abonnement Unibet Coolblue
pi_54522473
Los!
pi_54522596
Zou Jeff eigenlijk wel eens wat anders dragen dan een kaki broek en blauw overhemd?

Ik ben het deels wel eens met athlonkmf, er wordt weinig gesurvivalled dit jaar. Ik heb het woord honger nog maar heel weinig gehoord. Een aflevering waarin de kandidaten zich wat slapjes voelen. Maar je merkt wel dat ze zich meer aan elkaar gaan ergeren, en dat heeft natuurlijk ook met hun fysieke toestand te maken.
Maar het strategische vind ik toch wel goed van de kandidaten dit jaar, ze maken het erg spannend. En dat is inmiddels toch waar ik voornamelijk voor kijk. Ik hou wel van plotting and skeeming.
Spoilers!
pi_54527662
waardeloze FP
  zondag 11 november 2007 @ 16:47:28 #4
44906 merino
World of Sleepers
pi_54529479
Ik vind het wel weer goed zo'n jaartje ultra strategie. Helemaal nadat in vorige seizoenen eerst Tom Westman fysiek compleet domineerd (10) vervolgens een final two met twee vrouwen die toch voornamelijk fysiek uitblinkte (Stephanie en Danni in Survivor 11) daarna de (vooral toch fysieke) battle tussen Aras en Terry (12) en dan vervolgens Ozzy die in de finale zit (13). Al verliest hij het dan vervolgens wel van een strateeg (en ging seizoen 14 ook naar een strateeg).

Dus kwa strateeg/fysiek is het de afgelopen seizoenen nog:
strateeg: 13, 14
fysiek: 10, 11, 12,
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54530089
Vorig jaar was natuurlijk de ultieme strateeg aan het werk, met Yul. (?).

Ik vind het best een redelijk seizoen, niet super; maar het is goed te doen. Vraag me af hoe vooral Todd het gaat spelen in de komende afleveringen; aangezien ik hem geen enkele keer immunity zie pakken.
pi_54530248
Omdat ik fan ben van haar (uiterlijk)
Crosspost:




Met bril







A little bit hateful
pi_54538194
Leuke aflevering weer, vooral omdat Courtney de immuniteit won. Alleen strategisch vind ik het nog steeds een dom zooitje. Waarom Todd en Amanda er in vredesnaam voor kozen om Jean-Robert weg te stemmen snap ik helemaal niet: hij leek me de perfecte final-2 kandidaat. Daarbij zei Peih-Gee tijdens de eilandsraad dat Erik en zij de enige waren die spullen mee hadden genomen. Als James zijn tas niet bij zich had, zal hij zijn hidden immunity idols ook niet mee hebben genomen en had hij die niet in kunnen zetten: perfecte mogelijkheid om hem weg te stemmen. Todd blijft worden neergezet als het strategisch mastermind, maar eigenlijk vind ik hem één van de slechtste spelers van het spel.
  zondag 11 november 2007 @ 23:26:19 #8
44906 merino
World of Sleepers
pi_54539802
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:28 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke aflevering weer, vooral omdat Courtney de immuniteit won. Alleen strategisch vind ik het nog steeds een dom zooitje. Waarom Todd en Amanda er in vredesnaam voor kozen om Jean-Robert weg te stemmen snap ik helemaal niet: hij leek me de perfecte final-2 kandidaat. Daarbij zei Peih-Gee tijdens de eilandsraad dat Erik en zij de enige waren die spullen mee hadden genomen. Als James zijn tas niet bij zich had, zal hij zijn hidden immunity idols ook niet mee hebben genomen en had hij die niet in kunnen zetten: perfecte mogelijkheid om hem weg te stemmen.
Compleet mee eens ja
quote:
Todd blijft worden neergezet als het strategisch mastermind, maar eigenlijk vind ik hem één van de slechtste spelers van het spel.
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.

Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54541070
Tja, aan de ene kant kan ik Amanda's standpunt t.o.v. Todd inzien. Maar aan de andere kant speelt Todd op zijn manier, wel heel handig in op alle veranderingen. Dat is wat hij wil, flexibele strategie aangepast aan de situatie. En Amanda wil juist standvastig blijven en zichzelf niet van de wijs laten brengen. Maar dat heeft weer het risicvo van tunnelvisie, een nadeel wat al veel speleres hebben meegemaakt.... Maar Todd kan juist weer veel vijanden maken op deze manier en dat zal uiteindelijk wel resulteren in een nadeel voor hem omdat hij over een paar weken iedereen eruit heeft proberen te spelen. Met andere woorden, ze hebben beide een punt, over een paar weken zien we wie er het verstandigst is geweest.
Spoilers!
  maandag 12 november 2007 @ 01:00:54 #10
44906 merino
World of Sleepers
pi_54541550
zo zag ik het ook ja Lucky_Strike
zelf ben ik wat meer voorstander van een rustig en beraden spel wat ik Amanda zie spelen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 12 november 2007 @ 03:36:21 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54542344
Heb net de laatste 4 afleveringen ingehaald en dit is écht een fijn seizoen. Er is namelijk niet 1 sterke alliantie op Amanda en Todd na, wat er inderdaad op lijkt dat Amanda denk maar Todd laat schreeuwen zodat z'n hoofd straks als eerste rolt.
Ik heb me rot gelachen om JR met z'n "als je me pakt, pak ik je met de finale want ik overtuig iedereen". Die gozer heeft écht niet doorgehad hoe slecht hij in de groep lag sinds dag 1.
Ik gok dat Eric misschien nog wel de dans ontspringt en wint..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54648949
Kickje voor later vandaag!
A little bit hateful
pi_54656447
Jammer dat Frosti weg is, zie toch liever eerst Denise en Courtney gaan, maarja het is bijna elk seizoen zo dat de slechtse/zwakste tot het laatst worden gehouden totdat ze eruit gevote worden.

anyway WTF is up with the end? ze mogen niet terug naar hun tribe ofwa, rare zooi. Cant wait for next week!
pi_54660528
wel verbaasd dat james niet mee ging spelen maar ging eten. Als ie had gewonnen... dan had ie zeer grote kans om te winnen.
pi_54660743
James heeft alleen kans om te winnen als hij gaat domineren. Zijn tactisch vermogen is gewoon zwaar dommig
Todd is idd aan het ranten en Amanda zie ik nog lekker samen met Eric under the radar doorschuiven naar de top.

Frosti (en die negerin trouwens ook) vond ik ook vrij dom. Ze wisten gewoon dat ze op de choppingblok zaten en toch durven ze "het risico" niet te nemen om een power move te maken met het oude fei long tribe. Maar goed, dat is ook al ver in het verleden, dus ik vind dat Frosti wel zijn verdiende loon heeft gekregen (en gestraft omdat hij aan dat skelet courtney zat )

Oh en 7 cheese burgers??
A little bit hateful
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:34:52 #16
44906 merino
World of Sleepers
pi_54665740
Met wegstemmen van Frosti is de Courtney-Frosti band wel mooi verbroken. Nu is het idd afwachten hoe Amanda-Eric zich gaat ontwikkelen.

Domste move in survivor in tijden is overigens dat Todd de tweede immunity idol aan James bezorgd heeft. Kom op zeg
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54705027
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.
Jammer dat hij dat niet had gedaan. Ik denk dat James hem dan recht in zijn gezicht uitgelachen.
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run
*mee eens met die laatste zin.
Ik vond Rob C ook niet zo sterk. Ik heb bij Todd meer het idee dat hij alleen maar speelt om het spelen. Echt zo'n iemand die al jaren naar de show kijkt en nu hij echt de kans krijgt om mee te doen alles wil doen: lie, cheat, steal, whatever. Maar daardoor wordt hij wel gezien als de "leider" van zijn alliance en als hij de finale haalt, kunnen de "slechte" verliezers hem verantwoordelijk houden en stemmen op diegene die naast Todd zit voor de winst. Datzelfde had ik bij Rob C, die een complot maakte met Heidi en Jenna terwijl hij ze beide niet kon verslaan in de finale.
pi_54705120
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef Jnk18 het volgende:
anyway WTF is up with the end? ze mogen niet terug naar hun tribe ofwa, rare zooi. Cant wait for next week!
Volgende week is een recap. In de previews hadden Todd en James ook opeens veel minder baardgroei.

Maar goed, Frosi eruit. Leuk dat Peih-Gee en Erik hem er ook uit stemden, om hem terug te pakken nadat hij Jamie had weggestemd. Als Denise nu nog James of Courtney kan overhalen om met Peih-Gee en Erik samen te spannen wordt dit echt mijn favoriete seizoen.
pi_54710379
Ik hoop dat ze nu weer moeten gaan stemmen, lijkt me vrij logisch eigenlijk; waarom zouden ze anders blijven? . En dat James zijn Idols niet bij zich heeft en er uit gestemd wordt. Dan komen er - als het goed - weer nieuwe immunity idols en komt er weer een beetje pit in.

Anders wordt het wel een suffe serie tot aan de laatste 4 denk ik.
pi_54791836
Waar het spel doorgaat!

Klonk nog nooit zo toepasselijk als nu vanwege de writersstrike.
A little bit hateful
pi_54798093
Recap-episode.
pi_54941724
Vandaag gaan we er eindelijk achter komen waarom de kandidaten moesten wachten na de Tribal Council. Ik ben echt benieuwd!

Nog maar 3 afleveringen hierna....
Spoilers!
pi_54942748
Hm.. klinkt misschien erg, maar heb dit nog nooit gezien! Zo te zien dus de Amerikaanse Expeditie Robinson Die al 15 seizoenen meegaat! Niet mis!

Ik ben op het moment even aflevering 1 van dit seizoen aan het binnen hengelen! Toch alweer 70 dagen geleden, duurt een serie zo lang dan? Ohnee, vandaag is aflevering 11 pas uitgekomen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54942944
Tribal Council twist is dom.
James is dom.
Laatste 10 minuten geluid is dom.
A little bit hateful
pi_54943700
James apart figuur!

Beetje combinatie tussen het karakter uit The Green Mile en Mr. Eko

Leuke serie! Voelt nu al goed na 20 minuutjes gekeken te hebben van aflevering 1

[ Bericht 12% gewijzigd door DaFrenk op 30-11-2007 13:41:11 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54944905
Man, dat gebrauwel van "Chicken" is echt moeilijk te verstaan af en toe

Ow.. en het is ook al gelijk afgelopen voor hem
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54948691
DaFrenk, ik zou eerder beginnen aan eerdere seizoenen en dan kiezen uit 7 tot en met 12, dat zijn als ik me goed herinner de toch wel meest leuke seizoenen (en makkelijkst beschikbaar). En nu niet verder lezen als je S15 nog verder wilt kijken .


Wat een enorm domme actie van James. Denise gaf zo'n overduidelijke hint . En hem dan gewoon niet gebruiken he. Vond de twist trouwens wel verrassend hoor, dat ze een rewardchallenge deden (die dan weer overstom was omdat PeeGhee die dan toch ging winnen) ipv nog een tribal council.

Vraag me af of de immunity idols weer opnieuw worden begraven, twee seizoenen terug was dat nog wel het geval...
pi_54948787
Hm, zal eens kijken of ik nog wat eerdere seizoenen kan vinden van Survivor @ usenet. Anders torrent eens proberen. Maar kijk eerst seizoen 15 nu verder af, kan dit weekend mooi verder kijken. Zijn toch nog maar 9 afleveringen

OMG. Die 2e aflevering met die 2 "ballen".. al dat gecensureer voor bilnaden En natuurlijk voor het topje van Amanda

Hmm, heb je een hint voor me waar ik vorige seizoenen kan bekijken en/of downloaden? Seizoen 1 ben ik nu aan het binnen halen via usenet. Maar de seizoenen daarna vind ik niks van eigenlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door DaFrenk op 30-11-2007 16:29:35 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54949756
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, zal eens kijken of ik nog wat eerdere seizoenen kan vinden van Survivor @ usenet. Anders torrent eens proberen. Maar kijk eerst seizoen 15 nu verder af, kan dit weekend mooi verder kijken. Zijn toch nog maar 9 afleveringen

OMG. Die 2e aflevering met die 2 "ballen".. al dat gecensureer voor bilnaden En natuurlijk voor het topje van Amanda

Hmm, heb je een hint voor me waar ik vorige seizoenen kan bekijken en/of downloaden? Seizoen 1 ben ik nu aan het binnen halen via usenet. Maar de seizoenen daarna vind ik niks van eigenlijk.
Survivor moet je gewoon van 1 tm 15 kijken. Ik ben zelf begonnen bij een seizoen 13 en het eerste seizoen die je kijkt is echt het leukst. Puur omdat alles nog nieuw en verrassend is. Soms refereren ze ook naar oudere seizoenen, vooral in allstar, dus chronologisch is het vetst.

I envy you dat je alles nog voor het eerst kan kijken, vooral tijdens de writers strike

Maar torrent is toch de beste manier om aan volledige seizoenen survivor te komen. Let wel op dat je altijd de final + special reunion show. Laatste is altijd leuk omdat er zoveel naar voren komt van het off-cam gebeuren.

Veel plezier!
A little bit hateful
pi_54949806
Hehe, ja het is wel fijn om wat te kijken te hebben ja. Zo heb ik de afgelopen dagen een oud seizoen Wie is de Mol gekeken. Ook leuk

Kwam seizoen 3 en 4 nog tegen @ torrents. Incl. die laatste twee afleveringen. De rest nog niet naar gezocht. Torrent reserveert gelijk de 3GB, dus kan op het moment niet alles tegelijk gaan leechen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54949919
Overigens die decors en de 'sets' van de proeven zijn wel onwijs mooi en goed gemaakt allemaal! Je kan echt zien dat hier een enorm budget achter moet zitten. En dan ook nog een hoofdprijs van 1 miljoen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54959982
Hehe, die Jeff is net een bandje.. hij zegt elke keer precies hetzelfde, op dezelfde manier. Ook elke keer dat de kandidaat direct de tribal moet verlaten..

Net de aflevering gezien waar Jean-Robert exit ging. Verslavend dit

[ Bericht 22% gewijzigd door DaFrenk op 01-12-2007 00:13:10 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54960043
Geen slecht woord over Jeff he
Hij is volgens mij een van de stoerste presentators ever, vooral zijn doeltreffende vraagstellingen. Vooral bij de reunie shows, precies de dingen die je wilde weten vraagt hij spot-on. Hij werd wel steeds beter door de seizoenen heen.
A little bit hateful
pi_54960218
Hehe, ja dat klopt. Hij doet het niet slecht als presentator. Maar hij zegt élke keer dezelfde dingen op precies dezelfde manier. Naja. Schijnbaar stoor ik mij daar aan dan
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54960497
DaFrenk, dat gaat als je meer seizoenen kijkt alleen maar erger worden. Fire represents life, immunity back up for grabs, one in a X chance on a million dollars, survivors ready?
Maar ik erger me er niet aan, hij is een van de charmes van Survivor. Maar ik vraag me weleens af of hij ooit wat anders draagt dan een blauw overhemd met een kaki broek.....
Spoilers!
pi_54963343
Lol Precies die zinnetjes ja

Naja, seizoen 1 is binnen. Seizoen 3 en 6 ook bijna. Voorlopig weer wat te kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54968333
-never mind-

[ Bericht 95% gewijzigd door DaFrenk op 01-12-2007 15:42:15 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:23:20 #38
44906 merino
World of Sleepers
pi_54977940
Jeff doet achter de schermen ook enorm veel.
En dat steeds alles herhalen vind ik juist wel werken voor de show. Zorg voor een vast formaat.
Rituelen zijn bovendien van oudsher elke keer zo veel mogelijk hetzelfde. Zorgvuldigheid bij het uitvoeren van rituelen dat het precies gebeurd zoals het moet gebeuren is iets wat in vele samenlevingen wereldwijd kan worden terug gevonden.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55083892
Vandaag nieuwe aflevering en morgen online?

Heb overigens seizoen 1 en 3 inmiddels gezien, seizoen 2 heb ik ook al bijna gezien. OMG. dat ongeluk met Michael. Dat vel hing er gewoon af wel bijzonder om te zien wat er dan allemaal gebeurd. Medics, camera-tent even te zien en dan een heli.

Zijn er eigenlijk wat achter de schermen beelden? Bij zo'n miljoenen productie verwacht je dat eigenlijk wel.

Lol.. zoiets als dit, maar dan serieus

http://www.youtube.com/watch?v=I1Y2dieHTaw

Edit: Ah, op youtube staan wat behind the scenes beelden van Survivor: China.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaFrenk op 06-12-2007 19:12:07 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55091738
Op cbs.com/survivor (meen ik) staan ook wat achter de schermen materiaal. Over proeven, de kandidaten, de set, etc.
Spoilers!
pi_55091750
DaFrenk, ik neem aan dat je weet dat seizoen 8 aan all stars seizoen is? Dus eerst 1-7 kijken he
Spoilers!
pi_55095292
Ja dat klopt Lucky_Strike. Maar blijf ook gewoon seizoen 15 volgen nu ik die ook allemaal gezien heb tot nr. 11.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55102211
Pfff. Wat een kutaflevering. Ik wilde dat Phei Ghee weg zou gaan. Elke challenge met kennis over China wint zij . Echt doodzonde dat Todd mis zat met die laatste .

Ik heb geen idee wie er moet winnen. Courtney is gewoon geen survivor, PG mag ergens in de jungle achter blijven, Denise vind ik ook maar mwah mwah. Het is niet echt iets. Er is geen echte immunity-koning/koningin en Amanda en Todd spelen het beiden tactisch te zwak om op die basis echt een voorkeur te krijgen.

Ik vind het maar een matig seizoen.
pi_55106586
Je vergeet dat Denise een dom lelijk wijf is.
A little bit hateful
pi_55123448
Fairplay

net de S8 all stars gezien, toch jammer dat hij niet mee mocht doen.
Final was lachen, nog nooit zoveel kandidaten zo pissed gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu alleen nog 9 en 10 en ik heb alles gezien

en wat dit seizoen betreft, amanda mag van mij wel winnen
hmmmm....WAT???
pi_55124032
Zo ook helemaal bijgekeken. Amanda mag van mij ook wel winnen, maar ik gun het haar niet zo
Ik gun PG het wel omdat ze vreselijk raar is en een underdog is
pi_55144373
Ik hoop op een finale tussen Courtney, Todd en Amanda. Courtney krijgt dan geen stemmen, en dan wordt het lekker spannend tussen de andere twee.
Spoilers!
  zondag 9 december 2007 @ 20:00:37 #48
44906 merino
World of Sleepers
pi_55152273
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb geen idee wie er moet winnen. Courtney is gewoon geen survivor, PG mag ergens in de jungle achter blijven, Denise vind ik ook maar mwah mwah. Het is niet echt iets. Er is geen echte immunity-koning/koningin en Amanda en Todd spelen het beiden tactisch te zwak om op die basis echt een voorkeur te krijgen.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb welgeteld dit seizoen 3 mensen echt tactisch zien spelen en dat waren Amanda, Todd en PG. En alle drie zitten ze er nog steeds in...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55153447
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef merino het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb welgeteld dit seizoen 3 mensen echt tactisch zien spelen en dat waren Amanda, Todd en PG. En alle drie zitten ze er nog steeds in...
Een beetje tactisch. Maar niet uitgekiend. Ze twijfelen vaak, willen elkaar regelmatig eraf hebben. PG en Erik hadden echt als eerste weg moeten zijn. Ze zeggen al 4 TC's dat PG er uit moet, en ondertussen is ze er nog steeds. JR had noooooit zo vroeg moeten gaan. Was totaal geen dreiging op geen enkele manier. Tactisch niet, op challenges niet en voor een miljoen niet.

PG speelt het uit de underdog redelijk, maar wordt ook geholpen door Amanda en Todd. Ze hadden makkelijk de numbers kunnen hebben en easy nu JR en James kunnen wegtikken, terwijl de hele andere oude tribe al in de jury zat.

Als James bijv een greintje meer intelligentie/hint-begrip had gehad, had Todd er namelijk al uit gelegen.
  zondag 9 december 2007 @ 20:57:32 #50
44906 merino
World of Sleepers
pi_55153704
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een beetje tactisch. Maar niet uitgekiend. Ze twijfelen vaak, willen elkaar regelmatig eraf hebben. PG en Erik hadden echt als eerste weg moeten zijn. Ze zeggen al 4 TC's dat PG er uit moet, en ondertussen is ze er nog steeds. JR had noooooit zo vroeg moeten gaan. Was totaal geen dreiging op geen enkele manier. Tactisch niet, op challenges niet en voor een miljoen niet.

PG speelt het uit de underdog redelijk, maar wordt ook geholpen door Amanda en Todd. Ze hadden makkelijk de numbers kunnen hebben en easy nu JR en James kunnen wegtikken, terwijl de hele andere oude tribe al in de jury zat.
tja het gemiddelde niveau is wat treurig dit seizoen dus ze zijn the best of the worst
quote:
Als James bijv een greintje meer intelligentie/hint-begrip had gehad, had Todd er namelijk al uit gelegen.
ja maar dat had ie dus niet...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55263189
Stroomversnelling.

17-Dec-2007 01:00 Survivor 15x14 Finale
17-Dec-2007 01:00 Survivor 15x15 Survivor: China - The Reunion
A little bit hateful
pi_55278789
Goh, ik begon eigenlijk een beetje voor Peih-Gee te worden, ik had er toch wel bewondering voor hoe ze toch nog zover heeft kunnen komen.
Ik snap echt niet hoe die Courtney helemaal bij de final 4 is geraakt... Totaal onverdiend....

Ik heb maandag eerst tentamen en kan daarna op de perfecte manier bijkomen met de finale!
Spoilers!
pi_55280987
Hoewel de lunch-lady niets echt verkeerd heeft gedaan om het survivor-spel te spelen.. veracht ik haar.
Vorige week kwam ze nog naa PG om te sussen waarom ze niet voor haar gekozen had. Deze week doet ze het weer en zegt ook nog hard op "I don't want her to get stronger".
Best wel smerig.
pi_55284804
Ik vind er al niks meer aan, pff denise en courtney die horen hier gewoon niet bij man

Van mij mag Todd winnen
  zaterdag 15 december 2007 @ 02:55:56 #55
44906 merino
World of Sleepers
pi_55285473
Amanda en haar fake-emotioneel gedoe tegen over de jury. Zal je zien dat ze daarmee wel weer wint tegen over Todd die arrogant aan het doen is
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55311760
Amanda is de te kloppen persoon denk ik. Todd zal nooit winnen vanwege z'n backstab praktijken. Bij Courtney snap ik nog steeds niet hoe die in hemelsnaam zover is gekomen en Denise vind ik nou ook niet echt sterk overkomen.
pi_55311806
Hebben jullie Denise's armflappen gezien onder haar oksel en dan zit ze daar ook nog continue mee te spelen
Amanda gaat het dit jaar winnen, tenzij courtney denise en todd haar gaan backstabben.
A little bit hateful
pi_55313022
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ja dat klopt Lucky_Strike. Maar blijf ook gewoon seizoen 15 volgen nu ik die ook allemaal gezien heb tot nr. 11.
Ik ben benieuwd wat je van Survivor seizoen 3 vind. Mijn favoriete survivor seizoen ooit. Vanwege de extreme locatie, de personages en de manier waarop alles is gemonteerd .
pi_55349893
Heeft niemand hier de finale gezien ofzo?

Wel een verrassing, maar Todd heeft verreweg de beste prestatie ooit op een final tribal council gelevert. Ik denk dat die wel 3 mensen om heeft weten te krijgen om op hem te stemmen, terwijl Amanda een belabberde prestatie leverde. Al met al dus een verdiende winnaar.

En dan de preview voor de volgende Survivor. Survivor fans vs Fan favorites . Ik kan niet wachten op het volgende seizoen. Ben echt benieuwd wie er terug gaat komen. Verder zei Jeff dat er iemand van China bij zit. Ik durf bijna te wedden dat dat James gaat zijn, omdat ie ook de populairste was van China. Maar ik ben echt benieuwd wie er verder bij gaan zitten.
pi_55350041
Ik ben echt net klaar met kijken.

Aardige finale, slim gespeeld van Todd. Hele sterke tribal council inderdaad. Jeff was ook weer briljant tijdens de reunion show, met zijn kutvragen en opmerkingen :'D!

En inderdaad OMG! Die preview. Dat is echt heeeel erg tof. Vraag me ook af wie er bij zit.
pi_55350859
Idd bliksemschigt! kan niet wachten op fans vs favourites hopelijk zit yau-man erbij van vorig seizoen die vond ik wel cool. Hopelijk niet courtney van dit seizoen erbij want dat is wel 1 van de rumours, of James maybe(maar die vind ik een beetje te dom strategie wijs)

Anyway ben blij dat Todd gewonnen heeft(enige die dit spel begrijpt) vooral door zijn overtuigende speeches. Ik zou ook voor hem gevote hebben.
Amanda d8 wel even te winnen door altijd lief te zijn maar op het einde kwam zei toch veels te kort om de jurors te overtuigen.
Courtney vind ik maar een kutwijf, bah ook in die reunion steekt ze middelvinger naar Denise en probeert haar voorschut te zetten ofsow, ik weet het niet maar bah wat een kutwijf.

Ook jammer dat PG die 50k niet kreeg want zij verdiende het toch meer dan James vind ik..

Kut seizoen. Maar volgende seizoen belooft veel goeds en het komt al begin februari
pi_55357734
Ik wist gewoon dat Todd de eerste zou zijn die t niet zou redden met de laatste immunitychallenge. Echt heel slim van Amanda om de kommetjes op zijn kop te zetten.

Ik was ook erg onder de indruk van Todd tijdens de final tribal council, die jongen heeft het echt onwijs slim aangepakt! Ik vraag me altijd af wie er nou op wie heeft gestemd, jammer dat we dat nooit te zien krijgen.

Arme Denise, ik heb t toch wel met haar te doen. Wat een klote-opmerking van Courtney over dat "sucks in life". Ze had wel een punt dat je daarom geen winnaar hoeft te worden, maar toch zeg je zoiets toch niet!

Leuk dat er volgens seizoen de all-stars weer terugkomen. Zou dat van seizoen 1-15 zijn of 9-15? Anyway, ik heb een mooie reden om 9-15 weer opnieuw te gaan kijken voordat 16 begint. Ik heb toch weinig te kijken door de stakingen!
Spoilers!
pi_55361065
Ik volg Survivor ook al een tijd en heb behalve seizoen 8, 9 en 10 alles gezien.. Ook volg ik af en toe de topics over Survivor op fok! en heb besloten nu toch maar eens wat te posten

Ik vind dit seizoen wel redelijk met Todd toch wel als terechte winnaar uiteindelijk.. Ben het ook met trepper eens dat Todd met zijn performance op de tribal council zo een aantal stemmen heeft gewonnen.. Jean Robert werd er best wel uitgeluld door hem
Verder vond ik het ook terecht dat James die 100.000 dollar won.. Daarnaast NIET terecht dat Denise 'zomaar' 50.000 dollar kreeg.. Het blijkt namelijk dat Denise gelogen heeft over het feit dat ze was ontslagen bij haar school: Kijk maar eens op http://www.survivor.com/
Dus was Courtney misschien toch correct met haar 'sucks at life'
Het viel me trouwens ook op dat Courtney er veel beter uitzag in de Reunion show.. In China zag ze er echt als een skelet uit...

