abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2007 @ 01:03:24 #276
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55160280
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T duurt niet lang meer voordat een paar buitenlandse investeerders (ik gok sjeiks) de boel opkopen omdat het failliet is, geen enkele verstandige investeerder brand hier zijn vingers aan.
Dat wel, maar goed, de huidige modellen zijn wel nog in Nederland gebouwd en ontwikkeld dus. Dat kun je van Ascari niet bepaald zeggen.

Nu, op zich zijn zo'n nieuwe "supercar-merken" ook doorgaans niet leefbaar. Ascari krijgt nu wel wat aandacht omdat ze de snelste TG tijd reden , maar hoe lang duurt dat en wat zegt dat ? De uitstraling van de historische merken als Ferrari, Maserati, Bugatti , zelfs Porsche, ... krijgen ze toch nooit.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55160357
Ik vond die Ascari er wel top uitzien, vooral de kont!
  maandag 10 december 2007 @ 01:11:29 #278
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55160403
Overigens, toonde men daar op het einde bij die tijd van de Ascari niet dat hij "road car" is omdat hij kan verhogen zodat hij over een drempel kan rijden ? Ik vraag mij af op welke afstelling hij eigenlijk de ronde gereden heeft ? Verhoogd of niet ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55160404
Mooie aflevering Het moet toch heel wat voeten in de aarde gehad hebben om de identiteit van The Stig geheim te houden daar. Je gaat me niet vertellen dat hij 24h zijn helm heeft opgehouden tijdens zijn rust en zo.

Verder vind ik dat hoe leuk het ook is om ergens aan te beginnen zonder enig idee, ik toch liever had gezien dat ze hiervoor een beetje hadden geoefend op Silverstone. Nu waren ze eigenlijk ronduit een gevaar voor zichzelf maar vooral de andere deelnemers.
pi_55160490
Ik hoop wel dat ze in de allerlaatste aflevering van Top Gear de identiteit van The Stig bekend maken en hem een uur lang over zijn ervaringen e.d. laten praten. Een soort Zomergasten dus en dan gewoon twee uur lang Top Gear

Dan rest de vraag; zou je willen dat het snel ophoudt of niet?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55160705
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:16 schreef FJD het volgende:
Ik hoop wel dat ze in de allerlaatste aflevering van Top Gear de identiteit van The Stig bekend maken en hem een uur lang over zijn ervaringen e.d. laten praten. Een soort Zomergasten dus en dan gewoon twee uur lang Top Gear

Dan rest de vraag; zou je willen dat het snel ophoudt of niet?
Is dit het laatste seizoen dan?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_55160736
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:29 schreef Agiath het volgende:

[..]

Is dit het laatste seizoen dan?
Nee
Was hypothetisch, vandaar ook die vraag
pi_55160770
Ik hoef niet te weten wie het is, het leuke is juist dat je dat niet weet.

En al die celebs enzo weten wie het is maar houden braaf hun mond blijkbaar.
pi_55160799
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:11 schreef tupolev141 het volgende:
Mooie aflevering Het moet toch heel wat voeten in de aarde gehad hebben om de identiteit van The Stig geheim te houden daar. Je gaat me niet vertellen dat hij 24h zijn helm heeft opgehouden tijdens zijn rust en zo.
Ben Collins was at the Britcar 24 hours too, wearing a white "I'm a driver" wristband (but not driving for any other team), and he kept going in and out of the Top Gear garage. He was also wearing an AlpineStars T-shirt. Also, when Clarkson, Hammond or May were driving, he appeared in the media centre. Then again, there were four Stigs signed on, just to keep it a bit unclear!

It is rumoured that Ben is The Stig on BBC TV's Top Gear. The Health & Safety Executive report into Richard Hammond's Vampire dragster crash in September 2006 records that Collins "worked closely with Top Gear as a high performance driver and consultant".[1]


1 quote van een fotograaf daar bij het Britcar weekend en de andere van Wikipedia.
pi_55160964
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik hoef niet te weten wie het is, het leuke is juist dat je dat niet weet.

En al die celebs enzo weten wie het is maar houden braaf hun mond blijkbaar.
Ik denk niet eens dat ze het weten. Je zou toch zeggen dat met zoveel afleveringen dat er dan wel eens een keer een celeb z'n mond voorbij zou praten.

