Maak van dat injectie maar intercooler...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Fcuker het volgende:
turbo diesel injectie, diesel turbo injectie![]()
Alfa's zijn voor homo's!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Jimmeh het volgende:
JTD FTW!!!11
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maak van dat injectie maar intercooler...
1.9 dTi (turbo-charged direct injection)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Maak van dat injectie maar intercooler...
Er staat een smiley achterquote:
DTI is van volkswagen dacht ik, Renault is iig DCIquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef StateOfMind het volgende:
Het komt allemaal op hetzelfde neer, alleen de benaming TDI is eigendom van VAG, HDI van Peugeot, DTI van ?? (Renault dacht ik), enz.
Rover heeft het gedaan bij de 400 en 600 seriequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
1.9 dTi (turbo-charged direct injection)
Ik dacht dat intercooler zelden als afkorting in een type-aanduiding werd gegeven ... kan het mis hebben.
(alleen bij vrachtwagens?)
Het TD en TDS tijdperk reeds vergeten dealerboyquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Tjabbo het volgende:
dat klote gezeik over die lettertjes
wat dat aan gaat heeft bmw het voor elkaar. gewoon alleen de D van Diesel. that's it.
Dat de rest er bij op zit (injectie, intercooler, turbo en weet ik wat meer) daar kan je gewoon vanuit gaan.
Dát zouden meer mensen moeten doen.
d,td,tdi,dti,di,tds,tddi,tdci,tcdi,sdi,hdi en dan vergeten we er nog vast wel een paar...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:40 schreef Catch22- het volgende:
en je hebt ook nog CRDi, CDTi, D4-D etc etc
Ik kan me nog een uitzending van Topgear herinneren waar ze Koenigsegg (probeerde) te schrijven, werd aardig lang die naam!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
Doet me denken aan de Mitsubishi Lancer Evo VIII MR FQ400
zijn er langere namen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |