abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:13:43 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54864152
pi_54864192
"Hamas, Hamas........." aldus de scholieren
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:23:18 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54864258
Gewoon een veredelde training voor de Mobiele Eenheid, wat foto's:





I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54864278
Whehe
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:26:34 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54864313
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon een veredelde training voor de Mobiele Eenheid, wat foto's:
Precies, slechte zaak. Gister ook beelden gezien van een hoge pief bij de politie die op van die kleutertjes in stond te meppen zonder aanleiding
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54864424
dat heeft toch weinig met VBL te maken?

tvp
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:46:49 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54864691
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef ruud_fr het volgende:
dat heeft toch weinig met VBL te maken?

tvp
Dan weet jij niet hoeveel 410'ers er nog op het VMBO zitten en demonstreren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:51:42 #9
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54864784
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan weet jij niet hoeveel 410'ers er nog op het VMBO zitten en demonstreren.
minder uur minder uur
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54864795
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef ruud_fr het volgende:
dat heeft toch weinig met VBL te maken?

tvp
Lijkt mij ook. En die scholieren moeten niet miepen. Een 40-urige werkweek nutteloos invullen, dat is pas bikkelen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54864994
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan weet jij niet hoeveel 410'ers er nog op het VMBO zitten en demonstreren.
2x de helft
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:13:15 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54865194
quote:
Feyenoord-hooligans maken rellen dvd

AMSTERDAM - SCHOKKEND FILMPJE Feyenoord-hooligans brengen binnenkort een dvd-box uit met beeldmateriaal van voetbalrellen.


De harde kern grijpt het honderdjarig bestaan van de Stadionclub aan om ook hun eigen 'successen' op een rijtje te zetten.

Op internet is al een prikkelende trailer te zien, waarin 'supporters' en ME'ers met elkaar op de vuist gaan. Beelden van massale vechtpartijen binnen en buiten het stadion, van in brand gestoken auto's en rellen met de politie, worden begeleid door 'pakkende' muziek over de hooligancultuur. Regelmatig verschijnt de tekst 'binnenkort te koop' op het beeldscherm.

"In honderd jaar Feyenoord is een hoop gebeurd en niet alleen op het veld", aldus de initiatiefnemers. "Ook in de ogen van de volgens veel mensen mindere kant van het voetbal is er veel gebeurd. Voor de liefhebbers is er binnenkort een dvd-box te koop met beelden van ongeregeldheden door de jaren heen."

Diskrediet

Feyenoord is ontstemd over de actie. "Dit heeft niets met Feyenoord te maken", aldus woordvoerder Gido Vader. "Als je een echte supporter bent, breng je je club niet op deze manier in diskrediet."

De directie beraadt zich op eventuele maatregelen. "We weten er nog niet genoeg van af", aldus Vader. "Er zijn verschillende mogelijkheden, maar daar kunnen we nog niet op vooruitlopen."

Ook de officiële Feyenoord Supportersvereniging is niet blij met de dvd. "Dat is absoluut niet iets om trots op te zijn", aldus voorzitter Eric van Dorp. "We proberen juist al jarenlang van zo'n imago af te komen, dat moet je niet verheerlijken."

Sfeer

Samensteller Gijs van Delft begrijpt de commotie niet. "Het gaat om allemaal oude beelden van sfeeracties en van rellen tegen de politie en andere supporters", aldus Van Delft, die al sinds 1974 filmopnamen maakt van ongeregeldheden. "Iedereen koopt die dingen, de harde kern vindt dat leuk."

Hij verwacht honderden dvd's te kunnen verkopen en trekt zich weinig aan van eventuele onvrede.

"Het is logisch dat Feyenoord het vervelend vindt. Het is slechte reclame voor hen en voor voetbal in het algemeen, maar het hoort erbij. Er zijn ook dvd's met de honderd mooiste overtredingen."