Wel geniaal hoe ze hem bv. in deze aflevering neerzetten trouwens Ze spelen nu veel meer met hem, beetje schouderklopjes willen geven enzo Ik lig continue dubbel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 10 december 2007 @ 01:58:52 #286
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55161011
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55161124
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, toonde men daar op het einde bij die tijd van de Ascari niet dat hij "road car" is omdat hij kan verhogen zodat hij over een drempel kan rijden ? Ik vraag mij af op welke afstelling hij eigenlijk de ronde gereden heeft ? Verhoogd of niet ...
Zo verhoogd rij je 30sec ofzo, als je een (parkeer) garage in/uit moet of een drempel op/af.

En Ascari's worden, net als Koeningseggs ed gebouwd om te rijden, niet om mee op reis te gaan.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_55161167
quote:
Op maandag 10 december 2007 01:54 schreef FJD het volgende:

[..]
Wel geniaal hoe ze hem bv. in deze aflevering neerzetten trouwens Ze spelen nu veel meer met hem, beetje schouderklopjes willen geven enzo Ik lig continue dubbel
Is geweldig ja En als Jeremy hem een schouderklopje will geven dat Richard roept :"Don't touch him!"
pi_55161247
quote:
Op maandag 10 december 2007 02:21 schreef tupolev141 het volgende:

[..]

Is geweldig ja En als Jeremy hem een schouderklopje will geven dat Richard roept :"Don't touch him!"
Zo'n dramatische 'Don't ever...' er achter aan was helemaal briljant geweest
pi_55161271
Waarom werkt de Ascari website niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_55161972
Stig bij de drivers meeting
pi_55162783
Erg vermakelijke aflevering. Zwaar respekt voor het uitrijden van die 24h race, dat is echt niet makkelijk.
Die Ascari... erg knap dat een auto met zo weinig elektronische hulpmiddelen zo'n bizar snelle tijd kan wegzetten.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_55163009
trouwens het leuke van de Ascari is dat je graits gebruik kan maken vam het prive Ascari circuit in Spanje. Kijk maar op Jeremy's nieuwste dvd waar eigenlijk bijna de gehele dvd is gefilmd. En ook nog een gesprek met de oprichter van Ascari.
  maandag 10 december 2007 @ 09:39:39 #294
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55163020
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:05 schreef Sputnik het volgende:
Koenigsegg moeten hun website aanpassen na deze aflevering:
[..]

Hoezo, de tekst klopt nog Toen de Koenigsegg die ronde reed brak hij dat record. Dat hij nu niet meer de snelste is is jammer, maar dat staat er niet
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 10 december 2007 @ 09:39:47 #295
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_55163025
weer een fantastische aflevering!
die BMW viel echt steeds verder uit elkaar!
en de stig!
Blimps are pretty pimp!
pi_55164218
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef firecow het volgende:
Die deuren !

ARSE PENIS

!!!!
Ja.

Het viel me nog mee dat ze niet laatste zijn geworden, wat een prestatie.
omg, ik heb in PTA gepost
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55165076
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
omg, ik heb in PTA gepost
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_55165956
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:39 schreef Chillmeister het volgende:
trouwens het leuke van de Ascari is dat je graits gebruik kan maken vam het prive Ascari circuit in Spanje. Kijk maar op Jeremy's nieuwste dvd waar eigenlijk bijna de gehele dvd is gefilmd. En ook nog een gesprek met de oprichter van Ascari.
Gratis? ja nadat je een klein fortuin aan lidmaatschap heb betaald
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 10 december 2007 @ 12:40:17 #299
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55166312
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Gratis? ja nadat je een klein fortuin aan lidmaatschap heb betaald
Daar krijg je dan wel weer een leuk welkomstkado bij. Dit jaar is het een of andere auto, dacht ik.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_55166508
Ik heb me zitten bescheuren voor de TV gisteravond...vooral hoe ze met de Stig speelden, geniaal toch ook mooi om te zien dat ze elkaar steunen tijdens zo'n race. Zo'n 24 uurs verhaal sloopt je echt volkomen.

Klassieke Top Gear aflevering weer. Ik vraag me af of ze hun 24 uurs beemer nu ook in de hangar gaan stallen, net als de Hilux...het ding heeft het wel verdiend dacht ik zo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')