abonnement Unibet Coolblue
pi_54843912
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ik snap het ook niet helemaal .. er zijn van die momenten dat ik denk dat het ergens voortkomt uit hypocrisie, het niet voor jezelf willen her/bekennen dat jij misschien hetzelfde zou hebben gedaan in die situatie daar, je bent op vakantie in een rustig dorpje en iedereen doet het zo .. immers, je loopt toch ook naar de brievenbus met je slapende kind alleen in huis .. en als je nou maar hard genoeg schreeuwt dat jij zoiets nooit zou doen, wie weet geloof je het nog ook na een tijdje
Ik denk eerder dan uit zelfbevestiging (term van nadine) dus een soort getuigenis afleggen: ik ben niet zo fout als die McCanns, ik ben goed. Maar goed, je kunt dit onderwerp wrs niet gewoon bespreken hier, heb het al eens geprobeerd, en dan is Leiden in last. En nu doet malle pietje Sunchaser ook al mee met de posse, dus kijk maar uit.
I´m back.
pi_54844519
hehe, we zeggen eigenlijk hetzelfde Ryan3, maar dan met andere woorden, ik ga alleen dat kleine stapje verder door te suggereren dat ook het besef dat je zelf misschien precies hetzelfde had gedaan om de hoek komt kijken .. wat dan weer resulteert in nog harder gillen dat jij "zoiets nooit zou doen"
pleased to meet you
pi_54844661
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:00 schreef moussie het volgende:
hehe, we zeggen eigenlijk hetzelfde Ryan3, maar dan met andere woorden, ik ga alleen dat kleine stapje verder door te suggereren dat ook het besef dat je zelf misschien precies hetzelfde had gedaan om de hoek komt kijken .. wat dan weer resulteert in nog harder gillen dat jij "zoiets nooit zou doen"
Ja, dat klopt je gaat net verder, ik zou dat van die lui niet kunnen zeggen. Ik vermoed wel dat de meeste ouders ooit weleens careless zijn geweest zijn uit zelfzuchtige redenen. Wat te begrijpen valt, en zelfs wel onontkoombaar is ook in zekere zin, denk ik, tenzij je van jezelf het beeld van de perfectie wilt uitdragen.
I´m back.
  maandag 26 november 2007 @ 13:49:06 #29
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54846567
quote:
Detectives are on the verge of concluding Madeleine McCann was killed by a paedophile intruder who panicked and suffocated her when she screamed.

Portuguese police are thought to be considering absolving her parents of any blame and pinning her death on a mystery man seen running from their holiday flat with a child in a blanket.

The U-turn is being mooted after a massive review of the case under a new police team led by senior detective Paulo Rebelo.

Madeleine: Detectives now apparently believe she was murdered on the night she vanished

Respected Portuguese daily Publico, in a chilling recreation of what police are now said to believe may have been Madeleine's final few seconds of life, claimed today: "It was a moment. An unexpected event thwarted the prospect of desire. Madeleine cries as she wakes from her sleep. Her fear makes itself heard.

"She has to be silenced. Violence, suffocation probably. And unexpected death.

"All over in minutes. Now he had to get her out of there. Close the door. Flee as fast as he could.

"The theory this is the explanation behind Madeleine's McCann's disappearance, the night of May 3, was practically ruled out previously by police investigators.

"Now though, it's gaining strength in the centre of the investigation."

Police are said to believe an intruder would have stalked the McCann family during their Algarve holiday. And he would have known from building up a picture of their daily routine that the best time to strike was when they put Madeleine, now four, and twins Sean and Amelie, two, to bed and went to eat tapas at a nearby restaurant with friends.

Jane Tanner, one of the so-called Tapas Nine, helped police produce an e-fit of a man she says she saw running from the Ocean Club complex with a child in a blanket around the time Madeleine disappeared.

Publico, one of Portugal's most respected newspapers, reported today: "Paulo Rebelo and a group of police with experience in several areas of criminal investigation are now analysing a number of theories about what could have happened to Madeleine the night she disappeared from the room she was sleeping in with her twin siblings.
"The probability her disappearance was the work of an intruder is being seriously considered again, although none of the other hypotheses has been excluded.

"The testimony of one of the McCanns' friends helped to reinforce this theory."

The paper claimed detectives were not holding out much hope full DNA tests would help advance the investigation when they are finally sent back from a Birmingham lab to Portugal.

Police are also said to have their doubts that English police dogs could have picked up a "scent of death" from Kate McCann's clothes - bringing her fresh hope she will eventually be ruled out as a suspect along with husband Gerry.

Reports detectives believe an intruder may now have taken Madeleine, will give the couple fresh drive to persuade Portuguese authorities to make the judicial process public.

An investigating judge has to decide early next year whether to end the secrecy surrounding the Madeleine McCann case - and decide whether to let her parents and third suspect Robert Murat see the police evidence against them.
http://www.thisislondon.co.uk/news/article-23422975-details/Police%27s+final+verdict+on+Madeleine%3A+Murdered+by+a+paedophile+who+panicked/article.do?ito=newsnow&

Goh, wat een ommezwaai, je zou er bijna iets van gaan denken, maar goed, ik blijf zeggen dat ook al hebben de ouders niets met haar dood/verdwijning te maken dan nog zullen ze in mijn ogen schuldig blijven aan het faciliteren van de mogelijkheid dat dit kon gebeuren, drie kinderen in de leeftijd van 2 en 3 alleen laten om te gaan feesten en drinken kan er wat mij betreft gewoon niet in.


http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-nl&tab=m2004&vid=5c3d5dc6-8c6e-471f-a1af-721896cfa1bc&from=NLNL_Zoomin
In dit berichtje word melding gemaakt van twijfel over het alibi van de vriendin van Murat, die zou vorig jaar al uit de kerk zijn gezet.
be nice or go away
  maandag 26 november 2007 @ 14:15:50 #30
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54847109
Een nieuwe helderziende met een visioen over Maddy:
quote:
A POLICE psychic claims little Madeleine McCann spoke to her in a vision and pleaded: "Please help me."

Angela McGhee says she has also seen the man who abducted the Midland girl from Praia Da Luz in Portugal.

The Walsall medium, who has reportedly helped police crack previous murder and child abduction cases, said: "I can help the McCanns if they take me to the scene.

"One vision showed Madeleine in the bedroom.

"Then I saw a man go in and I could see the stripes of the shutters. It was a man with a British link.

"They took her to a place nearby, then she was put into a car."

A few weeks after the vision, mum-of-four Angela had a second sight of the missing youngster, and says it could point to the spot where Madeleine was taken.

"It was Maddie speaking to me," she said. "She was saying: 'Please help me'.

"I was shown a map and I believe she was taken to the mountains, and that she is not alive.

"I could see her in a circle and I saw the same thing on the news the next night. It was the boot of a car.

"Then I could see boulders and mountains. It was Monchique, and I believe she is buried there."

