abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_55285739
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

WEET JE HOE BLHYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  zaterdag 15 december 2007 @ 09:20:55 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_55286187
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 04:06 schreef knnth het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

WEET JE HOE BLHYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Zo te lezen erg blij
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:39:53 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55286793
Congrats, nog verdient ook!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55288399
was een beregezellige terugreis.

Habibou, een van de aanvallers van Charleroi, weekt de laatste week wat interesse op van buitelandse clubs. Nu zou Sparta Rotterdam interesse tonen in Habibou.

Sparta Rotterdam kan wel wat versterking gebruiken. De Nederlandse club staat in eigen land op een gedeelde laatste plaats. Normaal gezien zou Habibou er deze week komen testen, maar omdat de spits nog in de kern van Charleroi zit, kon dat niet.

Habibou zou volgens enkele media ook in de belangstelling staan van Düsseldorf. Dat is een Duitse derdeklasser. Bij Charleroi krijgt Habibou weinig tot geen speelgelegenheid

===========================================================================

Sparta lonkt naar Habibou

Habib Habibou kan rekenen op interesse van Sparta Rotterdam. Dat meldt Gazet van Antwerpen. De ploeg van Van Tiggelen ziet in hem een versterking voor de aanval.

Habibou speelt momenteel voor Sporting Charleroi. In de terugronde van vorig seizoen speelde hij op huurbasis de pannen van het dak bij tweedeklasser Tubeke. Hij scoorde toen twaalf keer in elf wedstrijden.

Daarna werd hij teruggeroepen naar Charleroi, waar hij dit seizoen al één keer scoorde. Naast Sparta toont ook Fortuna Düsseldorf interesse.

======================================================================



Voornaam:
Mahamadou
Naam:
Habibou
Geboortedatum:
16/04/1987
Gewicht:
75 kg
Lengte:
190 cm
Nationaliteit:
Frankrijk
Ploeg:
Charleroi


Portret:
De 20-jarige Habibou was vorig seizoen één van de 3 jeugdproducten die hun kans kregen in de A-kern. De jonge Fransman werd opgeleid in het Centre de Formation van PSG en huist sinds '05 in de B-kern van de Zebra’s. Habibou, een grote en sterke spits, werd vorig seizoen nog uitgeleend aan tweedeklasser Tubeke. Dit seizoen keert hij terug naar Mambour. De aanvaller erfde van de in ongenade gevallen hulptrainer Dante Brogno het magische nummer 11. Nochtans hadden ze bij Charleroi ooit beslist dit nummer niet meer te gebruiken.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 16 december 2007 @ 04:15:37 #105
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55307763
Ik ga weer even verder nagenieten, wat een slechte verliezers daarzo.(muv Darkshine)

[ Bericht 7% gewijzigd door Bayswater op 16-12-2007 12:10:49 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55309997
Die Van Tiggelen is een geweldenaar. Jammer alleen dat het hem bij Spijkenisse niet lukte.
pi_55315457
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:06 schreef Beschouw het volgende:
Die Van Tiggelen is een geweldenaar. Jammer alleen dat het hem bij Spijkenisse niet lukte.
In VI zegt ie dat een trainer zo goed is als zijn materiaal. Misschien had Spijkenisse toen weinig goede spelers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55315545
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

In VI zegt ie dat een trainer zo goed is als zijn materiaal. Misschien had Spijkenisse toen weinig goede spelers.
Klopt wel denk ik. Zijn zoon speelde toen in de spits. Kon er geen hout van.
pi_55315832
John? Die schijnt er nog wel een paar te lusten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55329080
quote:
Sparta hoopt op korte termijn Foeke Booy te kunnen presenteren als nieuwe hoofdtrainer. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag. De 45-jarige oefenmeester zou zijn handtekening moeten zetten onder een verbintenis voor het komende anderhalf jaar.

Volgens de ochtendkrant zullen Adri van Tiggelen en Geert Meijer tot aan het einde van het kalenderjaar op het Kasteel actief blijven. De club uit Rotterdam-West stelde het duo aan na het ontslag van Gert Aandewiel na elf speeldagen.

Booy is nog intensief in onderhandeling met de Saudische club Al-Nassr over de afhandeling van zijn in november verbroken contract. Eerder werd de oud-coach van FC Utrecht in verband gebracht met de vacante functie bij Willem II.

Booy trad vijf jaar terug in De Galgenwaard aan als hoofdtrainer. De coach zorgde voor de nodige successen. In 2003 en 2004 was de KNVB Beker een prooi voor de Domstedelingen, die in 2004 ook beslag legden op de Johan Cruijff Schaal.
quote:
Mahamadou Habibou staat in de belangstelling van Sparta. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag. De aanvaller van Charleroi werd vorige week bekeken door technisch directeur Danny Blind, die hem tijdens een stage hoopt te kunnen testen.

Habibou (20) moet zich bij de Belgische laagvlieger voornamelijk schikken in de rol van bankzitter. De Fransman kwam dit seizoen negen competitieduels in actie, waarvan zeven als invaller, en kwam tweemaal tot scoren.

De aanvaller is een jeugdexponent van Paris Saint-Germain en speelde vorig seizoen op huurbasis voor Tubeke. Bij de tweedeklasser kwam Habibou beter uit de verf: dertien competitieduels en tien treffers.

