abonnement Unibet Coolblue
pi_57148497
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Valt hier wel mee hoor. Maar die discussie hebben we geloof ik al een keer gehad. Misschien herinner je je nog dat ik op een gegeven moment werd aangevallen omdat ik niet altijd voor Federer was maar soms ook voor Nadal en dat ik ook vaak kritiek op Federer heb. En volgens mij zijn alle fans van Federer hier kritisch over Federer.
Federerfans happen altijd zo lekker
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:39:02 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57148570
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Federerfans happen altijd zo lekker
Gelukkig maar voor je.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57148715
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:05 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Federer heeft op dit moment 6,330 punten (met aftrek van de 300 verliespunten)
Nadal heeft op dit moment 5,930 punten (met aftrek van punten van vorig jaar.

Verschil is dus 400 punten.

Als Nadal het toernooi wint, kan hij maximaal 300 punten erbij krijgen.
Ach wat stom ja, de punten worden natuurlijk aan het begin van de week al afgetrokken :p

Btw, stel dat hij door die puntenaftrek ONDER nadal was geeindigd, maar Nadal verliest ook en red het dus niet, hoe ziet het dan met de nr1 positie, is Nadal dan officieel even nr 1 geweest of moet echt het einde van het toernooi afgewacht worden?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:56:50 #179
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_57148947
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Federerfans happen altijd zo lekker
Zit je weer stom te lullen, domme Friese nicht?
pi_57149097
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:46 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ach wat stom ja, de punten worden natuurlijk aan het begin van de week al afgetrokken :p

Btw, stel dat hij door die puntenaftrek ONDER nadal was geeindigd, maar Nadal verliest ook en red het dus niet, hoe ziet het dan met de nr1 positie, is Nadal dan officieel even nr 1 geweest of moet echt het einde van het toernooi afgewacht worden?
op maandag komt de ranking uit, tot dat moment geldt de ranking van de week ervoor. Fed blijft dan continu 1 dus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57149152
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:46 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ach wat stom ja, de punten worden natuurlijk aan het begin van de week al afgetrokken :p

Btw, stel dat hij door die puntenaftrek ONDER nadal was geeindigd, maar Nadal verliest ook en red het dus niet, hoe ziet het dan met de nr1 positie, is Nadal dan officieel even nr 1 geweest of moet echt het einde van het toernooi afgewacht worden?
Er wordt pas weer een ranglijst opgesteld aan het einde van het toernooi, maximaal 1 keer per week dus. Da's ook logisch, want anders wordt het een onoverzichtelijke boel!
pi_57150605
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:04 schreef eentwee het volgende:

[..]

Er wordt pas weer een ranglijst opgesteld aan het einde van het toernooi, maximaal 1 keer per week dus. Da's ook logisch, want anders wordt het een onoverzichtelijke boel!
Maar als je NU op de lijst kijkt heeft Fed 6300 punten, is dat dan INC of EX de punten die hij heeft verloren? The General zegt nl dat daar de 300 verliespunten al vanaf zijn. Dus dan zouden die punten al VOOR aanvang van het toernooi al eraf worden gehaald. In theorie kun je op dat moment dus al onder de nr 2 zakken. Of niet?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:29:40 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57152186
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Maar als je NU op de lijst kijkt heeft Fed 6300 punten, is dat dan INC of EX de punten die hij heeft verloren? The General zegt nl dat daar de 300 verliespunten al vanaf zijn. Dus dan zouden die punten al VOOR aanvang van het toernooi al eraf worden gehaald. In theorie kun je op dat moment dus al onder de nr 2 zakken. Of niet?
Ja, dat klopt. Maar dat betekent verder niets. Wat geldt, is hoe het de maandag erop is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:37:21 #184
66825 Reya
Fier Wallon
pi_57152344
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Maar als je NU op de lijst kijkt heeft Fed 6300 punten, is dat dan INC of EX de punten die hij heeft verloren? The General zegt nl dat daar de 300 verliespunten al vanaf zijn. Dus dan zouden die punten al VOOR aanvang van het toernooi al eraf worden gehaald. In theorie kun je op dat moment dus al onder de nr 2 zakken. Of niet?
Meestal exclusief, maar er is nu sprake van een situatie waarin het inclusief is. Punten die je bij een toernooi haalt, worden de maandag nadat het toernooi is afgelopen bijgeschreven, en blijven vervolgens 52 weken geldig. Meestal valt dat dan zo samen dat wanneer de punten van de meest recente editie worden bijgeschreven, de punten van de editie ervoor worden afgeschreven. Echter, dit jaar is dit toernooi een week in de tenniskalender opgeschoven, waardoor niet komende maandag, maar al afgelopen maandag de punten van de voorgaande editie zijn afgeschreven.