Ik veheug me net als iedere Survivor fan ook op s16.. Ben idd ook benieuwd of dit uit s1 t/m 15 of alleen s9 t/m 15 is.. Het beloofd hoe dan ook een enorm strategisch spel te gaan worden, met veel alliances en backstabbing
:: Cold as ice ::
pi_55368220
final 3 blijf dat concept maar niets vinden

Todd uitendelijk toch wel de terechte winnaar. Zoals al gezegt heeft hij de final tribal gewoon uitstekend aangepakt.

Heb de Reunion nog niet gezien en dus ook de preview voor volgend seizoen niet, maar wat ik hier lees klinkt goed. (en volgend seizoen lekker Real Time volgen ipv pas de volgende dag te kijken)


Nu weer lekker verder met seizoen 9 en 10 en dan ben ik helemaal bij.
hmmmm....WAT???
pi_55368301
Ik ga nu kijken zonder iets gelezen te hbben. Echt spannend is het niet, want ik heb geen voorkeur wie er gaat winnen, maar toch wel tja het is survivor
pi_55368704
Man man man wat heb ik een zin in volgend seizoen zeg

Gewoon een hele tribe Todd's en Rob C's tegen een soort van allstars Dat wordt echt volgens mij te vet voor woorden. En dan hoop ik dat ze figuren als Shane, Jonathan en Judd er weer terug in hebben gezet, dan wordt het echt lachen.
pi_55370645
Nou de laatste afleveringen waren niet zo boeiend, maar de reunion was echt leuk
Verrassend dat Jamie de sappigste vraag had voor de tribal council. Ik wilde niet dat Todd won, maar dat is in iedergeval beter dan courtney en amanda al was amanda een beetje een ondergewaardeerde speler.

Tijd voor een nieuwe seizoen
pi_55374423
Jeff: Your weight is more then you started.
Courtney: Yeah Jeff, Thnx


A little bit hateful
pi_55374575
Wtf. James wint 50g's
Denise krijgt door haar "suck in life" situatie 50g's
PG krijgt niets en is dubbel dik de grootste verliezer van dit seizoen
A little bit hateful
pi_55377525
James krijgt 100k he.
  donderdag 20 december 2007 @ 23:09:55 #71
44906 merino
World of Sleepers
pi_55429752
dus toch Todd

Vond Amanda haar zielige puppy ogen truck echt helemaal niks, gelukkig zag de jury daar doorheen
Maar zat dus al vanaf aflevering 1 op de goede persoon. Volgende keer maar ff weddenschapje afsluiten als het seizoen begint
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55429859
Die hicky met rednek bakkebaarden
A little bit hateful
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:28:47 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55633978
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens rumours zijn dit de favourites..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55652871
1, 2, 3, 4 en 10 zijn cool. Vooral 3, maar die ligt er natuurlijk binnen no-time uit.
7, 8 en 9 kan ik me niet heel goed meer herinneren dus die zullen wel minder boeiend zijn. Binnenkort seizoen 9-15 nog maar eens kijken.
Spoilers!
pi_55653687
Hmm, moet ook alles vanaf seizoen 4 nog kijken. Heb er geen tijd/zin meer in gehad. Heb ook seizoen 15 nog steeds niet afgekeken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55757277
Ik heb hier de primeur van alle kandidaten van het nieuwe seizoen

Favorites:

Yau-man


James


Ami


Johnny Fairplay


Cirie


Amanda


Ozzy


Eliza


Jonathan


Parvati


Fans:

Joel


Natalie


Michael


Tracy


Alexis


Erik


Mary


Jason


Kathleen


Chet


Op die twee van Vanuatu na ben ik zeer tevreden met de teruggekeerde Survivors
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:39:58 #77
44906 merino
World of Sleepers
pi_55757568
Vanuatu

maar idd leuke survivors weer
al had Judd uit Guatamala er ook wel bij mogen zitten
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55758123
Leuke allstars behalve: Eliza en Ami
A little bit hateful
pi_55758872
Ken er behalve James niemand van, maar dat komt omdat ik die seizoenen nog niet gezien heb

Gaat wel snel met die serie zeg! 2 reeksen per jaar ofzo?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55759139
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef DaFrenk het volgende:
Ken er behalve James niemand van, maar dat komt omdat ik die seizoenen nog niet gezien heb

Gaat wel snel met die serie zeg! 2 reeksen per jaar ofzo?
Tja vanaf seizoen 8 komen deze allstars he. En volgens mij zelfs van de laatste 3 seizoenen behalve johnny fairplay.
Dus even door kijken voordat je deze mag zien
A little bit hateful
pi_55765061
Allstars vallen me tegen hoor .

Johnny FP is wel tof, Yau-Man en James zijn ook wel ok. Maar Parvati, Jonathan en Cirie zijn gewoon kut .
pi_55765168
Ozzy vind je niet tof?
JFP, YM, J zijn cool.

Parvati vind ik wel een finx, Jonathan is lekker flipper en Cirie is inderdaad kut.

Eliza en ami zeggen mij niks.

Al met al een leuke set. Zou ook niet weten wie ik er liever in heb gehad. Misschien Yul als een prominente naam, maar verder.

Met wel idd zeggen dat de oude allstars seizoen veel meer tofheid gezichten had. Al haat ik boston-rob nog steeds
A little bit hateful
pi_55768718
Fairplay
ozzy, yau-man en james ook prima

cirie, eliza en ami
net vanuatu gezien en toen ik de geruchten over eliza en ami las was ik helemaal verbaasd.

nog even snel seizoen 10 kijken en dan ben ik er helemaal klaar voor
(o en boston-rob )
hmmmm....WAT???
pi_55769763
Net vanuatu opgezocht. Pas toen ik de gezichten zag wist ik weer waar het over ging, damn zo'n niet memorabele survivor seizoen. Volgens mij wilde niemand meer mee doen ofzo
A little bit hateful
pi_55769945
Gary of Danni uit Guatemala waren ook tof geweest. Of Ian en Ibrehem uit Palau. Of Danielle uit Panama.
pi_55779220
Johnny Fairplay Vind het zo vet dat ze hem gewoon als kandidaat hebben. Ik denk alleen dat ie geen schijn van kans maakt, dus hopelijk zorgt ie in ieder geval in de afleveringen dat ie er is voor wat vuurwerk .

Verder relaxed dat ze in ieder geval iemand van de drie die ik eerder noemde (Shane/Judd/Jonathan) erin hebben gestopt. Ik hoop dat Jonathan ook weer voor wat sensatie gaat zorgen

Alleen jammer van die Vanuatu vrouwen Het enige dat het seizoen heeft gered is dat Chris al die vrouwen op het einde ownde.

Verder denk ik dat James en Ozzy ook redelijk de pineut zijn, vanwege de prestaties die ze op de challenges in het verleden hebben geleverd.
pi_55795600
Ik heb er zin in. Wanneer begint het weer?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:38:06 #88
44906 merino
World of Sleepers
pi_55800608
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:00 schreef trepper het volgende:
Verder relaxed dat ze in ieder geval iemand van de drie die ik eerder noemde (Shane/Judd/Jonathan) erin hebben gestopt. Ik hoop dat Jonathan ook weer voor wat sensatie gaat zorgen
Shane en Judd ja
kwa vrouwen kan ik me alleen zo weinig bijzondere herinneren
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56398789
quote:
CBS Orders Two More 'Survivor' Seasons
Jeff Probst will also return


January 29, 2008

Still going fairly strong on the eve of its 16th season premiere, "Survivor" has been renewed for at least two additional installments.

And not only will "Survivor" be back on CBS for a 17th and 18th engagement, but host Jeff Probst has also signed on to return.

"It is truly a remarkable feat to be winning your time period in all ratings categories after 15 editions," says Ghen Maynard, CBS' unscripted guru. "The show's success is testimony to the creativity and passion of Mark, Jeff and the entire production team and to a brilliant concept that continually introduces new casts and settings, making each season feel like a new series."

"Survivor: Micronesia," a half-and-half all-stars/fans season, will premiere on Thursday, Feb. 7, the follow-up to "Survivor: China," which saw the reality franchise dip to 15.2 million viewers per week. That's well below what the show used to do in its prime, but comfortably ahead of anything else in its time period including more hyped scripted shows like ABC's "Ugly Betty."

"I still get excited to get on the plane and travel to another exotic location with another group of adventure-seeking, type-A personalities," Probst says. "It is without question the best job I've ever had."

Series producer Mark Burnettt adds, "I am looking forward to many more seasons of 'Survivor.' It has become an expected treat every Thursday at 8:00 p.m., and I am glad our loyal fans can continue their appointment television with us."

The two freshly ordered seasons -- No. 17 is currently casting -- will air in the fall and spring of the 2008-09 season.
.

En het nieuwe seizoen begint ook bijna .
pi_56399630
Wel grappig dat wij hier veel meer zin in Johnny Fairplay dan de Americanen dat hebben LOL
pi_56399668
Maar ach vind Amorosa in Cel Apprentice ook leuker dan zij dat vinden schijnbaar
pi_56399744
1 ding wat ik jullie hier zie zeggen ben ik het echter niet mee eens. Ik vind Cirie een schatje en ze heeft al eerder bewezen dat ze ver kan komen wie weet heeft ze zich nu ingelezen.
pi_56399783
Ik heb pas seizoen weer 9 gekeken. Inderdaad wel een van de minst boeiende. Nu ook met 10 klaar. Wat is die Steph toch een uberwijf. Maar dat seizoen heb ik dus eigenlijk voor niets gekeken, daar zijn toch geen all-stars uit in het komende seizoen.

DaFrenk, loop je nog een beetje op schema om alles af te hebben voor het nieuwe seizoen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-01-2008 00:01:23 ]
Spoilers!
pi_56400018
Kijken jullie ook mee op de CBS site forums?

Erg interessant zeker als een bepaalde aflevering niet gaat zoals de fans dat zouden willen Oh jeeeee einde van survivor NOT
pi_56400652
wel jammer dat het tegenover LOST geprogrammeerd staat. Maar Survivor gaat natuurlijk voor!

Ik ga meedoen aan de survivor Fantasy league op de CBS website
hmmmm....WAT???
pi_56400859
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef Vitamine_C het volgende:
wel jammer dat het tegenover LOST geprogrammeerd staat. Maar Survivor gaat natuurlijk voor!

Ik ga meedoen aan de survivor Fantasy league op de CBS website
zou ik ook leiuk vinden mischien met een groepje van hier maar nog niet mogelijk
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:59:30 #97
44906 merino
World of Sleepers
pi_56401023
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef Vitamine_C het volgende:
wel jammer dat het tegenover LOST geprogrammeerd staat. Maar Survivor gaat natuurlijk voor!

Ik ga meedoen aan de survivor Fantasy league op de CBS website
kijk jij het live dan

Ik zal ws als eerste aan LOST gaan
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56401063
Ga zeker weer kijken dit seizoen vanwege Johnny die gast is ziek kijken hoe snel die het verneukt
pi_56401067
rmmmm zo live als possible natuurlijk hangt er vanaf welke eerder binnen is
pi_56401269
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:59 schreef merino het volgende:

[..]

kijk jij het live dan

Ik zal ws als eerste aan LOST gaan
yep, zit in de states

heb eigenlijk niet zo veel vertrouwen in het nieuwe seizoen van LOST. Maar misschien dat de premiere donderdag daar verandering in brengt
hmmmm....WAT???
pi_56401684
Zitten paar leuke fav's tussen, Yau-man, Ozzy en Fairplay zijn mijn favo's

Dus volgende week donderdag begint het weer, gezellig
pi_56575267
vandaag maar het drankje gekocht wat we inmiddels allemaal kennen van Survivor: Mountain Dew. Zag het staan in de supermarkt en dacht laten we dat eens proberen.

Lost 'gelukkig' pas om 9 uur morgen dus hoef geen lastige keuze tussen Lost en Survivor te maken, morgen 8 uur zit ik gewoon klaar voor Survivor
hmmmm....WAT???
pi_56576201
En waarom laat je niet weten hoe het gesmaakt heeft?
A little bit hateful
pi_56576714
Ja ben ook wel benieuwd hoe dat goedje smaakt

Zelf ben ik hier nog Survivor: Amazon aan het kijken, met die dove deelneemster. Echt bijzonder
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56576786
Ik kan nog niet kijken morgen. Ik ben met mijn herhalingen nog maar bij seizoen 12. Ff snel de boel afkijken en dan kan ik met een beetje mazzel 2 afleveringen in een zien. Dat is dan wel weer een voordeel.
Spoilers!
pi_56588520
was er zo van aan het genieten dat ik vergat te melden hoe het smaakte
nu serieus, was goed te drinken maar doe mij toch maar liever sprite oid.
(o, het had een beetje sinas-limoen achtig smaakje, maar was iets te chemisch)
hmmmm....WAT???
pi_56596497
zo, zit met mijn glaasje mountain dew naast me, mijn chinese maaltijd opschoot en de tv op CBS klaar voor het nieuwe seizoen
hmmmm....WAT???
pi_56596545
haha, johny fairplay begint meteen goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb hem ook opgenomen in mijn Fantasy league
hmmmm....WAT???
pi_56596601
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmmm....WAT???
pi_56602810
Leuke eerste episodes, maarja ik ben wel gewend bij Survivor dat de eerste episodes altijd wat minder zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wel stom vond is dat ze de favourites veels te veel airtime gaven, we zagen bijna niks van de fans. helaas.
pi_56612732
Net begonnen met kijken. Ik ben meteen al in the mood met de opkomst van de favorieten. Wat heeft amanda weer een lekker los bikini aan en pavertii yumyum

Maar dat terzijde Heerlijk om yau man, james, ozzy en zelfs jonathan te zien.