Monchique is just 45 minutes from Praia Da Luz, where Madeleine was abducted in May.

The mountains surrounding the area are said to be a haunt for German paedophiles and police combed the area just weeks after Madeleine disappeared.

Detectives also quizzed a former Dutch terrorist who ran an animal cremation business close to Monchique.

Eric Hoos, 61, often burned the bodies of animals in furnaces at the firm, which has since been shut down.

He spent seven years in jail in Holland after a series of bomb attacks on police stations in 1988.

Mr Hoos said: "They asked if I had spoken with the parents of Madeleine McCann. They claimed they knew I had spoken to the parents, but it's not true.

"I know there are lots of paedophiles in the area where Madeleine went missing."

Angela, 49, has now contacted the McCanns, from Rothley, Leicestershire, via the website set up to help search for their daughter.

"I would love to go to Portugal and help them," she said. "I would not want to be paid for it."

Angela previously told how she helped police crack baffling crimes, including helping find a missing child and identifying the killers of Pelsall pub landlord Michael Hughes.

A police insider told the Sunday Mercury that the psychic was interviewed by murder squad officers just days before the Hughes case was cracked.

West Midlands Police had initially struggled in the search for the killers of the 59 year-old who ran the Royal Oak in Pelsall, Walsall.

But when the psychic visited the pub, she says it provided a crucial breakthrough.

After embracing a fruit machine she had a vision, which she says helped detectives secure a murder conviction against Mr Hughes' stepson Gavin Chapman, 27, along with Lee Worgan, 26, and 21 year-old Stephen Lockley.

Another crime that she says she was consulted on by police involved a missing boy.

"His mum rang me in a terrible panic," said Angela. "They lived in Walsall and her little boy had suddenly gone missing.

"Police were combing the area looking for him, but I had a vision where I could see him in a block of flats.

"He was eventually found in a nearby high-rise block, playing on the escalators."

Angela's claims about Madeleine come just three days after Portugal's top law chief, Jose Pinto Monteiro, said he believes the youngster is almost certainly dead.

But parents Gerry and Kate remain convinced that their daughter is still alive.
Grappig dat er een heleboel namen opduiken die al een poosje niet meer genoemd waren.
be nice or go away
pi_54847771
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is wel een juiste omschrijving hoor: heksenjacht.
Wat ik me afvraag, waarom???
Waarom, omdat er dus een lijkgeur is aangetroffen en daarop sporen zijn aangetroffen die dus in het lab zijn. En nog steeds is er officiel geen persbericht wat de ouders vrij pleit.
In het programma panorma kwamen er door een Pj een stukje antwoord op maar het sluit ze dus nog steeds niet uit. Ook werden er nog steeds test gedaan.
Ook vond ik het intersant uitgelegd wat dus dat inconclousive betreft.
15 markers die overeenkomen maar de rest dus niet LEESBaar dus niet dat ze niet overeenkomen.
En in de auto was dus ook volledige match aangetroffen.

Tel daarbij op ook offieciel dat de tijdslijnen/verklaringen niet kloppen

Sorry dan lijkt me het ontvoeringsverhaal dus eerder een heksenjacht dan tegen de ouders.
Want voor ontvoering is dus echt geen bewijs gevonden, behalve een getuigenis van een betrokkene.

En de meeste mensen lopen hieraan niet voorbij. Wat die kranten nu ook schrijven.

Ik persoonlijk denk dat: stel dat die ouders uitgesloten zouden kunnen worden, zijn ze dan in Portugal dan echt zo.........in en in slecht zijn dat ze de verdenking nog steeds naar de ouders laten wijzen???
Denk je dat dat onmensen zijn die niet weten hoe onschuldige ouders zouden leiden (zeker met al deze media aandacht).
Als de ouders echt uitgesloten kunnen worden dan zou dat volgens mij echt wel heel snel gedaan worden.

Maar denk met hun gevonden bewijzen dat dit dus niet kan dus....

En al die berichten van in die krant staat dit en die krant dat wat verklaringen aangaat dat lap ik dus aan m'n laars. De enigste die werelijk weet wat er verklaart is is de PJ en die heeft naar buiten gebracht dat het niet klopt maar wat????
In krant...........heeft gestaan dat Tanner aan tafel kwam en zag en die krant dat Tanner dus van tafel ging.
Het engiste wat wij hebben kunnen zien en horen is haar verklaring in Panorma.
En we kunnen daar niet echt over oordelen of ze dus in het begin dus werkelijk iets anderes heeft verklaard ...dat is alleen in de krant geschreven.

En op bovenstaande feiten, dus lijkgeur, dna sporen, geen tijdslijnen die kloppen ......tja dan ga je spuculeren, denken wat kan daar in Godsnaam gebeurt zijn.
Stel dat.....waarom liegt dan de groep.
En als je dan de ouders en nu dan een getuige ziet en dat ze zo'n twijfelachtig iets neerzetten.
Maar alleen op dat m'n instinktgevoel zou ik niet afgaan. Voor mij wegen die sporen , honden zwaar kan er niet omheen.

En waarom zou je nu in ontvoering moeten geloven, dan moet daar toch een spoor naartoe zijn??
Maar niks nada.
Ja 1 getuigenis waar je dan van achter je oren krapt,zou dat kunnen?? Gerry en dat tennismaatje staan daar en zien niks.
  maandag 26 november 2007 @ 15:28:46 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_54848246
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Een nieuwe helderziende met een visioen over Maddy:

But when the psychic visited the pub, she says it provided a crucial breakthrough.
After embracing a fruit machine she had a vision.
WTF?

Het begint steeds meer een freakshow te worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 26 november 2007 @ 16:02:06 #33
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54848827
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:28 schreef APK het volgende:

[..]

WTF?

Het begint steeds meer een freakshow te worden.
Dit is helderziende nummer 4 al hoor, het was al een freakshow, het is alleen maar voor de volledigheid....
be nice or go away
  maandag 26 november 2007 @ 23:10:10 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_54858826
quote:
Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef kahaarin het volgende:

Dit is helderziende nummer 4 al hoor, het was al een freakshow, het is alleen maar voor de volledigheid....
Gingen nummero 1 tm 3 ook ter inspiratie fruitmachines huggen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54859986
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
Nou... <Who do they want to please?> Suko, kun je daar misschien ook enig licht op werpen.

