abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 08:18:10 #1
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_54884498
Hoi,

Nu ik mn eigen huisje heb, ik daar toch niets waardevols heb staan, best wel eens wat meer van de wereld wil zien, zit ik er aan te denken om me in te schrijven bij een vakantie-woningruil site als Holidaylink.

Het komt er eigenlijk op neer dat je met mensen gewoon je huis ruilt voor de vakantie om er zo beiden voordeel uit te halen. Jij verblijft dus in een leuk appartement in hartje NewYork, terwijl zij in jouw huisje in Amsterdam verblijven.

Ik ken inmiddels de site www.holidaylink.com en www.digsville.com Helaas kost het ruim 100 euro om in te schirjven bij de eerste

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met woningruil voor de vakanties? Via welke sites?
Positieve of negatieve ervaringen? Was een ruil makkelijk te sluiten?

En, hoe zit het met verzekeringen? Autoruil komt namelijk ook nog wel eens voor...dat soort dingen dus.

Brand los
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  donderdag 29 november 2007 @ 22:39:56 #2
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_54932590
Hmm, en de antwoorden zijn dus Nee...

Jammer. Mja, misschien moet ik dan toch maar de gok nemen en me gewoon inschrijven.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_60127811
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:18 schreef Nachtdier het volgende:
Hoi,

Nu ik mn eigen huisje heb, ik daar toch niets waardevols heb staan, best wel eens wat meer van de wereld wil zien, zit ik er aan te denken om me in te schrijven bij een vakantie-woningruil site als Holidaylink.

Het komt er eigenlijk op neer dat je met mensen gewoon je huis ruilt voor de vakantie om er zo beiden voordeel uit te halen. Jij verblijft dus in een leuk appartement in hartje NewYork, terwijl zij in jouw huisje in Amsterdam verblijven.

Ik ken inmiddels de site www.holidaylink.com en www.digsville.com Helaas kost het ruim 100 euro om in te schirjven bij de eerste

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met woningruil voor de vakanties? Via welke sites?
Positieve of negatieve ervaringen? Was een ruil makkelijk te sluiten?

En, hoe zit het met verzekeringen? Autoruil komt namelijk ook nog wel eens voor...dat soort dingen dus.

Brand los
Iemand ervaring ermee
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_76252834
En een enorme megakick. Dit keer door nachtdier3

Nog steeds benieuwd namelijk!
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_76253027
Vrienden van mijn ouders doen dit al jaren binnen nederland. Ook gebeurt het wel eens dat ze de huisdieren in hun "vakantiehuis" verzorgen. Voor zover ik weet hebben ze eigenlijk nog nooit negatieve ervaringen ermee gehad.
Je gaat vooraf aan de vakantie ook eerst kennis maken met de mensen, ondanks dat dat weinig zegt, is het toch een prettig idee.
this bitch bites
  Moderator donderdag 31 december 2009 @ 11:21:09 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_76256441
Ben ook wel benieuwd naar die sites voor tijdelijke woningruil.

Het lijkt me dat de verzekering voor de auto niet anders is geregeld dan wanneer jij een vriend in jouw auto laat rijden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_76257191
Binnen Nederland is kennis maken niet zo'n probleem, maar als er duizenden kilometers tussen zit is het toch een ander verhaal.

Wat ik me vooraf afvraag is hoe groot bijv. de kans op een match is? Welke problemen zich er kunnen voordoen. Hoe het dus bijv. zit met verzekeringen. Hoe dingen afgesproken worden.

Ik heb op zich namelijk wel interesse erin, maar om nu 100 euro neer te leggen wetende dat de kans op een match vrij klein is... daar pas ik dan toch weer voor. Enerzijds vind ik het namelijk best wel een beete een eng idee dat er vreemden in jouw huis zitten. Maar tegelijkertijd, jij zit ook weer in hun huis.
Hebben jullie me een beetje gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')