abonnement Unibet Coolblue
pi_54374949
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef thedude0 het volgende:

[..]

elke thread is een apart bestand tig bestanden tegelijk decoderen is vragen om gezeik
Hij decode geen tig bestanden tegelijk. Gewoon 1 tegelijk hoor... Hoe kom je daarbij?
pi_54374987
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hij decode geen tig bestanden tegelijk. Gewoon 1 tegelijk hoor... Hoe kom je daarbij?
omdat elke thread daarbij een apart bestand is. of was, blijkbaar. gebruik het al tijden niet meer maar aangezien het programma toch 1 keer per jaar wordt geupdate dacht ik dat het nog steeds zo was
pi_54375142
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

omdat elke thread daarbij een apart bestand is. of was, blijkbaar. gebruik het al tijden niet meer maar aangezien het programma toch 1 keer per jaar wordt geupdate dacht ik dat het nog steeds zo was
Elke tread is een apart bestand ja, hij voegt gewoon alle headers samen die tot 1 bestand behoren. Volgens mij doet newsleecher dat ook, maar ik kan het mis hebben.

Verder decode ie gewoon 1 bestand tegelijk, je hebt dus nooit meerdere bestanden tegelijk aan het decoden. Verder pakt grabit tegenwoordig alles vanzelf uit, met als gevolg dat de decodequeue gewoon blijft staan. Hij is dus niet aan het unrarren en decoden van andere bestanden op dezelfde tijd.
pi_54377953
Is het mogelijk om op bepaalde bestanden geautomatiseerd te downloaden? Ben er wel zat van om elke week steeds te moeten kijken wat er wel is en wat niet.
  maandag 5 november 2007 @ 18:56:03 #55
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_54386274
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Haijo het volgende:
Is het mogelijk om op bepaalde bestanden geautomatiseerd te downloaden? Ben er wel zat van om elke week steeds te moeten kijken wat er wel is en wat niet.
als iets gepost is bedoel je?
pi_54386448
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Elke tread is een apart bestand ja, hij voegt gewoon alle headers samen die tot 1 bestand behoren. Volgens mij doet newsleecher dat ook, maar ik kan het mis hebben.
Newsleecher download bestanden per stuk, verspreid over meerdere trheads.
Is wel zo prettig, anders gaat dat laatste bestand altijd op de max snelheid van 1 thread
pi_54386908
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:56 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

als iets gepost is bedoel je?
Ja, inderdaad, bijvoorbeeld de nieuwste aflevering downloaden als die gepost is in alt.binaries.tv. Die download ik toch altijd. Dat zou toch gewoon mogelijk moeten zijn, dat je instelt op dat die en die datum gezocht wordt naar dat en dat bestand. De naam is toch praktisch bijna altijd hetzelfde dus je zou denken dat het mogelijk moet zijn.
pi_54386972
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:24 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, bijvoorbeeld de nieuwste aflevering downloaden als die gepost is in alt.binaries.tv. Die download ik toch altijd. Dat zou toch gewoon mogelijk moeten zijn, dat je instelt op dat die en die datum gezocht wordt naar dat en dat bestand. De naam is toch praktisch bijna altijd hetzelfde dus je zou denken dat het mogelijk moet zijn.
Je zou een bookmark kunnen maken naar een zoekpagina?
en dan max postleeftijd op 1 dag zetten, hoef je alleen maar op "inverse" en "NZB" te rammen.
  maandag 5 november 2007 @ 20:53:50 #59
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_54389023
Met torrents (Azureus) kan het in ieder geval wel. Hoe en óf het mogelijk is met Usenet, geen idee. Het inladen van nzb's kan in ieder geval wél automatisch.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_54389942
Ben ook wel benieuwd of dat kan.

