pi_54351736
Hi there,

Ik was beniewd waar je je merkkleding vandaan koopt zoals G-Star, Chasin, Replay etc..., denk hierbij aan kortingen, assortiment, laatste en nieuwste collectie.

Ik koop mijn spullen uit de winkels hier rond Den Haag, maar ik heb zo'n gevoel dat ze geen genoeg artikelen hebben en ze ook uit een oude collectie komen.

Of tenminste een stadscentrum met veel winkels die dit soort laatste spullen verkopen in uno plek.

[ Bericht 13% gewijzigd door FokLord op 04-11-2007 14:51:12 ]
  zondag 4 november 2007 @ 11:12:25 #2
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_54351791
Koop Merkkleding Online
www.KledingWebwinkels.nl Merkkleding nu tot 50% korting! Dames - Heren - Kinderen - Baby's.
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_54351810
Gewoon naar de winkels van de merken zelf gaan, daar heb je altijd de laatste collectie & ook korting. (10% met een kortingskaart dacht ik, weet het eigenlijk niet hoeveel je krijgt).

Anders ga ik er wel achter in "den innovation".

Online kleren kopen zou ik nooit doen, je moet het toch eerst passen & bijna driekwart van de keren staat het me toch niet 100% aan als ik het aan heb, dus als je dan altijd moet beginnen terugsturen... ook geen doen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 4 november 2007 @ 11:20:26 #4
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_54351893
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:14 schreef Athmozz het volgende:

Online kleren kopen zou ik nooit doen, je moet het toch eerst passen & bijna driekwart van de keren staat het me toch niet 100% aan als ik het aan heb, dus als je dan altijd moet beginnen terugsturen... ook geen doen.
Zit wat in maar het scheelt toch een boel geld
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_54351930
veel scheelt dat niet hoor. Ik ben vorige week nog in de Esprit wat gerief gaan halen, en ik heb dat vergeleken met de site van esprit zelf, en het zou me (op een euro of 400) misschien 10's gescheeld hebben, daarvoor is het de moeite niet.

Als je het te duur vindt in de winkels kan je toch ook gewoon naar een ander merk gaan waar je wel kan passen & je dus op voorhand weet of het echt zit zoals je wil?
  zondag 4 november 2007 @ 11:36:47 #6
181376 Baird
Eat shit 'n die!
pi_54352136
C.&.A
Only the strongest will survive...
  zondag 4 november 2007 @ 11:41:17 #7
138259 nzw
incl fotoboek
pi_54352204
turkije
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_54352220
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:41 schreef nzw het volgende:
turkije
je merk kleding, niet je namaak-merkkleding.
pi_54352399
Replay kan je kopen in die Replay winkel he in den haag, op die hoek vlakbij de mediamarkt
pi_54352520
TS wil er ook bijhoren
  zondag 4 november 2007 @ 12:30:47 #11
138259 nzw
incl fotoboek
pi_54353058
isch echt
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_54353343
Outlets kun je ook goed scoren. Ik ben niet erg merkgericht maar ik geil wel op Esprit, en dan al helemaal in de uitverkoop Ik heb praktisch alles in de uitverkoop (vooral via de site, is gratis versturen).
pi_54353538
uitverkopen vind ik echt irritant. De small's zijn er dan al vantussen (dus dan vind ik toch niets), dus om tussen al dat volk te gaan lopen om mss 1 tshirt en 1 pull te vinden waar er dan 30% afgaat (terwijl je normaal al 20% krijgt) ofzo...

ik ga gewoon voor de solden tegen soldenprijzen gaan kopen, als je veel in dergelijke winkels koopt doen er best veel van die "koopjesdagen met toegangskaart". Dan is de winkel vb een zondag open die ze normaal gesloten zijn, en enkel met een uitnodiging mag je naar binnen.
  zondag 4 november 2007 @ 12:59:28 #14
181376 Baird
Eat shit 'n die!
pi_54353567
Ik ga alleen maar naar Jack 'n Jones.
Only the strongest will survive...
  zondag 4 november 2007 @ 13:45:32 #15
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54354520
Waarom sowieso merkkleding? 2 keer zoveel betalen voor dezelfde kwaliteit als je bij We of H&M kan halen?
Bij de C&A trouwens ook weer goede shit de laatste tijd.

Om er bij te horen zeker? Maarja je moet zelf wetn wat je met je geld doet natuurlijk.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54354678
Bijenkorf!
pi_54354717
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:45 schreef michiel5 het volgende:
Waarom sowieso merkkleding?
Ik loop graag binnen in een winkel waar ik 100% zeker ben dat ik er mijn stijl vind, en daar ben ik bij die winkels zeker van. Er zijn merken die continu een modern-klassieke collectie aanhouden, dus als je daar binnen gaat weet je al dat je je "goesting" vindt.
quote:
2 keer zoveel betalen voor dezelfde kwaliteit als je bij We of H&M kan halen? Bij de C&A trouwens ook weer goede shit de laatste tijd.
WE is toch al even duur of een merk (of niet? ga daar nooit). Kwaliteit van H&M & C&A ligt best wel wat lager dan van sommige merkkledij (ook hier weer zeker niet allemaal), en als je dan niet met de modegrilletjes meegaat kan je die kledij best lang dragen, waardoor dat niet veel kost.