Overigens 10 Britten en 14 flessen wijn (dus gemiddeld 0,98 l per persoon, wat 4 à 5 glaasjes is) op de hele middag en avond? Dat is beslist niet veel voor de gemiddelde ('alocoholverslaafde') Brit op vakantie. Dat is vrij beschaafd zelfs. .
Wie die rijkerds willen pleasen? In mijn optiek, Gordon Brown. Dat is ook allang al hier gepost, vrijwel vanaf het begin is hij persoonlijk via de telefoon met Gerry McCann in contact geweest, sinds de status van formeel verdachten gaat de info via woordvoerder Clarence Mitchell , werkte eerst voor Gordon Brown en is vriend van Gerry McCann. Vergeet verder ook niet dat veel kranten party-gevoelig zijn. Veel tycoons achter de bladen bepalen de koers van een krant, ook tv, waarvan weldoener voor de McCanns Richard Branson ongeveer Sky News en ook ITV IS en bij uitstek pro-McCann. Ook heeft Branson interesse in de Nuclear Power-wereld en kan wel wat orders straks gebruiken dus sponseren van Gerry McCann lijkt logisch, Gerry zit in een adviserend comitee o.a. voor de regering, COMARE, (COMARE is an independent expert advisory committee with members chosen for their medical and scientific expertise and recruited from Universities, Research and Medical Institutes. Members have never been drawn from the Nuclear or Electrical Power Supply Industries) en dat weer geleid wordt door de broer van Gordon Brown. Another controversial issue was the link between Brown's brother Andrew and one of the main nuclear lobbyists, EDF Energy, given the finding that the government did not carry a proper public consultation on the use of nuclear power in its 2006 Energy Review. Bron. Het is één brij van belangen (ik heb nog lang niet alles opgenoemd) waarbij er onderling ook nog banden zijn via huwelijken e.d. Overigens heeft Gerry McCann ook voor de Labour Party campagne gevoerd.

Maar goed, de kerstartikelen zijn al weer ruim aanwezig, just another day without Madeleine kopt één van de kranten. Andere verhalen zijn hier te vinden, qua links: http://newsnow.co.uk/newsfeed/?search=madeleine Het wordt vanzelf wel 3 januari, de datum dat Gerry McCann weer hele dagen gaat werken en Kate McCann meldt al sinds de zomer dat ze iets voor missing childeren gaat doen. Oja, en die genoten flessen wijn betreft alleen bij het avondeten, dat zat in de prijs inbegrepen.

(Justice for Madeleine)

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 27-11-2007 00:06:22 ]
pi_54861310
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:44 schreef Suko het volgende:
Oja, en die genoten flessen wijn betreft alleen bij het avondeten, dat zat in de prijs inbegrepen.
Als ik met vrienden op vakantie ben, drinken wij dat ook wel weg, hoor makkie

Nu een geheel nieuwe theorie die ik met jullie wil delen. Een interessante kwestie, ik had er al eerder op willen ingaan, maar het kwam er steeds niet van. Zoals ik al eerder heb vermeld, ben ik wel eens in het onvolprezen 'Club Med' op vakantie geweest, een hellegang waaraan ik niet graag word herinnerd, en dat had vooral ook te maken met de wijn. De zogeheten Club Med-huiswijn. Al op de tweede dag zei ik tegen mijn man: "Zeg, ben jij ook steeds zo duizelig?" Hij knikte nogal vermoeid. "En zo moe, alsof je de hele dag in een kolenmijn hebt gewerkt?" Hij knikte weer, met half dichtvallende ogen. "Heb jij niet het gevoel dat ze slaapmiddelen door die wijn roeren?" Hij gaf geen antwoord, hij lag al met zijn hoofd op tafel.

Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat ze iets in die wijn stopten, kalmeringstabletten of anti-depressiva of allebei - en dat is ook best begrijpelijk, want denk eens na: al die vakantievierders, hardwerkende burgers die veel geld neerleggen om een week 'in de watten te worden gelegd', doen in zo'n oord niks anders dan zuipen. Dat begint al om 9 uur 's morgens: cocktails, bier, wijn... en zo gaat dat door tot de lunch. Daar staat weer een gevulde fles wijn op tafel. Na de lunch is het tijd voor een stiff drink bij het zwembad, en voor je het weet is het weer borreltijd en wordt de sangria rondgedeeld. Het heeft mij die eerste dagen zeer verbaasd dat er niet voortdurend vechtpartijen uitbraken. Al die drank! Al die zon! En vergeet de bekende vakantiestress niet: keihard gewerkt, 2000 kilometer rijden naar het vakantieparadijs, en dan beginnen de hartritmestoornissen. Als je daar die enorme drankinname bij optelt, kán het niet anders of het ontaardt op zo'n complex al snel in één grote ordinaire vechtpartij.

Maar dat gebeurde steeds niet. De mensen waren apathisch. Lamgeslagen. Gedrogeerd. Ik kan aardig wat drinken, maar bij Club Med zakte ik na twee glazen rode wijn al door mijn hoeven, en verder had ik 's nachts doorlopend psychedelische dromen. Ooit, als ik genoeg moed heb verzameld om nóg zo'n vakantie aan te kunnen, ga ik het tot op de bodem uitzoeken. Ik ben ervan overtuigd dat ze de gasten in die vakantiecomplexen kalmeringsmiddelen toedienen.

Conclusie: de McCanns zijn slachtoffer geworden van die 13 flessen wijn! Ze hadden helemaal geen cocaïne nodig, ze hadden na 6 dagen al genoeg verdovende middelen binnengekregen om compleet van de wereld te zijn.

Wie informeert de Daily Mail?
  dinsdag 27 november 2007 @ 03:09:18 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_54862808
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:31 schreef Nadine26 het volgende:

Conclusie: de McCanns zijn slachtoffer geworden van die 13 flessen wijn! Ze hadden helemaal geen cocaïne nodig, ze hadden na 6 dagen al genoeg verdovende middelen binnengekregen om compleet van de wereld te zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54864524
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef Jane het volgende:
Btw, voor degenen die het gemist/nog niet gezien hebben... De Panorama-reportage over Maddie wordt dinsdagavond op SBS6 uitgezonden. Precieze tijd ben ik kwijt, maar ik dacht om een uur of elf 's avonds.
Ah thnx, voor diegene die het niet gezien hebben, jammer alleen dat SBS6 dat gaat uitzenden, moet je nog maar afwachten of ze niet hebben zitten knippen, daar hebben die commercielen nog al eens een handje van. De mysterieuze verdwijning van Madeleine McCann was eerder deze week te zien in het BBC-programma Panorama en werd door 5,3 miljoen mensen bekeken. Dinsdagavond 27 november rond 23.15 uur is deze exclusieve documentaire te zien op SBS 6.

@ Nadine... Overigens is dat resort waar de McCanns verbleven best wel duur, veel Britten met geld, en was er weinig of niks te beleven voor de doorsnee Britse en ook Nederlandse vakantievierende zuip-slik-snuif-spuit/lap, óf is dat juist dé reden om somtijds zowat buiten westen te geraken, weet ik veel, Sodom en Gomorra is er nog niks bij...

En verder ben ik nog steeds nieuwsgierig naar dat stuk bewijs waar de media (nog) niks van weet zoals verslaggever Bilton meldt in die documentaire: BILTON: The McCanns' legal team has told us the results of its own tests on the car conducted by experts which reveal, they say, nothing incriminating. Our police sources say they have other evidence which the media knows nothing about, but much of what the police have said and have leaked only points to suspicion about the abduction theory. So the police say they have no alternative but to continue to investigate the chronology of the events of the night of May 3rd. BBC transcript. Het blijft raar dat nog steeds niet alles binnen is, ook uit Panorama: As it stands, the full DNA evidence that is being assessed in Birmingham is still not back in Portugal.

