350 aan de wielen is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Catch22- het volgende:
eindelijk een fatsoenlijke wagen dus.
350pk is een eitje. Andere turbo, uitlaat, profi chip, dikke IC en klaar
Ja daarom ga ik voor de 330 -350. kan nog meer met andere turbo's he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef PNG het volgende:
Goed bezig, bedenk wel, iets minder Pk houd het soms langer heel.
Zorg er vooral voor dattie niet te arm loopt, en vooral zet de pomp niet te hoog, injectoren niet te klein,
luchtbel is meteen dodelijk.
Magoed, dat weet je allemaal al.
Jups...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
350 aan de wielen is weer een heel ander verhaal
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:21 schreef Nerdmans het volgende:
0-200
Hmmm... beetje onduidelijk op het filmpje.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
0-200 = 0-200km/h Tjabboquote:Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.
400m is voor de echte jongens natuurlijk.
Hmm of zeg ik dat omdat de mijne pas na 200m op stoom is
Tot 340 pk ongeveer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef StefanP het volgende:
Hoeveel PK kan dat blok aan zonder open te moeten? En de benzinepomp?
Wat een trieste sjonniesquote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof de persoon in de Ferrari zich druk maakt om die sukkeltjes in een Subaru [afbeelding]
Ach zo...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ach zo...
ik wist niet dat passie voor snelheid alleen voor de rijken mocht zijn.
Maar je hebt altijd van dit soort posten natuurlijk.
Zowel een ferrari 355 als een subaru impreza is een liefhebbers auto.
De 355 vraagt enkel een grotetre bankrekening. . .
Maar ik ben in ieder geval blij dat ik en mn kleine flatje lol kunnen maken in zo'n enorme pauper auto [afbeelding]
Ik ken 2 mensen met een ferrari. en heb een paar situaties:quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het totaal niet. Je hoort ze echt op die manier lachen en roepen hij reageert niet meer, maar zo iemand haalt zn voldoening echt niet uit het sneller zijn op de snelweg dan wat gasten in een subaru. Zij blijkbaar wel.
Of voor de woonwagenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Die rijdt straks ook naar zn mooie vrijstaande villa terwijl die subara lutsers em met een beetje geluk voor de sociale woningbouw flat mogen parkeren.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Doet me een beetje denken aan dit filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
Ben benieuwd. Suc6quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....
we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.
De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.
Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:
Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping
alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.
Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
.
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
-plannen-
Kansloosquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef NightFlight het volgende:
A man, me matties hebbe 4 turboos op die impresa, 500 pk is niks man...
Hoi EM ???quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Gaaf!
Hou ons op de hoogte!
Zit je btw ook op EM?
Zo ja, hoe heet je daar?
[..]
Kansloos
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef Malle_beer het volgende:
Leuk forum, alleen jammer van de overkill aan Impreza's
Ah, ik meende te lezen dat het enkel over motorisch getunde auto's mocht gaan, dan zal ik er wel overheen hebben gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 08:52 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Het forum is oorspronkelijk opgericht voor geblazen 4wd auto's.
Aangezien de Impreza de meest voorkomende is, is het logisch dat die er het meeste te vinden zijn.
oww tiepvaut ja die bedoel ik toevallig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Een TD06-16G
Nog nooit van gehoord.
Je bedoeld geen Td05-16G, toevallig????
Dat was ook een beetje mijn gedachte toen ik het filmpje zag...quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn beeld over mensen met een impreza is maar weer eens bevestigd
Nope..quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog een groter wiel en/of clipping in gedachten voor de turbo?
Een stocker is toch vergelijkbaar qua grootte met een T3 gerrit? Dan komt de max power output ergens tussen 300 en 330pk toch?
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef 1299 het volgende:
TD05 16G is dat dezelfde 'Big G' als uit een Evo3? Die is ongeveer goed voor zo'n 340pk max ongeveer. Die ga ik ook monteren over een wat langere tijd.
Oke, interresantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:32 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Nee.
Een Big16 heeft minder top als een Super16, althans volgens de fabrikant.
http://www.boostplanet.com/compressorflow.htm
Een Super16G zou ongeveer 350-360 pk moeten kunnen leveren.
Daar zou ik dus echt geen zin in hebben om elke keer dat gezeik te hebben en auto terug naar de garagequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...
ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote
Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.
nu ff balen en weer w88
neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Nerdmans het volgende:
Zooo...
ik heb de auto terug gehad van de upgrade.
K heb er een week mee gereden en nu heb ik al een pakking naar de klote
Volgende week gaat ie weer terug.
Als ik m dan weer heb ga ik wat foto's maken en plaatsen.
nu ff balen en weer w88
Nja ze hebben goede reputatie..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef invine het volgende:
[..]
neem een fatsoenlijke garage die weet wat die doet
Coupe dan wel toch he?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...
de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.
Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.
Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
135i is dikkk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Nerdmans het volgende:
Jawel...
de impreza gaat eruit!
Ik heb een BMW 135 i aangeschaft.
Het enige wat ik daar aan doe is een chippie.
Dan heb je 360 pk en 500 nm in een bmw 1 serie.
