Thnx.quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Haiiiiiii![]()
Ing, meneer Greys heeft niet gewonnen, maar de winnaar kreeg wel ook gewoon de TomTom hoorWe hebben foto's waarop hij met dat apparaat staat en Meneer Greys was er ook bij. Dus het berichtje is een beetje onzin eigenlijk
Waar stond dat?
Ze kregen allemaal de nieuwste breedbeeld TomTom met een jaar lang gratis file-eh...iets. Een dienst zodat hij de files aangeeft. Zoiets.
Onze kever zag er wel supergaaf uit! Met van die ronde stickers met nummers enzo op de zijkant en een grote sticker voorop en een schildje boven de nummerplaat. Een echte herbie zeg maar! Zal morgen even een foto plaatsen, ga nu zo naar boven om lekker in bed Californication te kijken
Gave foto van die schaduw Elseetje!
Thnx voor het openen van een nieuw topic Morretje!
Graag gedaan, had em tenslotte ook gesloten..quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Thnx voor het openen van een nieuw topic Morretje!
quote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Morretje het volgende:
Hij is ook erg leuk, en eigenwijs en hyper... Maar alleen als er iemand thuiskomt. Als je de hele dag thuis blijft, ligt ie de hele tijd in z'n bench..
Hij is trouwens uit de kluiten gewassen, hoogpotig. Heb ooit ergens eens gelezen dat het dan een apart soort jack is. Hij komt niet van een echte fokker trouwens...
Graag gedaan. Dacht dat je wel een linkje wilde om het feit te ondersteunen.quote:
Hey!quote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef senesta het volgende:
Hallo![]()
Wat gaat de SC hard![]()
Hoe gaat het met iedereen en met de beestjes?
Ja, is helemaal waarquote:Op maandag 12 november 2007 22:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hey!
Het is hier ook zo beregezellig!
Inderdaad druk geweest afgelopen tijd met school en we zijn nog een paar dagen weg geweest, ik lees wat meer dan ik reageerde afgelopen tijdquote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Te druk om vaker langs te komen?
Wat voor school doe je?quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad druk geweest afgelopen tijd met school en we zijn nog een paar dagen weg geweest, ik lees wat meer dan ik reageerde afgelopen tijd![]()
Maar ik heb nu weer wat meer tijd
Wat een droppiequote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Morretje het volgende:
Heb de kenmerken eens gelezen, Max is denk ik wel groter dan schofthoogte 35 cm.
Dit is een normaal formaat wasmand: [ afbeelding ]
En dit zo'n standaardfietsmandje:
[ afbeelding ]
Hij was moe na een lange naast-de fiets-ren-tocht..![]()
Astrologie doe ikquote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat voor school doe je?
Ach, het is toch belangrijker dat je in ieder geval weet wat er gepost wordt, dan dat je het posten zelf doet.Maar een modje maakt een SC altijd wel wat... gezelliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |