abonnement Unibet Coolblue
pi_109312556
lol ik heb nog ong 2000 kaarten ofzo van rond 4th edition ice age homelands enzo, nooit gedacht dat die dingen iets waard zouden zijn.
en sommige staan geen tekens op zoals bij ice age homelands etc... dus geen id van wanneer die zijn
en 2000 uitzoeken voor rare...dan ben ik maanden bezig om op te zoeken welke rare zijn.
zitten gewoon in een tas en liggen te verstoffen.

wel zonde als ik dit hier zo lees.

[ Bericht 13% gewijzigd door blaadjuh0 op 20-03-2012 14:17:54 (net voor de lol even nagekeken wat ik had nog) ]
pi_109315345
Je kunt ook een andere methode aanpassen.

Ga naar bv Gameforce, ga naar de betreffende set en noteer de kaarten boven de 10 euro. Zoek het plaatje via google er even bij en vervolgens kun je snel je verzameling doorspitten :).

Kan wel zeggen dat je van Icelands, Homelands en 4th niet zoveel qua waarde zult vinden. Een enkele kaart zal veel waard zijn, het meerendeel is rommel van die sets :)

Edit, geen enkele kaart van die 3 sets komt boven de 10 euro uit :').
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:46:43 #153
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_109378111
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:10 schreef blaadjuh0 het volgende:
lol ik heb nog ong 2000 kaarten ofzo van rond 4th edition ice age homelands enzo, nooit gedacht dat die dingen iets waard zouden zijn.
en sommige staan geen tekens op zoals bij ice age homelands etc... dus geen id van wanneer die zijn
en 2000 uitzoeken voor rare...dan ben ik maanden bezig om op te zoeken welke rare zijn.
zitten gewoon in een tas en liggen te verstoffen.

wel zonde als ik dit hier zo lees.
Waar geen tekentje op staat is dus gewoon 4th edition (of revised, of andere edities, iig. geen uitbreiding). Zitten soms nog wel dure kaartjes tussen, check anders even de post van je voorganger :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_109726153
heb even de kleur groen en rood nagekeken... zitten idd kaarten tussen van etterlijke tientjes de stuk... damn nooit geweten, zwart heb ik 4x zoveel van als rood en groen bij elkaar en die nog niet nagekeken..zal me benieuwen (idd ik speelde vroeger rood groen zwart ;) )
iig wel allemaal bedankt om me even te attenderen hierop, het blijkt idd een stuk meer waard te zijn dan dat ik dacht.

thnx allemaal :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:41:52 #155
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_109850362
Beste mensen,

Heb nog honderden Magic kaarten waar ik niets meer mee doe. Deckbox en TenthXedition krijg je er gratis bij. Mail even naar voor een goede prijsovereenkomst.

Richtprijs: 50 euro.





[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 21-05-2014 19:06:34 ]
En altijd het laatste woord.
pi_109984323
TE koop aangeboden. Een ruime verzameling magic the gathering kaarten met 257 mythics/rares. Het overzicht is te zien in een excelbestand: mail mij voor de lijst met kaarten.
Het gaat in totaal om:*

11 mythic
246 rares en betere commons/uncommons/land
167 uncommons
1379 commons.

Enkele toppers die erbij zitten: *

Knight of the Reliquary (foil)
Entomb (foil)
Rith, the Awakener
Splinter Twin
Dimir Doppelganger
Buried Alive
Reanimate
Concordant Crossroads
Chaos Warp
Myr Matrix
Stuffy Doll

Graag bieden per email. Totale verkoopwaarde op Nedermagic van de mythic's/rares is ¤ 393,95 dus graag serieus bieden.Voor vragen of de excellijst op de mail, stuur een berichtje.
Groeten,Richard
PS, de kaarten gaan NIET per stuk weg, alleen totaal opkoop
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:54:21 #157
187510 IrCute
Americunt
pi_111292288
Ik heb nog ongeveer 250-280 kaarten liggen waar ik vanaf wil. Meeste zijn van de onslaught/legion serie geloof ik. Er zit ook nog een complete Elvish rage deck bij met doosje etc. De meeste kaarten zijn in perfecte staat.

Er zitten zo;n 35 uncommons erbij en 6 rares. o.a. patriarch's bidding en words of worship in foil.
Ook heb ik nog zo'n 200 ultra pro sleeves in goeie staat in het groen/oranje.

Een aantal kaarten die wat waard zijn volgens nedermagic:

Patriarch’s Bidding 4.20
Words of worship foil 4.00
Tribal forcemage 1.30
Wirewood channeler – 1.40
Heedless one – 2.50
Shifting sliver 1.25
Wirewood hivemaster x2 3.60
Wirewood channeler x2 2.80

Ik verkoop niks los (m.u.v de sleeves evt.)
pi_111797483
Iemand interesse in deze kaartjes:

Mox Sapphire unlimited (nm) 400,-
Mox Pearl unlimited (nm) 250,-
Time Walk unlimited (nm) 300,-

Kan helaas geen scans maken op dit moment, geen scanner aanwezig :). 850 euro voor het hele setje.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:17:16 #159
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_111798129
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
Iemand interesse in deze kaartjes:

Mox Sapphire unlimited (nm) 400,-
Mox Pearl unlimited (nm) 250,-
Time Walk unlimited (nm) 300,-

Kan helaas geen scans maken op dit moment, geen scanner aanwezig :). 850 euro voor het hele setje.
op ebay zetten
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_111798216
Dat kan als het hier echt niet lukt :).
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:52:15 #161
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_113499537
hoe heette die set met die kaarten die werklijk nergens over gingen.
Zoals 1tje met een naam die de hele kaart rondging....
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:12:16 #162
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_113500107
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
hoe heette die set met die kaarten die werklijk nergens over gingen.
Zoals 1tje met een naam die de hele kaart rondging....
unhinged en unglued
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_113773715
Enig idee wat het volgende tegenwoordig ongeveer opbrengt?
1000 willekeurige commons
1000 willekeurige uncommons
pi_113782792
Ik wil eigenlijk wel eens kijken of ik Magic wat vind. Heeft iemand wat kaarten liggen die goed zijn voor een beginner en tegelijk voor een cheap prijsje?

En als ik kaarten koop, waar moet ik dan op letten? Zo doen een aantal mensen wel kaarten weg op marktplaats van bijv. de set Dark Ascension.. neem aan dat dit gewoon uitbreidingen zijn en dat ze gewoon in elk deck te gebruiken zijn?
pi_113793939
Begin eens met een startersset. Kun je gewoon kopen in de winkel en krijg je meteen de nodige uitleg bij :)
pi_113872106
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:08 schreef Misan het volgende:
Begin eens met een startersset. Kun je gewoon kopen in de winkel en krijg je meteen de nodige uitleg bij :)
Ben bij de Eppo in Eindhoven langsgegaan. Helaas had de man daar helemaal geen verstand van Magic en kon me dus niet helpen met keuzes maken wat ik moet kopen etc.
Ik kreeg van hem een gratis doosje met 30 kaarten, heb de Sorin Markov gekozen, de zwarte. Daarnaast heb ik nog een 60-Card deck gekocht die New Phyrexia - Feast of Flesh heet, zwart en rood. 7 euro met een booster erbij. Hier moet ik wel ff mee aan de gang kunnen toch?

Wat ik me afvroeg, over een paar dagen komen de 2013 kaarten uit toch. Als je tegen iemand speelt, dan maakt het toch niet uit van welke serie je kaarten zijn of wel? Of moet ik nu eigenlijk meteen beginnen met 2013?
pi_113884926
Eppo laat het spelen van magic niet meer toe. Je kunt bij gameforce terecht om te spelen ;)
pi_113966378
Ik ben een paar weken geleden begonnen met Magic en wil nu eigenlijk zelf een deck maken (ik heb nu een Avacyn Restored - Slaughterhouse deck).

Heeft iemand toevallig nog een lading (oude) kaarten voor een mooie prijs te koop over? O+ Dan kan ik daar door heen spitten en zelf een (hopelijk groen) deck samen gaan stellen. :D Of weet iemand waar ik een mooie hoop kaarten vandaan kan halen (voor ook niet al te duur :P )?

[ Bericht 15% gewijzigd door darpios op 09-07-2012 14:07:27 ]
pi_113968840
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef darpios het volgende:
Ik ben een paar weken geleden begonnen met Magic en wil nu eigenlijk zelf een deck maken (ik heb nu een Avacyn Restored - Slaughterhouse deck).

Heeft iemand toevallig nog een lading (oude) kaarten voor een mooie prijs te koop over? O+ Dan kan ik daar door heen spitten en zelf een (hopelijk groen) deck samen gaan stellen. :D Of weet iemand waar ik een mooie hoop kaarten vandaan kan halen (voor ook niet al te duur :P )?
Op Marktplaats worden soms collecties aangeboden. Ik heb het gros van mijn collectie al van de hand gedaan. Ik heb alleen de duurdere kaarten en de waardeloze rares nog over. Over 2 weken is er een groot toernooi in Gent waar ik naar toe wil gaan om de duurdere kaarten te slijten :).
pi_113969122
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Op Marktplaats worden soms collecties aangeboden. Ik heb het gros van mijn collectie al van de hand gedaan. Ik heb alleen de duurdere kaarten en de waardeloze rares nog over. Over 2 weken is er een groot toernooi in Gent waar ik naar toe wil gaan om de duurdere kaarten te slijten :).
Ik zie door de bomen het bos vaak niet meer op marktplaats. Plus ook een aantal slechte ervaringen gehad met (ver)kopers daar, dus ik probeer zo ver mogelijk weg te blijven van marktplaats. Vandaar dat ik hier vraag of iemand nog een doos met kaarten over heeft tegen een schappelijke prijs. :s)

Ik zoek ook geen rare kaarten van 200 euro per stuk ( :X ) maar gewoon (un)commons met de occasional rare en wat land. Een goed (beginners)assortiment om een eigengemaakte deck mee samen te stellen, zeg maar. :P

[ Bericht 14% gewijzigd door darpios op 09-07-2012 15:20:17 ]
pi_113969518
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef darpios het volgende:

[..]

Ik zie door de bomen het bos vaak niet meer op marktplaats. Plus ook een aantal slechte ervaringen gehad met (ver)kopers daar, dus ik probeer zo ver mogelijk weg te blijven van marktplaats. Vandaar dat ik hier vraag of iemand nog een doos met kaarten over heeft tegen een schappelijke prijs. :s)

Ik zoek ook geen rare kaarten van 200 euro per stuk ( :X ) maar gewoon (un)commons met de occasional rare en wat land. Een goed (beginners)assortiment om een eigengemaakte deck mee samen te stellen, zeg maar. :P
Ik snap wat je zoekt ;), jammer genoeg heb ik een maand geleden alle bruikbare commons/landjes verkocht ;(. Ik heb nog een doos craprares, doos met allerlei uncommons en de dure rares (van 2,50 p/st tot 25 p/st). Ik ben in 2005 gestopt en sindsdien heeft het in de kast gelegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 09-07-2012 15:30:47 ]
pi_113978016
Zijn die Deck Builder's Toolkits ('10/'11/'13?) trouwens aan te raden? 125 semi-random (un)commons (waarvan van veel maar 1, zie ik), 100 basic lands (veel ;( ) en vier boosters voor nog geen 20 euro. Of zijn die dingen veelal waardeloos en is het beter om boosters te halen? (Of veel ruilen oid?)

