abonnement Unibet Coolblue
pi_25297732
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Mad_Jack het volgende:
Ik zocht ook al jaren het perfecte middel tegen overmatig zweten. Eerst heb ik een tijdje Odorex Extra Dry gebruikt. Maar dat werkte niet meer bij mij. De dag na het opbrengen zwete ik me al weer de pleuris.

Nu gebruik ik al 2 maanden syNeo5. Super middeltje. Ik breng het 1x in de week op. Volgens de regel doe je er 5 dagen mee. 's avonds 3x spuiten onder elke oksel. Geen moeite met watjes zoals bij de Odorex Extra Dry. syNeo5 is wel duur maar het is zeker het proberen waard. Tevens heb je een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Dus werkt het niet dan krijg je gewoon weer je geld terug. Ik heb het gekocht bij de DA bij de Kruitvat heb ik het nog niet zien staan.
Let wel dat als je je het zweten onder je oksels tegengaat het wel weer op andere plaatsen er extra uit kan komen. Bijvoorbeeld veel zweten op je rug en dat soort dingen.
Oké ik zal eens gaan kijken bij de DA. Thanx voor de tip hoop dat het werkt. De botox die ik nu heb werkt perfect maar ja...
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_25366833
'Koop een taart en vier het'
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:14:38 #153
32402 s0k
..............................
pi_25367675
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:17 schreef de_Druif het volgende:
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3195500.jpg

Dit lost je probleem op
dan spuit die zweer er wel weer ergens anders uit
..................................................................................................................................................
pi_25367725
Waar is die syNeo5 eigenlijk te koop?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:46:32 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25370057
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is die syNeo5 eigenlijk te koop?
DA drogist. Bijvoorbeeld.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:53:36 #156
19194 Oversight
◢◤
pi_25370186
.... bestaat er ook een middel tegen overmatig zweten terwijl je slaapt ?

wordt vaak snachts wakker en ben dan letterlijk drijfnat....
◢◤
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:58:42 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25370265
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:53 schreef Oversight het volgende:
.... bestaat er ook een middel tegen overmatig zweten terwijl je slaapt ?

wordt vaak snachts wakker en ben dan letterlijk drijfnat....
Zeer ernstig nachtelijk zweten
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:03:23 #158
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_25422355
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef superrat het volgende:
* Gaat deze proberen tegen mijn nachtzweten
pi_25550164
Ik heb ook erg last van overmatig zweten. Ik ben nu vanplan om die Odorex Extra Dry te kopen, maar ik wil even wat advies van gebruikers.

Ik hoor dat het na een tijdje niet meer werkt? Wie heeft hier ervaring mee, en hoe lang kon je het gebruiken tot het niet meer goed werkte? Ik wil het namelijk gebruiken maar niet ineens in midden zomer weer met m'n probleempje zitten. Misschien moet ik afwisselen met twee middelen, als het ene niet meer werkt, het andere enz. Welk ander middel zou ik dan als afwisseling kunnen gebruiken?

En waar zou dit in België te koop kunnen zijn?

Hopelijk kunnen jullie me helpen

Doei!
pi_25550427
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef vv het volgende:
Ik heb ook erg last van overmatig zweten. Ik ben nu vanplan om die Odorex Extra Dry te kopen, maar ik wil even wat advies van gebruikers.

Ik hoor dat het na een tijdje niet meer werkt? Wie heeft hier ervaring mee, en hoe lang kon je het gebruiken tot het niet meer goed werkte? Ik wil het namelijk gebruiken maar niet ineens in midden zomer weer met m'n probleempje zitten. Misschien moet ik afwisselen met twee middelen, als het ene niet meer werkt, het andere enz. Welk ander middel zou ik dan als afwisseling kunnen gebruiken?

En waar zou dit in België te koop kunnen zijn?

Hopelijk kunnen jullie me helpen

Doei!
Hallo vv... Ik heb odorex extra dry ook geprobeerd, maar het baatte niet...:( verder ook van alles geprobeerd. Ik word nu behandeld in het ziekenhuis met botox spuiten!! werkt erg goed!! Maar misschien gaat het binnenkort uit het ziekenhuis budget dus ik moet ook op zoek naar iets anders
Wat verder misschien schijnt te werken wat ik gehoord heb is: syneo 5

