abonnement Unibet Coolblue
pi_54627796
optyfuhh!, sluit jezelf op op je kamer.. gooi de pc uit het raam (wel ff aangeven wanneer, ik vang um op).
Zo niet.. dan toch!
pi_54627827
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef NrSiX het volgende:
optyfuhh!, sluit jezelf op op je kamer.. gooi de pc laptop uit het raam (wel ff aangeven wanneer, ik vang um op).
Dan kan ik nog steeds niet leren/hard werken, hé. .
Hoi.
pi_54627853
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef Rekkie het volgende:
Wat doe je hier nog man.... ga leren
Cod 4 en Crysis een beetje bruut trouwens?
pi_54628811
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef pekel het volgende:

[..]

Dan kan ik nog steeds niet leren/hard werken, hé. .
dat doe je dan maar op papier.. dan kan je pas hard werken!
Zo niet.. dan toch!
pi_54629486
Hoi max
pi_54629673
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:50 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Cod 4 en Crysis een beetje bruut trouwens?
Mega!!!

SOF 3 erbij en ik ben geen leuk gezelschap meer voor mijn vriendin
pi_54629746
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mega!!!

SOF 3 erbij en ik ben geen leuk gezelschap meer voor mijn vriendin

Zo krijg je je vrouw aan het gillen zeg maar
  donderdag 15 november 2007 @ 19:19:54 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54632457
Jezus christus wat is Schuurman schoenen en De Hi winkel een ontzettende kut winkel met onvriendelijk chagrijnig en ongesteld KUT personeel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54632531
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus christus wat is Schuurman schoenen en De Hi winkel een ontzettende kut winkel met onvriendelijk chagrijnig en ongesteld KUT personeel
heb in beide gevallen geen enig idee waar je het over heb
  donderdag 15 november 2007 @ 19:28:22 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54632662
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef VlaDje het volgende:

[..]

heb in beide gevallen geen enig idee waar je het over heb
Ik moest wat terug brengen bij Schuurman schoenen. Kom je binnen, zegt niemand even hoi ofzo. Vervolgens ga je naar de Kassa, en moet ik 15! minuten wachten terwijl dat wijf met dr collega loopt te kleppen en me gewoon ziet staan en negeert Dan wil ik het geld terug, doet ze kei ongesteld en zegt ze geen doei

Vervolgens de HI winkel Voor uitleg over mn hi probleem zie hier ;

Leg ik dit probleem voor, zegt die lul ; ja dan had je niet moeten opzeggen. Ja hoer eens op ofzo als ik wil opzeggen zeg ik op. Vervolgens zegt ie dat ik dan blijkbaar niet kan schrijven want anders hadden ze het wel gesnapt bij HI want ze zijn niet dom. En dan zegt hij er ook nog achteraan "iit tot jou".

Toen heb ik hem in een volle winkel maar uitgemaakt voor incompetente klootzak. En of hij geen echt beroep behalve "de pauper" uithangen kon kiezen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54632859
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest wat terug brengen bij Schuurman schoenen. Kom je binnen, zegt niemand even hoi ofzo. Vervolgens ga je naar de Kassa, en moet ik 15! minuten wachten terwijl dat wijf met dr collega loopt te kleppen en me gewoon ziet staan en negeert Dan wil ik het geld terug, doet ze kei ongesteld en zegt ze geen doei

Vervolgens de HI winkel Voor uitleg over mn hi probleem zie hier ;

Leg ik dit probleem voor, zegt die lul ; ja dan had je niet moeten opzeggen. Ja hoer eens op ofzo als ik wil opzeggen zeg ik op. Vervolgens zegt ie dat ik dan blijkbaar niet kan schrijven want anders hadden ze het wel gesnapt bij HI want ze zijn niet dom. En dan zegt hij er ook nog achteraan "iit tot jou".

Toen heb ik hem in een volle winkel maar uitgemaakt voor incompetente klootzak. En of hij geen echt beroep behalve "de pauper" uithangen kon kiezen
zo hoor je iemand niet te behandelen idd, maar in alle winkels staan tegenwoordig van die hersenloze mooiboy typjes met een dikke smoel en arrogant voorkomen

ik wil laatst een bedrade muis halen, dus ik zeg tegen hem: Ik moet een bedrade logitech muis hebben, zo'n simpel zwart ding(7 euro volgens mij bij de NorroD, had ik dus beter heen kennen gaan)..
gaat hij me proberen om een draadloze te verkopen..
heb ik hem misschien wel iets te hard afgeblaft...
maar ik vraag toch niet voor niets om een bedrade logitech muis
pi_54643384
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest wat terug brengen bij Schuurman schoenen. Kom je binnen, zegt niemand even hoi ofzo. Vervolgens ga je naar de Kassa, en moet ik 15! minuten wachten terwijl dat wijf met dr collega loopt te kleppen en me gewoon ziet staan en negeert Dan wil ik het geld terug, doet ze kei ongesteld en zegt ze geen doei

Vervolgens de HI winkel Voor uitleg over mn hi probleem zie hier ;

Leg ik dit probleem voor, zegt die lul ; ja dan had je niet moeten opzeggen. Ja hoer eens op ofzo als ik wil opzeggen zeg ik op. Vervolgens zegt ie dat ik dan blijkbaar niet kan schrijven want anders hadden ze het wel gesnapt bij HI want ze zijn niet dom. En dan zegt hij er ook nog achteraan "iit tot jou".

Toen heb ik hem in een volle winkel maar uitgemaakt voor incompetente klootzak. En of hij geen echt beroep behalve "de pauper" uithangen kon kiezen
to much
Zo niet.. dan toch!
pi_54650051
Weekend
Hoi.
pi_54650325
ga eens leren man
Zo niet.. dan toch!
pi_54650566
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef NrSiX het volgende:
ga eens leren man
Ga jij maar Engels leren met je 'to much'
pi_54651241
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ga jij maar Engels leren met je 'to much'
toooo
Zo niet.. dan toch!
pi_54651356
rustig pubers!
pi_54651852
Mark en ik zijn de pubertijd wel al even gepasseerd hoe is het daar verder in grunn Mark?
Zo niet.. dan toch!
pi_54668945
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:04 schreef pekel het volgende:
Weekend


Wat heb ik weer zin aan maandagochtend
pi_54676650
Lekker van Zwartemeer winnen met 1-2 in de laatste minuut. . Schot van 45 meter netjes in de kruising. . .
Hoi.
pi_54677578
Zwartemeer
pi_54677644
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:37 schreef Rekkie het volgende:
Zwartemeer [afbeelding]
Kreeg een schoen met ijzeren noppen vol op mn arm. Blijft een blijvende herrinering denk ik. .
Hoi.
pi_54678673
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:40 schreef pekel het volgende:

[..]

Kreeg een schoen met ijzeren noppen vol op mn arm. Blijft een blijvende herrinering denk ik. .
Gelukkig zijn de gasten van Zwartemeer nog niet zulke asosciale boeren als Zwartemeerse Boys.
Dat dan weer wel
pi_54706902
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef NrSiX het volgende:
Mark en ik zijn de pubertijd wel al even gepasseerd hoe is het daar verder in grunn Mark?
Erg chill, ben net terug van een weekendje Maastricht/Valkenburg via een internationale organisatie op school. Zie je nog eens wat van de wereld
Waar zit jij nu dan, nog in MM?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')