan helemaal niet want:
  • Ik heb je niet om
  • Ze hebben een gesharede cooldown
  • Ze zitten in de bank waar voor ik eerst moet vliegen dan door de darkportal, dan naar een major city en dan ze uit me feliron toolbox in de bank halen OMGWTFBBQ!!!!!!!!!!

    Iemand bekend hier mee en waar dit door komt?
  • hacker!!

    fipo en tvp
    Fear is the grease of society.
      dinsdag 4 december 2007 @ 15:40:50 #3
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_55036380


    Ik haat hackers. En hackers die ook nog eens rogue zijn.....

    pi_55036396
    tvp!

    En volgende keer niet vergeten een nieuw topic aan te maken !
    pi_55036514
    Viezerdt had denk ik niet in de gaten dat ie hem had dicht gegooit.

    Game ON!!!1
    Fear is the grease of society.
      dinsdag 4 december 2007 @ 15:46:51 #6
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_55036518
    Dat plaatje .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_55037261
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef vogelkooi het volgende:
    Viezerdt had denk ik niet in de gaten dat ie hem had dicht gegooit.

    Game ON!!!1
    had dat ding gepost toen internet dicht geramd en maar gaan sporten, aangezien wow toch nie werkte
    Bah !
    pi_55039052
    TVP!

    lvl 38 paladin en lvl 8 warlock so far!
    pi_55039701
    das btw geen hacken
    pi_55040336
    TVP
    Welkom op FOK!
      Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 19:43:52 #11
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_55041980
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef Hansch het volgende:
    zeu ik ben ook weer begonnen en heb nu een lvl 25 paladin genaamd : Ryqaraxkhs
    op de server Wildhammer
    Bij deze ff de groetjes van Naschrakh \m/
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_55047019
    Toch maar even een TVP aangezien ik WoW alweer ff niet aangeraakt heb...
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 23:37:05 #13
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_55047603
    Net ff opdracht gegeven om mn 41 belf rogue van Khadgar naar Wildhammer te laten verkassen. Kheb het wel gezien op Khadgar, speel er toch nooit meer.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_55048328
    Zeu lvl 26 weer



    Ryqaraxkhs? och zo'n rare naam is het niet 8)
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_55048931
    Ding! 39

    Morge 40 en dan mount en plate.
    pi_55049064
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 00:20 schreef Hansch het volgende:
    Zeu lvl 26 weer

    [ afbeelding ]

    Ryqaraxkhs? och zo'n rare naam is het niet 8)
    die naam niet, wel dat het een blood elf is
    Fear is the grease of society.
    pi_55050402
    *Zucht* Ben blij dat ze die maintenances doen, maar soms wil ik gewoon spelen en dan is het irritant
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
    pi_55050430
    Ik ben blij dat ik woensdag tot half 4 moet werken, anders word ik knettergek door niet WoW kunnen doen,
    Lvl 70 shaman
    Lvl 70 druid
    Lvl 63 paladin
    Lvl 19 priest (ben ik nu aan het lvlen)

    Waar vind ik in godsnaam de tijd!
    i am more freaky thhan most of you normal peoples
    pi_55051107
    tvp
      woensdag 5 december 2007 @ 10:39:26 #20
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_55052425
    3 Levels lang rested is leuk nog 1 blokje tot 64.
    Gaat het levelen na 65 langzaam ?
    Klap eens in je handjes.
    pi_55052562
    58 -> 70 is vrij simpel om eerlijk te zijn, en ik vind het niet echt erg om te doen. Heb meer moeite met de vroegere levels (hoewel dat nu dus een beetje aangepast is). En ga het waarschijnlijk nog eens doen om ook een healer char op 70 te krijgen
    pi_55052616
    Ik ben voor het eerst sinds wow van guild gewisseld. Tenminste, de vorige keer was een merge.