Federer blijft dus hoe dan ook nummer een, en zal gezien de kalender dat waarschijnlijk ook nog wel even blijven. Op Indian Wells en Miami heeft Federer, itt Nadal, maar weinig punten te verdedigen. Daarna begint het gravelseizoen, waarin Federer wel veel punten kan verliezen; Nadal kan daar echter nog meer verliezen. Wanneer Federer een matig gravelseizoen draait en Nadal wederom excelleert, dan kan Nadal wel de eerste positie overnemen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:55:24 #185
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57152667
Djoko heeft overigens nu een finaleplek in Indian Wells en winst in Key Biscane te verdedigen. Daarna echter heeft hij slechts de kwartfinale gehaald in Rome, Hamburg en Montecarlo en R16 in Queens. Tussendoor nog een kneuzencup gewonnen in Spanje.... maar er liggen toch behoorlijk wat punten voor hem.... Voor Wimbledon....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:06:12 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57152850
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:55 schreef XL het volgende:
Djoko heeft overigens nu een finaleplek in Indian Wells en winst in Key Biscane te verdedigen. Daarna echter heeft hij slechts de kwartfinale gehaald in Rome, Hamburg en Montecarlo en R16 in Queens. Tussendoor nog een kneuzencup gewonnen in Spanje.... maar er liggen toch behoorlijk wat punten voor hem.... Voor Wimbledon....
Ik hoop dat Djoko Federer niet inhaalt. Dan heb ik liever dat Nadal nummer 1 wordt, of wie dan ook eigenlijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57153672
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:55 schreef XL het volgende:
Djoko heeft overigens nu een finaleplek in Indian Wells en winst in Key Biscane te verdedigen. Daarna echter heeft hij slechts de kwartfinale gehaald in Rome, Hamburg en Montecarlo en R16 in Queens. Tussendoor nog een kneuzencup gewonnen in Spanje.... maar er liggen toch behoorlijk wat punten voor hem.... Voor Wimbledon....
Ook nog halve finale RG.
pi_57166944
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Reya het volgende:

[..]

Meestal exclusief, maar er is nu sprake van een situatie waarin het inclusief is. Punten die je bij een toernooi haalt, worden de maandag nadat het toernooi is afgelopen bijgeschreven, en blijven vervolgens 52 weken geldig. Meestal valt dat dan zo samen dat wanneer de punten van de meest recente editie worden bijgeschreven, de punten van de editie ervoor worden afgeschreven. Echter, dit jaar is dit toernooi een week in de tenniskalender opgeschoven, waardoor niet komende maandag, maar al afgelopen maandag de punten van de voorgaande editie zijn afgeschreven.

Federer blijft dus hoe dan ook nummer een, en zal gezien de kalender dat waarschijnlijk ook nog wel even blijven. Op Indian Wells en Miami heeft Federer, itt Nadal, maar weinig punten te verdedigen. Daarna begint het gravelseizoen, waarin Federer wel veel punten kan verliezen; Nadal kan daar echter nog meer verliezen. Wanneer Federer een matig gravelseizoen draait en Nadal wederom excelleert, dan kan Nadal wel de eerste positie overnemen.
Aha! Nu snap ik het. Wel lullig dan in het geval dat je voorsprong zo klein was dat die door zoiets als dit (dat het toernooi een week verschoven is) je je nr 1 positie even formeel kwijt bent. Kun je weer 200+ weken wachten om je record te verbeteren
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:09:52 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57172114
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ook nog halve finale RG.
Voor mijn scenario was het mooier om die niet op te noemen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57192379
Mooi stukje over Federer:

No, dear fans of Roger Federer, the sky isn’t falling. The No. 1 ranking is not in jeopardy just yet. It isn’t time for your man to do something drastic, like hiring Brad Gilbert as a coach, shaving his head, or asking Wilson to design him a new racquet or some new strings. He doesn’t need any encouragement from Tiger Woods, who has been tightening his grip on the title of "Most Dominant Athlete in the World.” He doesn’t need to change his technique or his strategy or his training methods. One loss to Andy Murray at a small tournament in Federer’s de facto home of Dubai doesn’t doom a career.

Roger Federer
Roger Federer is 0-2 in tournaments this year, but the season is a long one.

© Haasan Ammar/AFP Getty
Still worried? That’s reasonable enough. Federer looked flat in Australia, understandable considering the food poisoning he had before the tournament began. Before he played Murray, he said he was fit and eager to play. He seemed ready to make a statement, that statement being, “I’m Roger Federer, and you are not.” He had to have been confident despite not playing in five weeks, since he had won in Dubai in 2003, 2004, 2005, and 2007, and lost in the final in 2006. This would be his first appearance since losing to Novak Djokovic, the man most people peg as the next No. 1 player in the world (the confident Djokovic is no doubt one of those people); his first chance to remind his rivals who runs the tour. Instead, Murray was only reminded that Federer’s forehand occasionally disappears for games at a time.