Of het zou hier op moeten slaan:
Proof held in safe
A part of the fabric from the boot of the car rented by the McCanns is held under high security in England. Its on this piece of cloth that the forensic scientists in Birmingham found traces of Madeleine's presence. And its on the basis of this fundamental piece of evidence, together with other items collected by the investigation, that suspicions have become more certain about the involvement of the parents in the disappearance of the English child.

The British scientists who conducted the tests - and they have a reputation of being among the best in the world are certain that Madeleines DNA didnt pass to the vehicle through transference. They believe that the evidence found proves the presence of the child in the vehicle. A fact that further incriminates the parents since Kate and Gerry hired the Renault Scenic 25 days after their daughter disappeared.

The fact that this piece of fabric is so closely guarded in Birmingham, also discredits the tests done on the vehicle as ordered by the McCanns themselves. This is because these tests which don't show any trace of the child in the vehicle were carried out on the vehicle after Kate and Gerry were made arguidos. At that stage the piece of cloth had already been removed from the Renault.

The person who discredits these conclusions is Clarence Mitchell, the spokesman for the couple. In his declarations to the press Mitchell insists the tests were detailed and that the whole car was minutely analyzed. The tests done on the Renault Scenic, as ordered by the McCanns, forms part of the defense strategy their lawyers are setting up to face an eventual charge. Besides tests on the vehicle, Kate and the twins were given tests to prove they had not taken any type of drug.

About the news that Madeleine might have been killed by a paedophile who entered the apartment, Clarence Mitchell confirmed there is nothing to indicate this happened in the apartment. Mitchell confirmed that Kate and Gerry continue to believe the child is alive.

Sources close to the McCanns also confirm that the parents dont believe this theory (the paedophile one). If somebody entered the apartment and killed the child the person would leave the body, and wouldn't carry the child out in his arms, according to explanation given by this source. According to current news, Madeleine was killed by a paedophile after she woke up and screamed when she saw him. This person then took away the body.

PJ investigate new areas
During all of last week, agents from the Police Homicide Brigade have searched the land in search of possible locations where Madeleines body could have been left.

The inspectors are part of the team brought by Paulo Rebelo when he took over as coordinator of the the Criminal Investigation department. According to the newspaper CM, they are no longer searching in the Praia da Luz or areas close to where Madeleine disappeared on 3rd May. Further, according to sources connected with the investigation, the detectives are not specifically looking for a body but analysing areas where it could have been left. As mentioned by the newspaper last week, the PJ have mapped out various steps which could come up with matters crucial to the investigation. However, the exact nature of the further investigations remain secret.

Correio da Manha 27 Nov. De vertaling gejat van het Mirror-forum. Ook de Daily Mail brengt dat verhaal: Setback for McCanns as police keep vital hire car DNA hidden in British safe 'The official forensic tests are also understood to have found traces of Madeleine's blood at the Mark Warner holiday apartment in Praia da Luz from where she disappeared. McCann family spokesman Clarence Mitchell confirmed that a 'tiny, tiny panel' was missing from the car's mat when it was returned by police. The McCanns have said it is possible Madeleine's DNA was transferred into the car when they used it to move her clothes and toys from their flat to the villa they hired later in the summer.'
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:09:10 #39
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54866245
quote:
Private prosecution for neglect rejected

A PRIVATE prosecution launched against Gerry and Kate McCann for child neglect has been rejected by Loughborough JPs.

Retired solicitor Anthony Bennett submitted a request to town magistrates last Thursday for Gerry and Kate to face charges of child neglect, backed up by eight pages of “ evidence”.

However the request for a summons to be issued against the Rothley couple, whose child Madeleine went missing while on a family holiday to the Algarve in May, has been refused.

A Judiciary Communications Office spokesman said: “After careful consideration, the request to issue a summons against Gerald and Kate McCann for alleged offences contrary to section 1 of the Children and Young Persons Act 1933 has been refused as it is clear that this court does not have the necessary jurisdiction.

“All applications are considered in two stages.

“The first stage is whether the court has the jurisdiction to issue a summons the second is if there is sufficient evidence.

“As with this application, if the first stage is not passed the second stage is not considered.”

However Mr Bennett believes that he still has a case the McCanns must answer to - which he could take to the Portuguese courts.

Mr Bennett said: “It is an unusual case in many ways.

“I was pursuaded that the jurisdiction was within this country.

Tremendous support

“Since I spoke to the Echo I have had tremendous support pouring in on my email, so there is a core of people who believe, as I feel, it was the right thing to do.

“It was not vindictive or a witch hunt against Gerry and Kate McCann, it was about finding out what are the boundaries of child neglect in this country.

“A lot of people wrote in to me offering help, and we may now seek the opinion of a top barrister.

“If they advise that this action could be taken in Portugal we may contact the authorities there.”

Goh, iets om te volgen, ik vraag me ook af of men de McCanns iets aan kan rekenen wat betreft hun gedrag.
be nice or go away
pi_54867202
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]


Goh, iets om te volgen, ik vraag me ook af of men de McCanns iets aan kan rekenen wat betreft hun gedrag.
idd, mag je in een klein, rustig dorp je kinderen alleen achter laten terwijl je op nog geen 50 meter afstand zit te eten met vrienden ..

maar dit dan
quote:
Since I spoke to the Echo I have had tremendous support pouring in on my email, so there is a core of people who believe, as I feel, it was the right thing to do.

It was not vindictive or a witch hunt against Gerry and Kate McCann, it was about finding out what are the boundaries of child neglect in this country.
Waarom dan enkel de McCanns eruit pikken, klaag dan die hele groep aan, of igg de 3 stellen zonder babyfoon ?! Door enkel de McCanns eruit te pikken lijkt het er mi meer op dat je een naam voor jezelf probeert te maken door mee te rijden op de golf van de reeds aanwezige "heksenjacht"
pleased to meet you
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:43:22 #41
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54867881
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:02 schreef moussie het volgende:


idd, mag je in een klein, rustig dorp je kinderen alleen achter laten terwijl je op nog geen 50 meter afstand zit te eten met vrienden ..
Nee, mi geen kinderen van 2 en 3 zonder babyfoon terwijl er een nannyservice is, de deur was open en ze hadden geen mogelijkheid om de deur in de gaten te houden, als het alleen snel een hapje eten was misschien, maar dan wel met de deur op slot en idd om het kwartier even luisteren.
Ik vind het echt niet kunnen, Maddy lag in een gewoon bed en kon ten allen tijde wakker worde, in paniek raken en naar buiten rennen met alle gevolgen van dien, dit is iets dat ik onbegrijpelijk blijf vinden.
quote:
maar dit dan

