abonnement Unibet Coolblue
pi_55751792
Volgende week naar London!
Vluchtgegevens zijn al binnen, nu nog wachten op het reisbureau in verband met het hotel dat we geboekt hebben. We twijfelen alleen nog over de laptop: meenemen of thuislaten.
De kans dat hij in de kluis past lijkt ons klein.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55751929
Waarom zou je de laptop meenemen dan?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_55752010
We hebben wifi op de kamer
Het is verleidelijk... foto's naar huis mailen. Dat soort shit.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:03:41 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55752036
Ik ben vandaag net een week terug en morgen over 3 weken ga ik alweer voor 3 nachtjes .
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:04:09 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55752051
WiFi op de kamer betekent meestal dat je er nog wel voor moet betalen he ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55752166
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef Seventees het volgende:
We hebben wifi op de kamer
Het is verleidelijk... foto's naar huis mailen. Dat soort shit.
Ja wel verleidelijk maar voor die paar dagen zou ik zoiets hebben van "Ze kunnen wel wachten."
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:21:13 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55753769
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ja wel verleidelijk maar voor die paar dagen zou ik zoiets hebben van "Ze kunnen wel wachten."
Idd, ik zou mijn laptop ook niet zo snel in mijn hotelkamer laten liggen. Plus je loopt er met de reis mee te zeulen, moet hem uitpakken voor de security etc.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55755222
Vandaag eindelijk hostel voor 16 man geboekt: Hostel 639.
Vlakbij Kensal Green Tubestation, niet altijd positieve recensies, maar we zijn toch alleen dan om te snurken.
pi_55764773
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WiFi op de kamer betekent meestal dat je er nog wel voor moet betalen he ?
Het zit bij de prijs in.
We gingen er niet voor, maar heet bleek standaard te zijn bij het hotel dat we wilden
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55764793
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Idd, ik zou mijn laptop ook niet zo snel in mijn hotelkamer laten liggen. Plus je loopt er met de reis mee te zeulen, moet hem uitpakken voor de security etc.
Daar zaten wij ook mee.
Zelfs al dekt de reisverzekering het, dan nog wil ik het risico liever niet lopen.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55765512
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:00 schreef MonopolyMan het volgende:
StrikerZeljko: Ik geef niet echt om voetbal, ookal zit ik hier midden tussen Arsenal en de Spurs in.
Ik kan je wel vertellen dat Tottenham niet het mooiste gebied van Londen is (uh um), en je een beetje op je spullen moet letten. Maar je hoeft je ook weer geen zorgen te maken zolang je je maar zelfverzekerd gedraagd.
Nou "Fuck you we're from Eindhoven" says my sweater, dus dat zelfverzekerd zit wel goed!
Ik moet nog even zoeken naar locale supporterskroegen bij tottenham (mijn ervaring in engeland is namelijk dat je met de "lads" prima een pilsje kunt drinken als je je maar normaal gedraagt en respect toont voor hun club).

Heb je nog ideeen voor overnachtingen in tottenham?

En dan nog een vraagje:

Vraagje voor vluchten vanaf London Stansted (op 5 en 7 maart).
Op 7 maart wil ik terug vliegen, vlucht van 06:55 smorgens.

Kom ik dan uberhaupt nog wel met het openbaar vervoer op vliegveld stansted vanuit tottenham?
In barcelona heb je nachtbussen maar hoe zit het met de bussen bij stansted of de stansted express?
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:32:22 #137
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_55768827
Er gaat een Easybus vanaf Buckingham Palace Road naar Stansted. Dit kost 10.50 euro voor een one way. Reistijd volgens de planner is anderhalf uur maar het lijkt me dat dat ook wel sneller kan. Busjes vertrekken vanaf 03.00 elk half uur. Ik weet niet of er 's nachts een trein gaat.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:47:34 #138
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55769218
Was weer prima oud en nieuw in Londen.
Al het vuurwerk aan de Thames gemist tussen de 700.000 anderen maar daarvoor terug wel een goede doorzaknacht ergens in een zijstraat bij Leicester Square. Dit keer maar eens naar Greenwich en Tate Modern geweest als culturele bezigheden. Oystercard werkt prima, kan je gelijk kopen op het vliegveld en opladen op elk station. Busritje is 0.9 pond, metro (zone 1-2) 1,5 pond.

En Heathrow blijft een kutvliegveld. Volgende keer City of de trein.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55776934
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:19 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]
En dan nog een vraagje:

Vraagje voor vluchten vanaf London Stansted (op 5 en 7 maart).
Op 7 maart wil ik terug vliegen, vlucht van 06:55 smorgens.

Kom ik dan uberhaupt nog wel met het openbaar vervoer op vliegveld stansted vanuit tottenham?
In barcelona heb je nachtbussen maar hoe zit het met de bussen bij stansted of de stansted express?
Tottenham supporters zijn erg aardig hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. En Nederland is erg geliefd in Engeland.
Ik weet eigenlijk niks van hotels hier in de buurt, ben ik bang.

06:55 vliegen... de treinen rijden vanaf 03:40 vanaf Liverpool Street, waar je makkelijk met de nachtbus naar toe kan vanuit Tottenham. De eerste trein vanuit Tottenham Hale naar Stansted is die van 04:40, waarmee je rond 05:15 op Stansted zou aankomen. Moet op zich lukken.

