abonnement Unibet Coolblue
pi_54898026
Ik toenjust voor mijn lieftallige neefjes en nichtjes Sinterklaasinkopen doen bij de Bart Smit he...

Dus ik sta daar zo bij de bak met afgeprijsde artikelen moet er ineens zo'n VMBO-groentechniek medewerker die te slap is om in zijn sector een baan te vinden ineens de volumeknop op ik gok standje 69 gooien.......

BOENK BOENK BOENK BOENK < Bas SINTERKLAAS KAPOENTJE bass -> BOENK BOENK BOENK

Dus ik denk: WTF. Ik loop met inmiddels al een fikse gehoorbeschadiging in mijn oor door naar het CD rek om te kijken wtf dat voor meuk is: Blijkt dat er gewoon Sinterklaas Jump CD's verpatst worden bij die Volendamse drugstoko. -> Zie de Bass waait door de bomen, Sinterklaasje jumpen jumpen jumpen en De hak van Sinterklaas waren dus serieus titels die ik terugvond op de achterkant van enkele hoesjes.

Ik loop naar de balie om eens te informeren wat dit in godsnaam met Sinterklaas te maken heeft zegt zo'n kansloze al-35-jaar-bij-dezelfde-firma-werkende-met-5-kinderen-thuishebbende teef tegen me of ik wel op de hoogte ben van de trends TRENDS ?!? Dus jullie verkopen alleen maar omdat jumpen een trend is ? Jullie vernaggelen de hele Sinterklaas. --> "ze kon er niets aan doen" en ging zogenaamd verder met druk doen.

Waar is de tijd gebleven dat Sinterklaas nog gewoon een oude humeurige reumatische knakker was die een teringhekel had aan dit soort onnozelheden ?



Sinterklaas uit de limo, WTF ! Sinterklaas hoort gewoon met Amerigo te komen, stelletje cultuurbarbaren !!!11
U MAD?
pi_54898092
Sinterbaas is gangst@h jeweets
  woensdag 28 november 2007 @ 17:34:09 #3
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_54898106
Maak je borst maar nat, binnenkort gaat men helemaal los op kerstjumpmuziek. 'De herdertjes jumpten bij nachte, zij jumpten bij nachte in het veld' en zo...

Terechte klacht overigens.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:35:47 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54898153
Helemaal eens met TS, mensen die jumpversies van Sinterklaas- en kerstnummers maken moeten onder de guillotine mee in de zak naar Spanje.
pi_54898187
volgens mij is jump gewoon al dood, het word nog in leven gehouden door mensen met eurotekens in de ogen.
pi_54898449
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef Rikketik het volgende:
Maak je borst maar nat, binnenkort gaat men helemaal los op kerstjumpmuziek. 'De herdertjes jumpten bij nachte, zij jumpten bij nachte in het veld' en zo...

Terechte klacht overigens.
Hier zie ik toch even wat horror voor mijn ogen ..
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_54898491
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:37 schreef Za-giniipiggu het volgende:
volgens mij is jump gewoon al dood, het word nog in leven gehouden door mensen met eurotekens in de ogen.
is jump ooit levend geweest?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 28 november 2007 @ 17:49:52 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54898532
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef Rikketik het volgende:
Maak je borst maar nat, binnenkort gaat men helemaal los op kerstjumpmuziek. 'De herdertjes jumpten bij nachte, zij jumpten bij nachte in het veld' en zo...
Ik moest lachen
  woensdag 28 november 2007 @ 17:50:30 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_54898548
deze is beter gemaakt owjah geen jump! gelukkig

http://www.groenekever.nl/Samimterklaas.mp3
pi_54898567
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

is jump ooit levend geweest?
springjumplevend
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_54898659
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef T42 het volgende:
deze is beter gemaakt owjah geen jump! gelukkig