Succes
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_25550512
hangt dus van persoon tot persoon af...
nog iemand ervaringen met dit spul?
pi_25550901
sorry voor dubbelpost, maar..
ik heb ook gehoort dat je dus die odorex 's avonds moet opbrengen, 's morgens dan weer afwassen, en dat je dan gewone deo erop kan spuiten? heb je dan nog steeds een geurtje ofzo? en wat kan ik dan best als deo, een anti-transpirant, eentje met geur of zonder..
het probleem wat ik nu heb, ik gebruik gewoon een anti-transpirant van rexona, zonder bepaalde geur. ik heb geen enkele last van geuroverlast, of van stank, maar wel van die vervelende natte en zichtbare plekken. laatste dagen is het dus warmer weer en wil ik leuke kleren aan doen, maar dit is onmogelijk met mijn zweetplekken, heb geen zin dat iedereen ze ziet.
dus, kan ik die rexona deo gewoon na odorex aanbrengen? & ook vorige vraag dus.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:57:39 #163
55651 JaWi
Shalom.
pi_25560176
Odorex Extra Dry.
slettebak [@] gmail.com
pi_25587639
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef vv het volgende:
sorry voor dubbelpost, maar..
ik heb ook gehoort dat je dus die odorex 's avonds moet opbrengen, 's morgens dan weer afwassen, en dat je dan gewone deo erop kan spuiten? heb je dan nog steeds een geurtje ofzo? en wat kan ik dan best als deo, een anti-transpirant, eentje met geur of zonder..
het probleem wat ik nu heb, ik gebruik gewoon een anti-transpirant van rexona, zonder bepaalde geur. ik heb geen enkele last van geuroverlast, of van stank, maar wel van die vervelende natte en zichtbare plekken. laatste dagen is het dus warmer weer en wil ik leuke kleren aan doen, maar dit is onmogelijk met mijn zweetplekken, heb geen zin dat iedereen ze ziet.
dus, kan ik die rexona deo gewoon na odorex aanbrengen? & ook vorige vraag dus.
Ik doe ook gewoon elke ochtend nog deo op, en 1 of 2 keer in de week odorex extra dry...werkt tot nu toe perfect
pi_25605366
Handig En, blijft het zitten tijdens douchen? Ik bracht het gisterenavond op, als ik nu morgenochtend douche, zit het er dan nog steeds op?

Doei x
  zondag 20 maart 2005 @ 15:19:54 #166
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_25611467
Bij mij wel .
Het gaat namelijk onder je huid zitten hè....hoewel ik het alleen met water afspoel, dus geen zeep.
pi_25693045
heb een handige site : http://groups.msn.com/overmatigzweten
Kunnen we goed discussieren
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:03:01 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25693276
Ik zweet ( bijna) niet op mijn lichaam, ik kan zelfs met 35 graden rustig een week (bij wijze van spreken) in dezelfde kleding lopen, ik gebruik ook nooit deodorant. Maar in de zomer of als ik sport zweet ik wel op mijn gezicht, en daar kan je niet zo heel veel aan doen. Ik zou liever bij mijn oksels zweten, dan kan je tenminste nog een (speciale) deo voor gebruiken, maar tegen een rood bezweet plofhoofd doe je helaas niks. Iemand daar nog tips voor?
pi_25693383
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:03 schreef Aventura het volgende:
Ik zweet ( bijna) niet op mijn lichaam, ik kan zelfs met 35 graden rustig een week (bij wijze van spreken) in dezelfde kleding lopen, ik gebruik ook nooit deodorant. Maar in de zomer of als ik sport zweet ik wel op mijn gezicht, en daar kan je niet zo heel veel aan doen. Ik zou liever bij mijn oksels zweten, dan kan je tenminste nog een (speciale) deo voor gebruiken, maar tegen een rood bezweet plofhoofd doe je helaas niks. Iemand daar nog tips voor?
Relaxed zeg.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:09:33 #170
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30641881
Ik heb nu de anti-transpiraqnt behandeling van vichy gekocht. Moet maandag ermee beginnen. 1e week doe je het op ma/di/wo/do op, 2e week op ma/wo/vr en de 3e week en daarna op ma/di
Ben heel benieuwd hoe het werkt...jullie horen het wel van me

Kost overigens nu tijdelijk 7,60 bij de apotheek...15% korting, normaal kost ie 8,95
To infinity…and beyond!
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:40:51 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_30642758
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:04:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:26:34 #172
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30645760
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ja, je mond houden omdat iedereen hier jaloers is
Hier ben ik het helemaal mee eens
To infinity…and beyond!
pi_30645777
Hallo allemaal!

Ik heb dit forum met veel aandacht gelezen en heb zelf ook al jarenlang vreselijk last van overmatig transpireren onder mijn oksels. Ik hoef maar een uur op mijn werk te zijn en het zweet zit al tot halverwege mijn zij. Echt heel erg vervelend en storend. Op den duur gaat het in al mijn shirtjes zitten en gaat het ook erg stinken. Ik word er doodongelukkig van.

Ik heb een paar goede ideeen opgedaan op dit forum en ben begonnen met Odorex Extra Dry. Zondagavond opgedaan, goed laten drogen, en de dag erna geen druppel gezweet onder mijn oksels. De dag erna ook nagenoeg niet en nu, vrijdag, gaat het nog steeds goed als ik om de dag 's avonds dat spul opdoe. Binnenkort ga ik proberen om het om de 2 dagen op te doen, kijken of het dan ook nog werkt. Ik ben er echt SUPERGELUKKIG mee!!! Ik heb afgelopen zaterdag voor meer dan 300 euro aan gekleurde t-shirts gekocht!!!!!
Ik weet niet hoe lang het blijft werken, maar het idee dat IETS helpt, geeft al een grandioos gevoel. Ik voel mij een stuk zelfverzekerder en gelukkiger.

Ik hoop dat het voor jullie ook werkt en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs
Marleen
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:18:36 #174
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_30647336
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:04:30 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30656955
Hai Mickie,

Heb jij Odorex ook al eens geprobeerd?

Groetjes,
Marleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')