Om een voorbeeldje te geven, ik heb nu schoenen die me rond de 200 gekost hebben. Dat is redelijk aan de prijs voor een paar schoenen, maar het is dan ook topkwaliteit die ik ondertussen al 5 jaar aan heb kunnen doen zonder dat je het ook maar ziet. Totaal geen slijtage. Kost in totaal 40 voor een jaartje die schoenen; voor die prijs heb je enkel schoenen die je 1 seizoen draagt en daarna zijn ze versleten.
quote:
Om er bij te horen zeker? Maarja je moet zelf wetn wat je met je geld doet natuurlijk.
Ik in ieder geval niet, modemerken (zoals Jack & Jones, Hilfiger, Polo Sport (jaartje of 3-4 geleden) ed) draag ik gewoon. Ik vind gewoon sneller mijn keuze in dergelijke winkels, je wordt er geholpen als je dat wenst & de kwaliteit van de gebruikte stoffen is heel vaak beter dan bij de goedkopere kledij. Verder zit je bij Mexx / Esprit nog niet aan de merken "om erbij te horen" hoor, als je echt wil "pimpen" met je kleren moet je nog wel wat meer uitgeven.
pi_54355468
quote:
Waarom sowieso merkkleding? Om er bij te horen zeker? Maarja je moet zelf wetn wat je met je geld doet natuurlijk.
Muah, misschien maar niet helemaal. Ik koop alleen de buitenkant voor een dure merk. De rest is gewoon goedkope shit.
De stijl van G-star vind ik wel heftig, goeie kwaliteit en strak. De Replay shirts zijn perfect qua stijl en vorm en de G-star/Chasin broeken hebben een standaard maat (zonder ze zelfs te passen) en ze krimpen niet bij wassen.

Daarom zoek ik naar meer mogelijkheden en collecties. Ik vind de score winkel in Den Haag wel bagger, 3 weken om een jas (een maat M) voor mij te regelen
pi_54355518
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef FokLord het volgende:
Muah, misschien maar niet helemaal. Ik koop alleen de buitenkant voor een dure merk. De rest is gewoon goedkope shit.
Waarom enkel de buitenkant merken & de rest niet? Om aan andere te showen dat je merken draagt? Wees consequent & koop geen dure kledij voor het te showen aan anderen maar voor jezelf; als je je ook goed voelt in die goedkope shit zoals jij het noemt, draag dan gewoon allemaal goedkope shit. Dat bespaart je nl best veel.
pi_54356295
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Athmozz het volgende:

[..]
Waarom enkel de buitenkant merken & de rest niet? Om aan andere te showen dat je merken draagt? Wees consequent & koop geen dure kledij voor het te showen aan anderen maar voor jezelf; als je je ook goed voelt in die goedkope shit zoals jij het noemt, draag dan gewoon allemaal goedkope shit. Dat bespaart je nl best veel.
Juistem! Vergelijk het met iemand in een Fiat Panda en een andere in een Lexus, ze rijden beide toch?

Maar weet je wat het is Dr. Phil, ik hoef geen sokken te kopen voor 50 euro en ook geen slaapkleding voor 120 euro. Als dat had gemoeten dan zou ik hem zeker kopen.... het probleem is, ik zie het nut daar niet in. Capische?
pi_54359639
het verschil is wel dat die lexus een pak beter rijdt dan die panda.

Als jij enkel de bovenste laag van je kledij (neem pull + broek) in merkkledij koopt & daaronder het goedkope gerief draagt, dan heb je niet het comfort van die merkkledij (die doorgaans uit zachtere/beter afgewerkte stofen bestaat), dus waarom nog merkkledij erboven aandoen? Dan is het enkel om te showen dat je merken koopt & er het geld aan kan geven, niet voor de extra kwaliteit/afwerking die je krijgt.

Als je gewoon je merken koopt "voor de show" vind ik dat best zielig, want of je nu merken draagt of niet, met gerief gelijk G-star en Replay val je niet genoeg op hoor, dat draagt namelijk zowat iedereen. Ga dan op zijn minst voor het echte werk en koop dure merken.
pi_54362547
Vaak staat op de website van het merk zelf wel waar ze dealers hebben.
pi_54363864
ik koop veel merk kleding bij berden en shunk sinds kort hebben ze ook G-star en replay voorheen kocht ik er alleen mexx en esprit,
verder shop ik veel bij wo-men at work en 5 pocket.

en mijn schoenen bij tango of sasha shoes.
pi_54403069
Beijenkorf en Oger. Daar verkopen ze (meest) kwaliteitskleding, in tegenstelling tot winkels van G-Star, Chasin, Replay (wat overigens allemaal paupermerken zijn).

Succes.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_54403221
quote:
Waarom sowieso merkkleding? 2 keer zoveel betalen voor dezelfde kwaliteit als je bij We of H&M kan halen?
Bij de C&A trouwens ook weer goede shit de laatste tijd.

In dit geval wel ja, maar er bestaan ook merken waarbij je wel waar krijgt voor je geld.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')