[ Bericht 8% gewijzigd door darpios op 09-07-2012 18:52:38 ]
pi_113987032
Ruilen word lastig omdat je nog niet veel hebt en risico loopt om afgezet te worden (dwz, jij ruilt een kaart met een waarde van 5 euro tegen een kaart met een waarde van 1 euro). Dit kwam vroeger heel veel voor bij mensen die net begonnen. Vooral een kennis van me had hier een handje van (het was een sport om dan tegen de nieuweling te zeggen dat ie genaait zou worden :P ).

100 basic landjes is niet veel hoor, beetje deckbuilding kom je al snel tekort. Je gebruik namelijk 20 tot 25 landjes per deck en misschien wil je ook met wat andere kleuren spelen later. Toolkits klinken bruikbaar maar 20 euro klinkt wel veel. Er zal qua ruilwaarde niks inzitten omdat de kaarten in de toolkit extra gedrukt zijn en dat drukt de prijs direct.

Wat een beter idee is is om een oude collectie te pakken te krijgen, woon je in de buurt van Den Bosch? Misschien kan ik je helpen om daar aan te komen. Het hoeft geen dure collectie te zijn, zolang er maar voldoende kaarten in zitten die je enigzins kunt gebruiken.
pi_113987192
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ruilen word lastig omdat je nog niet veel hebt en risico loopt om afgezet te worden (dwz, jij ruilt een kaart met een waarde van 5 euro tegen een kaart met een waarde van 1 euro). Dit kwam vroeger heel veel voor bij mensen die net begonnen. Vooral een kennis van me had hier een handje van (het was een sport om dan tegen de nieuweling te zeggen dat ie genaait zou worden :P ).
Geloof ik direct. :P

quote:
Wat een beter idee is is om een oude collectie te pakken te krijgen, woon je in de buurt van Den Bosch? Misschien kan ik je helpen om daar aan te komen. Het hoeft geen dure collectie te zijn, zolang er maar voldoende kaarten in zitten die je enigzins kunt gebruiken.
Nee. Buurt van Zwolle - Utrecht.
pi_113987460
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef darpios het volgende:

Nee. Buurt van Zwolle - Utrecht.
Hm dan word het lastig :).

Utrecht heeft een spellenwinkel genaamd de Joker, daar word ook gemagicced. Even je vrouwelijke charmes in de strijd gooien en misschien wil iemand wel wat kaarten doneren :+

Boosters kun je mee beginnen, ik weet alleen niet welke sets momenteel verkocht worden.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:50:48 #176
119606 habanero
577000 Scoville
pi_113988204
darpios ja hoor heb wel groene kaartjes voor je
pi_113989603
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm dan word het lastig :).

Utrecht heeft een spellenwinkel genaamd de Joker, daar word ook gemagicced. Even je vrouwelijke charmes in de strijd gooien en misschien wil iemand wel wat kaarten doneren :+

Boosters kun je mee beginnen, ik weet alleen niet welke sets momenteel verkocht worden.
Ik heb een paar boosters van Avacyn Restored, alleen volgens mij heb ik óf een grote doos vol met random kaarten nodig waar ik het e.e.a. uit ga zoeken/vissen, óf ik moet online een deck fabriceren en dan specifieke kaarten zoeken/kopen/ruilen. Als ik tenminste een beetje een goed deck wil. :P

Zo veel verschillende kaarten. ;(
pi_113989657
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef darpios het volgende:

[..]

Ik heb een paar boosters van Avacyn Restored, alleen volgens mij heb ik óf een grote doos vol met random kaarten nodig waar ik het e.e.a. uit ga zoeken/vissen, óf ik moet online een deck fabriceren en dan specifieke kaarten zoeken/kopen/ruilen.