Johnny
quote:
Do you know what you are playing for
Geweldig hoe yau man johnny's hoofd bashed

Nu even verder kijken!
A little bit hateful
pi_56613100
Vind Eliza nu 20 minuten in al weer veel te irri.
A little bit hateful
pi_56613351
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:23 schreef Jnk18 het volgende:
Leuke eerste episodes, maarja ik ben wel gewend bij Survivor dat de eerste episodes altijd wat minder zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wel stom vond is dat ze de favourites veels te veel airtime gaven, we zagen bijna niks van de fans. helaas.
Idd vind ik ook. Nadat ze de immunity wonnen vroeg ik mij ook af hoe het op die andere kamp er aan toeging. My god johnny, wtf


Ozzy als "puffy" mexican die Amandy zit te bekken?

Ik vind het nu al een geweldig seizoen!
A little bit hateful
pi_56614094
Waarom is yau man nou zo'n held? Ik ben maar even seizoen 14 aan het downen om daarachter te komen.
pi_56619442
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 23:44 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom is yau man nou zo'n held? Ik ben maar even seizoen 14 aan het downen om daarachter te komen.
Kijk dat seizoen maar, en je vind het zelf uit!
pi_56619685
Net begonnen met ep1 van seizoen 14
En idd Yau Man begint gelijk al sterk als "The professor". En het heeft dezelfde avontuurlijke sfeer als cook's islands.
pi_56621627
Eindelijk is het weer begonnen Net de eerste aflevering gezien.

Erg grappig om die reacties van de fans te zien toen de favorites één voor één kwamen. Volgens mij echt een droom voor die lui die uitkomt

En dan komt fairplay ineens aanzetten in Jeff z'n kleren. Ik lag helemaal dubbel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fans zijn inderdaad wel heel weinig in beeld geweest, maar ik denk wel dat die Kathy niet echt lang gaat volhouden met haar idiote uitspraken.
pi_56623032
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:06 schreef athlonkmf het volgende:
Net begonnen met ep1 van seizoen 14
En idd Yau Man begint gelijk al sterk als "The professor". En het heeft dezelfde avontuurlijke sfeer als cook's islands.
Yup een heel vermakelijk seizoen is dat. Vooral Earl en Yau-man zijn super gaaf. Je zult wel zien waarom Yau-man zon favoriet is.
pi_56623252
Kut dat JF er al uit is .
pi_56626279
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut dat JF er al uit is .
Ik vind het juist goed man, weg met die poser!
  zondag 10 februari 2008 @ 01:08:53 #121
44906 merino
World of Sleepers
pi_56636447
JF was maar even grappig ja. Boeit me verder weinig.
Wel grappig om te zien hoe de favorites het echt anders aanpakken. Veel meer leisure island idee
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56642766
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Yup een heel vermakelijk seizoen is dat. Vooral Earl en Yau-man zijn super gaaf. Je zult wel zien waarom Yau-man zon favoriet is.
Mindere van dat seizoen is die luxe die ze in het ene kamp hebben, verder is het een erg strategisch seizoen. Hele leuke wendingen af en toe op de tribal councils.
pi_56763858
Faaaack wat een gave aflevering. Wat ik me op het moment kan herinneren heb ik nog nooit zo vroeg in het seizoen zo'n blindsight gezien ! Dat gezicht van Mikey . Onbetaalbaar .

Favorites zijn toch wel erg gaaf met James & Parvatti, Amanda en Ozzy die helemaal los gingen . Jonathan is ook weer erg aanwezig. Cirie weer lekker er tussen in en dan is Yau-man nog amper in beeld geweest.

Die Chet is trouwens wel echt een sufkut zeg .
pi_56767652
Hey ozzy, paverti en johnathan hadden al oefening met deze challange
A little bit hateful
pi_56773519
Mooie aflevering. Leuk om te zien hoe Joel langzaam het voortouw overnam van Mike, al is die gast wel aardig arrogant aan het doen. Hij houd het echt nooit lang vol, de anderen prikken daar snel genoeg doorheen. Ben benieuwd wat Cirie gaat doen. In beiden alliances zitten mensen die ik graag zie verderkomen. Ik hoop iig dat Jonathan nog ff blijft. één van mijn favorieten
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:57:00 #126
44906 merino
World of Sleepers
pi_56773934
Top seizoen hoor
aan de ene kant dat All Stars idee met strategische helden die weer terug komen (Jonathan ) en aan de andere kant toch dat nieuwe met mensen die het spel voor het eerst leren te spelen.
Wat mij betreft doen we vaker een Fans vs Favorites

ennuh blindsight
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56774029
Joh die fans zijn tenminste best slim, leuke move van Joel alhoewel ik bang ben dat hij dit te vroeg heeft gedaan, nu gaat die mikey zeker even nadenken... en komt ie zelf ook wel achter dat hij een groot target is. Dus ik wil nog wel zien of dit werkt, maar wel heerlijk die look on Mikeys face

En Yau-man, haha toen ze die challenge wonnen, wou hij meteen james in de armen springen,
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:25:42 #128
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_56774524
Joel (de Hulk) is een enge vent. Heeft te weinig hersens om het spelletje dat hij nu speelt goed uit te spelen. Hij lijkt me ook al gedoemd tot de "oudjes", want er zijn vast mensen die wraak willen.

Cirie komt langzaam wel weer in haar element. Vergeet niet dat ze 1 van de grootste tactische helden ooit is !

Jonathan, Cirie en Yau Man zijn natuurlijk mijn favorieten! En naar Ozzy kijken tijdens de proeven is altijd een feest. Echt een superatleet, dat zie je meteen. Maar zijn karakter heeft nogal scherpe kantjes, en ik denk niet dat hij het gaat redden.

Van de fans vind ik eigenlijk eidereen nog kut (behalve Crazy Kathy ^_^)
451 °F
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:32:01 #129
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_56774647
trouwens, die opmerking van Chet na de proef: "it's harder then it looks." haha, mafkees

Jeff kraakte hem wel teveel af tijdens de eliminatie, vond ik. Want Probst houdt alleen van mannelijke mannen en proef-monsters, zoals James en Ozzy. Hehe, wat is het toch ook een lul, onze Jeff ^^
451 °F
pi_56774732
Jeff vond onze naakte homoseksuele oersuvivor anders wel een respectabele kerel hoor (winnaar seizoen 1). The only man who could make fire without flint (mja, nu is niet meer met yauman en zo'n ander wijf).
A little bit hateful
pi_56798577
Jonny Fairplay has left the building! Jammer hoor, het leek me zeer vermakelijk om nog even verder te kijken naar zijn fratsen.

Die fans lijken me tot nu toe ook wel ok. Er zijn in ieder geval een aantal die-hard fans en op de laatste tribal council was goed te zien dat ze het strategische deel extra goed hebben bekeken!

Jeff houdt trouwens wel van sommige vrouwen hoor. Hij had toch wat met Julie? Of nog steeds, weet iemand dat?
Spoilers!
  zondag 17 februari 2008 @ 22:41:06 #132
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_56803327
Pff, die-hard fans. De echte die-hard amerikaanse survivor fans zijn over het algemeen luie couch-potatoes met licht overgewicht. Dit is een groep bodybuilders en siliconen
451 °F
pi_56902851
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56902856
tvp zonder topic te lezen (nu aan het kijken)
pi_56905929
wtf. Yau eruit

Wat haat ik die kut dikke vieze stinkende cirie. Ze is net zo misselijkmakend als eerst. "I'm winning challenges, I don't need to do things around camp".

Nu is het "I wanna screw yau man with my big black ass and you all can do what you want bueebhoe hoee"

Win maar eerst flawless games en pik dan de "finale-favorites" eruit.


cirie

Ik denk dat yau nog wel een prijsje krijgt bij de reunie.
A little bit hateful
pi_56905984
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
wtf. Yau eruit

Wat haat ik die kut dikke vieze stinkende cirie. Ze is net zo misselijkmakend als eerst. "I'm winning challenges, I don't need to do things around camp".

Nu is het "I wanna screw yau man with my big black ass and you all can do what you want bueebhoe hoee"

Win maar eerst flawless games en pik dan de "finale-favorites" eruit.


cirie

Ik denk dat yau nog wel een prijsje krijgt bij de reunie.
Typisch hollanders gedrag niet eens met iemand met een kleurtje en er dan meteen racistische opmerkingen bijmaken.

Ik weet niet wat je zo speciaal aan die yau vond behalve dan de comedy-factor.
pi_56906057
Ik ben beetje chinees, dus herzie jouw visie op hollanders graag
Oh is het meteen ook een beetje duidelijke waarom ik liever yau dan cirie heb he tonkboy
A little bit hateful
pi_56917982
Jonathan. Die gast is weer lekker op dreef
pi_56918856
Yau al de tweede survivor uit mijn fantasy league team die eruit gestemd wordt.

seizoen bevalt goed, al baal ik wel dat al twee Faves van mijn eruit zijn en eliza, amy en cirie die ik het liefste allemaal zo snel mogelijk zag vertrekken er nog zijn.
hmmmm....WAT???
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:16:29 #140
44906 merino
World of Sleepers
pi_56932268
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef tonks het volgende:

[..]

Typisch hollanders gedrag niet eens met iemand met een kleurtje en er dan meteen racistische opmerkingen bijmaken.

Ik weet niet wat je zo speciaal aan die yau vond behalve dan de comedy-factor.
Ja man, gigantische rascisten die we zijn

Yau-man is een van de meest favoriete spelers uit Survivor (zoniet DE meest favoriete speler) dus nogal logisch dat mensen dit jammer vinden.

Verder heb ik Cirie echt nooit leuk gevonden al denk ik dat ze vast erg populair is onder amerikaanse huisvrouwen.

Van Jonathan vond ik het uiteindelijk erg dom dat ie niet op dat aanbod van Ozzy inging om Eliza eruit te stemmen. Zijn oorspronkelijke plan van 5 (Jonathan, Eliza, Amy, Yau-man en Cirie) was duidelijk aan diggelen en toen had ie gewoon voor zijn eigen (en Yau-man's) haggie moeten kiezen en over stappen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Bovendien had ik het idee dat Ozzy+Gravedigger+chicks nog best zouden willen overwegen om Jonathan nr5 te maken ipv dat Cirie hun nr5 is. Aangezien Cirie veel te brutaal en eigenzinnig is en dat duidelijk in de verkeerde schoen schoot bij Ozzy.
Viel me echt enorm op dat Jonathan er de pest in had dat ie voor de verkeerde 4 gekozen had. Volgens mij was hij in zijn eigen seizoen ook al ongelukig in zijn keuze voor een alliance. Was duidelijk dat ie daar nogal emotioneel van werd

Viel het verder niemand hier op dat Amy op Cirie stemde?
Volgens mij deed ze dat omdat ze niet op Parvati wou stemmen omdat ze wil switchen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Ze stond namelijk al verdacht vaak bij die groep afgelopen aflevering en ik denk dat ze best goede kans maakt ten opzichte van Cirie om zich in die groep te werken.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56932797
Ja precies! Ik snap echt niet waarom al die gasten cirie lieten dictaten wat er moest gebeuren.
A little bit hateful
pi_56943579
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef merino het volgende:

[..]

Ja man, gigantische rascisten die we zijn

Yau-man is een van de meest favoriete spelers uit Survivor (zoniet DE meest favoriete speler) dus nogal logisch dat mensen dit jammer vinden.

Verder heb ik Cirie echt nooit leuk gevonden al denk ik dat ze vast erg populair is onder amerikaanse huisvrouwen.

Van Jonathan vond ik het uiteindelijk erg dom dat ie niet op dat aanbod van Ozzy inging om Eliza eruit te stemmen. Zijn oorspronkelijke plan van 5 (Jonathan, Eliza, Amy, Yau-man en Cirie) was duidelijk aan diggelen en toen had ie gewoon voor zijn eigen (en Yau-man's) haggie moeten kiezen en over stappen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Bovendien had ik het idee dat Ozzy+Gravedigger+chicks nog best zouden willen overwegen om Jonathan nr5 te maken ipv dat Cirie hun nr5 is. Aangezien Cirie veel te brutaal en eigenzinnig is en dat duidelijk in de verkeerde schoen schoot bij Ozzy.
Viel me echt enorm op dat Jonathan er de pest in had dat ie voor de verkeerde 4 gekozen had. Volgens mij was hij in zijn eigen seizoen ook al ongelukig in zijn keuze voor een alliance. Was duidelijk dat ie daar nogal emotioneel van werd

Viel het verder niemand hier op dat Amy op Cirie stemde?
Volgens mij deed ze dat omdat ze niet op Parvati wou stemmen omdat ze wil switchen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Ze stond namelijk al verdacht vaak bij die groep afgelopen aflevering en ik denk dat ze best goede kans maakt ten opzichte van Cirie om zich in die groep te werken.
Viel me inderdaad op dat Ami gewoon op een vrouw stemde
  maandag 25 februari 2008 @ 01:34:12 #143
44906 merino
World of Sleepers
pi_56960609
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:23 schreef trepper het volgende:

[..]

Viel me inderdaad op dat Ami gewoon op een vrouw stemde
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56978661
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef merino het volgende:

[..]

Viel het verder niemand hier op dat Amy op Cirie stemde?
Volgens mij deed ze dat omdat ze niet op Parvati wou stemmen omdat ze wil switchen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Ze stond namelijk al verdacht vaak bij die groep afgelopen aflevering en ik denk dat ze best goede kans maakt ten opzichte van Cirie om zich in die groep te werken.
had het laatste stukje waarin ze de stemmen laten zien gemist, was al door gezapt naar Lost, maar dat doet ze slim dan. Cirie is nog lang geen zekerheidje in die alliance.
hmmmm....WAT???
pi_56979737
Als dat gebeurd dan zie ik jonathon met man en macht cirie proberen te recruten (tervergeefs natuurlijk, want ze hebben dan totaal geen numbers meer).
A little bit hateful
pi_56980426
Cirie denkt nou natuurlijk dat het Jonathan was die op haar stemde, extra frictie in het kamp. Amy houdt haar mond en valt niet op. Dat is mijn theorie voorlopig.
Spoilers!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:57:38 #147
44906 merino
World of Sleepers
pi_56988784
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cirie denkt nou natuurlijk dat het Jonathan was die op haar stemde, extra frictie in het kamp. Amy houdt haar mond en valt niet op. Dat is mijn theorie voorlopig.
agreed
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_56988899
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef merino het volgende:

[..]Viel het verder niemand hier op dat Amy op Cirie stemde?
Volgens mij deed ze dat omdat ze niet op Parvati wou stemmen omdat ze wil switchen naar de Ozzy+Gravedigger+chicks alliance. Ze stond namelijk al verdacht vaak bij die groep afgelopen aflevering en ik denk dat ze best goede kans maakt ten opzichte van Cirie om zich in die groep te werken.
Eliza stond ook erg vaak bij die anderen trouwens. Ik denk dat Amy en Eliza samen gaan switchen. Of een vrouwen-alliance gaan maken, zou me ook niet verbazen. Amy wil uiteindelijk toch haar zin.
Spoilers!
pi_56990117
Natuurlijk komt er een vrouwen aliance. James en ozzy domineren fysiek, dus als de zooi er uit is dan zijn dat de kanibalisme slachtoffers.

Alleen al op dat bootje met cirie, amanda en poverty. Ik hoop alleen dat de favorites wat meer immunity idols gaat winnen, want anders zitten we dadelijk alleen maar met die niets zeggende seth, rare vrouw en nog meer nietszeggende figure in dat ene kamp.

Stel je voor een merge en dan zitten eliza en amy met seth, lucy enzo rond een kampvuur
A little bit hateful
pi_57052848
ep4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57052859
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmmm....WAT???
pi_57058883
Ik ben het nu aan het kijken. Wel tof dat alles in spoilers staat 14.gif


Heerlijk hoe James zegt: You're about to die en dan met zo'n intonatie. Geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom een leuke aflevering weer die vele smileys waard is

[ Bericht 22% gewijzigd door Liquidootje op 29-02-2008 13:18:07 ]
A little bit hateful
pi_57059744
Jammer dat Mike B eruit is want hij was toch een sterke speler. Vind die chet maar een zeur
pi_57074936
Ozzy was weer megamegamega sterk zeg . Ook erg tof dat hij die idol vindt .

De fans boeien me steeds minder, de domste zet ooit om Mikey eruit te stemmen. Joel krijgt daardoor of te veel macht of wanneer ze tegen hem in gaan, halen ze merge nooit met meer dan 3 mensen .

Overigens vind ik die witte spoilervakken maar helemaal niks. Er kwamen zelfs hele lijsten met winnaars van voorgaande seizoenen voorbij waarvan anderen het ook nog wilden zien, en ineens komen er allemaal spoilertags
pi_57076247
Een laat kijkertje als jij mag dan ook wel zonder spoilertags posten
A little bit hateful
pi_57083934
Jullie ook hoor; ik kom toch niet in het topic voordat ik kijk.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25:36 #157
44906 merino
World of Sleepers
pi_57084648
Ozzy ftw
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57086011
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie ook hoor; ik kom toch niet in het topic voordat ik kijk.
Spoilertags is gewoon zodat mensen die hier komen niet toevallig dingen lezen over episodes die ze nog niet gezien heb, ik weet uit ervaring dat als je gespoiled ben dat er een heel stuk minder leuk is om te kijken! dus.. nie zo zeiken en gewoon die tags gebruiken, denk aan je medemens en niet alleen aan jezelf!!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:41:38 #159
44906 merino
World of Sleepers
pi_57086282
spoiler tags doen we hier toch niet aan? nooit gedaan ook...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57086308
Als het op tv geweest is dan mag je gewoon spoilers plaatsen in deze topics.
pi_57088425
Ongelofelijk wat heb ik Joel echt zwaar overschat zeg voordat het programma begon. Ik gaf hem kansen om het programma te winnen, maar die gast is echt oliedom.

Hij had Mike echt nooit moeten wegstemmen.
1. Mike was één van de sterkere terwijl echt nog drie van die lapzwanzen rondlopen en er nog tribe tegen tribe wordt gestreden.
2. Mike legde gewoon al z'n plannen bloot. Als hij iets zou proberen tegen Joel, was Joel er echt wel achter gekomen als de tijd daar was.
3. Mike wilde de tribe sterk houden en dus zou hij nooit tegen Joel stemmen. Toen Joel Mary wegstemde was het zijn eigen schuld dat Mike zich tegen hem ging keren.

Dus Joel gaat straks kansloos ten onder door mensen die er eigenlijk gewoon uit hadden gemoeten in plaats van Mary en Mike.
pi_57091685
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:41 schreef merino het volgende:
spoiler tags doen we hier toch niet aan? nooit gedaan ook...
okay, zal de spoiler tags volgende keer weg laten.
Gebruikte ze nu omdat ik de show live kijk, maar als iedereen hier weg blijft tot ze het gezien hebben zijn de tags inderdaad niet nodig
hmmmm....WAT???
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:51:09 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_57093868
Deze stemming is echt heel anders gelopen dan ik dacht. Ik vond het een smart move van die Tracey om zo op Joel zijn gevoel te spelen. Ik heb het vermoeden dat zij probeerde om hem te laten scramblen voor een extra vote, Mikey zou erachter komen en zou Joel laten wegstemmen.
Ik denk dat haar oorspronkelijke bedoeling was. Ze had nu kans uit 3 dingen. Mikey eruit, Chet eruit of Joel. Ze is wel slim bezig voorlopig. Eigenlijk wel jammer dat Mikey er nu uit is, hij was toch een van de interessantste favorites.
Verder zijn de fans inderdaad niet boeiend. Maar de helft, vooral de meiden, hebben we amper in beeld gehad dus kan je daar eigenlijk ook nog niets over zeggen.

Wel jammer dat je Joel z'n overhaalpogingen niet hebben gevolgd. Waarom is dat ene ventje nou ineens geswitched? Hoe heeft Joel dat voor elkaar gekregen? Het leek hierdoor wel alsof er een paar scenes misten ofzo.

Wat een strakke actie van Ozzie met die kokosnoten, grote klasse!
Spoilers!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:07:42 #164
44906 merino
World of Sleepers
pi_57094444
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

okay, zal de spoiler tags volgende keer weg laten.
Gebruikte ze nu omdat ik de show live kijk, maar als iedereen hier weg blijft tot ze het gezien hebben zijn de tags inderdaad niet nodig
ja ik had idd al bedacht dat nu er live kijkers zijn ik beter maar vanaf donderdag uit dit topic kan blijven
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57096974
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze stemming is echt heel anders gelopen dan ik dacht. Ik vond het een smart move van die Tracey om zo op Joel zijn gevoel te spelen. Ik heb het vermoeden dat zij probeerde om hem te laten scramblen voor een extra vote, Mikey zou erachter komen en zou Joel laten wegstemmen.
Ik denk dat haar oorspronkelijke bedoeling was. Ze had nu kans uit 3 dingen. Mikey eruit, Chet eruit of Joel. Ze is wel slim bezig voorlopig. Eigenlijk wel jammer dat Mikey er nu uit is, hij was toch een van de interessantste favorites.
Verder zijn de fans inderdaad niet boeiend. Maar de helft, vooral de meiden, hebben we amper in beeld gehad dus kan je daar eigenlijk ook nog niets over zeggen.

Wel jammer dat je Joel z'n overhaalpogingen niet hebben gevolgd. Waarom is dat ene ventje nou ineens geswitched? Hoe heeft Joel dat voor elkaar gekregen? Het leek hierdoor wel alsof er een paar scenes misten ofzo.

Wat een strakke actie van Ozzie met die kokosnoten, grote klasse!
Ik vind het ook raar dat Joel, Eric en Natalie heeft overgehaald om op Chet te stemmen en Alexis niet. Bovendien lijkt het er op dat Jason ook aan de buitenkant van de tribe staat, omdat hij nu al 2 keer op Chet heeft gestemd.
  zondag 2 maart 2008 @ 01:01:07 #166
44906 merino
World of Sleepers
pi_57097009
Joel die het voor de fans verneukt

ik geniet er met volle teugen van. Ben toch voor de favorites
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57099371
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:01 schreef merino het volgende:
Joel die het voor de fans verneukt

ik geniet er met volle teugen van. Ben toch voor de favorites
Ehehe idd, Ozzy for teh win!
pi_57099428
Ik denk dat iedereen wel voor de favorites is Daarom heten ze ook de favorites. Maar volgende week gaan ze de groepen dus mixen, vraag me af hoe dat gaat worden.
pi_57100747
Op zich ben ik ook wel voor Ozzy. Maar het zou echt te krankzinnig zijn als hij zou winnen. Wie wil er nou tegen hem strijden in de final 3
pi_57103008
quote:
Op zondag 2 maart 2008 09:26 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat iedereen wel voor de favorites is Daarom heten ze ook de favorites. Maar volgende week gaan ze de groepen dus mixen, vraag me af hoe dat gaat worden.
Dat scheelt echt heel veel voor de fans, anders waren ze er allemaal een voor een weggetikt, die move van Joel was echt te dom voor woorden.

En Ozzy hoeft maar tot de merge te komen, en daarna heerst ie weer compleet over de challenges en dus elke week immunity .
pi_57189627
ze maken me wel de hele week al lekker hier op tv, preview voor morgen ziet er veelbelovend uit

wel blij dat ze gaan mixen want vond de Fans tribe tot nog toe niet veel aan
hmmmm....WAT???
pi_57214114
Daar komt Ozzie goed weg dat ie op hetzelfde eiland blijft en dus bij zijn idol.

Heerlijk zo'n challange met al die blessures, Chet

nu zien wat voor spektakel de nieuwe tribes op gaan leveren
hmmmm....WAT???
pi_57214215
'you need to stop bitching', jeff

Game on! Joel eruit
Had zelf toch Chet eruit gestemd en dan Joel de volgende keer. Zoveel kan het nu nog niet kwaad om Joel erin te houden terwijl Chet erin houden de tribe toch pijn zal gaan doen.
hmmmm....WAT???
pi_57217270
Die chet !
pi_57219874
Whahaha die chet tijdens die eerste challenge, Joel trok em gewoon mee alsof ie niks weegde! Ik lag in een deuk.

Goed dat die Joel eruit is. What comes around, goes around zeggen ze hé..
Enigste wat ik niet snap is dat ozzy meteen moet doorkletsen tegen 3 man dat hij de immunity idol heeft gevonden, en jmmr dat jonathon geblesseerd is, vind het wel een sympathieke kerel.

Die Chet kan trouwens best ver komen omdat mensen hem zien als een switch vote, heel handig!
pi_57223048
Wat haat ik die Chet en ik detest Cirie nog steeds. Altijd maar nee-saying. Ook al heeft ze gelijk.. ze is de irritantste van dit seizoen voor mij samen met chet.

Ja wat ozzy deed met de idol vond ik ook raar. Al met al wederom genoten
A little bit hateful
pi_57243970
Joel

Dit heeft ie echt helemaal, maar dan ook helemaal aan zichzelf te danken. Niemand zou er maar over denken om hem voor de merge weg te stemmen. Hij had een goeie machtspositie die hij zelf om zeep heeft geholpen door Chet en Tracy in het spel te laten en z'n allies eruit te gooien, waarvan zogenaamde dreiging uitging.

Maar aan de ene kant vond ik zelfs gewoon jammer dat ie weg werd gestemd, omdat Chet zo'n ongelofelijke prutser is.
pi_57244029
Als Chet, Tracy en Cirie de merge gaan halen vind ik het echt de meest kutte Survivor ooit ondanks Ozzy, Jonathan, Amanda en James.

Maar jezus, wat zijn die drie toch dodelijkirritant .
pi_57246152
hoe langer ze erin blijven hoe groter de kans dat ze de merge halen. Die gaan straks natuurlijk samen een alliance vormen om de sterke spelers eruit te werken
hmmmm....WAT???
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:53:22 #180
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57248065
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Cirie regelt het toch maar weer. Ze had helemaal gelijk door te doen wat ze nu heeft gedaan, want anders was ze inderdaad de volgende geweest. En nu is chet er nog, als buffer + een voordeelalliance voor Cirie

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Oermens Joel zonder hersens was echt enorm irritant, en de manier waarop hij Chet door de moddel sleepte was gewoon enorm aso. Chet irriteert mij ook enorm, maar Joel verdiende het
451 °F
pi_57248118
Joel verdiende het wel ja maar of het goed voor het team is weet ik ook niet
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:11:10 #182
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57248411
Ja ach, boeiend of het goed is voor het team. Zolang Johnathan maar wint

(kleine kans, denk ik :/)
451 °F
  zondag 9 maart 2008 @ 03:29:33 #183
44906 merino
World of Sleepers
pi_57256945
Ik vergeef het Ozzy niet dat hij niet doorheeft hoe manipulatief en machtig Cirie wel niet is. Veel veiliger om Chet en Cirie eruit te gooien. Bij individuele immuniteits challenges komen er toch reuze target op Joel te staan.

Magoed wel leuk dat Jonathan nu tweede leven heeft gekregen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57367041
Jonathan

knap hoe die nog doorzet bij de challenge, zwaar klote dat hij eruit moet
Van mijn Faves nu na JF en Jau al de 3e die eruit is.
hmmmm....WAT???
pi_57367056
Haha die Jason, wordt lachen als hij die nep idol gaat gebruiken
Chet weg, eindelijk. Jmmr van Jonathan idd.
pi_57367083
rest van de aflevering gemist, teleurstelling dat johny eruit is was zo groot dat ik de tv heb uitgezet

nah, zijn hier in mijn straat een film aan het opnemen dus was even een kijkje gaan nemen.
Morgen de rest maar kijken
hmmmm....WAT???
pi_57368189
Het was ook echt jonathans tribe zoals ik het zag.
Net als de andere kant met Ozzy's tribe.

Jonathan vond ik zeker de leukste deelnemer in deze editie. Echt jammer dat hij op deze manier eruit moest.

En Jason... kom op zeg een stok met een gezichtje erop, nadat ozzy op het eiland is geweest?

Die james is mij toch een brok brute kracht. Hij tilt een paal + vrouw op die ozzy met moeite mee kon slepen zonder iemand erop
A little bit hateful
pi_57386204
Jonathan Waarom?? Weer één van m'n favorieten weg. Wat een pech zeg, waarom moet nu uitgerekend hem dat overkomen. Tering lang geleden dat ik zo gebaald heb dat er iemand wegging uit het spel.

Chet uiteraard verdiend weg. Moest er nog maar bijkomen dat ze Ozzy gingen blindsiden. Gelukkig de terechte persoon weg.

En Jason Ik zag nu pas wat voor een flutwerk Ozzy heeft afgeleverd met die fake idol, maar dat Jason denkt dat ie de echte heeft is helemaal grappig. En dan nog op de proef zeggen dat ie denkt dat Ozzy hem heeft terwijl het nog echt zo is ook hahahaha
pi_57388005
Jonathan !!!

Jason wordt een grote grap . Ik dacht dat het niet meer zou kunnen na vorig seizoen, maar we hebben een nog grotere debiel .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:07:13 #190
44906 merino
World of Sleepers
pi_57389127
mèn ik liep toch te vloeken en tieren deze aflevering. Eerst Jonathan (nu hoop ik dus op nog een fans vs favorites waar jonathan in terug kan komen ) eruit en vervolgens willen ze Ozzy eruit gooien.

Ben blij dat Ami ( ) er niet mee doorgegaan is. Chet = good riddance
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:07:58 #191
44906 merino
World of Sleepers
pi_57389141
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef trepper het volgende:
En Jason Ik zag nu pas wat voor een flutwerk Ozzy heeft afgeleverd met die fake idol, maar dat Jason denkt dat ie de echte heeft is helemaal grappig. En dan nog op de proef zeggen dat ie denkt dat Ozzy hem heeft terwijl het nog echt zo is ook hahahaha
classic survivor moment ja
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57390828
chet er dus uit, eindelijk!

Jason hoe dom kan je zijn. En ik nog zeggen nadat ozzy de idol had gevonden en die neppe had gemaakt dat niemand daar in ging trappen

James wint daar even de imunity challenge in zijn eentje
hmmmm....WAT???
pi_57468883
opgelet: morgen (woensdag) een speciale aflevering van Survivor!
hmmmm....WAT???
pi_57469182
toch niet een recap ep he
A little bit hateful
pi_57476862
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 07:57 schreef Liquidootje het volgende:
toch niet een recap ep he
D8 ik eerst ook maar op TVrage staat het volgende bij episode description:

Next Episode: 240: 16x07 | Like a Wide-Eyed Kid in the Candy Store (Mar/19/2008)

After the reward challenge, one castaway is torn between staying true to their tribe or going home to their loved ones.
Meanwhile, one of the Survivor Favorites takes an eager Fan under his wing, causing others to worry about this new bond.


Wel relaxt!
pi_57479954
yup, geen recap. maar ook geen speciale extra uitzending. Ze hebben de aflevering deze week een dag vooruit geschoven omdat CBS morgen college basketball uitzend

[ Bericht 51% gewijzigd door Vitamine_C op 20-03-2008 04:58:04 ]
hmmmm....WAT???
pi_57493016
Kathy en dat noemt zichzelf een fan?
Het is focking survivor niet Big Brother, tuurlijk is het zwaar maar als fan moet je toch wel een beetje weten waar je aan toe bent.

de fans vallen me sowiezo erg tegen tot nu toe.

en dus ook weer een fan eruit. Tracy
Hopelijk volgende keer Cirie eruit!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Vitamine_C op 21-03-2008 03:02:26 ]
hmmmm....WAT???
pi_57494526
Ik dacht even dat ozzy weer een James-pulde

Maar gelukkig tracy eruit. En serieus. Cirie slipt steeds weer door de cracks net als de laatste keer.
A little bit hateful
pi_57500257
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 04:54 schreef Vitamine_C het volgende:
nu toch maar even een keertje in spoilertags omdat waarschijnlijk niet iedereen weet dat er vanavond een aflevering was omdat er morgen college basketball op CBS is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.. de fans stellen me teleur, vooral die kathy en chet hadden NOOIT gekozen moeten worden voor dit... mja dat doen ze wel vaker he... kiezen ze van die zwakke mensen en krijg je dit. de fans is al niks meer van over... enige coole gast van de fans is die Erik mja denk niet dat ie veel kans heeft..

Ach ja, zolang Ozzy maar wint
pi_57507938
"Like cavemen" en dat dat shotje van Eliza met haar cocos-kommetje. Geweldig
A little bit hateful
pi_57508083
Was trouwens wel een super leuke immunity challange.
En geweldig om te zien hoe ozzy in het water domineerde. Die jongen is echt een vis.
En ook geweldig om te zien dat Jamens gewoon in zijn eentje de mensen binnen haalde terwijl je aan de andere kant drie mensen zit spinnen
A little bit hateful
  vrijdag 21 maart 2008 @ 00:28:39 #202
44906 merino
World of Sleepers
pi_57513004
niet om lullig te zijn tegen het vrouwelijke geslacht maar ik zie echt een tweede Vanatau aankomen. En dan niet met een mannelijke winnaar.
Al zou ik het nog steeds meesterlijk vinden als Ozzy en Gravedigger beidde in de finale weten te komen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57514770
Echt waar, als ze Ozzy er af hadden gestemd, dan snappen ze het hele spelletje echt compleet niet. Hoe wil je dan uberhaupt nog 1 challenge winnen?

Dat Kathy af zou gaan vallen zag je ook al vanaf de eerste seconde aankomen toen ze haar zo gingen volgen en het een boohoo verhaal was.
pi_57539399
Echt vind het nog steeds jammer dat Jonathan weg is. En nu weer een quitter. Begint echt een zwaar matig seizoen zo te worden. Behalve Ozzy echt totaal geen boeiende kandidaten meer in het spel.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:36:29 #205
44906 merino
World of Sleepers
pi_57539569
Nu hebben we overigens wel al 2 mensen meer eruit liggen. Vallen er nu gewoon 2 eps af of krijgen we straks nog rondes waarin er niemand afvalt?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57540901
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:36 schreef merino het volgende:
Nu hebben we overigens wel al 2 mensen meer eruit liggen. Vallen er nu gewoon 2 eps af of krijgen we straks nog rondes waarin er niemand afvalt?
Wat ik denk is dat er geen double boot afleveringen zullen zijn. Als Jonathan en Kathy waren gebleven, hadden we waarschijnlijk nog 2 double boot afleveringen gekregen.
pi_57824598
Wat een cheap episode eigk. Immunity en challange in een.
A little bit hateful
pi_57825281
Thank god dat Ami weg moest en niet Eric .

Volgende week merge . Jason over zijn idol .
pi_57825543
ik hoop dat ie eliza niet gelooft
A little bit hateful
pi_57897977
Mooi dat Eric mocht blijven. Gunde het hem wel meer om de merge te halen dan Ami. Hahaha ben benieuwd hoe dat met die fake idol gaat aflopen.
pi_57898178
dat het ook maar niet eens een keer bij ze opkomt om sharee weg te donderen....
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:52:54 #212
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57907114
het is Cirie, niet Sharee

Cirie gaat nog ver komen dit seizoen.
451 °F
pi_57974190
Was blij toen Jason de imunity proef won, mooi dat Eliza ook in die fake idol trapte
Wat zijn Eliza en Jason dom zeg

Blij dat Eliza eruit is, Cirie mag volgen maar dat zal wel niet gebeuren.
hmmmm....WAT???
pi_57974857
Mja niet echt verrassend dat Eliza eruit ging. Enige leuke was dat ozzy verloor van die Jason-dude.

Die immunity-idol
Eliza wist het wel hoor, alleen het was alles of niets.

Ik ben bang dat Cirie echt tot het eind doorgaat.
A little bit hateful
pi_57976582
btw. www.csb.com/ponderosa voor behind-the-scene footage
hmmmm....WAT???
pi_57979082
Oh man nogmaals het einde bekeken. Geweldig die nepidol tactiek van yau-man.

Maar Ozzy verliest wel zijn magie. Bij zijn eerste game was hij de stille kracht en true (behalve dan het extra-verliezen zodat ze die ene metal-mexican eruit konden voten).
A little bit hateful
pi_57985549
Jason !!!!!!!!!
pi_57992939
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 05:48 schreef Vitamine_C het volgende:
Was blij toen Jason de imunity proef won, mooi dat Eliza ook in die fake idol trapte
Wat zijn Eliza en Jason dom zeg
Het lijkt er niet echt op dat Eliza dacht dat het echt was, ze nam alleen geen risico en probeerde het toch. What if... denkt ze dan.
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:25 schreef Liquidootje het volgende:
Mja niet echt verrassend dat Eliza eruit ging. Enige leuke was dat ozzy verloor van die Jason-dude.
Volgens mij komt dat toch echt door James. Toen James eruit ging, ging ie aan de kooi hangen en duwde de hele kooi naar beneden. Jason's kant was heel wat minder ondiep en hij kon er gewoon door ademen.
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:25 schreef Liquidootje het volgende:

Ik ben bang dat Cirie echt tot het eind doorgaat.
Ik ook... zij blijft steeds op de achtergrond, terwijl de andere in de schijnwerpers staan en alles doen om "de besten" weg te krijgen.
pi_58075400
Ja, bij nader bekijken klimt James gewoon op die kooi

Maar het gezicht van Jason is heel wat smaller dan die Ozzy.
A little bit hateful
  woensdag 16 april 2008 @ 00:30:09 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58079221
Ik moet zeggen dat ik al die Ozzy-verheerlijking een beetje moe word. En het ergste is nog dat hij er zelf gezellig aan mee doet. In zijn eerste seizoen wist hij nog niet dat hij geweldig is, toen was ie veel leuker.

Wie denken jullie dat er gaan winnen? Ik vrees ervoor dat Parvati nog heel ver zal komen. Ik snap trouwens niet dat mensen Eliza vervelender vinden dan haar.

En wat is er met Amanda gebeurd? Zij was in haar seizoen toch een hele mooie meid? Nu ziet ze er echt slecht uit, of ligt dat aan mij?
Spoilers!
pi_58128334
Goede move!
Ozzy was veel te veel op zich zelf aan het geilen om maar enig moment op het idee te komen dat hij met zijn sterkte, de idol en zonder immunity wel eens ge'blindsight' kon worden.

Jason blijft wel nog steeds de domste survivor ooit.

Viel me trouwens nu pas op dat Eliza het eerste jurylid is en dat we dus weer een final 3 krijgen. Had gehoopt dat ze met 'allstars' weer terug zouden gaan naar final 2
hmmmm....WAT???
pi_58129027
Die ozzy
pi_58129856
Ohhhhh. De aflevering is wel saai, maar de vote is geweldig!

Ozzy eruit dankzij Cirie. Ik haat dat wijf gruwelijk, maar petje af voor haar. Serieus


Weer immunity idol niet goed gebruikt. Wie heeft er ooit op goede instinct dat ding wel gebruikt? Volgens mij was er ééntje, maar weet niet meer wie dat was of welk seizoen.

Dit is nou survivor tribalcouncil op zijn best!
A little bit hateful
pi_58132712
Had al een voorgevoel dat ozzy eruit gevote zou worden.. hehe moet hij het maar slimmer aanpakken.. enige waar hij goed in is zn challenges mja daar win je de 1mil niet mee..
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:38:11 #225
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58135425
Hij was weer geweldig
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_58141553
Zelfs silent is Eliza f*cking irritant.
En bij nader inzien, haat ik die smuglach van Cirie nog steeds

Vind het eigenlijk niet erg dat Ozzy eruit is trouwens. Geweldig hoe hij zijn judassen nog even over de schouder bekijkt na het uitmaken van de vlam
A little bit hateful
pi_58141795


Wat een kutseizoen .

