abonnement Unibet Coolblue
pi_54290314
Toch maar de Impreza (eerst: Hoe verkrijg ik 250 pk deel 3)

Deel drie is alweer dicht

Ik zal later even de linkjes plaatsen naar de vorig topiques, maar Fok is erg traag nu.
Zoals diegene die het topic gevolgd hebben wel weten is de pk wedloop begonnen met een Seat Ibiza 1.8 20 VT cupra.

Ik wilde met een Seat 250 pk vermogen krijgen.
uiteindelijk op 200+ pk gekomen. Gezien het weggedrag gestopt met tuning en ingerolen op een Impreza GT turbo.
Ingestapt op 218 pk laten tunen tot ongeveer 265 pk en dat is de huidige situatie.

Aangezien de 250 pk bereikt is ga ik eens kijken hoe dicht ik bij de 350 kan komen

Ik ga volgende maand een grotere turbo monteren samen met een Fmic andere injectoren, benzine pomp en nog wat kleine dingen. Ik heb offerte Scooby met de td05 16 g turbo.
En een andere met de VF 34.

even onderhandelen en het subaru forum nog even navragen wat hun mening is.

Hopelijk dan einde jaar een kleine 320-340 pk

foto's ed volgen

[ Bericht 6% gewijzigd door Nerdmans op 02-11-2007 20:06:47 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_54290813
tvp.
pi_54291158
tvp

*edit: foto's van je Impreza en je motorblok?
pi_54321169
waar blijven de foto's ?
pi_54323997
http://www.mijnalbum.nl/Album=EID4SVI6

Hier staan de originele foto's.

Nu dikke invidia einddemper, verder t zelfde.
Ik wil foto's plaatsen als de fmic er ook op zit.

Dus nog even w88
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_54324713
Goed bezig, bedenk wel, iets minder Pk houd het soms langer heel.
Zorg er vooral voor dattie niet te arm loopt, en vooral zet de pomp niet te hoog, injectoren niet te klein,
luchtbel is meteen dodelijk.
Magoed, dat weet je allemaal al.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zondag 4 november 2007 @ 17:50:18 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_54360508
eindelijk een fatsoenlijke wagen dus.

350pk is een eitje. Andere turbo, uitlaat, profi chip, dikke IC en klaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:34:56 #8
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54400919
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Catch22- het volgende:
eindelijk een fatsoenlijke wagen dus.

350pk is een eitje. Andere turbo, uitlaat, profi chip, dikke IC en klaar
350 aan de wielen is weer een heel ander verhaal
pi_54412197
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef PNG het volgende:
Goed bezig, bedenk wel, iets minder Pk houd het soms langer heel.
Zorg er vooral voor dattie niet te arm loopt, en vooral zet de pomp niet te hoog, injectoren niet te klein,
luchtbel is meteen dodelijk.
Magoed, dat weet je allemaal al.
Ja daarom ga ik voor de 330 -350. kan nog meer met andere turbo's he?
Het afstellen wordt of door Scooby of door mark verhoeven gedaan.
Beide weten wel waar ze mee bezig zijn.

Ik ga wel direct voor een walbro pomp en grotere injectoren.

Zover ik weet zal de koppeling t zwaar krijgen. . . .
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_54412287
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

350 aan de wielen is weer een heel ander verhaal
Jups...

als ik dat wil dan gaat de preza eruit en open ik topique 5, hoe verkijg ik 500 pk.
Ik denk dat ik dan supraatje ga kopen ende tunen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 7 november 2007 @ 08:48:59 #11
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54422352

Psst! zachtjes!
Laat de honda en porsche fanboys je niet horen

pi_54588854
Lalalaaaaa...
[ moraalridder alert]

Ik wacht met smacht op de definitieve offerte van Vreede.
Als die goed is gaan we aan de bak.

Ik ben vandaag uitgedaagd door een oude bekende voor een straat race.
Hij heeft een Ferrari F355 GTS aangekocht en wil tegen me racen.

Dat wordt denk ik achterlichten kijken voor mij, maar altijd leuk zoiets.
Ik denk wel met de nieuwe turbo dat ik redelijk bij moet kunnen blijven tot de 160-180.
Anywayz ik ga racen met de huidige setting en daarna met de turbo upgrade.

De uitslag volgt nog
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:58:51 #13
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54590340
race vanaf stil stand (400m) of 80-180 race?
pi_54590804
0-200
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 14 november 2007 @ 11:26:53 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54596503


Zo eentje?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 14 november 2007 @ 13:14:01 #17
182073 invine
blablabla etc.
pi_54599075
tvp
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:24:37 #18
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54599329
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:21 schreef Nerdmans het volgende:
0-200
0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.
400m is voor de echte jongens natuurlijk.


Hmm of zeg ik dat omdat de mijne pas na 200m op stoom is
  woensdag 14 november 2007 @ 13:27:30 #19
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54599398
quote:
Hmmm... beetje onduidelijk op het filmpje.
Het lijkt idd of hij de ferrari killed maar die heeft verkeer voor zich... Hij lift het gas duidelijk en gaat daarna zelfs op de rem.
Anderzijds gaat hij natuurlijk niet voor niets opzij.

Zou wel eens een 80-180 run willen zien.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:08:11 #20
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_54609398
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:24 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

0-200 is echt voor kleinere lichte gti-achtigen.
400m is voor de echte jongens natuurlijk.


Hmm of zeg ik dat omdat de mijne pas na 200m op stoom is
0-200 = 0-200km/h Tjabbo
pi_54611061
ehr tjaboo acceleratrie van 0 -200 kmh
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_54611133
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

Zo eentje?
jeps
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_54631351
tVp
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_54641898
Hoeveel PK kan dat blok aan zonder open te moeten? En de benzinepomp?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54792680
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 04:46 schreef StefanP het volgende:
Hoeveel PK kan dat blok aan zonder open te moeten? En de benzinepomp?
Tot 340 pk ongeveer.
Dan zit je wel aan de bovengrens hoor..

Benzinepomp en injectoren worden vervangen,
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')