Zo veel verschillende kaarten. ;(
Hm specifieke kaarten kopen is altijd het goedkoopst maar ik heb geen benul wat tegenwoordig een beetje werkt in multiplay :@. Er word ook veel Commander gespeelt en dan heb je 100 kaarten in je deck nodig :)
pi_113989685
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm specifieke kaarten kopen is altijd het goedkoopst maar ik heb geen benul wat tegenwoordig een beetje werkt in multiplay :@. Er word ook veel Commander gespeelt en dan heb je 100 kaarten in je deck nodig :)
Ik speel vooralsnog geen multiplayer. Alleen 1 tegen 1 nog. :P

Nog tips voor het fabriceren van een eigen deck? O-) Ik zat te denken aan een G of G/B poison/infect deck. }) Meeste infect kaarten lijken in de Scars of Mirrodin expansion te zitten.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef habanero het volgende:
darpios ja hoor heb wel groene kaartjes voor je
*O* O+ Wat voor kaartjes?
pi_113991057
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef darpios het volgende:

Ik speel vooralsnog geen multiplayer. Alleen 1 tegen 1 nog. :P

Nog tips voor het fabriceren van een eigen deck? O-) Ik zat te denken aan een G of G/B poison/infect deck. }) Meeste infect kaarten lijken in de Scars of Mirrodin expansion te zitten.

In ieder geval iets met 2 kleuren die elkaar ook wat aanvullen. Groen/Zwart heeft leuke kaarten :). Poison ken ik alleen nog van de hele oude kaarten tho :P
pi_113991957
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In ieder geval iets met 2 kleuren die elkaar ook wat aanvullen. Groen/Zwart heeft leuke kaarten :). Poison ken ik alleen nog van de hele oude kaarten tho :P
Werkt een infect/poison deck wel een beetje goed, trouwens? Of is dat een beginnersdeck?
  maandag 9 juli 2012 @ 22:59:44 #182
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_113992022
Tvp. Ben benieuwd of mijn 16 jaar oude deckje nog wat waard is tegenwoordig :P . Zal morgenwel wat foto's posten. Was een zwart/blauw deckje met sengir vampires en royal assasins enzo.
pi_113992029
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef darpios het volgende:

[..]

Werkt een infect/poison deck wel een beetje goed, trouwens? Of is dat een beginnersdeck?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul en het hangt ook een beetje van de omgeving af waar je in wilt gaan spelen :).
pi_113992084
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul en het hangt ook een beetje van de omgeving af waar je in wilt gaan spelen :).
In eerste instantie tegen wat vrienden. Maar uiteindelijk ook wel tegen wat betere mensen, denk ik. :P
  maandag 9 juli 2012 @ 23:07:36 #185
119606 habanero
577000 Scoville
pi_113992461
goed dat je een idee hebt ! is het halve werk ;)
maar wil je groene kaartjes of met poison/infect ?

enne zo ie zo een keer een berg commons/uncommons voor een tientje oid kopen kan een goed idee zijn. en land is waar ik mijn kaartjes haal gratis.
pi_113993770
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef habanero het volgende:
goed dat je een idee hebt ! is het halve werk ;)
maar wil je groene kaartjes of met poison/infect ?

enne zo ie zo een keer een berg commons/uncommons voor een tientje oid kopen kan een goed idee zijn. en land is waar ik mijn kaartjes haal gratis.
Ik zat in eerste instantie te denken aan een doos tweedehands kaarten en daar iets moois van te fabriceren. Maar na een beetje online lezen lijkt een infect deck mij wel stoer.

Pff, ingewikkeld. ;( :P
  maandag 9 juli 2012 @ 23:48:06 #187
119606 habanero
577000 Scoville
pi_113994819
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef darpios het volgende:

[..]

Ik zat in eerste instantie te denken aan een doos tweedehands kaarten en daar iets moois van te fabriceren. Maar na een beetje online lezen lijkt een infect deck mij wel stoer.

