abonnement Unibet Coolblue
pi_54964774
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleem Hierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..

Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...

Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???

- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?

Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurd ipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen) Ik zie d'r wel zitten namelijk...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54964821
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
- Af en toe een compliment geven?
Kan. Niet echt een mening over.
quote:
- Zwoel in de ogen aankijken?
Eeehhh ik weet niet precies hoe ik me dit moet voorstellen, maar flirten met kijken is wel een idee ja.
quote:
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
NEE!
quote:
- Aanraken?
JA!

Dit is maar mijn mening hoor. Het verschilt gewoon. Soms is er spanning, soms niet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54964853
Als je die 3 zoenen en je bijna in die vriendzone beland even der hoofd vastpakken en dan vol op de mond pakken.. OF je hebt een knietje (kans is klein) Of je zoent.. en ziet daarna wel verder
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:25:21 #4
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54964869
Er is helaas geen handleiding voor succes, anders zou ik die ook altijd gebruiken.

Probeer er voor te zorgen dat er wat intimiteit ontstaat. Wat je kunt doen is zorgen dat je in de bios al lichamelijk contact met elkaar hebt en wat tegen elkaar aan gaat hangen. Hierdoor heb je al lichamelijk contact met elkaar en vaak kun je daaruit wel op maken of zij daar ook meer voor openstaat.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:25:50 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54964877
Flirt een beetje. Bouw de spanning op. Tast af en kijk of er een vonk overspringt. Als je de kans hebt complimenteer haar dan over haar uiterlijk. Als je haar ontmoet zeg dan dat ze er leuk uitziet en zeg waarom.... besteed aandacht aan detail. Zijn haar schoenen leuk ? Of juist dat ene kleine haar speltje. Ziet ze eruit alsof ze aandacht aan zichzelf heeft besteed (mooier als anders) dat kan een indicatie zijn dat ze de date ook belangrijk vind.

Maak grapjes en wees jezelf. Als je het idee krijgt dat ze meer vrienden wilt zijn maak dan eens een opmerking over een andere vrouw in de kroeg en let op haar reactie. Is die meegaand dan vergeet het maar. Maakt ze een afkrakende opmerking of reageert ze negatief erop dan kan ze jaloers zijn.

De ultieme actie is natuurlijk om een meisje aan de bar aan het lachen te maken als je wat drinken gaat halen en direct als je terug komt bij de tafel haar fysiek aan te raken (aai over de bol, kus op de wang o.i.d.)

Succes
pi_54964891
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Buschetta het volgende:
De ultieme actie is natuurlijk om een meisje aan de bar aan het lachen te maken als je wat drinken gaat halen en direct als je terug komt bij de tafel haar fysiek aan te raken (aai over de bol, kus op de wang o.i.d.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54964917
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er is helaas geen handleiding voor succes, anders zou ik die ook altijd gebruiken.
idd, maar er zijn misschien wel wat 'instrumenten'/tips/vaardigheden/uitspraken om te zorgen dat er wat meer spanning ontstaat en waardoor ZIJ ook beseft; hij vind me wel leuk en niet alleen als vriend
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Probeer er voor te zorgen dat er wat intimiteit ontstaat. Wat je kunt doen is zorgen dat je in de bios al lichamelijk contact met elkaar hebt en wat tegen elkaar aan gaat hangen. Hierdoor heb je al lichamelijk contact met elkaar en vaak kun je daaruit wel op maken of zij daar ook meer voor openstaat.
hmmm... maar vaak zit er zo'n verdomde armleuning tussen Maar thx voor de tip.....
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:33:57 #8
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54964998
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:28 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

idd, maar er zijn misschien wel wat 'instrumenten'/tips/vaardigheden/uitspraken om te zorgen dat er wat meer spanning ontstaat en waardoor ZIJ ook beseft; hij vind me wel leuk en niet alleen als vriend
[..]

hmmm... maar vaak zit er zo'n verdomde armleuning tussen Maar thx voor de tip.....
Wat ik, vaak onbewust doe, is meisjes aanraken als ik met ze praat, vooral tijdens het uitgaan. Soms realiseer ik mij pas halverwege een gesprek dat ik de hand van een meisje vast heb terwijl ik helemaal niets van dat meisje wil. Ik ben zelf sociaal ook niet zo sterk dus ik loop niet naar zomaar ieder meisje toe om dat te doen.