Kijk HIER naar het schokkende filmpje 'Niemand mag ons..'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54865436
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan weet jij niet hoeveel 410'ers er nog op het VMBO zitten en demonstreren.
pi_54866054
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Waar maken ze zich druk om, ze lopen al jaren DVD' s en vroeger Videobanden te verkopen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:07:24 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54866223
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar maken ze zich druk om, ze lopen al jaren DVD' s en vroeger Videobanden te verkopen.
Gijs tegenwoordig ook gewoon met achternaam in media?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54866309
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar maken ze zich druk om, ze lopen al jaren DVD' s en vroeger Videobanden te verkopen.
Zo'n nieuwsberichtje doet de verkoop wel goed natuurlijk, gratis reclame. Wellicht is er een persberichtje verstuurd en hapte de bron van dit artikel.
pi_54866391
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:12 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zo'n nieuwsberichtje doet de verkoop wel goed natuurlijk, gratis reclame. Wellicht is er een persberichtje verstuurd en hapte de bron van dit artikel.
Waarschijnlijk staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf.
pi_54867272
Sterker nog, vandaag al. En ook op de FP.
quote:
Feyenoord-hooligans komen met rel-dvd
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: dinsdag 27 november 2007 @ 11:07

Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Rotterdamse voetbalclub Feyenoord heeft de harde kern van de supporters een 'greatest hits' DVD-box uitgebracht van voetbalrellen. ''In honderd jaar Feyenoord is een hoop gebeurd en niet alleen op het veld'', aldus de initiatiefnemers.

''Ook in de ogen van de volgens veel mensen mindere kant van het voetbal is er veel gebeurd. Voor de liefhebbers is er binnenkort een dvd-box te koop met beelden van ongeregeldheden door de jaren heen.''

Op internet circuleert al een trailer waarin hooligans en ME'ers met elkaar op de vuist gaan. Te zien zijn beelden van massale vechtpartijen binnen en buiten het stadion, van in brand gestoken auto's en rellen met de politie.

Feyenoord is op zijn zachtst gezegd niet blij met de DVD-box. ''Dit heeft niets met Feyenoord te maken. Als je een echte supporter bent, breng je je club niet op deze manier in diskrediet'', zo luidt het officiële commentaar. De directie beraadt zich op eventuele maatregelen. Er zouden verschillende opties zijn om in te grijpen, maar daar wil de club niet op vooruitlopen. Ook de officiële Feyenoord Supportersvereniging is niet blij met de dvd.

Samensteller van de voetbalrellen-box is Gijs van Delft die al sinds 1974 filmopnamen maakt van ongeregeldheden. Hij begrijpt de commotie niet. ''Het gaat om allemaal oude beelden van sfeeracties en van rellen tegen de politie en andere supporters. Iedereen koopt die dingen, de harde kern vindt dat leuk'', aldus Van Delft in De Telegraaf.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54867535
tvp
pi_54867615
Komt de Feyenoord DVD ook op Blueray?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_54869044
Rellen Ajax - NEC in Opsporing Verzocht
--------------------------------------------------------------------------------
27 november 2007
Opsporing Verzocht besteedt dinsdag 27 november aandacht aan de

voetbalrellen bij de wedstrijd Ajax - NEC op zaterdagavond 20 oktober 2007. Dat meldt Politie Amsterdam-Amstelland in een persbericht. In De Arena bleven de Amsterdammers tegen NEC steken op een 0-0 gelijkspel. Direct na de wedstrijd braken er rellen uit, een onaanvaardbare explosie van geweld.

Opsporing Verzocht wordt iedere dinsdagavond uitgezonden bij de AVRO rond 21.50 uur op Nederland 1. Herhaling: woensdag 13.15 uur op Nederland 2.

[ Bericht 91% gewijzigd door PizzaSalami op 27-11-2007 13:56:29 ]
Secrets never die. Only people.
pi_54869197
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar maken ze zich druk om, ze lopen al jaren DVD' s en vroeger Videobanden te verkopen.
Zolang ze winnen mag het wel op DVD ja
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:16:04 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54869525
Nooit leuk, die uitzendingen van Opsporing Verzocht met beelden van Ajax-supporters.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54869574
Van andere clubs vind ik er ook weinig aan. Ze kunnen die zendtijd wel beter gebruiken.
Secrets never die. Only people.
pi_54869600
Misschien kun je alle afleveringen een keertje achter elkaar op DVD zetten en verkopen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')