abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 september 2008 @ 23:27:48 #251
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61463285
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
In Nederland is passende kleding vaak al stijlvol te noemen
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zondag 7 september 2008 @ 23:36:47 #252
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61463561
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
In Nederland is passende kleding vaak al stijlvol te noemen
Wat ik hier voorbij heb zien komen, is natuurlijk erg mooi. Schoenen waar je wenkbrauwen van gaan vliegen.
(Fool for Italian shoes) Maar het is natuurlijk niet financieel haalbaar voor velen.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61463774
Hmm, in dit topci had ik aangegeven dat ik vrijdag schoenen zou gaan kopen van Magnanni o.i.d, maar ik ben thuisgekomen met een vest van SI en een Paul Smith broek Ik moet toch eens gerichter gaan shoppen .
  maandag 8 september 2008 @ 10:17:38 #254
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61468382
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, in dit topci had ik aangegeven dat ik vrijdag schoenen zou gaan kopen van Magnanni o.i.d, maar ik ben thuisgekomen met een vest van SI en een Paul Smith broek Ik moet toch eens gerichter gaan shoppen .
Haha...heel vrouwelijk!
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61469237
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:23 schreef QCC het volgende:

[..]

Caruso is mooi spul, maar als je een collectie wilt opbouwen omdat je voor je werk pakken moet dragen kun je misschien beter iets goedkopers (Oger Dressed for succes bijvoorbeeld) beginnen.. Tenzij je natuurlijk zoveel geld hebt dat je meteen 3 Caruso's kunt kopen .

Dat 'op maat' maken zal een beetje innemen/uitleggen hier en daar zijn, voor volledig maatwerk van Caruso zit je toch al snel op 1100 euro.


SuitSupply is leuk als beginpak, goede waar voor het geld, maar Caruso (en Corneliani, Zegna, Boglioli etc) is mooier afgewerkt, fijnere stoffen enzo. De leek zal het niet snel zien, maar als je je een beetje in de materie verdiept zie je al snel de verschillen
Ik denk er over na om toch eens het maatwerk van Suit Supply te proberen, met name voor een 'dagelijkse' pakken. Ik reis veel en het heeft dan toch wat te lijden, wat ik jammer voor mijn betere pakken vind (hoofdzakelijk Canali nu).
Qua prijssegment voor deze 'middenkwaliteit' heb ik ca. 700-1000 euro in gedachten.

In dat kader:
- hoe is de uitvoering van dat maatwerk bij Suit Supply
- is er genoeg keuze in stoffen?

Alternatieven voor een dergelijk middensegment zijn ook welkom (maar geen lokale Amsterdamse shops s.v.p.)- echter op (semi)maatwerk stel ik wel prijs.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  maandag 8 september 2008 @ 11:44:31 #256
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61470040
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:06 schreef charon het volgende:

[..]

Ik denk er over na om toch eens het maatwerk van Suit Supply te proberen, met name voor een 'dagelijkse' pakken. Ik reis veel en het heeft dan toch wat te lijden, wat ik jammer voor mijn betere pakken vind (hoofdzakelijk Canali nu).
Qua prijssegment voor deze 'middenkwaliteit' heb ik ca. 700-1000 euro in gedachten.

In dat kader:
- hoe is de uitvoering van dat maatwerk bij Suit Supply
- is er genoeg keuze in stoffen?

Alternatieven voor een dergelijk middensegment zijn ook welkom (maar geen lokale Amsterdamse shops s.v.p.)- echter op (semi)maatwerk stel ik wel prijs.
Ik ga spoedig ook weer ff langs de Suit Supply om wat op te halen voor dagelijks gebruik en ben ook geīnteresseerd in dat maatwerk dat ze kunnen leveren. Misschien ga ik morgen ff langs als ik zin heb, anders woensdag.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61476832
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft merkkleding in de VS de status van een Hema-ondergoed in NL?
nee dat niet, maar mensen daar merk onderbroeken van 10 dollar ofzo al heel duur, of een broek van 70 dollar is daar echt pure luxe.

(was er afgelope zomer vandaar )
errrrrrrrrr.....?
pi_61482690
Dag fijnproevers,

misschien de omgekeerde wereld, maar ik zoek een overhemd bij een das. Ik weet niet goed wat ik er bij moet dragen, dus ik dacht, laat ik het de kenners vragen.

