Zo legaal als maar kan.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:27 schreef Buschetta het volgende:
is die crysis legaal ?zo niet weg ermee/.
AVG Anti virus - free edition.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef PDOA het volgende:
En welke scanner gebruik je dan?
En wat nou als ik crysis .exe toch verwijder?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is niet de eerste keer dat AVG met deze false positive komt..
Excluden in je resident shield zou moeten helpen.
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
En wat nou als ik crysis .exe toch verwijder?
Ik kan dan wel weer een nieuw .exe krijgen op het internet toch?
Ja het was een legale torrent,quote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Wel door herinstallatie van het spel.
Je hebt het toch legaal.
Dus niet legaalquote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Ja het was een legale torrent,Maar kan het zo zijn dat het spel ,als crysis.exe een trojan horse, is regelmatig vastloopt? Zit hier een verband tussen?
Dat hoeft niet, hij is wel te downloaden al.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef PDOA het volgende:
Crysis ligt nog niet eens in de winkel. TS heeft de demo lijkt me.
Ik heb het hele spel, staat gewoon al op de meeste torrent sites.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef PDOA het volgende:
Crysis ligt nog niet eens in de winkel. TS heeft de demo lijkt me.
Wel illegaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Ik heb het hele spel, staat gewoon al op de meeste torrent sites.
Nks illegaals aan, maar kan het spel vastlopen doordat de .exe file een trojan horse is?
Wat moeten ze daar nou mee dan. Welke pauper is er geintresseerd in wat er mop mijn pc staat?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel illegaal.
Je kan ouwehoeren wat je wilt, het is en blijft illegaal.
En ja dat kan zekers.
Daarbij kan iemand anders dus nu jou gegevens hebben die op je pc staan.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Nks illegaals aan, maar kan het spel vastlopen doordat de .exe file een trojan horse is?
Geen idee and i don't care.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar nou mee dan. Welke pauper is er geintresseerd in wat er mop mijn pc staat?
Ik zet wel bij de postbank ,maar je kan toch niet zomaar met een trojan horsje mijn paswoord kraken?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee and i don't care.
Passwords misschien, andere logins waarschijnlijk.
Nee sukkel, maar wel mee kijken wanneer jij inlogt.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Ik zet wel bij de postbank ,maar je kan toch niet zomaar met een trojan horsje mijn paswoord kraken?
Die site is er echt wel tegen beveiligd lijkt me.
En dat is niet illegaal want...?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |