abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54894592
quote:
PARAMARIBO - De Surinaamse oud-legerleider Dési Bouterse heeft met het oog op het begin van het proces rond de Decembermoorden aanslagen in zijn land voorbereid. Dat heeft de Surinaamse minister van Justitie, Chan Santokhi, woensdag gezegd. Hij zegt dat de informatie bij politie-eenheden en andere diensten is binnengekomen.

Volgens Santokhi heeft Bouterse en zijn achterban een ,,grootschalige destabilisatie'' van Suriname in voorbereidieng. Die bestaat uit onder meer geplande moordaanslagen op Santokhi zelf en op andere belangrijke functionarissen, aldus de minister, die geen verdere details gaf.

Bouterse is hoofdverdachte in het proces rond de Decembermoorden uit 1982, dat vrijdag moet beginnen.
Dit wordt nog gezellig.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_54894620
Ah, het magische A-woord. Altijd goed voor wat aandacht en zgn. 'veiligheids-verscherpende-maatregelen'.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54895301
Inderdaad. Aandacht vragen...Hij hoopt dat dreigen genoeg is.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54896019
ah.. hier loopt ook een topic
FP ook ff gelinkt (en back)

'Bouterse heeft aanslagen voorbereid'
  woensdag 28 november 2007 @ 17:16:25 #5
178274 MeinoduesP
De PseudonieM'er
pi_54897590

Meneer Santokhi, minister van Justitie van Suriname
Het toeval is het pseudoniem van God, als Hij zijn naam ergens niet onder wil zetten.
pi_54897699
Tsja, zou zomaar kunnen.

Vast staat in ieder geval dat Bouterse genoeg vrindjes heeft in Suriname. Zo gaat dat nu eenmaal in de jungle... Wie goed of slecht is, is van ondergeschikt belang aan wie de grootste portemonnee heeft.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_54900905
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:21 schreef Frutsel het volgende:
ah.. hier loopt ook een topic
FP ook ff gelinkt (en back)

'Bouterse heeft aanslagen voorbereid'
Ik vind die link van jou nog een beetje uitgebreider. Kun je ook teruglinken hoe hij de spot drijft met het proces van de decembermoorden Zijn volgende woorden stonden ook gequote
quote:
"Politiek Den Haag heeft een probleem. Er zijn vijftien anonieme getuigen en die vallen alle vijftien weg"
Echt een lekker ventje dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 28 november 2007 @ 19:30:07 #8
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54901024
tuurlijk bereid je zoiets voor...

daar begin je niet onbezonnen aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')