Waarom dan enkel de McCanns eruit pikken, klaag dan die hele groep aan, of igg de 3 stellen zonder babyfoon ?! Door enkel de McCanns eruit te pikken lijkt het er mi meer op dat je een naam voor jezelf probeert te maken door mee te rijden op de golf van de reeds aanwezige "heksenjacht"
Domweg omdat de McCanns misschien wel de brute pech hebben gehad dat er iets is gebeurd met Maddy, zonder delict kun je niet iemand verantwoordelijk houden, de andere stellen waren net zo onverantwoordelijk maar er is niets gebeurd met hun kinderen, ik blijf het een foute inschatting vinden maar zonder gevolgen niet strafbaar, het betreft geen mishandeling of verwaarlozing.
Ik denk echter dat de McCanns wel aansprakelijk gesteld kunnen worden omdat zij de enigen zijn wiens inschatting verkeerd is afgelopen.
be nice or go away
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:03:26 #42
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54869280
quote:
Robert Murat's lawyer has launched an astonishing attack on Gerry and Kate McCann and said they deserve to be cursed for leaving their children alone.

Francisco Pagarete claimed his client and girlfriend Michaela Walczuch were having their names dragged through the mud while missing four-year-old's parents swaggered around.

He also accused them of hypocrisy for labelling Portuguese police the best in the world before they were made official suspects over their daughter's disappearance and the worst in the world afterwards.

The outburst is likely to provoke a furious response from the McCanns and their representatives.

In a reference to how the couple left their children asleep in their Algarve holiday apartment while they ate tapas at a nearby restaurant, the lawyer said: "The McCanns deserve to be cursed to pay for leaving three children unprotected."
Robert Murat's lawyer claims the McCanns should be cursed for leaving the twins, Sean and Amelie, and Madeleine alone on the night she disappeared

The bitter attack in Portugese daily 24 horas also targeted the family's private detectives, who he labelled "mercenaries".

Barcelona-based private detective firm Metodo 3 claims a lorry driver identified German Walczuch as the woman seen handing over a baby in a blanket in the Algarve town of Silves two days after Madeleine went missing on May 3.

And the firm's founder Marita Fernandez, 58, told a Spanish newspaper at the weekend she thought Murat, 34, knew more than he was letting on.

But Pagarete has hit back, blasting: "The people from Metodo 3 have spoken to everyone, including witnesses in this case. They are constantly pursuing my client and his girlfriend and they no longer have a private life.

"This is simply unacceptable in a democratic country. The Metodo 3 investigators are mercenaries. It's a disgrace."

Murat was the first person to be officially named an 'arguido' in the case but has constantly denied any involvement in Madeleine's disappearance

Tabloid 24 horas also quoted him as saying: "Metodo 3 should be charging 10 times more than they are to wage this defamatory campaign against my client. Any other private investigator would be charging thousands of pounds.

"I'm just sorry that there are people out there ready to feed a couple who abandoned their three children and strutted round the streets daily.

"In the meantime my client, his mum and his girlfriend, who have nothing to do with this case, are seeing their name dragged through the mud on a daily basis."

In a veiled attack on what he claimed was hypocrisy by the McCanns, Pagarete added: "Before they were made official suspects, the Policia Judiciaria were the best in the world and after they became the worst."
Ik vind dat ze een punt hebben.
Murat en vriendin worden bijna afgemaakt en wat is er voor bewijs tegen hen?
Een 'sighting' en roddel en achterklap, gevoed door de leden van team McCann.
be nice or go away
pi_54870128
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een punt hebben.
Murat en vriendin worden bijna afgemaakt en wat is er voor bewijs tegen hen?
Een 'sighting' en roddel en achterklap, gevoed door de leden van team McCann.
nou nee, eerst was het het alibi van Murat wat niet klopte, eerst zei die bij zijn vriendin te zijn geweest, dat is later verandert in zijn moeder .. hij zei er de hele avond te hebben gezeten, toch zijn er meerdere getuigen, ook buiten de McCann-cirkel die zeggen hem gezien te hebben die avond
en nu blijkt het alibi van zijn vriendin niet te kloppen, die is maanden eerder uit de groep Jehova's gezet en zat dus bikkelhard te liegen .. waarom ?
opvallend in deze is dat de politie blijkbaar onvoldoende/niet de moeite heeft genomen om haar alibi te controleren .. is het alleen maar naar boven gekomen dankzij het onderzoek van de PI's ?

Maar ja, wel opvallend dat die advocaat uitgerekend nu met dit soort ferme taal komt, aanval is de beste verdediging .. als je maar hard genoeg schreeuwt dat de McCanns het aan zichzelf te danken hebben vergeten wij misschien dat de alibi's van de eerste verdachten aan alle kanten rammelen ?

wat ik wel eens zou willen is dat die Hyundai die Murat toen zat te huren (van hetzelfde bedrijf als die Renault van de McCanns) onderzocht wordt .. misschien is er wel een lijkje in die auto vervoert en heeft de verhuurder tijdens het schoonmaken van de kofferbakken DNA-materiaal verplaatst ..
iets in de trend van eerst die bak van de Hyundai schoonmaken en dan met dezelfde stofzuiger door in de Renault, en tja, bij grondig stofzuigen gaat het wiel er uit
pleased to meet you
pi_54872410
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef moussie het volgende:

[..]

nou nee, eerst was het het alibi van Murat wat niet klopte, eerst zei die bij zijn vriendin te zijn geweest, dat is later verandert in zijn moeder .. hij zei er de hele avond te hebben gezeten, toch zijn er meerdere getuigen, ook buiten de McCann-cirkel die zeggen hem gezien te hebben die avond
en nu blijkt het alibi van zijn vriendin niet te kloppen, die is maanden eerder uit de groep Jehova's gezet en zat dus bikkelhard te liegen .. waarom ?
opvallend in deze is dat de politie blijkbaar onvoldoende/niet de moeite heeft genomen om haar alibi te controleren .. is het alleen maar naar boven gekomen dankzij het onderzoek van de PI's ?

Maar ja, wel opvallend dat die advocaat uitgerekend nu met dit soort ferme taal komt, aanval is de beste verdediging .. als je maar hard genoeg schreeuwt dat de McCanns het aan zichzelf te danken hebben vergeten wij misschien dat de alibi's van de eerste verdachten aan alle kanten rammelen ?

wat ik wel eens zou willen is dat die Hyundai die Murat toen zat te huren (van hetzelfde bedrijf als die Renault van de McCanns) onderzocht wordt .. misschien is er wel een lijkje in die auto vervoert en heeft de verhuurder tijdens het schoonmaken van de kofferbakken DNA-materiaal verplaatst ..
iets in de trend van eerst die bak van de Hyundai schoonmaken en dan met dezelfde stofzuiger door in de Renault, en tja, bij grondig stofzuigen gaat het wiel er uit

Murat's auto ,vriendin en van vrienden van MCanns enz in totaal dacht ik 10 auto;s waren betrokken bij het onderzoek door de honden.
De lijkhonden gingen schijnt buiten de verwachtingen van de PJ naar de auto gehuurd door de MCanns.

