abonnement Unibet Coolblue
pi_54615206
Ik ben vrienden aan het helpen met het zoeken naar een internet verbinding, maar @home levert op dat adres geen kabel internet, en ze hebben geen telefoon aansluiting.
Nu willen ze wel intnernet hebben voor een schappelijk bedrag per maand.
Zijn er ook andere oplossingen naast een telefoonlijn aan te laten leggen?
pi_54615256
Satelliet, maar dat is prijzig . In sommige gebieden zijn experimenten geweest met draadloos internet (voor een heel dorp), het zou wel erg toevallig zijn als je vriend precies in zo'n dorp woont .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54615353
Internet via stroom is volgens mij nog niet beschikbaar (voor de consument) in Nederland.
pi_54615444
Satteliet of via een umts-telefoon of kaartje oid.. helemaal niks beschikbaar verder ?
Brett Holman
pi_54615456
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb voorheen via de telefoon internet gehad maar ik wil nu geheel overstappen op mobiel omdat ik toch de hele dag niet thuis ben. Draadloos internet leek mij de oplossing, maar zijn er ook mogenlijkheden als ik geen telefoonabonnement neem maar wel de kabel van kpn gebruik voor internet?? En welke provider is goed??
vet shitt...
  woensdag 14 november 2007 @ 23:30:33 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_54615472
Internet via het mobiele netwerk. Maar als ze daar geen UMTS hebben is dat wel erg traag.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:47:34 #7
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_54615933
Ik heb internet via een mobiele telefoon met een kabeltje naar de laptop. Paupertraag (115kpbs). Maar je hebt geen enkele vaste aansluiting nodig.
pi_54615968
Glasvezel, maar de kans dat het daar ligt lijkt me niet zo groot
pi_54616297
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Space-Chinees het volgende:
Internet via stroom is volgens mij nog niet beschikbaar (voor de consument) in Nederland.
Nu heb ik me hier niet echt in verdiept maar volgens werkt dit volgens het principe dat je kastje bij de ingang het internetkanaal over de stroomleidingen doorgeeft wat betekent dat je alsnog een kabel danwel ADSL aansluiting nodig hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54616815
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef countergirl het volgende:
Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb voorheen via de telefoon internet gehad maar ik wil nu geheel overstappen op mobiel omdat ik toch de hele dag niet thuis ben. Draadloos internet leek mij de oplossing, maar zijn er ook mogenlijkheden als ik geen telefoonabonnement neem maar wel de kabel van kpn gebruik voor internet?? En welke provider is goed??
jou situatie is anders, jij hebt de mogelijkheid tot adsl/kabel internet. De TS heeft dit niet en zoekt dus echt een alternatief

Maar in jou geval: voor adsl (kpn dus) heb je een telefoonaansluiting/abonnement nodig dus dat is geen optie voor jou. Dan kom je toch bij kabelinternet terecht. Denk dan aan Casema, @home of UPC afhankelijk van waar je woont.
Brett Holman
pi_54616839
Ligt er fysiek geen telefoonaansluiting of is die slechts niet betaald? Als er wel een aansluiting ligt dan is overall het activeren van die aansluiting denk ik de beste oplossing.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54616878
quote:
[b]

Maar in jou geval: voor adsl (kpn dus) heb je een telefoonaansluiting/abonnement nodig dus dat is geen optie voor jou. Dan kom je toch bij kabelinternet terecht. Denk dan aan Casema, @home of UPC afhankelijk van waar je woont.
Nee, dat is het probleem! Ik woon in the middle of nowhere waar ik dus geen kabel heb!! Enige optie is volgens mij de telefoonaansluiting! En KPN vind ik niet echt je van het....
vet shitt...
pi_54616922
Misschien is Gasema wel iets voor je?

Maar even serieus: met een satelietverbinding ben je er ook niet, tenzij je het erg groots aanpakt. Daar heb je voor de upstream meestal ook telefoon voor nodig.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_54616971
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:38 schreef countergirl het volgende:
En KPN vind ik niet echt je van het....
Ze hebben tegenwoordig wel genoeg ervaring met een vaste telefoonlijn om dat deel goed te doen

Als je een fysieke kabel of telefoonaansluiting hebt dan is dat het alternatief dat je moet kiezen. Andere alternatieven zijn te duur en onhandig tov kabel of ADSL.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54616995
Dan geld voor jou in principe hetzelfde: als je niet wil internetten via de vaste telefoonlijn is het toch via umts/gprs.
Brett Holman
  donderdag 15 november 2007 @ 00:47:27 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54617005
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:38 schreef countergirl het volgende:

[..]

Nee, dat is het probleem! Ik woon in the middle of nowhere waar ik dus geen kabel heb!! Enige optie is volgens mij de telefoonaansluiting! En KPN vind ik niet echt je van het....
Bij Telfort hoef je geen telefonieabonnement te hebben. Als er in jouw centrale Tiscali-apparatuur is dan word je daarop aangesloten, zoniet dan kom je op het netwerk van KPN.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_54617030
Ik ga er meteen achteraan!! Bedankt!!
vet shitt...
  donderdag 15 november 2007 @ 01:02:38 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_54617137
Voor een ADSL(2+) verbinding van één van de providers die werken met www.bbned.nl heb je ook geen KPN abo nodig.
pi_54617275
of er nu wel of geen fysieke kabel ligt van kpn: omdat het een geprivatiseerd overheidsbedrijf is, leggen zij een isra punt aan (op hun kosten)
pi_54617357
quote:
Op donderdag 15 november 2007 01:25 schreef DABAMaster het volgende:
of er nu wel of geen fysieke kabel ligt van kpn: omdat het een geprivatiseerd overheidsbedrijf is, leggen zij een isra punt aan (op hun kosten)
Dacht toch niet dat je niets hoeft te betalen . Je betaald zeker de aanlegkosten, alleen een telefoonaansluiting was in het verleden verplicht voor kpn om aan elk adres te leveren. Betekent niet dat die geschikt moet zijn voor ADSL . bovendien heb je al activeringskodsten voor het telefoonabbonnement..
bye
pi_54619577
Je hebt activeringskosten voor het telefoonabo, maar je hoeft geen telefoonabo te hebben om een kabel te laten graven door kpn. Dat valt echt onder hun verantwoordelijkheid (althans, dat legden ze me vorige maand uit)
pi_54619654
Ga even bij phonehouse langs, hebben ze nu internet via het mobiele netwerk, via HSDPA.

Heb er in nederland geen ervaring mee, maar in zweden werkt het perfect, @7.2 mbps
pi_54623607
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:40 schreef Alecks het volgende:
Misschien is Gasema wel iets voor je?
Excuses dat ik mezelf aanhaal maar de nieuwste ontwikkelingen hebben de grap inmiddels ingehaald Technisch schijnt het mogelijk te zijn. Uit wikipedia:Gasleiding
quote:
Metalen gasleidingen zouden ook gebruikt kunnen worden als drager voor draadloos internet (tot 100 Mbps). De buizen doen dienst als golfgeleider en schermen het signaal af van de omgeving.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_54626274
Satelliet is geen optie.. satellietinternet heeft alleen een downlink, dus heb je voor uplink alsnog iets anders nodig zoals telefooninternet ofzo.. Tenzij de TS een enorme schotelantenne in z'n achtertuin wil
  donderdag 15 november 2007 @ 15:35:10 #25
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54627382
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:19 schreef creator het volgende:
Ik ben vrienden aan het helpen met het zoeken naar een internet verbinding, maar @home levert op dat adres geen kabel internet, en ze hebben geen telefoon aansluiting.
Ze hebben überhaupt geen kabel?
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')