abonnement Unibet Coolblue
pi_54849901
Luka Modric dus.



Een geweldig talentvolle speler. Het is haast niet te geloven dat deze jongen nog in Kroatie zit, want hij is voor de volle 100% klaar voor de stap naar een Europese topper. Een ouderwetse 'nummer tien', vaak spelende met het magische nummer 14. Dat deze speler het nog ver gaat schoppen, is haast een zekerheidje te noemen.
quote:
  • Naam: Luka Modric.
  • Geboren: 9 September, 1985.
  • Plaats: Zadar, Kroatie.
  • Lengte: 173cm.
  • Positie: Middenvelder.

  • Club: Dinamo Zagreb
  • Sinds: 2005 - heden.
  • Statistiek: 69 wedstrijden, 20 goals.

  • Interlands: 22 wedstrijden, 3 goals.
  • Vorige clubs: NK Zadar
  • Modric heeft een contract tot 2015 en is dus geen koopje. Toch lijkt het er op dat een Europese topclub hem weg zal kapen bij Dinamo Zagreb. De kanshebbers zijn (onder andere) Bayern Munchen, Arsenal en Chelsea.



    Tot snel, in de Champions League.

    [ Bericht 0% gewijzigd door JanVanHalst op 26-11-2007 17:14:53 ]
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54849954
    Als er al een topic was, graag een link. Ik heb niets kunnen vinden.
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54849979
    Volgend jaar in het blauw hopelijk.

    'Modric' betekent toch iets van blauw? Zoiets las ik ergens.

    Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      maandag 26 november 2007 @ 17:12:58 #4
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54850096
    Geweldige speler.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54850135
    Hup naar Ajax toe.
    pi_54850136
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
    Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    Aangepast.
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54850375
    Geweldige voetballer, speelde tegen Engeland erg goed. Hopen dat hij naar Arsenal gaat
    pi_54850527
    Moet teveel kosten voor wat hij tot nu toe gepresteerd heeft. Ik hoor bedragen van boven de 20 miljoen euro. Net als met Alves gaat niemand dat voor hem betalen op dit moment.
      maandag 26 november 2007 @ 17:45:32 #9
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_54850671
    Hij viel mij tegen Engeland vooral op omdat ie zo op Cruijff leek. Verder wel een nuttige speler maar 20 miljoen is echt te veel lijkt me.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_54850702
    Erg goede voetballer, maar die TT
    ><(({°>
    pi_54850907
    Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54851483
    Ja maar over Cruijff maak je geen grappen
    ><(({°>
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2007 @ 18:37:48 #13
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_54851661
    geweldig groot talent zeg, klaar voor de volgende stap, ben benieuwd wie hem oppikt deze zomer.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_54853430
    Uit 'Beoordeel de voetballer'-topic:
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
    Luka Modric
    Ouderwetse spelmaker in een modern jasje. Gewelidige balbehandeling, technisch perfect, immer een oog voor een vrijstaande man en het mooiste van al: altijd in beweging nadat hij een bal heeft afgespeeld en dus altijd weer aanspeelbaar. Speelde met Dinamo Zagreb Ajax aan gort en was er voor een groot deel voor verantwoordelijk dat Kroatië Engeland uitschakelde. Erg jong nog, maar ik ben diep onder de indruk van dit wonderkind. Er is een grote toekomst voor deze jongen weggelegd. Nu al een 8,5
    (maar in de toekomst zeker een 9,5 waard)
    pi_54855208
    Een terugvindpost om Ajax in Europa terug te vinden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54856427
    Wat een geweldige speler
    Helaas niet meer haalbaar voor Ajax
    pi_54856566
    Voor PSV wel
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54857140
    Ook niet natuurlijk. Wellicht via Chelsea, maar ik zie hem niet uitgeleend worden. Daar is hij nu al te goed voor.
    That's all folks!
    pi_54857175
    Hij kan nog genoeg leren in anderhalf jaar Eindhoven
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54857435
    Hij zal lachen als hij Eindhoven hoort als Chelsea en Arsenal enzo achter hem aanzitten .
    AFC AJAX
    pi_54857444
    Tja, mocht Chelsea hem halen, dan heeft ie natuurlijk wel mega concurrentie op het middenveld. Dan moet je wel van het niveau Mikel zijn, om op die leeftijd een basisplek te veroveren.

    Als een andere grote club komt, die hem betere perspectieven biedt op een basisplaats, zie ik hem eigenlijk niet naar Chelsea komen. Al zal Chelsea wel het hoogste salaris kunnen geven.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_54857503
    Hij kan het beste naar Arsenal gaan.
    AFC AJAX
    pi_54857537
    Ja, bij uitstek de ploeg die een tekort heeft aan jonge centrale middenvelders.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_54857642
    Nee maar Wenger kan goed met zulke spelers omgaan en er zullen vast nog wel spelers vertrekken na dit jaar.
    AFC AJAX
    pi_54857713
    Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')