abonnement Unibet Coolblue
pi_56867706
Gelijkopgaande wedstrijd bij Mauresmo

pi_56867745
haha en tegen wat voor kaliber speelster zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56885794
Lol, wat een einde bij Kuznetsova-Bammer. Op MP in de tb wordt er tot 3x toe een let gecalled omdat er een papiertje over de baan waaide. Uiteindelijk pakt Bammer de wedstrijd bij poging 4.
pi_56958033
Brenda kwalificeert zich voor het hoofdtoernooi van Memphis, verslaat Cohen, Kloesel en Ostertag zonder setverlies.
pi_56958611


Maria Sharapova winnares in Doha..het jaar begint goed voor haar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_56982461
Zieke Sjarapova zegt af voor Dubai

DUBAI - Maria Sjarapova heeft afgezegd voor het tennistoernooi in Dubai. De Russische nummer vijf van de wereld heeft last van een virale infectie. Ze zou dinsdag haar eerste partij spelen tegen de Hongaarse Agnes Szavay.

"Ik wilde hier dolgraag spelen", aldus Sjarapova. "Maar ik ben al enkele dagen ziek en voel me echt niet in staat om te spelen." De Russische diva won afgelopen zondag nog het toernooi in Doha.

Ze verloor dit seizoen nog geen enkel duel en was in januari ook de sterkste op de Australian Open.

(ANP)
pi_57038609
Van AD.nl:

,,Het deelnemersveld bestond uit speelsters van wie de ranking hoger is dan mijn schoenmaat. Ik zag speelsters met een grotere BMI dan ikzelf. Ze hadden meer last van obesitas dan van tennistalent.’’
De Vlaamse politicus Jean-Marie Dedecker in Het Nieuwsblad, over de Diamond Games (tennis) in Antwerpen.

,,Dat je daar zoveel televisierechten voor moet afdokken. Ik kan de VRT een goeie raad geven: het was ook het WK biatlon en er was een spannende snookermatch waarvan de sportieve waarde tien keer hoger lag.’’
Nogmaals Dedecker

,,Neem Henin weg en het is een tienduizenddollartoernooi zoals in Westende, Koksijde of Waregem.’’
Dedecker
pi_57039141
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:45 schreef eentwee het volgende:
Van AD.nl:

,,Het deelnemersveld bestond uit speelsters van wie de ranking hoger is dan mijn schoenmaat. Ik zag speelsters met een grotere BMI dan ikzelf. Ze hadden meer last van obesitas dan van tennistalent.’’
De Vlaamse politicus Jean-Marie Dedecker in Het Nieuwsblad, over de Diamond Games (tennis) in Antwerpen.
nou nou, je kan ook overdrijven natuurlijk!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_57039339
Uitstekende match nu op Eurosport, Henin - Schiavone. Paar heerlijke punten. .
pi_57041422
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:15 schreef Heero87 het volgende:
Uitstekende match nu op Eurosport, Henin - Schiavone. Paar heerlijke punten. .
Schiavone wint in twee tie-breaks. Ik vind het niet heel verrassend, Henin loopt eigenlijk al weken te kutten.
sig verwijderd door FA
pi_57041577
Henin is mentaal vernietigd door Sharapova denk ik...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:52:13 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_57041673
Ik vind dat ze vooral ongemotiveerd rondloopt. Ze wil dit jaar Wimbledon en de OS winnen, de rest lijkt haar nauwelijks te boeien, al zal daar tijdens Roland Garros wel verandering in komen, zoals alle jaren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_57041685
Hoi Hoi Henin heeft verloren !
Ik vreesde nog even dat ze het zou halen in de tweede set ..maar het liep net goed af .

Ana Ivanovic nu live

[ Bericht 2% gewijzigd door qonmann op 28-02-2008 18:59:30 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_57045309
Leuke partij tussen Ana en Dementieva zeg. Dementieva wint zeer knap na een lange 3-setter om 0.28 plaatselijke tijd.
sig verwijderd door FA
pi_57056670
Eurosport 2 live stream ATM: http://www.worldondemand.net/redirect.asp?id=4310&ActiveID=267796

Invoeren in WMP.
pi_57058829
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke partij tussen Ana en Dementieva zeg. Dementieva wint zeer knap na een lange 3-setter om 0.28 plaatselijke tijd.
Dementieva
pi_57065054
Een geweldige wedstrijd op Eurosport atm. Schiavone vs Dementieva
pi_57085785
Dementieva wint het toernooi van Dubai in 3 sets in de finale van Kuznetsova. Knappe comeback na een set en een break achter.
sig verwijderd door FA
pi_57085887
Elena!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 2 maart 2008 @ 03:09:17 #220
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_57098163
Davenport blijft winnen.

Nu het toernooi van Memphis, zonder setverlies.
sig verwijderd door FA
pi_57098194
ook echt een kneuzentoernooi dat Memphis moet ik zeggen...wel solide gespeeld maar ben benieuwd hoe ze het doet na een jaar lang tegen meerdere toppers te hebben gespeeld..nu eigenlijk alleen Jankovic (1-1) en Sharapova (0-1) en in iets mindere mate Dementieva (1-0)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57102435
Davenport passeert Seles op ranglijst aller tijden

(Novum/Ap) - Lindsay Davenport won zaterdag het toernooi van Memphis door Olga Govortsova uit Wit-Rusland te verslaan. Voor de Amerikaanse was het de 55e titel uit haar carrière en daarmee passeerde ze Monica Seles. Ze staat nu zevende op de lijst van speelsters met de meeste toernooioverwinningen. De Amerikaanse deelt die zevende plaats met Virginia Wade.


Sommige dingen in de wereld zijn toch wel oneerlijk
pi_57103509
Voor wie nogmaals van Elena Dementieva wil genieten:
http://www.worldondemand.net/redirect.asp?id=4310&ActiveID=267796
Nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_57135543
Binnenkort Indian Wells met Bartoli
pi_57138017
MEGA talent Sesil Karatantcheva is terug op de main tour. Ze is na een tweejarige schorsing voor nandrolongebruik weer bezig en speelt nu haar eerste wedstrijd op het hoogste niveau. In 2004 baarde ze nog opzien door als 14jarige (!!!) 2 Challengers te winnen en 2 kwartfinales op het hoogste niveau te bereiken. Haar comeback startte perfect met 2 Challenger overwinningen. Ze is inmiddels 18 jaar oud en speelt tegen Amber Liu (USA).
edit: ik ben dom, dit is ook een Challenger, tegelijk met de ATP van Las Vegas is daar een Challenger..hoe dan ook: het is een kwestie van tijd, ze heeft met gemak gewonnen.



[ Bericht 14% gewijzigd door Tim86 op 03-03-2008 23:50:38 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')