abonnement Unibet Coolblue
pi_55080441
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
hee


tvp
Je ondertitel !
pi_55104937
Dacht laatst om één of andere reden aan een oud nummer van Texas, met Kardinal Offishall. En omdat ik die naam laatst ook ergens weer voorbij zag komen, dacht ik ik zoek effe. Kwam toen Ol' Time Killin' tegen en vond het wel tof.

Gelijk maar een album van hem geluisterd, Quest For Fire: Firestarter, Vol. 1. Ook leuk. Als je van hip hop gemengd met soul, dancehall, en reggae houdt.
full stops and exclamation marks
pi_55107331
Eergister All Eyez On Me gekocht voor 5 euro bij FRS. ^___^
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:18:15 #106
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_55108344
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:04:31 #107
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_55109495
Ik vind dat ene nieuwe nummer van Extince weinig aan, hoor. Net als zijn vorige album trouwens. Dus dat nieuwe album kan me eerlijk gezegd weinig schelen.

Maar trouwens;
Gaan er nog mensen naar Madlib komende dinsdag?
En naar Georgia Anne Muldrow & Dudley Perkins, + M.E.D. aan het einde van het jaar?
En naar Aesop Rock in februari?
En DJ Shadow & Cut Chemist in maart?

Ik ben bij alle vier present denk ik. Twee van de vier kaarten zijn in ieder geval al lang binnen
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:00:32 #108
82589 S-Two
barba macacu
pi_55110727
Als die optredens eens in het noorden waren zou ik wel heengaan ja, maar dat zijn ze helaas toch nooit.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55111072
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
En DJ Shadow & Cut Chemist in maart?
hoeveel maart en waar?
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:27:34 #110
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55111446
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind dat ene nieuwe nummer van Extince weinig aan, hoor. Net als zijn vorige album trouwens. Dus dat nieuwe album kan me eerlijk gezegd weinig schelen.
Die single, Repperdeklep vind ik ook vrij kut. Waarom moeten die beats zo cheap klinken? En dat refrein .
Veel te poppy allemaal.

2/2/'08 Two Out Of Millions hè .
pi_55120516
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoeveel maart en waar?
21 maart in Paradiso.

Ik moet binnenkort eens kaartjes bestellen voor die Aesop Rock en DJ Shadow concerten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:45:27 #112
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_55121017
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef cosmick het volgende:

[..]

2/2/'08 Two Out Of Millions hè .
Lachen, waar? En met of zonder jou?
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:59:20 #113
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55121888
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:45 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Lachen, waar? En met of zonder jou?
Mét . We zijn al een tijdje bezig met tracks. In eerste instantie die ouwe meuk remaken maar ook wat nieuwe dingetjes. Wordt een avond met meerdere rappers waaronder Opgezwolle .
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:24:54 #114
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_55125896
Oke dan. Maar waar? In Zwolle zeker?
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:34:44 #115
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55126060
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
Oke dan. Maar waar? In Zwolle zeker?
Yeah, Odeon om precies te zijn .
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:29:50 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_55127276
Leuk dat nieuwe album van extince, behalve dat nr met kempi en nina .

Die heb ik gelijk van mn iPod afgegooid want als ik ergens een hekel aan heb zijn het kempi nina en lange frans . Snap ook niet dat de Ex zich met dat soort figuren gaat associeren..

Wee Toch is een goede diss naar Brain trouwens
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_55127661
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:34 schreef cosmick het volgende:

[..]

Yeah, Odeon om precies te zijn .
Bij mij in de buurt, misschien kom ik wel ff langs dan!
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:29:40 #118
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55128696
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt, misschien kom ik wel ff langs dan!
! Ah, cool! Ik drop hier nog wel wat meer info tzt .
  zondag 9 december 2007 @ 20:52:16 #119
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_55153557
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef cosmick het volgende:

[..]

! Ah, cool! Ik drop hier nog wel wat meer info tzt .
Vet rielekts Cos! Zwollywood is helaas iets te ver uit de route, maar ik verwacht na het optreden uiteraard wel een mooie post van je!

Alles goed verder?

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  zondag 9 december 2007 @ 21:43:59 #120
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_55154912
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk dat nieuwe album van extince, behalve dat nr met kempi en nina .

Die heb ik gelijk van mn iPod afgegooid want als ik ergens een hekel aan heb zijn het kempi nina en lange frans . Snap ook niet dat de Ex zich met dat soort figuren gaat associeren..

Wee Toch is een goede diss naar Brain trouwens
Oke hier komt mijn Rant.


Waarom, waarom heeft iedereen zo een gezeik over Lange Frans, Baas B, Kempi en de rest van de bende. Alsof de Xtranaldus niet commercieel is.

Ik weet nog hoe ik in A-dam een straatremixes CD kocht, ik weet nog dat ik dat ik een of andere geflopte verzamel CD van Baas B, Lange Frans, Ali B, Negativ enz enz kocht. Toen kende bijna niemand ze nog. En toen ik ze aan mijn vrienden liet horen vond iedereen de rappers dope en de productie op maat.

Leven op de Straat werd door de mocro's in de buurt grijsgedraait. En nu is Ali B. die verkaasde hollander die zo snel mogelijk dood moet.

Het is mijn fustratie:

a. met het feit dat de meneren de rappers zelf snel vercommercialiceerd zijn toen ze het geld zagen.
b. met het feit dat iedereen nu op ze schijt terwijl vroeg D-men en bijv. Ali nog support hadden. Zelfs van de 'hiphop-heads'.

Kijk ik snap het best. Koop ook geen Lange CD of de nieuwste Ali. Maar om het 'dat soort figuren' te noemen. Pulease.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zondag 9 december 2007 @ 21:57:16 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_55155333
Het zal me een worst wezen of X commercieel is of niet, ik vind gewoon dat die andere gasten raps hebben van het niveau likmevissie..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 9 december 2007 @ 22:01:30 #122
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_55155429
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
Het zal me een worst wezen of X commercieel is of niet, ik vind gewoon dat die andere gasten raps hebben van het niveau likmevissie..
Maar julius iglesias dannnn?
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_55155999
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Oke hier komt mijn Rant.


Waarom, waarom heeft iedereen zo een gezeik over Lange Frans, Baas B, Kempi en de rest van de bende. Alsof de Xtranaldus niet commercieel is.

Ik weet nog hoe ik in A-dam een straatremixes CD kocht, ik weet nog dat ik dat ik een of andere geflopte verzamel CD van Baas B, Lange Frans, Ali B, Negativ enz enz kocht. Toen kende bijna niemand ze nog. En toen ik ze aan mijn vrienden liet horen vond iedereen de rappers dope en de productie op maat.

Leven op de Straat werd door de mocro's in de buurt grijsgedraait. En nu is Ali B. die verkaasde hollander die zo snel mogelijk dood moet.

Het is mijn fustratie:

a. met het feit dat de meneren de rappers zelf snel vercommercialiceerd zijn toen ze het geld zagen.
b. met het feit dat iedereen nu op ze schijt terwijl vroeg D-men en bijv. Ali nog support hadden. Zelfs van de 'hiphop-heads'.

Kijk ik snap het best. Koop ook geen Lange CD of de nieuwste Ali. Maar om het 'dat soort figuren' te noemen. Pulease.
co-sign!

Die straatremixes shit was gewoon goed en het ontbreekt die lui echt niet aan talent, ook al kan ik me niet altijd in hun tracks vinden van de laatste jaren. Kempi wordt ook onderschat, al mag ie wel wat meer van zichzelf laten zien ipv Lil Wayne's stijl aan te nemen.
  maandag 10 december 2007 @ 10:26:51 #124
82589 S-Two
barba macacu
pi_55163864
* S-Two eens is met Paramnesia en LKS (al maken ze vaak wel bagger, maar ik snap jullie punt en daar ben ik het zeker mee eens).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 10 december 2007 @ 10:34:15 #125
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55164015
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oke hier komt mijn Rant.
Waarom, waarom heeft iedereen zo een gezeik over Lange Frans, Baas B, Kempi en de rest van de bende. Alsof de Xtranaldus niet commercieel is.
Lange Frans .

Leuk "interview".

B&b: Hallo lange Frans. leuk dat je d'r bent homo!

Frans Bedankt Bief en bere

B&b Ok Frans wat wij ons afvroegen, je predikt een rapper te zijn, das niet erg want iedereen is rapper vandaag de dag. Maar waarom is alles wat je doet zo tenenkrommend slecht en heb je toch zoveel succes?

Frans: Ik ben gewoon erg goed

B&b: Nauw nauw Frans, nauw niet meteen gaan provoceren, want Bief en bere slaan je net zo lang tot je lange Ans heet. Je bent namelijk helemaal niet goed, Baas B al helemaal niet, maar die laten we met rust want die is naar verluid pas 11 jaar. En waarom heb je een singel met Gordon gemaakt, en die hele wacke joint "Hoeveel moete d'r nog komen"?

Frans: Gordon is gewoon een goede vriend van me, en Hoeveel moete d'r nog komen is tegen zinloos geweld.

B&b: Jaja een vriend in je molengat zul je bedoelen Frans. En wat dat zinloos geweld betreft, das allemaal gelul, want geweld is altijd gerechtvaardigd, mits de persoon die Spencerd maar goed lam is van de pils, zodat hij in de rechtzaal kan zeggen dat hij een blackout had vanwege overmatig zuipen! Zoals je ziet zitten Bief en bere ook al flink te hijsen tijdens dit interview, dus ik zou maar snel je portomonee neerleggen, ander vertellen Bief en bere morgen in de rechtzaal ook wel ff dat ze een blackout hadden!

Frans: Ik ga d'r meteen van door!

B&b: Goed zo Lange Kwark!! Sugacane brengt je wel even naar huis!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')