Cirie . Parvati . Jason .
pi_58141876
Kan Cirie niet uitstaan maar ze speelt het wel goed. Ze doet wat ze moet doen.
Ozzy speelde gewoon erg slecht dit seizoen.
hmmmm....WAT???
pi_58141937
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kutseizoen .

Cirie . Parvati . Jason .
Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doen
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:40:38 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58151898
OMG, dat James het in zijn hoofd haalde om het over Jason als domste survivor ooit te hebben. Dat is hij nog altijd zelf met z'n twee idols.

Verder strakke actie om Ozzy weg te stemmen. Die hoofden van James, Amanda en Ozzy, onbetaalbaar!
Spoilers!
pi_58153775
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik heb je nog nooit tijdens een lopende seizoen positief zien doen
Oh jawel hoor. Toen met Yul vond ik het geniaal; eerste keer met Ozzy ook . Nog wel een paar seizoenen waarbij ik van het survivallen en het spel echt heb genoten.

Dit is gewoon een groot fiasco met teveel irriterende mensen, een te vroege aftocht van Jonathan en nu weer van Ozzy. Had allemaal veel leuker en beter kunnen zijn.

Nu zijn er alleen nog maar nietszeggende mensen of strontirritante mensen over. Zelfs Amanda en James vallen me tegen.
pi_58153890
Maar toen het begon was jij tof vrij fel tegen het indeling op etnische achtergrond gebeuren. Pas toen ze gingen mergen en Yul Becky Ozzy en nog iemand verraden werden en de underdogs werden die continue wonnen.. pas toen was het tof ofzo.

Ach misschien kom je gewoon over gewoon vaker over als een zuurpruim met zo nu en dan puntjes van plezier
A little bit hateful
pi_58155354
Wat een vette tribal council zeg. Vooral als eerst Jason 4 stemmen krijgt en dan daarna alles naar Ozzy gaat. Op zich jammer dat ie eruitgaat. Ik hoop niet dat alle mannen nu worden weggestemd, want vind die vrouwen die er nog in zitten helemaal niks. Die 2 vrouwen van de fans heb ik nog nauwelijks iets fatsoenlijks zien doen vanuit hun eigen. Ik vind dat Parvati of Cirie de overwinning meer verdienen dan zij.

Jason is trouwens dom dat ie dat deed, hij had het echt makkelijk kunnen winnen van Parvati. Dat zag je wel toen ze haar arm omlaag deed. Maar goed, als ie dat niet gedaan had, hadden we ook niet zo'n goeie tribal council gehad.
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef Liquidootje het volgende:
Weer immunity idol niet goed gebruikt. Wie heeft er ooit op goede instinct dat ding wel gebruikt? Volgens mij was er ééntje, maar weet niet meer wie dat was of welk seizoen.
Ja klopt. Dat was Yau Man in Survivor Fiji. En gelukkig wel, want het zorgde ervoor dat die vreselijke Stacy weg moest.
pi_58155495
Oh ja



Hoewel er geen reden voor is. Dreamz
A little bit hateful
pi_58294332
Jason gezien hij zuigt in het tactische gedeelte van het spel is naar exile gaan en die idol vinden de kans voor hem om langer in het spel te blijven.

En kan iemand natalie neerschieten
Hoop dat Amanda inziet dat ze die 4 op moet breken en met de mannen samen spant om haar naar huis te sturen.
hmmmm....WAT???
pi_58294335
Die idols zijn dit seizoen wel erg makkelijk te vinden.
En Jason wordt zo mogelijk met de minuut dommer om te denken dat hij nu ergens bij hoort.
hmmmm....WAT???
pi_58294371
Jason zat er natuurlijk al een tijd aan te komen.

Dit seizoen is absoluut niet wat ik van een fans vs faves had verwacht maar dat komt ook doordat ze een aantal verkeerde fans en faves gekozen hebben
hmmmm....WAT???
pi_58294372
foutje
hmmmm....WAT???
pi_58294720
Jason is echt de domste en naiefste boy/man die ik ooit heb gezien.
A little bit hateful
pi_58306014
Oh en weer wordt de naam Cirie niet eens genoemd he. Parv wordt genoemd bij de Ozzy-gate, maar Cirie die het allemaal net zo veel op stelten heeft gezet niets
A little bit hateful
pi_58308554
Whehe nu even die veiling gekeken. Waarom telde jeff bij Cirie het geld?
Volgens mij ziet hij in haar wat de rest niet ziet. Dat ze belachelijk manipulatief is.
A little bit hateful
pi_58309525
Die natalie vind ik echt een eng wijf in die stukjes met de camera.. bahbah
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:01:11 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58314254
Geld tellen doet Jeff altijd hoor, je ziet het alleen niet altijd.

Verder op zich een goede blindsight. Maar ik hoop niet dat dit nu een trend gaat worden: iedereen die ook maar mogelijk de idol heeft naar huis sturen, ook in komende seizoenen.

Lol, in dat voorstukje van volgende week zie je Eric tegen zijn broef ofzo "look, it's Jeff Probst, just standing right there!"

Wat mij betreft mogen Parvati, Cirie en Nathalie in de final 3 komen, dat gaat voor een geniale final tribal council zorgen. Alleen wil ik dat ze allemaal niet winnen. Er zit eigenlijk niemand meer in van wie ik wil dat wint. Amanda is nog het minst favoriet, dat vind ik zo'n saai kind.
Spoilers!
pi_58323298
Ik vind er niks meer aan. Het is eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan sinds dat Jonathan wegmoest. En dat heeft verder niks met de kandidaten te maken, maar meer in de volgorde waarin ze worden weggestemd. Die vrouwen vind ik erg vervelend. Maar op een of andere manier als er in survivor vrouwen macht krijgen worden ze echt vreselijk irritant :p Dat heb ik ook al in eerdere seizoenen gezien.

Ik zie Eric en James ook niet echt meer een stunt uithalen zoals Chris destijds deed. En wat is er met James z'n vinger aan de hand? Wordt hij er nu ook al uitgehaald? Volgens mij een record ofzo in Survivor.

Nee ik ben nu al benieuwd naar de preview tijdens de reunion show wat de volgende locatie gaat worden .
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:47:25 #245
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58326645
Ik vind het ook geen drol meer aan. Dit seizoen is het slechtste wat ik ooit gezien heb. Ik geef het nog 1 aflevering de kans, en als het niet beter wordt (bijvoorbeeld door een exit van Parvati of Nathalie (wie? oh ja, dat arrogante wijf dat na 11 afleveringen opeens kan praten, en dan komt er alleen maar poep uit) stop ik ermee.

Een leuke serie kijken is één ding, tijd verneuken iets anders
451 °F
pi_58329066
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en weer wordt de naam Cirie niet eens genoemd he. Parv wordt genoemd bij de Ozzy-gate, maar Cirie die het allemaal net zo veel op stelten heeft gezet niets
Zij is dan ook ab-so-luut geen bedreiging. Neem haar mee naar de top 5 en zij wint GEHEID geen enkele spel. Tot nu toe heeft ze alle contests verprutst. Dus waarom niet. Pure kanonnenvoer.
pi_58374497
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 04:52 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen het begon was jij tof vrij fel tegen het indeling op etnische achtergrond gebeuren. Pas toen ze gingen mergen en Yul Becky Ozzy en nog iemand verraden werden en de underdogs werden die continue wonnen.. pas toen was het tof ofzo.

Ach misschien kom je gewoon over gewoon vaker over als een zuurpruim met zo nu en dan puntjes van plezier
Survivor #2 - outwit, outplay, outlast

Totaal geen negativiteit hoor

En echt, Jason . Het blijft de beste combinatie als reactie op de episode.
pi_58374603
Oh sorry, dan verwar ik je met iemand anders
A little bit hateful
pi_58433911
Woohoo Amanda . Toffe tribal council .
pi_58438342
Jaaa amanda was wel tof deze keer, maar ik zou het zo mooi gevonden hebben als c eruit ging. Weer is amanda niet is boos op die. erik heeft ze nu een hekel aan.
A little bit hateful
pi_58454785
Whehe, ok nu eens normaal gekeken. Geweldig toch wel. Alexis stuurt Amanda naar exile omdat Amanda erom vroeg. En wie wordt er uiteindelijk weggestemd!

En james eruit door een snee.. net als jonathan.
A little bit hateful
pi_58458038
Hoe James aankwam op tribal council.

Verder mooie aflevering. Blij dat Eric immuniteit won, zodat die vreselijke vrouwen één van hen moesten wegstemmen. Had alleen liever die Natalie zien gaan. DIe is echt zo irritant. Hahaha en Eric dan tegen z'n broer. "Jeff probst is standing over there!!"

Nou maar hopen dat die vrouwenalliance in elkaar zakt en dat Eric er met de prijs vandoor gaat net zoals Chris destijds. Dat zou echt geweldig zijn.
  zondag 4 mei 2008 @ 04:09:46 #253
44906 merino
World of Sleepers
pi_58466448
Natalie

En alexis goed opgeruimd. Dat was ook echt schermvervuiling. Toch wel voor Amanda en Eric nu.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:26:31 #254
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58472631
Ik vind het juist wel een tof seizoen met al dat gespeel en gedoe. Beter dan dat er niets gebeurd.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_58568245
ik zit er weer klaar voor. Volgens de previews deze week vanavond de 'most shocking tribal council ever', dat belooft wat
hmmmm....WAT???
pi_58568258
Beetje stom dat ze weer opnieuw een idol geplaats hebben terwijl de idol inmiddels gebruikt is
hmmmm....WAT???
pi_58568303
Erik
Hoe dom kun je zijn?!
Final 3 is zo dichtbij (gezien Erik die vrouwen zo makkelijk verslaat in de challenges) en dan gooit hij het zo weg

De reward challenge moest trouwens wel door een fan gewonnen worden
Vind de fans wel erg zwak spelen dit seizoen en Erik is daarin het parade paardje.

'Most shocking tribal council ever', previews hadden gelijk

Zondag de finale, kan er toch niet echt rouwig om zijn dat dit seizoen al weer bijna over is.
(en niet te vergeten: natalie)
hmmmm....WAT???
pi_58568710
WTF!!!!!!! LOL!!!

Are u fuckin kidding me?!?!

Erik =

Dit hele seizoen is een mislukking gebleken.. die wijven kunnen geen fuck in challenges
pi_58569787
Dit is echt ziekelijk. Echt ziekelijk. Die erik is gewoon vrouwenschuw.

Nathalie is

Maar Cirie flikt het weer
Ze stemde tegen amanda terwijl ze ook een tie kon forceren en wat zegt Amanda vervolgens: I don't have doubts about her anymore. I feel I can take her to the final three

Kortom. Laat Cirie dan maar winnen. Die kutwijf. Ik hoop dat ik haar daarna nooit meer hoef te zien.
A little bit hateful
pi_58570234
Wat een mongool die erik niet te geloven gewoon
pi_58572087
quote:
[b]Op vrijdag 9 mei 2008 09:41 schreef
Maar Cirie flikt het weer
Ze stemde tegen amanda terwijl ze ook een tie kon forceren en wat zegt Amanda vervolgens: I don't have doubts about her anymore. I feel I can take her to the final three
Een Tie betekend dat Cirie zichzelf in een risicovolle situatie plaats (als ze stenen moeten trekken), dat Amanda dat ziet als een reden om haar te vertrouwen is wel vreemd.

Zelfs na flink wat bier en wat tequilla shots snap ik Erik nog steeds niet
hmmmm....WAT???
pi_58572113
dubbl
hmmmm....WAT???
pi_58572133
Moet jij altijd meerdere keren achter elkaar posten ?
pi_58572566
Ik heb het nu 5x keer teruggekeken vanaf het moment dat Erik zijn redenering begon en ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn hemel. Vanaf het moment dat hij het alleen al overwoog zat ik al met open mond waarom je het in godsnaam zou doen . En dan ook nog twijfelen over om dan of Amanda of Parvati te voten !!!!

Echt te bizar voor woorden, wel briljant gedaan hoor. Vooral Amanda op tribal council even het laatste zetje geven .

Amanda voor Survivor .
pi_58574011
Heb al heel wat survivor afleveringen gezien (behalve seizoen 9+10) maar dit moet toch wel de domste actie zijn..
Erik's verhaaltje aan het einde verklaart echter wel het een en ander: Blijkbaar is hij een echte fan (geloof ik ook wel) en keek hij echt tegen Amanda, Pavati en Cirie op. Hij had het idee dat ze hem erkende als een persoon en niet als een of andere gestoorde fan (terwijl ze hem wel in hetzelfde rijtje plaatsten als Ozzy en Jason ).. Daarnaast, als je door Amanda wordt 'bewerkt' zou je toch sowieso bezwijken
:: Cold as ice ::
pi_58574231
Dat is idd wel de kracht van amanda. Ze kijk zo onschuldig met die amandelvormige ogen en lievige stem.
A little bit hateful
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:37:31 #267
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58574619
Tering wat was dat dom zeg.
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:55:04 #268
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58576113
Ik vind dit dus echt een HEEL erg tof seizoen. Er wordt zo strategisch bespeeld.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_58619374
Ongelofelijk Eric Hoe kun je dit doen zeg! Uitgerekend de grootste survivorfan die het programma kent, maakt de grootste fout allertijde. Ik ben benieuwd wat er in zijn hoofd omging, maar ik denk dat ie echt een serieuze kans had gehad om het hele programma te winnen, ondanks wat die vrouwen zeiden, want die zijn echt geen haar beter dan hem. Maar hij trapt er gewoon met open ogen in. Aan de ene kant heb ik best wel medelijden met hem, want dit gaat ie echt z'n hele leven te horen krijgen.

Ik ben wel benieuwd hoe de finale straks gaat verlopen.
pi_58620381
Oh ja dat is vannach hé.. mwah van mij mag Cirie het wel winnen, de enige die alles heeft opgezet. ?Ook al mag ik haar niet ik heb diep respect dat ze er nog in zit. Die andere 3 lijken me niet echt zo goed met de jury om te kunnen gaan mja we zien het wel he.

all girl final 4 pff wordt er nog steeds ziek van als ik eraan denk.

zolang natalie en parvati maar niet winnen..
pi_58622010
Parvati de winnaar dus
Had liever Amanda zien winnen

gelukkig wel eindelijk weer een final 2 Zat er tijdens de aflevering al op te hopen omdat ze voor de eerste imunity challenge de herdenking van de uitgeschakelde survivors nog niet gedaan hadden. Toen Jeff tijdens tribal over final 2 begon wist ik het zeker
vond alleen de laatste imunity challenge een beetje matig.

Die vrouwen voelden zich wel veel te goed. Alexis ging er uit doordat Amanda op het juiste moment de idol gebruikte niet omdat de hele alliance zo goed speelde. En om Erik en Jason te kunnen 'blind sighten' hoef je geen rocketscientist te zijn.

Ben het niet met jeff eens dat het na seizoen 1 het beste seizoen ooit is.
Geweldige comment van Jeff naar Fairplay
Preview voor volgend seizoen ziet er weer goed uit, terug naar Afrika
hmmmm....WAT???
pi_58622308
Parvati
pi_58622736
Jammer dat Amande niet gewonnen heeft, die had ik het meer gegund. Verder vond ik het wel een leuk seizoen en in de herfst weer kijken naar Survivor Gabon
  maandag 12 mei 2008 @ 11:06:06 #274
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58623335
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:30 schreef Jnk18 het volgende:
Parvati
A.F.C. Ajax
pi_58624591
Parvati . Ik had het echt niet verwacht . James wel weer publieksprijs .

Reunionshow was ook weer erg leuk, Jeff was ook weer mooi opdreef .

Survivor Gabon .
  maandag 12 mei 2008 @ 12:47:59 #276
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58625101
Amanda was 8e in Miss Earth '05 lees ik net
A.F.C. Ajax
pi_58628763
Yes!!! Terug naar Afrika volgend seizoen eindelijk Mooie lokatie hebben ze gekozen, heel wat anders dan die woestijn in het 3e seizoen, ik ben benieuwd.

Verder vond ik wel een goede afsluiting, wel triest voor Amanda dat ze weer dezelfde fouten maakt als op de laatste tribal council in China. Maar dit keer was ze er een stuk dichterbij. Blij om te zien dat het trouwens weer final 2 was. Zo hoort het eigenlijk ook vind ik. Met die final 3 zaten er te vaak mensen bij die er totaal niet hoorden te zitten.

Hoewel ik geen fan was van die vrouwenalliance hebben ze het toch redelijk goed gespeeld. En van hen is Parvati toch de verdiende winnaar denk ik. Was echt blij dat Natalie als eerste wegging. Het seizoen was alleen wat beter geweest als er tenminste 1 slimme gast was geweest die die vrouwen wegspeelde. Net zoals in Survivor Vanuatu toen één of andere meat loaf lookalike al die vrouwen op het einde ownde en er met de winst van doorging.

Maar goed, ik kijk uit naar het volgende seizoen.
pi_58629429
Ik vond dit toch wel een van de betere seizoenen.. Final 2 is idd veel beter dan Final 3.. Ik hoop dat ze dat zo houden..

Leuke Reunion show ook weer, waarbij Erik's domme actie nog eens lekker bij hem werd ingewreven
Ik vond Parvati ook de terechte winnares.. Ze heeft toch die hele alliance opgezet met aan de ene kant Alexis + Natalie en aan de andere kant Amanda + Cirie.. Daarnaast was het voor ons mannen wel genieten met Amanda en Parvati in de Final 2
Rare vraag trouwens van Natalie aan Parvati tijdens de laatste Tribal Council
Ozzy reageerde ook een beetje raar: Je weet toch dat dit spel Outwit, Outplay en Outlast heet, waarbij dit soort blindsights part of the game zijn??! Wel klasse dat ie in de Reunion zijn excuses aanbood..
En James alweer het populairste bij de fans

Het volgende seizoen wordt ook weer kicken! Ik vond het seizoen in Kenia een van de betere namelijk.. hopelijk casten ze weer van die mooie characters en niet van die nep acteurs..
:: Cold as ice ::
pi_58636420
Ozzy was gewoon love strucked
quote:
In 2005, Probst began dating a Survivor: Vanuatu contestant -- 26-year-old Julie Berry, an East Carolina University graduate who was an athletic scholarship softball player. As of March 2008, they are no longer together.
Wist ik niet totdat Ozzy die scheve opmerking maakte


Moet wel zeggen dat Cirie (achterlijk wijf) zeer ondergewaardeerd werd tijdens de reunion. Waarom doet parvati alsof zij alles heeft gedaan? Misschien het omhalen van mensen een beetje, maar Cirie was echt de serpent die alles toe fluisterde.

Paar van die fans herken/herinner ik bijna niet meer
A little bit hateful
pi_58637966
Nog een keer de final tribal gekeken. Parvati schopt toch wel duidelijk Amanda's kont. Op basis van de laatste tribal heeft ze zeker wel terecht gewonnen.

(en wtf ging er in Natalies hoofd rond toen ze haar vraag stelde )
hmmmm....WAT???
pi_58638732
5 verschillende stemmetjes
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:28:01 #282
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58688758
Gelukkig is dit dramatische seizoen afgelopen. Ik ga het steeds minder leuk vinden, er is weinig survival meer aan zo. Ik zie ze nooit meer honger hebben (zeker niet met een groot banket na elke proef) of met moeite eten verzamelen.

Er moet maar eens een nieuwe show komen, waarbij stemmen van ondergeschikt belang is, en survival de boventoon voert. Het tactische gezeur ben ik na al die seizoenen Survivor eigenlijk kotsbeu.

Weet nog niet of ik Gabon ga kijken, zal liggen aan wat er tegen die tijd allemaal nog meer te kijken is
451 °F
pi_58698355
Heb dat juist altijd het leuke aan Survivor gevonden en daarom nooit van Exeditie Robinson genoten: het tacktische spel wat ze in Survivor spelen (thank god for R. Hatch!)

Op zich mag het wel survival element wel iets meer terug komen, in de eerdere seizoenen hadden ze het toch een stuk zwaarder.
hmmmm....WAT???
pi_58698568
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 05:15 schreef Vitamine_C het volgende:
Heb dat juist altijd het leuke aan Survivor gevonden en daarom nooit van Exeditie Robinson genoten: het tacktische spel wat ze in Survivor spelen (thank god for R. Hatch!)

Op zich mag het wel survival element wel iets meer terug komen, in de eerdere seizoenen hadden ze het toch een stuk zwaarder.

Hey geen slecht woord over ER he.
Toen ik jong heel jong was speelde daar zo;n surinaamse meisje/vrouw erin. Zei snikkend vertellen tegen de camera: "Ze zeiden dat ze hun lul in mij wilde steken".

Ik had mijn god geen idee waar ze het over had, maar het is mij altijd bijgebleven
A little bit hateful
pi_61180902
Het nieuwe seizoen begint over een maand weer . Hier de kandidaten:

Jessica:



Ace:



Corinne:



Ken:



Kelly:



Randy:



Crystal:



Charlie:



Paloma:



Danny:



Gillian:



Matty:



Jacque:



Dan:



Susie:



Marcus:



Michelle:



Robert:




Beetje erg jonge cast met een paar oude mensen. De rest is volgens mij allemaal onder de 30 . Jammer dat ze niet wat diversiteit in de cast hebben. Trouwens heb net even die filmpjes ook gekeken en volgens mij is Ace de allereerste Survivor met een Brits accent.

[ Bericht 82% gewijzigd door trepper op 27-08-2008 23:53:49 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 01:01:12 #286
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61182374
quote:
“Surivor: Gabon” will see track star and 2004 gold medalist Crystal Cox compete against compete current international champion of Nintendo's Super Smash Brothers Melee video game Ken Hoang!

Why is track part of the Olympics but not Nintendo's Super Smash Brothers Melee?

This season we also get two female medical sales reps (rapidly replacing bartenders as the hottest of all reality-show contestant occupations) as well as two lawyers, an M.D., a model and a pro trainer.

14 of the 18 contestants are 29 or younger.

15 of the 18 contestants are 32 or younger.

One-third of the contestants make their homes in Southern California.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61182434
Ik ben zeer benieuwd, kan niet wachten!

Ik ga voor het eerst Expeditie Robonson lekker niet kijken, de laatste seizoenen waren dramatisch slecht. Geef mij Survivor maar!
Spoilers!
pi_61197722
Cool! .
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:15 #289
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61197950
De line-up ziet er weer mateloos kansloos uit

Ach, ik verwacht niet beter van Survivor dus no biggie
451 °F
pi_61197989
Dat denk ik ook ieder seizoen weer, maar zodra ik er weer in ben. Heb ik vaak weer een favoriet, een irritatie én een drang om het elke week te volgen.

Dat is trouwens ongeveer zo mid-season.
A little bit hateful
pi_61198232
Gillian of Robert er dus als eerste uit. Verder zeggen die foto's niet zoveel, heb er in ieder geval weer zin in!
hmmmm....WAT???
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:12:57 #292
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61198363
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef Liquidootje het volgende:
Dat denk ik ook ieder seizoen weer, maar zodra ik er weer in ben. Heb ik vaak weer een favoriet, een irritatie én een drang om het elke week te volgen.

Dat is trouwens ongeveer zo mid-season.
Het wordt bij mij wel ieder seizoen minder :/

het is ook steeds meer van hetzelfde natuurlijk. Gelukkig zitten ze nu in "donker" Afrika, eens een keer iets anders
451 °F
pi_61200671
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Vitamine_C het volgende:
Gillian of Robert er dus als eerste uit. Verder zeggen die foto's niet zoveel, heb er in ieder geval weer zin in!
Idd snap ook niet dat ze die oudjes vragen, die kunnen dat toch niet bijbenen meestal... ach ja.. Hopelijk wordt het een leuk seizoen.
pi_61202694
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:32 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Idd snap ook niet dat ze die oudjes vragen, die kunnen dat toch niet bijbenen meestal... ach ja.. Hopelijk wordt het een leuk seizoen.
Ja, Rudy, Rodger, Mama Kim, Paschal, Jan, Butch, Lilian, Scout, Bruce en Yau-Man werden dan ook allemaal zo vroeg weggestemd.


Hup Gillian!
pi_61257045
Wow, zitten wel een aantal mooie dames tussen!

Foto's zeggen idd niet veel, maar ik heb er wel al veel zin in!
Ik vind Survivor nog altijd interessanter dan Expeditie Robinson, vooral omdat de deelnemers (meestal) het "backstabben" en complotten maken als niet-robinson-waardig zagen, waar ik me altijd mateloos aan ergerde.. Iets dat Survivor juist zo leuk maakt..

Mijn 1e voorkeur gaat uit naar Michelle
:: Cold as ice ::
pi_61261748
Nou dit moet ik ook maar weer eens gaan volgen!
Dat is eens wat anders...
pi_61262181
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:24 schreef Sub_Zero het volgende:
Wow, zitten wel een aantal mooie dames tussen!

Foto's zeggen idd niet veel, maar ik heb er wel al veel zin in!
Ik vind Survivor nog altijd interessanter dan Expeditie Robinson, vooral omdat de deelnemers (meestal) het "backstabben" en complotten maken als niet-robinson-waardig zagen, waar ik me altijd mateloos aan ergerde.. Iets dat Survivor juist zo leuk maakt..

Mijn 1e voorkeur gaat uit naar Michelle
Kijken voor de vrouwen
A little bit hateful
pi_61270022
Daarvoor ben je man, toch?!

Maar idd, daarvoor kijk je idd geen Survivor (althans in 1e instantie niet)..
Het is alleen jammer dat die foto's niet meer vertellen over hun persoonlijkheden/motivaties/tactiek etc..
Dus vandaar mijn 1e voorkeur
:: Cold as ice ::
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:30:06 #299
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61270943
Van alle vrouwen die ik voorbij heb zien komen in honderden seizoenen Survivor zaten er maar bar weinig bij die me konden interesseren. De meesten zijn domweg irritant, en dan maakt het al niet meer uit hoe "lekker" ze zijn ...

Van mij mogen ze in Afrika terug naar de basis, laat ze maar weer eens ouderwets honger lijden, want dat heb ik toch wel een beetje gemist de afgelopen jaren.
451 °F
  zondag 14 september 2008 @ 21:42:24 #300
44906 merino
World of Sleepers
pi_61631109
de kandidaten zullen wel weer gecast zijn. Gezien ze bijna allemaal jong zijn en uit Californie komen...

maar heb er zin in. In-land seizoenen zijn altijd het tofst...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 14 september 2008 @ 21:58:35 #301
44906 merino
World of Sleepers
pi_61631649
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')