http://www.groenekever.nl/Samimterklaas.mp3
U MAD?
  woensdag 28 november 2007 @ 17:57:56 #12
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_54898748
quote:
Dus ik sta daar zo bij de bak met afgeprijsde artikelen moet er ineens zo'n VMBO-groentechniek medewerker die te slap is om in zijn sector een baan te vinden ineens de volumeknop op ik gok standje 69 gooien.......
Midden in een Bart Smit????
  woensdag 28 november 2007 @ 18:39:30 #13
189777 zagevent
what's in a name
pi_54899669
Wat een pest. Gaan ze de kinderzieltjes verpesten met van die kansloze paupermuziek

http://nl.youtube.com/watch?v=d-6Da0KGOjU&feature=related

pi_54899945
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:39 schreef zagevent het volgende:
Wat een pest. Gaan ze de kinderzieltjes verpesten met van die kansloze paupermuziek

http://nl.youtube.com/watch?v=d-6Da0KGOjU&feature=related

Serieus, dit gaat te ver.

Ik eis een kamerdebat @!!!!! @22!!!
U MAD?
pi_54900010
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik denk: WTF. Ik loop met inmiddels al een fikse gehoorbeschadiging in mijn oor door naar het CD rek om te kijken wtf dat voor meuk is: Blijkt dat er gewoon Sinterklaas Jump CD's verpatst worden bij die Volendamse drugstoko. -> Zie de Bass waait door de bomen, Sinterklaasje jumpen jumpen jumpen en De hak van Sinterklaas waren dus serieus titels die ik terugvond op de achterkant van enkele hoesjes.
Dit doet me denken aan de 'Hakkuh & Flippuh'-cd's uit mijn jeugdjaren.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2007 18:55:55 ]
pi_54900883
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef female81 het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan de 'Hakkuh & Flippuh'-cd's uit mijn jeugdjaren.
Maar die waren tenminste cult
U MAD?
pi_54901012
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:39 schreef zagevent het volgende:
Wat een pest. Gaan ze de kinderzieltjes verpesten met van die kansloze paupermuziek

http://nl.youtube.com/watch?v=d-6Da0KGOjU&feature=related

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_54901059
Wat moet jij eigenlijk bij de bak met afgeprijsde artikelen? Wil je je neefjes en nichtjes met goedkope (dus oude en niet meer actuele) speelgoed opzadelen, ipv gewoon het nieuwste van het nieuwste wat ze best verdiend hebben?
Take the risk or lose the chance
pi_54901132
Zie de bass waait door de bomen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_54901139
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat moet jij eigenlijk bij de bak met afgeprijsde artikelen? Wil je je neefjes en nichtjes met goedkope (dus oude en niet meer actuele) speelgoed opzadelen, ipv gewoon het nieuwste van het nieuwste wat ze best verdiend hebben?
Wat een bekrompen kutreactie
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_54901233
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Wat een bekrompen kutreactie
Idd een waardeloze poging tot een flame
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_54901307
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat moet jij eigenlijk bij de bak met afgeprijsde artikelen? Wil je je neefjes en nichtjes met goedkope (dus oude en niet meer actuele) speelgoed opzadelen, ipv gewoon het nieuwste van het nieuwste wat ze best verdiend hebben?
Ja, ja en ja.

Tevreden, rukker ?
U MAD?
pi_54901624
Je neefjes en nichtjes kun je geen groter plezier doen dan met die JumpSinterklaasCD's.
Nog goedkoop ook.
Take the risk or lose the chance
pi_54903073
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat moet jij eigenlijk bij de bak met afgeprijsde artikelen? Wil je je neefjes en nichtjes met goedkope (dus oude en niet meer actuele) speelgoed opzadelen, ipv gewoon het nieuwste van het nieuwste wat ze best verdiend hebben?
Jij bent zo'n werkloze alcoholist op leeftijd die nog hip probeert te zijn met de nieuwste hitzones of niet?
pi_54916480
Heel Nederland verpaupert, Sinterklaas incluis. Vroegâh was het nog echt hip, die sfeer. Met Sinterklaasliedjes vanaf een LP, blij zijn met de meest schrale cadeautjes en verguld met een half handje pepernoten bij de plaatselijke intocht.

Overigens jumpt die arie in dat filmpje bijna half Madurodam kapot. Jumpstyle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')