Pff, ingewikkeld. ;( :P
doos tweedehands kaarten en een berg commons/uncommons zijn altijd goed, vrijdag kom M13 core set uit kan je een fatpack kopen is een berg boosters die serie zit geloof ik geen infect/poison in.
heb zelf niet zo veel met infect/poison alleen wat slangetjes enzo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:13:27 #188
50298 QM84
Het Orakel
pi_114001321
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef darpios het volgende:

[..]

Werkt een infect/poison deck wel een beetje goed, trouwens? Of is dat een beginnersdeck?
Infect kan heel goed werken. Waar je wel op moet letten is, als je eventueel straks ook kleine toernooitjes mee wilt gaan doen in je lokale spellenwinkel, dat je nog maar 3 maanden hebt om dan met dat infect deck te spelen. Meestal wordt daar namelijk standard aangehouden.

Daarbij is Infect een ability die de normale gang van een Magic potje eigenlijk nogal overhoop gooit, omdat poison een alternate win condition is, zoals ze dat zo mooi noemen. Om het spel echt goed te leren, is het misschien interessant om ion eerste instanatie gewoon bij de basics te blijven.

Op zich zijn dingen als een Deck Builders Toolkit vrij prijzig voor wat je ervoor terug krijgt, maar het pakt wel mooi de essentie van wat je als beginnende speler wilt: Je krijgt een deel gesorteerde kaarten, dus je hebt al een solide basis voor een deck. Daarbij krijg je dan een stapeltje random kaarten om je deck mee uit te bereiden.

Ik zou er toch voor gaan, om gewoon de feeling met het spel te krijgen. Daarna kan je dan gaan voor een kleine verzameling om over te kopen, om je kwantitatieve verzameling op orde te krijgen.
dat dus.
pi_114001959
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:13 schreef QM84 het volgende:

[..]

Infect kan heel goed werken. Waar je wel op moet letten is, als je eventueel straks ook kleine toernooitjes mee wilt gaan doen in je lokale spellenwinkel, dat je nog maar 3 maanden hebt om dan met dat infect deck te spelen. Meestal wordt daar namelijk standard aangehouden.
Scars of Mirrodin alweer zo oud dan? ;( Oktober 2010. Misschien leuk voor een Extended deck dan? :P

quote:
Daarbij is Infect een ability die de normale gang van een Magic potje eigenlijk nogal overhoop gooit, omdat poison een alternate win condition is, zoals ze dat zo mooi noemen. Om het spel echt goed te leren, is het misschien interessant om ion eerste instanatie gewoon bij de basics te blijven.
Hm. Ik heb al wat potjes gespeeld, maar nog met mijn B/R sacrifice deck. Wel tegen verschillende decks van mensen. Meestal word ik aardig hard ingemaakt zodra er een kaart op tafel komt die sacrifices tegen gaat of triggers op sacrifices of zwarte kaarten die riching een graveyard gaan.

quote:
Op zich zijn dingen als een Deck Builders Toolkit vrij prijzig voor wat je ervoor terug krijgt, maar het pakt wel mooi de essentie van wat je als beginnende speler wilt: Je krijgt een deel gesorteerde kaarten, dus je hebt al een solide basis voor een deck. Daarbij krijg je dan een stapeltje random kaarten om je deck mee uit te bereiden.
Als ik online lees dan wordt de 9-rule aangeraden om als basis te nemen (9 verschillende kaarten waar je je strategie mee speelt, 4 van elk en daarbij 24 land = 60). In die Deck Builder's Toolkit zitten maar veelal 1 (of soms 2) van elke kaart.

Als ik een mooie deck met een specifieke strategie maak wil ik natuurlijk wel de goeie kaarten (kunnen) trekken uit m'n library. :P

quote:
Ik zou er toch voor gaan, om gewoon de feeling met het spel te krijgen. Daarna kan je dan gaan voor een kleine verzameling om over te kopen, om je kwantitatieve verzameling op orde te krijgen.
Dan ga ik denk ik zo'n deck builder's toolkit bestellen en daar eerst mee prutsen. Ondertussen online inlezen over deck building en poison/infect decks, misschien wat boosters van Scars of Mirrodin bestellen en eventueel kaarten los bestellen.

Maar als iemand nog een doos met (oude) (un)common kaarten over heeft dan heb ik er zeker nog belang bij, aangezien ik zeker nog meer decks wil maken. Ik wil eerst alleen een goede solide en uitgewerkte deck waar ik mee wil spelen (lees: anderen gruwelijk hard mee in wil maken). :D

[ Bericht 1% gewijzigd door darpios op 10-07-2012 10:09:04 ]
pi_114002831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef darpios het volgende:

Ik wil eerst alleen een goede solide en uitgewerkte deck waar ik mee wil spelen (lees: anderen gruwelijk hard mee in wil maken). :D
Het zal je wel de nodige potjes kosten om uiteindelijk andere spelers hard in te pakken :P. Ik had zelf als 1 van de eerste decks een Blauw/Rood deck, erg grappig ;). Dat was rond de tijd dat Invasion gelanceert werd O+
pi_114002902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het zal je wel de nodige potjes kosten om uiteindelijk andere spelers hard in te pakken :P. Ik had zelf als 1 van de eerste decks een Blauw/Rood deck, erg grappig ;). Dat was rond de tijd dat Invasion gelanceert werd O+
Uiteraard, oefening baart kunst. Maar het helpt wel als ik een mooi (zelfgemaakte) deck heb met een specifieke strategie.

Wellicht dat ik ook mijn sacrifice starterdeck wat aan ga passen, want volgens mij heb ik van sommige coole kaarten te weinig. En sommige kaarten zijn misschien vervangbaar door iets beters!
pi_114003033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:29 schreef darpios het volgende:

[..]

Uiteraard, oefening baart kunst. Maar het helpt wel als ik een mooi (zelfgemaakte) deck heb met een specifieke strategie.

Wellicht dat ik ook mijn sacrifice starterdeck wat aan ga passen, want volgens mij heb ik van sommige coole kaarten te weinig. En sommige kaarten zijn misschien vervangbaar door iets beters!
Het zelf maken van decks heb ik altijd leuk gevonden, alles zo invullen om het uiterste uit je deck te halen :). 1 van de eerste toernooitjes heb ik toen ook gewonnen met een eigen baksel, die andere mensen: dit heb ik nog nooit gezien :o
pi_114017997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het zelf maken van decks heb ik altijd leuk gevonden, alles zo invullen om het uiterste uit je deck te halen :). 1 van de eerste toernooitjes heb ik toen ook gewonnen met een eigen baksel, die andere mensen: dit heb ik nog nooit gezien :o
Wehehe nice! :D
pi_114018556
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef darpios het volgende:

[..]

Wehehe nice! :D
Dat was nog met Spiritmonger, Mystic Snake etc O+ (het toernooitje daarop kwamen er betere spelers op af :') ).
pi_114018643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat was nog met Spiritmonger, Mystic Snake etc O+ (het toernooitje daarop kwamen er betere spelers op af :') ).
Zegt mij niet veel, sorry. :@
pi_114019118
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:35 schreef darpios het volgende:

[..]

Zegt mij niet veel, sorry. :@
Sorry, nostalgie :D.
Spiritmonger is wel een vet beest voor je deck trouwens. Hij is Groen/Zwart ;).
pi_114019685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sorry, nostalgie :D.
Spiritmonger is wel een vet beest voor je deck trouwens. Hij is Groen/Zwart ;).
Cool! Zal ff kijken. :P
pi_114658927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:43 schreef Misan het volgende:
Enig idee wat het volgende tegenwoordig ongeveer opbrengt?
1000 willekeurige commons
1000 willekeurige uncommons
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:05:13 #199
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_114659808
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Misan het volgende:

[..]

niet veel geeneens 20 euro denk ik
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_114660210
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

niet veel geeneens 20 euro denk ik
Enkeltje kliko dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')