Weer terug naar panorma daar werdt dus ook nog eens duidelijk dat alleen dus de vrienden de tapas , 2 stuks claimen dat ze murat hebben gezien. Is wel anders in de press, kranten gekomen , in de roddelkranten maar schijnt dus niet waar te zijn.

En vind het toch erg om te lezen dat je zo weinig waarde hecht aan onderzoeken uitgevoerd door Pj en de Briste politie (die binnen de 12 dagen dus al betrokken was)
Hoe kan je nu twijfelen of Pj en de Britten Murat auto dus niet ondezocht zouden hebben.
En een stofzuiger kan toch geen lijkvocht opzuigen en dan in andere auto terug uitspugen.
Haartjes overgebracht door de borstel zou nog kunnen al is dat ook???

En huurt die Murat een auto??? Hij woont daar dus waarom auto huren. Dacht zelfs eens gelezen te hebben dat Murat dus z'n auto wou uitlenen aan de MCanns in de tijd voordat hij verdachte was.

En die vriendin (volgens roddelpers) is dus uit die ene gemeenschap gezet omdat ze overspel pleegde , maar gaat dus nu schijnt naar een andere gemeenschap.
ik denk echt wel dat die PJ en de Britten haar alibi gecontoleerd hebben hoor , omdat de roddelpers dit dus weer als een verhaal aanbrengt .

Ik heb misschien een beetje teveel vertrouwen in het hele politieaparaat Pj en de Britten maar ik denk jij veels te weinig. En dat noem ik dus een heksenjacht,..... tegen het gehele politieaparaat.
Want als je de Potugezen beschuldigd van slecht onderzoek dan wijs je dus ook naar de britten want die zijn gelijk erbij betrokken.
pi_54874174
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:57 schreef kopvoltwijfels het volgende:

[..]

Murat's auto ,vriendin en van vrienden van MCanns enz in totaal dacht ik 10 auto;s waren betrokken bij het onderzoek door de honden.
De lijkhonden gingen schijnt buiten de verwachtingen van de PJ naar de auto gehuurd door de MCanns.
ik had het over de huurauto die Murat tussen 12 en 15 mei gehuurd heeft bij hetzelfde bedrijf waar de McCanns een paar dagen later de Renault hebben gehuurd
quote:
Weer terug naar panorma daar werdt dus ook nog eens duidelijk dat alleen dus de vrienden de tapas , 2 stuks claimen dat ze murat hebben gezien. Is wel anders in de press, kranten gekomen , in de roddelkranten maar schijnt dus niet waar te zijn.
er waren ook meerdere nannie's die zeiden hem gezien te hebben ..

en tja, hoe dat echt zit zullen we misschien nooit weten .. in de tussentijd lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat zowel hij als zijn moeder de hele avond binnen zijn blijven zitten terwijl de hele omgeving in rep en roer is .. als het nou hartje Amsterdam zou zijn oid, dan trek je de gordijnen dicht en denk je : niet alweer .. maar in zo'n rustig dorp waar nooit iets gebeurd ?
quote:
En vind het toch erg om te lezen dat je zo weinig waarde hecht aan onderzoeken uitgevoerd door Pj en de Briste politie (die binnen de 12 dagen dus al betrokken was)
Hoe kan je nu twijfelen of Pj en de Britten Murat auto dus niet ondezocht zouden hebben.
En een stofzuiger kan toch geen lijkvocht opzuigen en dan in andere auto terug uitspugen.
Haartjes overgebracht door de borstel zou nog kunnen al is dat ook???
tja, het zal na al die tijd anyway niet meer vochtig zijn, maar ja, dat kan je opzuigen, dat kan in dat kussentje/borstel van zo'n zuigmond blijven zitten, al dan niet nog vochtig, en op die manier elders belanden ..
quote:
En huurt die Murat een auto??? Hij woont daar dus waarom auto huren. Dacht zelfs eens gelezen te hebben dat Murat dus z'n auto wou uitlenen aan de MCanns in de tijd voordat hij verdachte was.
idd, Murat huurde, op naam van zijn ex uit Norfolk !!, voor 3 dagen één Hyundai Getz, ofwel die 2 auto's bezit; volgens de ene verklaring omdat zijn ene wagen kapot was en zijn moeder de ander nodig had, volgens een andere verklaring omdat die idd zijn wagen wou gaan uitlenen aan de McCanns
http://www.nationalledger.com/cgi-bin/artman/exec/view.cgi?archive=15&num=15076
quote:
En die vriendin (volgens roddelpers) is dus uit die ene gemeenschap gezet omdat ze overspel pleegde , maar gaat dus nu schijnt naar een andere gemeenschap.
Dat waag ik dus te betwijfelen .. zo makkelijk gaat dat niet met de Jehova's .. maar zelfs al was dat wel waar, waarom dan die vorige groep opgeven als alibi ?
quote:
ik denk echt wel dat die PJ en de Britten haar alibi gecontoleerd hebben hoor , omdat de roddelpers dit dus weer als een verhaal aanbrengt .
dit komt anders niet uit de portugese roddelpers zover ik heb begrepen maar uit het onderzoek dat de PI heeft gedaan .. de felle reactie van de advocaat van Murat doet mij vermoeden dat er tegen een zere scheen is aangeschopt
quote:
Ik heb misschien een beetje teveel vertrouwen in het hele politieaparaat Pj en de Britten maar ik denk jij veels te weinig. En dat noem ik dus een heksenjacht,..... tegen het gehele politieaparaat.
Want als je de Potugezen beschuldigd van slecht onderzoek dan wijs je dus ook naar de britten want die zijn gelijk erbij betrokken.
eh nee, ik wijs niet naar de Britten, die er trouwens maar in beperkte mate bij betrokken zijn geweest, zeker in het begin, en die nu geen wonderen kunnen verrichten met de sporen die door de Portugezen grotendeels vakkundig om zeep zijn geholpen .. maar ja, ik wijs wel degelijk naar de Portugezen, en dan niet alleen voor de ene blunder na de andere qua sporen-zekering.
Je hebt het gemist dat die 2 hoofden van het onderzoek beiden een aanklacht hebben lopen voor het met geweld afdwingen van een bekentenis, en dat het in een van deze gevallen gaat om een gebeurtenis gaat die niet alleen als 2 druppels water op deze lijkt maar ook nog eens heel dichtbij heeft plaats gevonden .. ?
Je hebt ook niet gelezen dat dit nieuwe hoofd zich beklaagd heeft over de manier waarop het onderzoek is gedaan door zijn voorgangers .. belangrijke aanwijzingen ergens neer gekrabbeld op een stukje papier en vergeten ed ? 14 dagen bezig met puinruimen en dan pas alles uitvoerig met eigen ogen bekijken, maw het hele onderzoek van begin af aan na moeten pluizen omdat er geen snars van klopt ..