Perhaps you’re not worried about the Murray match, but something else? You’re concerned that Federer has a long year ahead of him. He’s scheduled to play more tournaments than usual, plus the Olympic Games in Beijing. He also has more good players to contend with than at any other point in his career. In four years as the No. 1 player in the world, Federer hasn’t had to overcome a lot of obstacles at one time. He’s had no season-ending injuries, no personal tragedies, and no consistent threats on the tour other than Rafael Nadal on clay and, the last two years, Nadal at Wimbledon. In the next two years, he’ll face adversity, in the form of Djokovic, Nadal, Murray, and maybe, just maybe, a player like Jo-Wilfried Tsonga, wherever he goes. He’ll have to worry more about injury as he ages. He’ll have to worry about losing motivation or confidence if he loses a few more matches. He’ll have deal with the pressure of being two major titles away from Pete Sampras’ record of 14—so close, but still quite far away considering how abruptly a dominant tennis career can end (a 25-year-old John McEnroe won two majors in 1984 but couldn’t win another one in his final eight years on the tour).

Federer has a lot on his mind, and a lot left to accomplish, but there’s no cause for worry. In tennis, confidence comes and goes quickly. Remember how things looked in November? Federer dominated his last three matches at the Masters Cup and Djokovic ended the year with five consecutive losses and seemed destined for a slump in 2008. A little more than three months later, Djokovic is the Australian Open champion and taken seriously when he makes absurd comments, to wit: “Considering the results this year, I expected Murray to win.” No doubt Murray was going to have a chance, but Djokovic expected Murray to win? Really? What results was he looking at? Couldn’t have been that first-round loss Murray suffered at the Australian Open to Tsonga. Maybe it was his first-round loss to Robin Hasse, ranked no. 94 in the world, in Rotterdam a few weeks ago. A convincing performance indeed.

There was a lot to dislike about the way Federer played against Murray. He returned terribly (he didn’t win a single point against Murray’s first serve in the third set, zero for 14) and he sprayed a lot of forehands. He was aced 10 times—a credit to Murray, but rare against Federer (Andy Roddick usually won’t ace Federer that often in three sets). Still, there was a lot to like, too. Federer frequently attacked the net, as he did in Shanghai last year. He served well in the first and third sets. He seemed to move well, which wasn’t the case by the end of the Australian Open. Why doubt that he’ll return to the form he had just a few months ago? He’s had cold streaks before and come out of them just fine. Remember Guillermo Canas and Filippo Volandri? Canas beat Federer twice last year and Volandri beat him once. By the end of 2007, did those losses mean anything at all?

While the early loss in Dubai deprived Federer of a few useful warm-up matches leading up to Indian Wells, it might also help him. He can now fly to the United States sooner than he might have planned for the Sampras exhibition next week. Last year, Federer lost his first match at Indian Wells, in the second round, after winning it the previous three seasons. He stands to gain a lot of ranking points if he does well. He could gain a few more in Miami, where he lost in the fourth round. If he wins both tournaments and performs well at Estoril, Portugal, where he didn’t play last year, he’ll have a cushion over Nadal in the rankings that the Spaniard won’t be able to top without a Federer flop at Roland Garros or Wimbledon, or a sensational hard court season from Nadal (which has yet to happen). Djokovic has a lot of points to defend in coming weeks, too, and he’s still 1,300 points behind Federer.

If Sampras double bagels Federer next Monday, maybe then Federer fans will have something to worry about. Otherwise, remember that it’s only March. You might end up remembering this season as the best of Federer’s career.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57192550
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi stukje over Federer:

No, dear fans of Roger Federer, the sky isn’t falling.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:29:02 #192
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57197020
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:49 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat zinnetje komt uit '24'. Dat moest President Palmer in seizoen 3 zeggen van Stephen Saunders.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:20:31 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57198107
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi stukje over Federer:
Ja, zeker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57242956
Update over Federer tot nu toe. Hij heeft de ziekte van Pfeiffer gehad

Deze ziekte is pas weggegaan 10 dagen geleden waardoor hij dus niet fit genoeg was voor en de Australian Open en Dubai.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57243308
Serieus? Jeetje, en dan nog spelen. Zegt wel wat over zijn karakter. Niet spelen op de Australian Open en Dubai zou geresulteerd hebben in een verloren #1-ranking, maar nu behoudt hij die.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57243976
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
Serieus? Jeetje, en dan nog spelen. Zegt wel wat over zijn karakter. Niet spelen op de Australian Open en Dubai zou geresulteerd hebben in een verloren #1-ranking, maar nu behoudt hij die.
Hij wist het ook niet. Hij dacht eerst dat hij een voedselvergiftiging had opgelopen. Als hij dit al had geweten had hij van zijn dokters ook nooit mogen spelen.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57243984
Stukje van Federer zelf:


Dear fans

As you can imagine the beginning of this season has been rather tough for me. 2007 ended with an illness which cost me a lot of energy. I was unable to play at the beginning of January. I was still taking antibiotics five days before the Australian Open, making a recovery in time for the tournament impossible. During the time in Melbourne I felt slow and kept looking for possible reasons for that – without finding an answer.