    Toch best vreemd in een nieuwe omgeving te zitten, en omdat ik dus altijd alles met mijn guild deed, ken ik er helemaal niemand. Sowieso applyen had ik nog nooit gedaan, kreeg ik al een naar gevoel bij, alsof je moet smeken om een plekje in een guild. Nu ook nog trial periode en beneden aan de pikorde beginnen. Allemaal een beetje apart gevoel
    pi_55055598
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef DjNivek het volgende:
    58 -> 70 is vrij simpel om eerlijk te zijn, en ik vind het niet echt erg om te doen. Heb meer moeite met de vroegere levels (hoewel dat nu dus een beetje aangepast is). En ga het waarschijnlijk nog eens doen om ook een healer char op 70 te krijgen
    Ben ik het echt mee eens.
      woensdag 5 december 2007 @ 13:01:01 #24
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_55055684
    Van 68 naar 70 duurt me nu toch wel wat lang voor de tweede keer, ik heb geen zin meer om te questen .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_55056130
    Ik ben nu dus bezig om mijn priest naar 70 te krijgen, heb als proffesions Tailoring & Enchanting. Lekker primal mooncloth set maken voor als ik 70 word, want eerst shadow priest worden om te lvlen ofc!
    i am more freaky thhan most of you normal peoples
    pi_55056366
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
    Van 68 naar 70 duurt me nu toch wel wat lang voor de tweede keer, ik heb geen zin meer om te questen .
    Te lang ?

    68-70 was echt ZO gepiept juist, hallo Netherstorm.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 5 december 2007 @ 13:51:00 #27
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_55056723
    Ja ik zeg toch, ik heb geen zin om te questen . Daarom duurt het lang.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_55057168
    ben met met me hunter nu 66 en ik heb nog een volle balk rested over. een hunter level je echt snel omhoog
    pi_55057532
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
    Ja ik zeg toch, ik heb geen zin om te questen . Daarom duurt het lang.
    Ik had het in twee dagen iets van 5 uur spelen toch wel bij elkaar.. gewoon in netherstorm die dudes die motes of mana droppen grinden.
      woensdag 5 december 2007 @ 15:32:43 #30
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55058971
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 15:40 schreef Mauro het volgende:


    Ik haat hackers. En hackers die ook nog eens rogue zijn.....

    Ach mages, kunnen ook nooit tegen een geintje .

    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 18:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    das btw geen hacken
    Nee dat is gewoon het spel wat raar doet .

    Ow en dit is me vliegende supermantroll TVP (en ja ik vlieg door een portal van sterrtjes ):
    phluphy for president!
    pi_55059750
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Ach mages, kunnen ook nooit tegen een geintje .


    [..]

    Nee dat is gewoon het spel wat raar doet .

    Ow en dit is me vliegende supermantroll TVP (en ja ik vlieg door een portal van sterrtjes ):
    [ link | afbeelding ]
    Wat heeft iedereen hier lange tenen! als ik een keer loop te geinen over hackers word iedereen meteen kei serieus.

    Uh whyri, leuke site maar om screenshots te bekijken op ware grote krijg ik een melding dat ze fouten bevaten. kan nog wel die kleine bekijken maar de grote niet.
    Kan aan mij ligen maar of het een probleem is dat vaker voorkomt?


    Owja iedereen nog een fijn a sinterklaas avond, of ga je lekker wow doen .
    Fear is the grease of society.
      woensdag 5 december 2007 @ 16:22:25 #32
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55060068
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    Wat heeft iedereen hier lange tenen! als ik een keer loop te geinen over hackers word iedereen meteen kei serieus.
    Vind hem eingelijk wel leuk .
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef vogelkooi het volgende:

    Uh whyri, leuke site maar om screenshots te bekijken op ware grote krijg ik een melding dat ze fouten bevaten. kan nog wel die kleine bekijken maar de grote niet.
    Kan aan mij ligen maar of het een probleem is dat vaker voorkomt?
    Zal ff kijken voor je. Heb net servertjes thuis verhuist naar me nieuwe adres, kan zijn dat de DNS nogniet helemaal goed over is . (Hmm igg geen DNS eror, 404 error, thuis ff verder uitdiepen .)
    phluphy for president!
      woensdag 5 december 2007 @ 16:23:00 #33
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55060085
    Ow en vergeet het gewoon compleet, hubahubhuba!: http://core.tweakers.net/(...)craft-notebooks.html
    phluphy for president!
    pi_55064678
    login servers down ? of all1 deathping >.> ?
    Bah !
      woensdag 5 december 2007 @ 20:46:00 #35
    183642 PallominnoX
    Je zuster op een houtvlot
    pi_55064704
    tvp, ben nu 58 op m'n hunter
    Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
    Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d\'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
      woensdag 5 december 2007 @ 21:02:00 #36
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_55065121
    Nog maar 10 balkjes en dan is m'n shammy 70 . Kan niet wachten om daarmee te gaan raiden.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      Moderator woensdag 5 december 2007 @ 23:10:22 #37
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_55068605
    Kreeg vanmiddag een mailtje dat de transfer klaar was, en t duurt schijnbaar een dag of 3 a 4 Zit nu dus lekker mn belf rogue te lvlen op Wildhammer!

    edit: Belfs zijn idd wel vrij gay.. check mn pants

    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      woensdag 5 december 2007 @ 23:43:12 #38
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_55069352
    Moeten shammy's nogsteeds alleen maar healen in instances?
    Klap eens in je handjes.
    pi_55069470
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef Knoflook het volgende:
    Moeten shammy's nogsteeds alleen maar healen in instances?
    Nou ik ken er genoeg die dat nooit doen, ikzelf spec ook wel eens enhancement voor de lol en krijg altijd makkelijk een group.
    pi_55069573
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef Knoflook het volgende:
    Moeten shammy's nogsteeds alleen maar healen in instances?
    nee
    Welkom op FOK!
    pi_55069667
    Imba raid vandaag. Hyjal in 2 uur en in 2 uur tot en met Teron gekilled.
    pi_55069874
    Leer alleen wel goed te dps , niet overnuken dus.. Word zo ziek van die shock trooper shammies in PUGS. Ben zelf warrior, dus ik pull met boog en vervolgens shocken ze meteen, laat die gasten tegenwoordig maar lekker dood gaan of het zelf uitzoeken >.>

    [edit] even wat onnodig gevloek weg gehaald, laat wel zien hoe irritant het is als warrior

    [ Bericht 22% gewijzigd door viezerdt op 06-12-2007 00:19:32 ]
    Bah !
      donderdag 6 december 2007 @ 01:08:18 #43
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_55070637
    Had vandaag helemaal geen zin im een raid masr ik kreeg een telefoontje of ik niet asjeblieft ff mee wilde TK te looten.

    Leuke mainhand voor m'n offspeck geloot (Talon of the Phoenix) en een leuke trinket voor healing gekregen (Piston of the Felreaver).

    Geen verkeerde raid dus.
    Vanmiddag ook eindelijk die domme blauwe rok vervangen door de s3 healingBROEK!

      donderdag 6 december 2007 @ 01:39:57 #44
    190750 Baret-V2
    GAY PRIDE WORLD WIDE
    pi_55070890
    druid verwijderd, ben het helemaal zat om een ally te zijn. altijd maar van die rot kinderen met hun kut hunters en laat staan een bg met ally te winnen. dubbel sterf ik ga wel lekker gnomes kikllen met me nieuwe char
    I love black cocks
    pi_55071722
    . Dat gezeik ook altijd "Horde wint alle battlegrounds!" en "Alliance heeft alleen maar kindjes!" ik speel horde en alliance en er zit echt geen verschil tussen hoor
    pi_55071985
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef Gloeidoos het volgende:
    Imba raid vandaag. Hyjal in 2 uur en in 2 uur tot en met Teron gekilled.
    Ik was allang blij dat onze guild de focus had om tot en met reliquary te clearen gisteren. De focus op de 'trash' bazen kan soms echt crap zijn, zeker op Teron of Bloodboil. Die gevechten zijn zo'n beetje het lastigste voor ons in BT
    pi_55072496
    Kweenie of het hier ook mag maar :

    Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
      donderdag 6 december 2007 @ 10:04:13 #48
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_55073028
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
    Kweenie of het hier ook mag maar :

    Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
    http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#shadowsong-alliance ?
    phluphy for president!
    pi_55073486
    Kek!
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
    pi_55073597
    Heb ook maar weer eens een kaartje gekocht, mijn oude character verwijderd en met zijn geld opnieuw begonnen met iets wat me meer aanstaat. Had eerst een Orc Warrior en heb nu dus een Bloodelf Priest. Kijken of dat wat is. Lang geen tijd gehad om te spelen. Nu wel weer zin in.
    I am the Alpha and the Omega
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')