joah! 10 hele secondenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:34 schreef Nonneke het volgende:
Je hebt vast lang nagedacht over de titel
Ik ga zelf solliciteren...! Wel een btje raar, kreeg vorige week een mail dat ik afgewezen was, vanmiddag belden ze.. Is op een medisch kinderhuis in Hellendoorn, als invalkracht.quote:Ga je zelf solliciteren Morretje, of komt er op je werk iemand solliciteren?
Ik heb welpen (jongens van 7 tot 11 jaar) en dat doe ik al 10 jaar. Ik vind het geweldig!! Ehm, ja hoor, van mij mag jequote:Ik wou vroeger altijd op scouting maar ik mocht nooit Mag ik in jouw groepje Morretje ?
Ook al is het al 4 jaar geleden dat mijn omi er tussenuit kneep, af en toe, als ik iets lees of ineens aan haar moet denken, dan snuf ik nog wel ff heur...quote:(Morretje, thanks! En het was niet de bedoeling je aan het grienen te maken natuurlijk )
Nee. Dat is iemand uit Emmen die begaan is met de DA. Zij is ook client bij de DA. Ze heeft vortig jaar ook een actie gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:42 schreef Greys het volgende:
Morretje dat heb je goed gedaan met die quotes!![]()
Qwea, die andere persoon met die actie is dus geen Fokker?
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef Morretje het volgende:
Over poezen gesproken, wij willen al sinds we samenwonen (mei) en eigenlijk al daarvoor, zelf ook poezen. Meneer Morretje is jarig op 16 december (nu hoop ik dat ie niet lees op F&F) en ik had bedacht om hem voor zijn verjaardag 2 poezen te geven... Goed idee?
Als je zeker weet dat hij het ook wil, dan zeker doen!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef Morretje het volgende:
Over poezen gesproken, wij willen al sinds we samenwonen (mei) en eigenlijk al daarvoor, zelf ook poezen. Meneer Morretje is jarig op 16 december (nu hoop ik dat ie niet lees op F&F) en ik had bedacht om hem voor zijn verjaardag 2 poezen te geven... Goed idee?
flyers is volgens mij geen probleem, maar je mag niet zomaar geld inzamelen dacht ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef Qwea het volgende:
ooh btw, ik ga even een tekst maken op papier voor in de supermarkt. Om op te hangen morgen.
Is het legaal om flyers door de bus te mikken? Indien ja wat zet ik daar dan op behalve een pic van Jochem en een verhaal?
Ook een rekeningnummer? Of een Telefoonnummer en een mail adres zodat ze me kunnen mailen?
quote:ooh btw, ik ga even een tekst maken op papier voor in de supermarkt. Om op te hangen morgen.
Is het legaal om flyers door de bus te mikken? Indien ja wat zet ik daar dan op behalve een pic van Jochem en een verhaal?
Ook een rekeningnummer? Of een Telefoonnummer en een mail adres zodat ze me kunnen mailen?
16 december is mn abbonnement afgelopen en krijg ik een nieuw nr, dus dat maandje boeit me nietquote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kregen hier van de week een flyer in de bus van een Pools klusbedrijf, dus ik denk dat het wel mag.. Ik zou een mailadres en evt telefoonnummer doen, als je tenminste dat gebel wil van willekeurige mensen.
Ik vind zelf asielpoezels. Kittens zijn natuurlijk superschattig, maar ik weet niet wat verstandig is te doen. Hij is wel katten gewend, maar die zijn naar mijn idee niet bijzonder opgevoed (voor zover dat kan, ich weiss), wij hebben thuis alleen honden gehad..quote:Op donderdag 22 november 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat hij het ook wil, dan zeker doen!!!
Waar zit je dan aan te denken? Aan babies of aan asielpoezen? Of kittens uit het asiel, kan natuurlijk ookIk zit je niet een asiel in te lullen hoor, sorry als het zo lijkt
Ben gewoon nieuwsgierig!
Doe dat dan 's even heel snel wel, haar een asiel inlullen!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat hij het ook wil, dan zeker doen!!!
Waar zit je dan aan te denken? Aan babies of aan asielpoezen? Of kittens uit het asiel, kan natuurlijk ookIk zit je niet een asiel in te lullen hoor, sorry als het zo lijkt
Ben gewoon nieuwsgierig!
Ik ben al helemaal voor een asielpoes! Na jullie geweldige actie, maar ook omdat ik in oktober bij het asiel in Stadskanaal ben geweest tijdens een open dag.. Het is dat we er toen geen geld voor hadden.. Hoewel, nu moeten we er ook ff rekening mee gaan houden, want ik heb (nog) geen baan (val af en toe es in), en meneer Morretje is student..quote:Op donderdag 22 november 2007 20:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Doe dat dan 's even heel snel wel, haar een asiel inlullen!
Voor ons zoveelste jaar samen (ok, ik weet de reden niet meer), had ik mijn vriend katjes beloofd, omdat hij ze nog nooit heeft gehad terwijl ik uit een kattengezin kom.
We konden het ons steeds niet veroorloven, en we woonden ook nog 's op een vierkante meter samen, dus zodra we groter gingen wonen en ik genoeg ging verdienen heb ik drie kittens voor 'm uit het asiel gehaald.
Hij is er zo gelukkig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |