abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_57217357
Dan zou het echt een kutclub zijn .
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:47:14 #152
113682 WeebI
Wee Bull
pi_57223024
Ach das toch allemaal maar mediagelul

Die Mourinho tjap wordt net zo hard gelinkt aan Barcelona en Milan, nu ie gezegd heeft dat ie graag naar Spanje of Italië wil.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:50:10 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57223083
Hmm, dus geen rel ?.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:14:35 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57223742
Van mij mogen ze Schuster best aan het einde van het seizoen dumpen. Hij heeft tot op heden niet gebracht waar die voor gehaalt is: mooi voetballen.

Daarnaast zijn de resultaten (als ie de Liga wint) niet beter dan vorig jaar waar we hem ook wonnen. Ook gaat hij erg slecht met de pers om wat het imago van de club beschadigd en hem een grote lul maakt omdat het totaal niet nodig is en weinig respectvol is.

Doe mij maar Valverde aan de macht.


Het verbaasd me overigens wel dat er na zo'n nederlaag alweer gelijk geroepen wordt dat hij eruit zo moeten. In de competitie staan we nog flink wat voor en moeten we het verschil nu toch wel kunnen behouden met 1 pot in de week.

Zul je zien dat Barca straks de treble pakt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_57273402
8 punten los
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 maart 2008 @ 23:42:27 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57274529
Madrid soort van Ajax qua trainers dan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 10 maart 2008 @ 00:23:33 #157
148059 Pritt
Atheïst
pi_57275509
De trainer nu al wegsturen is natuurlijk overdreven maar als je Mourinho kan krijgen is het natuurlijk wel te begrijpen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 maart 2008 @ 18:13:28 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57287956
Nee, ze zijn niet net als Ajax. In Madrid plannen ze de trainers laatste tijd al maanden eerder en worden ze niet halverwege weggestuurt. Daarnaast zegt niemand dat Schuster nu weg zou moeten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 10 maart 2008 @ 18:15:48 #159
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57287999
Mourinho`s teams maken dan misschien veel goals maar aantrekkelijk en aanvallend spelen doen ze niet. Zou e g onlogisch zijn (na het wegsturen van Capello) om nu Jose binnen te halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_57288072
Net alsof Real ooit veel goals scoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57288138
Zegt een Psv fan
AFC AJAX
pi_57288276
PSV scooort vrijwel ieder jaar het meest, zeker deze eeuw
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 10 maart 2008 @ 21:42:56 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57292686
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof Real ooit veel goals scoort
Anders zoek je de statistieken even op voordat je onzin uitkraamt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:39:34 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57392684
Typisch dat ik op bovenstaande post dan weer eens geen reactie krijg.

Vanavond Soldado en Drenthe in de basis. Drenthe z'n 7de competitie wedstrijd dat die in de basis staat en voor Soldado de eerste in de competitie en 2de van het seizoen (eerste was Copa tegen Alicante). Soldado heeft in totaal maar 57 minuten gespeelt in de competitie.

Ik vind het eigenlijk een schande. Ruud heeft wat wedstrijdjes gemist, en dan nog krijgt die de kans niet. Focking loser laat hem wel invallen tegen Roma met nog 5 minuten te gaan ofzo terwijl het onmogelijk is om terug te komen. En dan schijnt Real op zoek te zijn naar een spits voor volgend seizoen om er 1 te hebben die met Ruud kan knokken om een plek, terwijl je eigenlijk een goeie spits hebt die gewoon eens 20 wedstrijden achter elkaar basis moet staan.

Als die het bij Osasuna kon, dan kan die het bij Real toch zeker ook.


Saviola uit de selectie gelaten. Pfftt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_57393003
Hij had gewoon naar Deportivo moeten komen .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:07:10 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57393055
Kan volgend jaar nog.

Higuain hebben we trouwens ook nog en die krijgt ook niet echt veel kansen. Dat vind ik ook een topper. Nieuwe spits kopen:
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_57393281
Sowieso altijd dat koopzieke van Real: .

Ben benieuwd naar dit weekend, kijken of we er 18 jaar zonder thuisnederlaag tegen Real er van kunnen maken . Guardado is back in ieder geval.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:50:17 #168
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57393665
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sowieso altijd dat koopzieke van Real: .

Ben benieuwd naar dit weekend, kijken of we er 18 jaar zonder thuisnederlaag tegen Real er van kunnen maken . Guardado is back in ieder geval.
En De Guzman die belooft heeft een jaar lang geen seks te zullen hebben als die scoort!

Voor Real zou het een prima overwinning zijn, ook om de druk helemaal bij Barca te leggen met 11 punten verschil. Maar de statistieken laten wel zien dat we waarschijnlijk niet zullen winnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_57471156
quote:
Van Nistelrooy onder het mes

Het seizoen van Ruud van Nistelrooy is zo goed als voorbij, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdagochtend. De aanvaller van Real Madrid ging woensdag onder het mes vanwege de aanhoudende klachten aan zijn enkel.

Over de precieze duur van zijn afwezigheid is nog niets bekend. Ook zijn deelname aan het EK in Oostenrijk en Zwitserland loopt mogelijk gevaar. De artsen van de clínica Rubert hebben tot dusver nog geen uitsluitsel gegeven over zijn revalidatie.

Later meer…
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57477712
Voor Ruud neem je natuurlijk wel risico. Als het maar enigsinds kan neem je hem mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:48:54 #171
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57477840
Om hem vervolgens in de achtste finale niet op te stellen...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57478482
quote:
Soldado verheugd met blessure RVN

De een zijn dood is de ander zijn brood. Real Madrid-spits Roberto Soldado heeft het nieuws dat het seizoen er voor Ruud van Nistelrooij mogelijk opzit met vreugde begroet. "Dit is een van de beste dingen die mij kon overkomen", sprak de aanvaller opmerkelijke woorden in Marca.

De 22-jarige Soldado krijgt dit seizoen maar weinig kansen om zich te bewijzen in het eerste elftal van de regerend landskampioen. De jonge aanvaller ziet zijn kansen echter toenemen na de blessure van Van Nistelrooij. De Nederlander moet zich laten opereren aan zijn enkel en zal waarschijnlijk vier tot zes weken uit de roulatie zijn.

"Ik heb nog niet veel van mezelf kunnen laten zien", sprak Salgado in het Spaanse dagblad. "Nu Ruud voorlopig afwezig is zal ik ongetwijfeld meer kansen krijgen. Ik kijk uit naar de wedstrijd dat ik van de trainer mag starten in de spits. De deur is geopend; het is nu aan mij om de kans met beide handen aan te grijpen."
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57478607
Soldado, Salgado; het is ook ingewikkeld .
pi_57478620
Elke speler is natuurlijk verheugd als een directe concurrent op dezelfde postitie geblesseerd raakt. Alleen niet iedereen laat dat horen, Soldado nu wel. Niet echt collegiaal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57479362
Zou het wel lachen vinden als meneer nu zelf geblesseerd raakt eigenlijk
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')