en last but not least, dat constante lekken van informatie .. sources close to .. het is potverdorie hun eigen wet, dat je er niet over mag praten tijdens het onderzoek, hou je er dan ook aan ..
iedereen wordt helemaal gek gemaakt door wat die sources close to nou weer te vertellen hebben, maar tot nu toe is daar geen woord van waar gebleken .. de gevonden spuit is in de dunne lucht verdwenen, de bloeddruppeltjes waren van iemand anders, de DNA-match is van 100% gedegradeerd naar inconclusive, zoals je misschien hebt gelezen twijfelt het huidige hoofd van het onderzoek zelfs aan het feit of die honden wel een lijkengeur hebben geroken .. wat btw niet zo gek is gezien de nogal grote fout-marge

[ Bericht 0% gewijzigd door moussie op 27-11-2007 18:57:46 ]
pleased to meet you
pi_54877727
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:48 schreef moussie het volgende:

[..]

ik had het over de huurauto die Murat tussen 12 en 15 mei gehuurd heeft bij hetzelfde bedrijf waar de McCanns een paar dagen later de Renault hebben gehuurd .

Dan zal die ook bij die tien of...nummer hoeveelheid auto's geweest zijn. Als jij het weet denk je dan dat de pj dit niet heeft onderzocht? Hij is nog steeds ook verdachte dus zal echt niet over het hoofd zijn gezien.
[..]

er waren ook meerdere nannie's die zeiden hem gezien te hebben ..

Komt niks van in dat panorma progr (dat pro MCanns werdt geacht) Dus ik denk roddels.
Is wel 1 nannie die claimt iemand die op Murat lijkt gezien te hebben bijna jr voor dit gebeurde in de bosjes...ook roddelpers

en tja, hoe dat echt zit zullen we misschien nooit weten .. in de tussentijd lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat zowel hij als zijn moeder de hele avond binnen zijn blijven zitten terwijl de hele omgeving in rep en roer is .. als het nou hartje Amsterdam zou zijn oid, dan trek je de gordijnen dicht en denk je : niet alweer .. maar in zo'n rustig dorp waar nooit iets gebeurd ?

MMM tja de tv kan aanstaan, ze kunnen het wel niet gehoort hebben. Woon hier ook in een dorp en toevallig al pr grote branden gehad en dan blijkt maar weer dat niet iedereen alles hoort. Zelfs al wonen ze in dezelfde straat en anderen straten verder dus???
Maar die Murat is ook nog steeds verdacht heyyyyyy dus??
[..]

tja, het zal na al die tijd anyway niet meer vochtig zijn, maar ja, dat kan je opzuigen, dat kan in dat kussentje/borstel van zo'n zuigmond blijven zitten, al dan niet nog vochtig, en op die manier elders belanden ..

Lijkt me heel onwaarschijnlijk, die auto is voor de MCanns drie/vier keer verhuurd in de dagen na 3 mei en voordat de MCanns hem hadden. Dus drie/vier keer uitgezogen waarschijnlijk na verhuur. En dan moet dat ook nog toevallig gelijkertijd gedaan zijn met Murats auto en die bevat dan later geen lijkgeur meer en de overgetransporteerde deeltjes worden dan wel in de MCanns auto aangetroffen.
Dat wordt dan kleine kans toch.
[..]

idd, Murat huurde, op naam van zijn ex uit Norfolk !!, voor 3 dagen één Hyundai Getz, ofwel die 2 auto's bezit; volgens de ene verklaring omdat zijn ene wagen kapot was en zijn moeder de ander nodig had, volgens een andere verklaring omdat die idd zijn wagen wou gaan uitlenen aan de McCanns
http://www.nationalledger.com/cgi-bin/artman/exec/view.cgi?archive=15&num=15076
[..]

Dat waag ik dus te betwijfelen .. zo makkelijk gaat dat niet met de Jehova's .. maar zelfs al was dat wel waar, waarom dan die vorige groep opgeven als alibi ?

De roddelkrantt is naar die gemeenschap gegaan, wie zegt dat pj niet de goede gemeenschap gecheckt heeft?? En daarom haar uitsluit.
[..]

dit komt anders niet uit de portugese roddelpers zover ik heb begrepen maar uit het onderzoek dat de PI heeft gedaan .. de felle reactie van de advocaat van Murat doet mij vermoeden dat er tegen een zere scheen is aangeschopt

Denk je niet dat als haar alibi niet klopt dat ze niet dan allang ook als verdachte zou zijn aangemerkt.
[..]

eh nee, ik wijs niet naar de Britten, die er trouwens maar in beperkte mate bij betrokken zijn geweest, zeker in het begin, en die nu geen wonderen kunnen verrichten met de sporen die door de Portugezen grotendeels vakkundig om zeep zijn geholpen .. maar ja, ik wijs wel degelijk naar de Portugezen, en dan niet alleen voor de ene blunder na de andere qua sporen-zekering.
Je hebt het gemist dat die 2 hoofden van het onderzoek beiden een aanklacht hebben lopen voor het met geweld afdwingen van een bekentenis, en dat het in een van deze gevallen gaat om een gebeurtenis gaat die niet alleen als 2 druppels water op deze lijkt maar ook nog eens heel dichtbij heeft plaats gevonden .. ?
Je hebt ook niet gelezen dat dit nieuwe hoofd zich beklaagd heeft over de manier waarop het onderzoek is gedaan door zijn voorgangers .. belangrijke aanwijzingen ergens neer gekrabbeld op een stukje papier en vergeten ed ? 14 dagen bezig met puinruimen en dan pas alles uitvoerig met eigen ogen bekijken, maw het hele onderzoek van begin af aan na moeten pluizen omdat er geen snars van klopt ..

Tja die Britten waren er dus vannaf het begin bij ik dacht twee dagen of zo, en de honden dna is allemaal Brits dus.......
Ja van dat meisje en hun optreden tegen die moeder, heb ik ook gelezen maar heb het anders vernomen.
Oom en moeder hebben dat meisje doen verdwijnen.
Kweet niet presies het hele verhaal dan zou ik dus heel veel moeten gaan zoeken op een ander forum waar een Nl schrijft die daar woont maar daar kwam een heel verhaal uit.

en last but not least, dat constante lekken van informatie .. sources close to .. het is potverdorie hun eigen wet, dat je er niet over mag praten tijdens het onderzoek, hou je er dan ook aan ..
iedereen wordt helemaal gek gemaakt door wat die sources close to nou weer te vertellen hebben, maar tot nu toe is daar geen woord van waar gebleken .. de gevonden spuit is in de dunne lucht verdwenen, de bloeddruppeltjes waren van iemand anders, de DNA-match is van 100% gedegradeerd naar inconclusive, zoals je misschien hebt gelezen twijfelt het huidige hoofd van het onderzoek zelfs aan het feit of die honden wel een lijkengeur hebben geroken .. wat btw niet zo gek is gezien de nogal grote fout-marge
Die eerste bloeddruppels gevonden zonder die honden waren van iemand anders. Het bloed gevonden onder die tegeltjes onder de sofa zou wel van Maddy zijn.
En niet 100 % maar inconclusive , je hebt de uitleg daarvan gehoort wat daar in dit geval mee bedoeld werdt.
Dat klinkt heel anders dan als geen match. En er is dus wel degelijk 1 staaltje gevonden wat 100 % match.

En ik vind als een hond een lijkgeur ruikt en op dit plekje worden dus sporen gevonden van een lijkvocht dan kan je toch niet spreken van een fout.
Als er nu niks gevonden was .... ja dan wordt het????
En ook die andere hond heeft dus dat bloedspoortje gevonden onzichtbaar voor het oog maar onder de tegeltjes in dat apartement. Dus hond geeft aan en er worden dus sporen gevonden...kan ik geen fout noemen. En ik heb dat nog niet gelezen dat hoofd Pj twijfeld en dan nog is dat weer waar.
Ik hoor het liever in een persconferentie en die komen niet of nog niet.
En dat Dna bewijs nogmaals dat kwam uit een persconferentie van het toemalige hoofd onderzoek, zelfs dacht ik live op CNN kwam niet van soures too.
pi_54879001
PJ party tomorrow for England

Investigators will meet with police and British experts in the forensic laboratory in Birmingham

http://www.tvi.iol.pt/informacao/noticia.php?id=885358
pi_54879873
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:23 schreef kopvoltwijfels het volgende:

[..]

Die eerste bloeddruppels gevonden zonder die honden waren van iemand anders. Het bloed gevonden onder die tegeltjes onder de sofa zou wel van Maddy zijn.
En niet 100 % maar inconclusive , je hebt de uitleg daarvan gehoort wat daar in dit geval mee bedoeld werdt.
Dat klinkt heel anders dan als geen match. En er is dus wel degelijk 1 staaltje gevonden wat 100 % match.
idd, inconclusive .. het zou ook van de twins kunnen zijn, zo gaat dat met familieleden ..
en nou weet ik zo 123 niet over welk bloed onder de tegels jij het hebt .. en welk staaltje 100% zou matchen ?
quote:
En ik vind als een hond een lijkgeur ruikt en op dit plekje worden dus sporen gevonden van een lijkvocht dan kan je toch niet spreken van een fout.
het is tot nu toe niet duidelijk of er idd sporen van lijkvocht gevonden zijn anders .. er werd keer gesproken over bodily fluids maar wat daarmee bedoeld wordt laten ze aan je fantasie over
voor de rest zijn het honden, die zijn niet onfeilbaar .. voor hetzelfde geld heeft Kate de dag ervoor met een loopse teef gespeeld en worden die honden daarom helemaal gek .. de overweldigende hoeveelheid aan sporen die er gevonden is verteld iig niet dat er een lijk in de kofferbak vervoerd is, dat laat volgens de forensische experts wat meer sporen achter
quote:
Als er nu niks gevonden was .... ja dan wordt het????
En ook die andere hond heeft dus dat bloedspoortje gevonden onzichtbaar voor het oog maar onder de tegeltjes in dat apartement. Dus hond geeft aan en er worden dus sporen gevonden...kan ik geen fout noemen. En ik heb dat nog niet gelezen dat hoofd Pj twijfeld en dan nog is dat weer waar.
Ik hoor het liever in een persconferentie en die komen niet of nog niet.
jeetje mina, ik zou niet willen weten hoe vaak zo'n beest bij mij in huis gaat aangeven dat die iets ruikt .. kleine kinderen vallen nu eenmaal om de haverklap, hebben van die kleine wondjes waarvan je niet weet waar ze vandaan komen en waar ze dolenthousiast aan zitten te krabben en meer van dit soort ongein
quote:
En dat Dna bewijs nogmaals dat kwam uit een persconferentie van het toemalige hoofd onderzoek, zelfs dacht ik live op CNN kwam niet van soures too.
het enige wat ooit door het vorige hoofd onderzoek is gezegd officieel, is dat de verklaringen in de kranten, dat het een 100% DNA- match zou zijn, niet kloppen, op dat moment kon er hooguit sprake zijn van een 80% match .. dat is dus dezelfde DNA die inmiddels inconclusive is ..
en deze verklaring was mi het keerpunt, de hoofden van het onderzoek werden daarna weg gewerkt, de lekken richting kranten zo goed als mogelijk gestopt etc ..

en wat de verklaring aangaande de lijkgeur aangaat, scroll even terug naar een van de laatste posts van kahaarin .. Maddy Mccan - Lekker snuiven met de Tapas 9
pleased to meet you
pi_54880565
Maar goed, net gelezen op Sky News: Breaking News

Madeleine Police To Meet UK Cops
'Portuguese detectives investigating the disappearance of Madeleine McCann are to travel to Britain tomorrow to speak to police in Leicestershire, Sky News has learned. It will be the first time that officers involved in the search for the missing girl have travelled to the UK. Sky's crime correspondent Martin Brunt said a team of four will fly to Britain.

It may include Portugal's second most senior policeman Paulo Rebelo, two forensic officers and a representative from the country's national pathology institute. As well as meeting officers from Leicestershire, where the McCanns live, they will also see forensic representaives from a Birmingham laboratory.

The lab has been testing samples taken from the holiday apartment where the family stayed and the car they used there. The team may also re-interview friends of Gerry and Kate McCann who had dinner with the couple on the night the four-year-old went missing. But it is thought less likely that they will speak to the McCanns themselves, Brunt added. Madeleine disappeared on May 3 in Praia da Luz, and there have been no confirmed sightings since.'

--------------

Ook op het Mirror-forum wordt er druk over gepost: 'There's new developments in the Madeleine McCann case. The Policia Judiciária leaves tomorrow for the UK. The investigators are meeting with British policemen and experts from the Birmingham forensics laboratory, responsible for the analysis of the samples collected during the investigation.

The PJ team detached to England includes two laboratory techinicians of the scientific police and a criminal investigator. They will be in the company of an official of the Instituto Nacional de Medicina Legal. The four elements should stay in British soil for three days. TVI knows that the meeting with the Birmingham laboratory is set for Nov. 29.'

Mogelijk gaat het mede over dat stuk bewijs waarover ik eerder heb gepost. We wachten af...

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 27-11-2007 23:38:55 ]
pi_54882517
je bedoelt aangaande dat geheimzinnige "proof held in safe" ?
ten eerste wordt elk stukje bewijs veilig achter slot en grendel opgeborgen en zeker met een miniem stukje DNA ben je uiterst voorzichtig .. zou me niet verbazen als dat in een speciale atmosfeer etc is weg geborgen om verdere achteruitgang zoveel mogelijk te beperken .. dus zo geheimzinnig of extra verdacht of zo is het niet, in tegendeel, lijkt mij de normale procedure
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')