Die armleuning in de bios die overleef je wel, die is er altijd en zodra zij naar jou toe neigt kun je daar ook gebruik van maken. Normaal gezien zit je toch wat naar elkaar toe. Al zit je met elkaars schouders tegen elkaar, dat is al beter dan helemaal geen contact.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:34:18 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54965004
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:28 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]

hmmm... maar vaak zit er zo'n verdomde armleuning tussen Maar thx voor de tip.....
Arm op de armleuning, benen iets verder uit elkaar (zodat je bijna tegen haar been komt) en beetje hangen in haar richting, haar iets in het oor fluisteren en dan zachtjes strelend haar haar opzij doen, desnoods gewoon handje pakken... zo moeilijk is het niet hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:46:53 #10
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_54965190
Je moet echt zorgen dat je een beetje sexy overkomt. Dus niet al te vrolijk en spontaan en 'jeej we hebben het naar ons zin'!
Probeer een beetje mysterieus te doen, haar net even iets te lang aankijken, misschien kan je zelfs enigzins dubbelzinnige opmerkingen maken over het een of het ander, waardoor ze gaat giechelen en je quasi ondeugend aankijkt Get the picture? Er moet een soort spanning ontstaan. Zodra die er is ben je zeker een heel eind van de friendszone verwijderd
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
pi_54966187
Een beetje hard-to-get spelen helpt vaak wel, is niet zomaar een theorietje.

Als ik jou was zou ik niet altijd poeslief zijn, maar ook af en toe een semi-arrogante opmerking loslaten.

Het is alleen erg moeilijk vast te stellen wat ze op prijs stelt. Er zijn ook meisjes die helemaal smelten als je haar puur en alleen behandelt als prinsesje. De meesten echter niet. Probeer gewoon wat uitdagender te zijn.

Het zijn niet echt losse dingetjes die je moet doen, je zal je mindset gewoon ietwat moeten aanpassen.
purpose and will versus modern machine
pi_54966526
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:46 schreef KoFt het volgende:
Get the picture? Er moet een soort spanning ontstaan. Zodra die er is ben je zeker een heel eind van de friendszone verwijderd
Goh, daarom heb ik dit topic ook geopend Ik snap wel wat jullie bedoelen, maar HOE onstaat die spanning dan?? Die dubbelzinnige opmerkingen is natuurlijk wel een tip, maar moet maar net kunnen in een situatie.....

hmmm

@ stricken; mijn mindset aanpassen, tja dat snap ik... maar hóe.. dat is het probleem.. bij mij wordt het vaak gewoon gezellig ipv mysterieus/spannend.. gvd
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:57:32 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54966536
-Uitdagende grapjes maken
-Zorgen dat zij de vragen moet stellen
-Houd enige geheimzinnigheid over je

En als je wilt zoenen. Sla je arm om haar midden en geef haar na de date een kus op haar wang. Als ze uitermate positief reageert is dat de gemakkelijke opstap naar echt zoenen.
pi_54966676
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:57 schreef Hexagon het volgende:
-Uitdagende grapjes maken
-Zorgen dat zij de vragen moet stellen
-Houd enige geheimzinnigheid over je
thx voor de tips.... Maar ook 'uitdagende' grapjes maken... tja ruim begrip Ligt natuurlijk aan de situatie, maar ik vind dat lastig..helaas...
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:57 schreef Hexagon het volgende:
En als je wilt zoenen. Sla je arm om haar midden en geef haar na de date een kus op haar wang. Als ze uitermate positief reageert is dat de gemakkelijke opstap naar echt zoenen.
ik breng haar vanavond met de auto naar huis, dus dat is lastig (beide zittend, hehe)
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54966964
Je moet direct gas geven als je met haar op een date bent. Ga niet een normaal standaard gesprek aan. Meteen flirten en teasen. Altijd oogcontact houden. Probeer af en toe lichaamscontact te maken.