De Kasteelclub wil de aanvaller nog deze week enkele dagen testen om hem uiteindelijk op huurbasis over te nemen. Charleroi verleent vooralsnog geen toestemming, omdat zijn werkgever de aanvaller niet kort voor een competitiewedstrijd op stage wil laten gaan.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 17 december 2007 @ 11:28:01 #111
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55332102
De geruchten over Foeke Booy gaan al langer de ronde rondom het Kasteel. Lijkt me een prima trainer.
pi_55332294
Roberts die gehaald is door de vrouw van een sponsor/bestuurslid op basis van internet
pi_55335940
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Roberts die gehaald is door de vrouw van een sponsor/bestuurslid op basis van internet
Het verhaal was altijd dat hij was getipt door Wim Rijsbergen, bondscoach van Trinidad & Tobago. Weet niet wat er van beide verhalen waar is.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_55336027
Wat ik zei, stond in een verhaaltje in de laatste hard gras geschreven door Hugo Borst.
pi_55336467
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik zei, stond in een verhaaltje in de laatste hard gras geschreven door Hugo Borst.
Wie zegt dat Hugo Borst altijd de waarheid in pacht heeft, ik weet dat hij dat had geschreven - stond ook op de Spart fansite - maar het maakt mij in principe weinig uit. Hij pakt redelijk goed uit en heeft toch zeker een aantal belangrijke doelpunten op zijn naam.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_55336890
Roberts komt er gewoon.
  maandag 17 december 2007 @ 15:13:04 #117
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55337437
Ik vind Roberts nog altijd twijfelachtig. Na vrijdag wel weer het voordeel van de twijfel. Mooie goal ook.
pi_55337492
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:34 schreef Os__ het volgende:
Wie zegt dat Hugo Borst altijd de waarheid in pacht heeft,
Ik niet, zeg alleen dat ik het daarvandaan heb.
pi_55343526
Ze hebben ook een boomlange spits uit Kameroen op proef. Kerel van 21, 1.90 meter lang en vorig jaar veel scorend voor universiteitsteams in de VS. Was ook al op proef in Zweden, daar mocht ie komen, maar hij wil ook elders proberen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55364512
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook een boomlange spits uit Kameroen op proef. Kerel van 21, 1.90 meter lang en vorig jaar veel scorend voor universiteitsteams in de VS. Was ook al op proef in Zweden, daar mocht ie komen, maar hij wil ook elders proberen.
Ethcu Tabe inderdaad.
quote:
Trainer Booy keert met Sparta terug in Eredivisie

Sparta Rotterdam heeft per direct een nieuwe coach gevonden in Foeke Booy. De Friese trainer gaat voor anderhalf jaar aan de slag op Het Kasteel.

De komst van Booy zat er al een tijdje aan te komen. De voormalige coach van FC Utrecht moest het eerst nog eens worden met Al Nassr over de afwikkeling van zijn contract. Dat is nu gebeurd, waardoor Sparta hem dinsdagmiddag om 17.00 uur presenteert.

Booys eerste klus is de Rotterdamse club uit de gevarenzone te dirigeren. Ondanks de recente successen onder interim-coach Adri van Tiggelen staat Sparta er in sportief opzicht nog niet rooskleurig voor met een veertiende plaats in de Eredivisie.

Sparta was het seizoen begonnen met Gert Aandewiel. Half november achtte de club een wisseling van de wacht noodzakelijk na een dramatische seizoenstart. Van Tiggelen nam het tijdelijk over.

Voor Booy is Sparta een terugkeer in Nederland. In juli vertrok hij onverwacht bij FC Utrecht. De uitdaging die de Fries kreeg aangeboden vanuit het Midden-Oosten was te verleidelijk.

Maar zijn verblijf bij het Saudische Al Nassr was geen succes. Na een half jaar wilde hij alweer weg, omdat hij onvoldoende kon werken zoals hij gewend was.
En dat is een mooie zaak.
pi_55364792
Uit 'per direct' maak ik op dat Booy zaterdag op de bank zit, en ik neem aan dan samen met de Spijker?
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:29:06 #122
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55365843
Dat lijkt mij erg snel. Destijds zat Dolf Roks nog op de bank bij Sparta toen Willem van Hanagem kwam (met de opstelling die Van Hanegem had gemaakt, hoe suf) omdat WvH het te kort dag vond.
pi_55366298
Adri van Tiggelen zal de assistent-trainer worden van Foeke Booy. Tevens zullen Fred Grim en Geert Meijer betrokken blijven bij het eerste elftal. Geert Meijer zal tevens trainer worden van Jong Sparta Rotterdam. Dit zal hij tevens combineren met zijn werkzaamheden bij v.v. Strijen. Daardoor zal Richard Grootscholten zich weer volledig kunnen richten op zijn functie van Hoofd Opleidingen.

De wedstrijd van zaterdag tegen NAC Breda zal nog wel onder leiding van Adri van Tiggelen zijn. Vanaf maandag neemt Foeke Booy de leiding over van ‘De Spijker’.

officiele site.
pi_55366432
Niet helemaal per direct dus.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:59:50 #125
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55366655
Succes met hem, hou vooral contracten uit zijn buurt waarop staat dattie een euro meer kan verdienen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')