Verder zijn er nog heel wat 24/7 bussen van en naar Stansted vanuit het centrum van Londen, dus zou je eerst een nachtbus naar het centrum moeten nemen (iedere 5 minuten ofzo, dus dat is op zich geen probleem). Het ligt er ook een beetje met hoeveel man je bent. Het kan goedkoper zijn om een minicab vanuit je hotel te boeken, waarmee je voor 30-35 pond per taxi naar Stansted kunt. 's Nachts is dat ook erg snel.

Kijk hier even:
https://www.stanstedexpress.com/content.asp?SID={CFBECD57-A910-4D61-8E30-97FAF7A3C765}&pageid=73
Nachtbussen: http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)eastlondon-13830.pdf
Bussen naar Stansted: http://www.nationalexpress.com/airports/stansted/index.cfm?t=air
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:06:24 #140
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55791263
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
Er gaat een Easybus vanaf Buckingham Palace Road naar Stansted. Dit kost 10.50 euro voor een one way. Reistijd volgens de planner is anderhalf uur maar het lijkt me dat dat ook wel sneller kan. Busjes vertrekken vanaf 03.00 elk half uur. Ik weet niet of er 's nachts een trein gaat.
Sinds wanneer vertrekken die vanaf Buckingham palaca road? Is toch ook pas sinds kort of niet?
pi_55791376
De één noemt het Victoria Station, de ander Buckingham Palace Road. Website van Easybus geeft zelf Buckingham Palace Road aan. Overigens kan je vanaf 18 maart ook naar Gatwick met de easybus.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:22:32 #142
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55791559
Ah kijk, ik wist dat ze naar Victoria reden, daarom vond ik het zo raar. Opeens een naamverandering, ach ja, is ook weer eens wat nieuws.
pi_55793854
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Tottenham supporters zijn erg aardig hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. En Nederland is erg geliefd in Engeland.
Ik weet eigenlijk niks van hotels hier in de buurt, ben ik bang.

06:55 vliegen... de treinen rijden vanaf 03:40 vanaf Liverpool Street, waar je makkelijk met de nachtbus naar toe kan vanuit Tottenham. De eerste trein vanuit Tottenham Hale naar Stansted is die van 04:40, waarmee je rond 05:15 op Stansted zou aankomen. Moet op zich lukken.

Verder zijn er nog heel wat 24/7 bussen van en naar Stansted vanuit het centrum van Londen, dus zou je eerst een nachtbus naar het centrum moeten nemen (iedere 5 minuten ofzo, dus dat is op zich geen probleem). Het ligt er ook een beetje met hoeveel man je bent. Het kan goedkoper zijn om een minicab vanuit je hotel te boeken, waarmee je voor 30-35 pond per taxi naar Stansted kunt. 's Nachts is dat ook erg snel.

Kijk hier even:
https://www.stanstedexpress.com/content.asp?SID={CFBECD57-A910-4D61-8E30-97FAF7A3C765}&pageid=73
Nachtbussen: http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)eastlondon-13830.pdf
Bussen naar Stansted: http://www.nationalexpress.com/airports/stansted/index.cfm?t=air


THX voor de tip man! zeer compleet!

Gezien de mogelijkheden om smorgens terug te komen op stansted (en het feit dat er in tottenham niet veel te beleven valt denk ik dat ik maar een accomodatie zoek in de omgeving van Liverpool Street/Buckingham Palace Road .. Mensen die daar suggesties hebben?
Niet te simpel, niet te duur, just average..

Betreft een stay tijdens weekdays

[ Bericht 5% gewijzigd door StrikerZeljko op 05-01-2008 14:43:29 ]
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:57:10 #144
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_55794703
Piccadilly Hostel is lekker centraal, niet te duur, en gewoon degelijk.
Je zit echt midden in het centrum, ik heb er een goede ervaring mee gehad.
pi_55800447
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef Bayswater het volgende:
Jammergenoeg een van de weinigen waar je wel moet betalen. We blijven toch Nederlanders.
Inderdaad, we blijven toch Nederlanders. Wat zijn een paar gratis museum-aanraders?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:43:53 #146
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55800756
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:32 schreef Catullus het volgende:

[..]

Inderdaad, we blijven toch Nederlanders. Wat zijn een paar gratis museum-aanraders?
Erg smaakgevoelig natuurlijk, maar als ik zelf zou kiezen:

Imperial War Museum
British Museum
Modern Tate
Greenwich
Science Museum
National Gallery
Natural History Museum
Victoria & Albert
The Saatchi Gallery
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55800867
Natural History Museum en het Science Museum staan als eerste op onze doe-lijst
We komen donderdag vroeg in de middag aan. Dus nog tijd zat voor in ieder geval één museumbezoek.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_55801353
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:43 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Erg smaakgevoelig natuurlijk, maar als ik zelf zou kiezen:

Imperial War Museum
British Museum
Modern Tate
Greenwich
Science Museum
National Gallery
Natural History Museum
Victoria & Albert
The Saatchi Gallery
Kijk aan, heb ik weer iets om op verder te Googlen. Thanks, mate.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:37:37 #149
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_55827263
Ga met mijn pa 4 of 5 dagen naar London begin Februari, zin an! Derhalve een terugvindpost.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_55841788
wij gaan dit weekend met een aantal collega's hierheen http://www.parkinternationalhotel.com

Waar kunnen we in die buurt ergens goed op stap en wat kosten de drankjes daar tegenwoordig, is voor mij namelijk 11 jaar geleden...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')