Gezellig kletsen doe je met vrienden, het woord alleen al zegt genoeg. Met een vriendin moet je anders omgaan.
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:44:16 #16
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_54967549
Lastig, maar uiteindelijk merk je het vanzelf.
Een beetje spannende grapjes en flirterige opmerkingen maken is altijd goed en t stomme is, zelfs als er niet echt superveel spanning is, dan is het alsnog niet onmogelijk.
Als het gesprek echt leuk was en je vond het zelf ook gezellig, moet je aan het eind van de avond dr idd alsnog gewoon proberen te zoenen.
Laat je nevernooit afschepen met 3 zoenen op de wang!
pi_54967626
Meestal dan is na de eerste vijf minuten van de date al besloten wat ze in je ziet, zeker na een hele date.
En als ze niet zoenen op de eerste date geven ze je wel genoeg signalen dat ze je wel zien zitten voor meer dan 'een vriend'.

Een gezellig gesprek heeft ze ook met vriendinnen en vrienden waar ze niks mee doet, er moet meer zijn.. wat uitdagender, spannender, etc.
pi_54967678
Same here haha Friendzone
Pauze
pi_54968028
Als je het zo graag wilt, dan straal je het ook uit. Wees gewoon een man, en ga er vanuit dat een mens geen relatie nodig heeft om gelukkig te zijn. Des te aantrekkelijker maak je jezelf op die manier.
pi_54968210
Zelfverzekerdheid uitstralen, that is. Als je het graag wil kan je ook wanhoop uitstralen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:36:43 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54968508
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:05 schreef Sweetbeach het volgende:


ik breng haar vanavond met de auto naar huis, dus dat is lastig (beide zittend, hehe)
Er zijn natuurlijk meer momenten dat dat mogelijk is
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:41:02 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54968597
Ohja en probeer in het gesprek niet over te komen als een standaard-bucklerlul waarvan er 13 in dozijn gaan.

Een kerel die niet tot de grijze massa behoort is sowieso al een stuk interessanter tenzijn het een freak is natuurlijk..

En verder moet je ook opletten om haar niet naar haar mond te praten. Geef gewoon overal je eigen visie op (mits uiteraard op diplomatieke wijze) . Mannen met een eigen mening die de hare durven tegen te spreken zijn vaak ook een pre ipv een ruggegaatloos figuur die altijd ja en amen zegt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Hexagon op 01-12-2007 15:46:39 ]
pi_54968775
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Untouchables het volgende:
Een beetje spannende grapjes en flirterige opmerkingen maken is altijd goed en t stomme is, zelfs als er niet echt superveel spanning is, dan is het alsnog niet onmogelijk.
HOE.. ? Spannende grapjes
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:41 schreef Hexagon het volgende:
Ohja en probeer in het gesprek niet over te komen als een standaard-bucklerlul waarvan er 13 in dozijn gaan.

Een kerel die niet tot de grijze massa behoort is sowieso al een stuk interessanter tenzijn het een freak is natuurlijk..
HOE kom je in een gesprek niet zo over?


ik snap wel ongeveer wat iedereen bedoelt, maar concreet kan ik het niet krijgen... lichaamscontact OK, maar waar/wanneer... grapje tja... hoe .... ik snap dat het van de situatie afhankelijk is, maar het is voor mij lastig... helaas

Ik zou op dit moment niet weten wat ik vanavond CONCREET zou moeten doen om de spanning op te bouwen... misschien gebeurd het vanzelf, anders... helaas
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:51:30 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54968823
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:49 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

HOE.. ? Spannende grapjes
[..]

HOE kom je in een gesprek niet zo over?


ik snap wel ongeveer wat iedereen bedoelt, maar concreet kan ik het niet krijgen... lichaamscontact OK, maar waar/wanneer... grapje tja... hoe .... ik snap dat het van de situatie afhankelijk is, maar het is voor mij lastig... helaas

Ik zou op dit moment niet weten wat ik vanavond CONCREET zou moeten doen om de spanning op te bouwen... misschien gebeurd het vanzelf, anders... helaas
Anders lees je mijn post nog even
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:53:02 #25
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54968851
Daar kun je vrij weinig aan doen. Kennelijk ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg, anders zou je niet zo snel in de friendzone komen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')