Some time later, during my holidays in Switzerland, I became severely ill again. I went to the hospital straight away to get further tests done. And it was at this time that they found out what was bothering me all along: mononucleosis. I had had it for six weeks already, meaning it would normally be over.

It was relieving to finally know why I had felt weak in Australia and also later on during my holidays. So the good news really is to be certain of what has occurred. The bad news is that I have quite some catching up to do in terms of fitness as I am not in the physical state that I would normally be in at this time of the year.

I have known for 10 days now that the illness is over. I have been back to exercising at maximum level since then, before that it had only been moderate. Unfortunately that meant that I only had about three days of intense training before Dubai.
The match I played against Andy Murray in Dubai was a good one – taking into consideration the circumstances. My expectations weren’t all too high, it was a tough draw and Andy certainly played an excellent match.

Pierre Paganini, my physical coach, had joined me in Dubai for three days to assist me with some serious training sessions. That helped a lot and I must say that I already feel strong again. I will definitely need more training in Indian Wells after the match against Pete Sampras in New York. After that, Pierre Paganini will meet up with me again in Miami for another three days of hard work. The main issue now is to get 100% fit and make up for all the training I missed out on.

I will be traveling to New York this weekend and I am really looking forward to the match against Pete. The event has been sold out for quite some time already. We will be competing in front of a crowd of 19’000 - what an atmosphere!

Thank you for all your continued support and see you all soon,

Roger
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_57244054
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Update over Federer tot nu toe. Hij heeft de ziekte van Pfeiffer gehad

Deze ziekte is pas weggegaan 10 dagen geleden waardoor hij dus niet fit genoeg was voor en de Australian Open en Dubai.
En hij weet het pas sinds hij in z'n vakantie na de AO weer ziek/zwak/misselijk werd om niks en zich heeft laten onderzoeken. Als het tijdens de AO al bekend was geweest had hij niet eens mogen spelen
Ancic is hier trouwens een half jaar zoet mee geweest vorig jaar...


Van z'n eigen website:
quote:
Dear fans

As you can imagine the beginning of this season has been rather tough for me. 2007 ended with an illness which cost me a lot of energy. I was unable to play at the beginning of January. I was still taking antibiotics five days before the Australian Open, making a recovery in time for the tournament impossible. During the time in Melbourne I felt slow and kept looking for possible reasons for that – without finding an answer.

Some time later, during my holidays in Switzerland, I became severely ill again. I went to the hospital straight away to get further tests done. And it was at this time that they found out what was bothering me all along: mononucleosis. I had had it for six weeks already, meaning it would normally be over.

It was relieving to finally know why I had felt weak in Australia and also later on during my holidays. So the good news really is to be certain of what has occurred. The bad news is that I have quite some catching up to do in terms of fitness as I am not in the physical state that I would normally be in at this time of the year.

I have known for 10 days now that the illness is over. I have been back to exercising at maximum level since then, before that it had only been moderate. Unfortunately that meant that I only had about three days of intense training before Dubai.
The match I played against Andy Murray in Dubai was a good one – taking into consideration the circumstances. My expectations weren’t all too high, it was a tough draw and Andy certainly played an excellent match.

Pierre Paganini, my physical coach, had joined me in Dubai for three days to assist me with some serious training sessions. That helped a lot and I must say that I already feel strong again. I will definitely need more training in Indian Wells after the match against Pete Sampras in New York. After that, Pierre Paganini will meet up with me again in Miami for another three days of hard work. The main issue now is to get 100% fit and make up for all the training I missed out on.

I will be traveling to New York this weekend and I am really looking forward to the match against Pete. The event has been sold out for quite some time already. We will be competing in front of a crowd of 19’000 - what an atmosphere!

Thank you for all your continued support and see you all soon,

Roger
edit:
pi_57244065
toch blijf ik het vreemd vinden. Tot aan zijn uitschakeling zag hij er erg fris en indrukwekkend uit in Australi|e..erg ontspannen ook..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57244324
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

En hij weet het pas sinds hij in z'n vakantie na de AO weer ziek/zwak/misselijk werd om niks en zich heeft laten onderzoeken. Als het tijdens de AO al bekend was geweest had hij niet eens mogen spelen
Ancic is hier trouwens een half jaar zoet mee geweest vorig jaar...


Van z'n eigen website:
[..]

edit:
Die edit heeft je gered
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')