Ik ben nu met iest anders bezig wat ik vanmiddag op Tweakers las. Met Hellanzb i.c.m. zussaweb kun je vanaf afstand je NZB's uploaden via een webinterface. Zo kun je bijv. vanaf je werk wat downloads starten. Het wordt daarna uitgepakt / geparred waar jij dat wil. Als je dan 's avonds thuis komt kun je direct je series / film kijken

Ik laat wel weten als ik het voor elkaar heb.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_54390323
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Haijo het volgende:
Is het mogelijk om op bepaalde bestanden geautomatiseerd te downloaden? Ben er wel zat van om elke week steeds te moeten kijken wat er wel is en wat niet.
je kan automatisch downloaden met rss in alt.binz
http://altbinz.omgrofl.com/index.php/Using_RSS_Feeds_and_Filters
pi_54390747
zijn jullie nou blind of gewoon dom ?
pi_54390961
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef thedude0 het volgende:
zijn jullie nou blind of gewoon dom ?
Ik proef enige frustraties hmm? Wil je erover praten?
Wat zit je precies dwars?
pi_54391032
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik proef enige frustraties hmm? Wil je erover praten? [ afbeelding ]
Wat zit je precies dwars?
omdat er zometeen weer een mod komt kankeren omdat sommige mensen hier constant links posten naar zoekmachines zoals hierboven al een keer gezegd is
pi_54391045
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik proef enige frustraties hmm? Wil je erover praten? [ afbeelding ]
Wat zit je precies dwars?
Waarschijnlijk dat jullie moeten kappen met searches en hoe je zaken vindt.
Het staat pas 1 keer eerder in het topic.
pi_54393508
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:08 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat jullie moeten kappen met searches en hoe je zaken vindt.
Het staat pas 1 keer eerder in het topic. [afbeelding]
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:07 schreef thedude0 het volgende:

[..]

omdat er zometeen weer een mod komt kankeren omdat sommige mensen hier constant links posten naar zoekmachines zoals hierboven al een keer gezegd is
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik proef enige frustraties hmm? Wil je erover praten? [afbeelding]
Wat zit je precies dwars?
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef thedude0 het volgende:
zijn jullie nou blind of gewoon dom ?
Dit had állemaal in één reactie gekund als de onderste van dit lijstje niet zo gefrustreerd was.
pi_54393646
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Haijo het volgende:
Is het mogelijk om op bepaalde bestanden geautomatiseerd te downloaden? Ben er wel zat van om elke week steeds te moeten kijken wat er wel is en wat niet.
Dit kan met NZB TV. Je hebt er wel een premium newzbin account voor nodig, maar het werkt echt perfect. Ik gebruik het in combinatie met sabnzbd, en laat mijn pc 's nachts aanstaan. Als ik dan 's ochtends wakker word kan ik meteen kijken
pi_54393651
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef mcDavid het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Dit had állemaal in één reactie gekund als de onderste van dit lijstje niet zo gefrustreerd was.
er is allang gezegd dat het niet mag, niet alleen ergens in het midden van dit topic maar ook in alle vorige topics in deze fantastisch hoogstaande DIG reeks
pi_54393740
En nu zijn er 8 posts gewijd aan dat misverstand!

in plaats van de oorspronkelijke 3.

-edit-
9

[ Bericht 36% gewijzigd door mcDavid op 05-11-2007 23:45:03 ]
pi_54393821
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef mcDavid het volgende:
En nu zijn er 8 posts gewijd aan dat misverstand!

in plaats van de oorspronkelijke 3.
probleem was allang opgelost tot jij opeens meer dan een uur later 4 posts quote en er iets nutteloos over zegt
  woensdag 14 november 2007 @ 23:00:12 #71
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54614659
Soms kom je wel rare dingen tegen:
So we just called him Fred
pi_54614727
hoe flik je dat? 102% ook zo lekker
  donderdag 15 november 2007 @ 01:32:54 #73
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_54617333
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar dat lijkt me gewoon overhead. Dit betekent dat er theoretisch wat méér gedownload wordt dan nodig is.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_54620312
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef FredvZ het volgende:
Soms kom je wel rare dingen tegen:
[ afbeelding ]
Heel wierd... Ik had vorig jaar ook iets raars... Ging hij ineens met 4000kb/sec... Kan nooit goed zijn... Hij deed het ook niet...
pi_54622688
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Heel wierd... Ik had vorig jaar ook iets raars... Ging hij ineens met 4000kb/sec... Kan nooit goed zijn... Hij deed het ook niet...
meestal doet ie dat als de articles niet meer op de server staan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')