Dat moet voorlopig even genoeg zijn.
Dus als er nog liefhebbers zijn, laat me even weten!
Tsja ... S2K roeleert natuurlijk wel de pan uit. Tegenwoordig koop je voor 20k ook wel een NSX (wel een oude, maarja, aluminium body) Targa.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
Ik denk aan een honda s2000.
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet
Dus als jullie nog ideeen hebben..
"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef Googolplexian het volgende:
Dan zet ik de volgende opties neer (nu met oude TT)
¤ 19.950,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo Quattro 225 pk (Maart 2000)
¤ 16.500,- : Audi TT 1.8 Roadster Turbo 180 pk (Maart 2000)
¤ 14.950,- : BMW Z3 2.8 automaat 193 pk (Juni 1998)
¤ 23.500,- : Porsche Boxster 2.5 204 pk (Mei 1997)
¤ 26.500,- : Porsche Boxster 2.7 Tiptronic/automaat 220 pk (Maart 2000)
S2000 staat er hier gekeken. niet bij. Dat zou trouwens mijn keuze worden (Hondafiel).
Hier (Autoweek Bazaar) staat ie wel (met 6 maanden garantie).
prijs ¤ 24.500
bouwjaar mei 2002
kilometerstand 83.631 km
hmm nooit bij stil gestaan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:04 schreef wouter37 het volgende:
waarom koop je niet iets anders:
http://link.marktplaats.nl/174407063
http://link.marktplaats.nl/172816014
http://www.speedon.nl/speedon-dronten/used-cars/mk_bladeblack.php
http://www.speedon.nl/speedon-dronten/used-cars/ginettag20.php
Ik dacht dat je budget gelimiteerd wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
keertje big block is ook wel tof.
Wheheh cobra!!!
Gewoon niet doen dan ... je hebt namelijk wel gelijk. Alhoewel ik de Boxter nog wel vind kunnen ... Cayman is er ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:
k*t dat je idd tegen de tt aanloopt . . .
Die doe ik ook niet.. is gewoon ... tje gewoon niet de auto zeg maar...
2 beamers is ook niet echt ideaal en de boxter is weer zo wannabee 911..![]()
En zelf-bouw? Als je de ruimte hebt en autoliefhebber bent is dat natuurlijk ook best gaaf.quote:Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Nerdmans het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de donkervoortjes nog te duur zijn.. dat is echt leuk spul.
Ja dat hebben ze meer al eens eerder vermeld ja..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:24 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Geen donkervoort kopen veel te duur kan je beter zelf wat bouwen of een ander type seven kopen
Had dan gelijk een 135i cabrio gepakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Nerdmans het volgende:
Ik wil dakloos en als t kan met een beetje peper in de reet
Dus als jullie nog ideeen hebben..
Tja. . . .ik ben al 30 he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:31 schreef BasDirkse het volgende:
Wellicht offtopic, maar hoe kom je aan het geld??
Een 330 pk Impreza, een BMW 135i, en nu kijk je naar een Donkervoort.
Dan ben ik wel benieuwd wat voor beroep je hebt?
Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Nerdmans het volgende:
Zo....
we zijn er uit wat het gaat worden en wie het gaat worden
Vreede gaat samen met Mark Verhoeven de upgrade doen.
De onderdelen zijn besteld dus nu ist ff wachten.
Wat gaan we dus allemaal doen in de eerste plaats:
Grotere injectoren
Brandstof pomp
Koudere bougies
GT-spec uitlaat spruitstuk
Turbo :TD06-16G 1050
Front mounted intercooler
Remapping
alles goed voor zo'n 330 pk en 430 nm.
Uiteindelijk is het wenselijk dat er een metersetje gaat komen om wat zaken in de gaten te houden.
Verder wil ik ergens in t nieuwe jaar front en back strutbrace.
Hopelijk houden bak en koppeling het vol anders gaan die ook vervangen worden.
Ik heb er in ieder geval zin in en kijk uit naar mn nieuwe spulletjes
Ja ik heb zelfs overwogen om zelf een compleet andere bak te nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon genoeg aan een verstevigingsset voor de versnellingsbak? Kost wel een paar centen natuurlijk. Geloof een kleine 1500 euro, en dan heb je een versteviging van de 2de en 3de versnelling.
Denk als je even half jaartje wacht dat er al heel wat meer aanbieders zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.ziptuning.nl/c(...)e-306-pk.html#header
lijkt me wel leuk om t doen, maar ik vin 1.900 echt belachelijk voor 1,5 uur software aanpassen..
Stelletje afzetters... ze zijn wel helaas de enige die chiptuning bieden voor t blok... gotverdegotver
Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:10 schreef arnold-d het volgende:
Word wel het gehele uitlaat systeem vervangen?
Zodat het blok, en zeker de turbo lekker door kan blazen?
dus lekker 8 a 10cm diameter uitlaatbuis.
Jammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Bij de bmw laat ik straks alleen de chip herprogrammeren.
Ik wil de beamer netjes en beschaafd houden.
Tja dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:33 schreef 1299 het volgende:
305 gaat hij niet halen denk ik. Met een gemiddelde luchtweerstand coëfficiënt zit je rond de 285.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |