abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54380891


vervolg van:
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
Op die nieuwe voorjaarscollectie kun je met code 2120 10% korting krijgen tot 8-11-2007
Kortingscode 7772 geeft 25% korting op 1 artikel
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.

1304 voor ¤5 korting

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 06-11-2007 17:01:55 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_54381560
Zo, samen met mijn moeder een bestelling van 150 euro uit de nieuwe collectie .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54382035
pi_54384179
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Er staan wel knalaanbiedingen in de outlet he?

[ afbeelding ]
Die had ik ook gezien ja, had alleen geen tijd meer om hem te plaatsen. Het is nog steeds niet verbeterd.. En ik zie ook dat er mensen zijn die hem gewoon gekocht hebben want van zwart is alleen maat 38 nog maar beschikbaar
know'm sayin?
×
word? word.
pi_54384427
Tvp! Lekker nog een keertje mijn voorjaarsbestelling spammen!

I had a signature once. It was awful.
pi_54384457
de voorjaarscollectie nu al
Saartje
pi_54384621
tvp
pi_54385875
De voorjaarscollectie...

Oow die moet ik ook nog ff bestellen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54385937
TVP

@ Zoeperzazke:
waar haal je de plaatjes van de voorjaarscollectie vandaan?
pi_54386653
Ik heb de catalogus nog steeds niet gehad
pi_54386712
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:41 schreef Linnie20v het volgende:
TVP

@ Zoeperzazke:
waar haal je de plaatjes van de voorjaarscollectie vandaan?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kun je onder 'bestellingen' in 'mijn pagina' je openstaande bestelling zien. Wanneer je dan met de muis op het artikelnummer gaat staan, dan zie je een foto
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54386886
Maar je kunt de voorjaarscollectie nog helemaal niet online krijgen??
Of hebben ze verwerkt wat je besteld hebt uit de catalogus en op je persoonlijke pagina geplaatst??
  maandag 5 november 2007 @ 19:24:26 #13
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_54386904
tvp
pi_54386965
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Linnie20v het volgende:
Maar je kunt de voorjaarscollectie nog helemaal niet online krijgen??
Of hebben ze verwerkt wat je besteld hebt uit de catalogus en op je persoonlijke pagina geplaatst??
Je kan gewoon online via het bestelformulier artikelen uit de catalogus bestellen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54387074
Oh ja het is al via de post weg dus dan duurt het maar iets langer
  maandag 5 november 2007 @ 20:19:39 #16
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_54388183
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef loehoes het volgende:
Ik heb de catalogus nog steeds niet gehad
Ik ook niet
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_54388227
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef Addict89 het volgende:
Zo, samen met mijn moeder een bestelling van 150 euro uit de nieuwe collectie .
Hehe, hier nog één
pi_54388562
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kun je onder 'bestellingen' in 'mijn pagina' je openstaande bestelling zien. Wanneer je dan met de muis op het artikelnummer gaat staan, dan zie je een foto
Dat dus
I had a signature once. It was awful.
pi_54389260
Weer te veel besteld, het is echt niet goed dit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54397695
Ik zie dat kortingscode 7772 er niet bij staat; geeft 25% korting op 1 artikel.
Werkt nog steeds, heb 'm zojuist gebruikt.
pi_54398156
Voorjaarscollectie??
Mijn wintercollectie is nog niet eens compleet......
pi_54398207
Ik heb trouwens die voorjaarscatalogus niet ontvangen, krijg ik een mailtje dat ik nog 2 dagen de tijd heb om te bestellen uit de catalogus met korting.
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:16:48 #23
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54398244
Een voordeel van die voorjaarscollectie: ze hebben de tops weer waar ik naar op zoek was. Van die simpele tops met korte en lange mouw en een rond hals. Zijn heerlijk om onder mouwloze truien enzo te dragen. Die heb ikdus meteen maar ik een paar kleuren besteld
Voor de rest idd veel van hetzelfde als dit jaar en weer enorm veel van die tentmode, boven smal en dan mega breed bij de heupen. Vind ik 3x niks. En of je nu maat xxs hebt, je ziet er meteen zwanger uit in die dingen. En heb je brede heupen dan is het helemaal niks. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_54399180
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:13 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens die voorjaarscatalogus niet ontvangen, krijg ik een mailtje dat ik nog 2 dagen de tijd heb om te bestellen uit de catalogus met korting.
same!
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:17:14 #25
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54399301
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef loehoes het volgende:

[..]

same!
Ik zou dan een mailtje sturen, wie weet verlengen ze de termijn tot iedereen m binnen heeft.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')