Het is een rode das met dunne diagonale strepen, goud-donkerblauw-goud. Een zwart overhemd staat er opzich wel mooi onder, maar als je dan ook een zwart colbert heb, dan wordt het wel erg donker. Iemand tips?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61483314
Bij welke gelegenheid wil je het dragen?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_61483412
In eerste instantie bij een studentenvereniging. (Is niet heel streng, maar wel jasje-dasje)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61484288
Tsja, hangt wat van de mores af- maar zwart zou ik persoonlijk niet doen.. verder is het waarschijnlijk een voordeel als het later in de witte was kan.. dus...
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_61484478
Toch wit? Dat leek me een beetje aan de saaie kant namelijk.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61484554
GEEN wit...witte overhemden zijn (vind ik) een beetje jammer... Daarnaast wordt het ook snel vies en zeker bij een studentenvereniging loop je dat risico nogal Als je iets lichts wilt, ga dan voor lichtblauw.
pi_61484948
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Mr.Adams het volgende:
GEEN wit...witte overhemden zijn (vind ik) een beetje jammer... Daarnaast wordt het ook snel vies en zeker bij een studentenvereniging loop je dat risico nogal Als je iets lichts wilt, ga dan voor lichtblauw.
Geen wit bij een studentenvereniging wellicht, zakelijk gezien is een wit overhemd imo een prima keus
pi_61485014
Een zwarte colbert? Is het een begravenisvereniging ofzo.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_61485187
Je ziet de laatste tijd wel weer meer zwart..
  maandag 8 september 2008 @ 22:06:47 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_61485786
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:50 schreef Oksel het volgende:
Je ziet de laatste tijd wel weer meer zwart..
da's puur een modeverschijnsel, in het bedrijfsleven word je toch echt aangezien voor begrafenisondernemer als je in het zwart komt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61485863
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

da's puur een modeverschijnsel, in het bedrijfsleven word je toch echt aangezien voor begrafenisondernemer als je in het zwart komt
rrrrrright
pi_61485916
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:50 schreef Oksel het volgende:
Je ziet de laatste tijd wel weer meer zwart..
Ja, vooral bij mensen die diep in aandelen zitten.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  maandag 8 september 2008 @ 22:18:12 #270
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_61486237
Zwart is als jasje inderdaad niet mooi. Antraciet als pak wel, maar als los jasje ook niet. Voor een los jasje liever donkerblauw of grijs. Qua shirt is wit altijd goed, licht blauw meestal goed en roze vaak goed.
I am a black hole shitting into the void
pi_61491680
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen wit bij een studentenvereniging wellicht, zakelijk gezien is een wit overhemd imo een prima keus
True! Je kan dr vrijwel alle soort stropdassen op dragen, ideaal !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61491938
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:38 schreef jakkop het volgende:
Dag fijnproevers,

misschien de omgekeerde wereld, maar ik zoek een overhemd bij een das. Ik weet niet goed wat ik er bij moet dragen, dus ik dacht, laat ik het de kenners vragen.

Het is een rode das met dunne diagonale strepen, goud-donkerblauw-goud. Een zwart overhemd staat er opzich wel mooi onder, maar als je dan ook een zwart colbert heb, dan wordt het wel erg donker. Iemand tips?
Al die serieuze reacties hier op zijn toch zeker een grap? Ik weet niet bij wat voor vereniging jij rondloopt maar bij die van mij loopt iedereen in alles wat meer enigszins vies mag worden en waarbij het niet erg is als er om de zoveel tijd een glas bier overheen gaat. Een overhemd bij een bepaalde das zoeken is wel het laatste wat je hier ziet gebeuren.

Ik zie ook niet in waarom je niet gewoon wit zou kunnen dragen. Het voordeel daarvan is dat je het juist heter kan wassen. Overigens kan lichtblauw ook gewoon bij je das. Alleen roze zou ik laten liggen denk ik.
pi_61496032
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef Gimmick het volgende:
Qua shirt is wit altijd goed, licht blauw meestal goed en roze vaak goed.
Persoonlijk ben het alleen met licht blauw eens, wit en roze vind ik niet goed. Wit is te besmettelijk en roze is van twee jaar geleden.
pi_61496540
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:22 schreef Japin het volgende:
bij die van mij loopt iedereen in alles wat meer enigszins vies mag worden en waarbij het niet erg is als er om de zoveel tijd een glas bier overheen gaat. Een overhemd bij een bepaalde das zoeken is wel het laatste wat je hier ziet gebeuren.
Dat een overhemd vies mag worden betekent nog niet dat het er niet mooi uit hoeft te zien. Ja, ik kan bij de kringloop voor een euro een oranje overhemd halen, maar dat ziet er alleen niet uit bij een rooie das. Dan zoek ik liever een overhemd uit bij de H&M oid voor 15 euro, die en er leuk uit zien, en vies kan worden.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61496828
Een rode das is sowieso enorm standaard-studentikoos... Je bent gebonden aan die rode das? Persoonlijk weiger ik rode dassen te dragen, behalve bij een Valentijnsevent oid zoals ik vorig jaar had (daarvoor speciaal een rode das moeten kopen...).

Goed, bij een rode das kun je denk ik het best lichtblauw of wit met blauwe verticale streep doen, omdat je das al een patroon heeft kun je denk ik het best voor effen hemden gaan, de lichtblauwe dus Suit Supply heeft leuke hemden voor ¤59 volgens mij. Probeer echter een semi-fitted hemd te kopen, zit net iets strakker en gevormder in tegenstelling tot een "gewoon" hemd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')