abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:41:31 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54407962
Hallo ik zoek een bureaustoel zonder wieltjes. Dus een bureaustoel zoals dit, maar dan zonder wieltjes. Je hebt ook alternatieven zoals dit, maar ik denk dat de goedkopere Leenbakker bureaustoel veel comfortabeler is (groter zitoppervlak). Ten slotte heb je nog eetkamerstoelen zoals dit, maar deze zijn weer te laag en niet in hoogte verstelbaar.

Ik heb even via google gezocht, maar kon geen geschikte bureaustoel vinden. Het is óf met wieltjes óf een minder comfortabele en dure industriële stoel óf een lage eetkamerstoel. Een goede combinatie heb ik niet kunnen vinden.

Iemand ideeën?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_54408051
Vaak kan je bij 'echte' bureaustoelen ook kiezen uit wieltjes... voor harde of zachte ondergrond, of voor een staandertje (dus zonder wieltje). Even bellen moet wel uitkomst bieden lijkt me

Waarom wil je eigenlijk een stoel zonder wieltjes?
pi_54408137
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:49:07 #4
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_54408152
Bij de Ikea kan je de laatste stap overslaan en viltjes ipv wieltjes onder je stoel plempen.
pi_54408246
Misschien is een stokke stoel iets voor je?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:55:11 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_54408299
Voglens mij heb je bij Ikea verschillende bureau-stoelen waarbij naar keuze pootjes of wieltjes onder kun plaatsen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:00:26 #7
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54408415
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:55 schreef mvdejong het volgende:
Voglens mij heb je bij Ikea verschillende bureau-stoelen waarbij naar keuze pootjes of wieltjes onder kun plaatsen.
Weet je dat zeker? Ikea is weer 2 uur rijden namelijk.

...En ik wil geen wieltjes omdat deze enorm veel stof verzamelen en aan de wieltjes blijven plakken en samenklonteren ook al ga ik regelmatig stofzuigen.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:04:09 #8
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54408497
Oh, ik heb al een oplossing. Ik heb net de wieltjes van mijn huidige bureaustoel losgewrikt met een koevoet dus nu ben ik van die wieltjes af
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_54409074
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:00 schreef Kebab het volgende:
...En ik wil geen wieltjes omdat deze enorm veel stof verzamelen en aan de wieltjes blijven plakken en samenklonteren ook al ga ik regelmatig stofzuigen.
Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt
pi_54409089
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:04 schreef Kebab het volgende:
Oh, ik heb al een oplossing. Ik heb net de wieltjes van mijn huidige bureaustoel losgewrikt met een koevoet dus nu ben ik van die wieltjes af
Als je wieltjes nou vastlopen, dan hoeven ze er toch niet meer af.... dan draaien ze toch niet meer
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:50:46 #11
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54409437
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:32 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt
Heb je ook laminaat of vloerbedekking? Met vloerbedekking had ik daar never last van nu dus wel met laminaat.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_54419950
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef Mokz het volgende:
Bij de Ikea kan je de laatste stap overslaan en viltjes ipv wieltjes onder je stoel plempen.


Dat kan niet helaas... de gasveer steekt uit aan de onderkant van de 5-poot
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 7 november 2007 @ 09:06:01 #13
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54422549
Die stoel van de leen bakker is een K#T stoel.
pi_54422552
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:50 schreef Kebab het volgende:
Heb je ook laminaat of vloerbedekking? Met vloerbedekking had ik daar never last van nu dus wel met laminaat.
Vroeger vloerbedekking, tegenwoordig siergrind (= glad). Nooit problemen mee gehad
  woensdag 7 november 2007 @ 13:06:47 #15
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54427229
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]



Dat kan niet helaas... de gasveer steekt uit aan de onderkant van de 5-poot
en daar kwam ik dus te laat achter nadat ik overijverig die wieltjes had verwijderd. Te vroeg gejuicht helaas.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_54427252
daarom moet je d'r ook pootjes onder zetten, ipv wieltjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')