quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Al stopte heel die zender er mee, I couldn't care less...
Miljuschka was anders ook best een bimbo hoor, immer met haar stringetje pontificaal in beeld en pochen dat ze zo bi is. Wel lekker op gefapt natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef thloreg het volgende:
Klacht? Teveel bimbos op tv als beeldvulling laat nu net de minste van het stel weggaan. KUTZOOI!
Miljuschka was toch wel een schatje!
Doekoesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:51 schreef thloreg het volgende:
Jij moest eens weten hoeveel doekoes ze binnenhalen bij TMF
Mja, verder dat dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Want? Dat zou me wel moeten interesseren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:51 schreef thloreg het volgende:
Jij moest eens weten hoeveel doekoes ze binnenhalen bij TMF
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
En ik vind de TT misleidend. Ik dacht dat het een oproep was 'stop er alsjeblieft mee'. Maar helaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
ben benieuwd of je dat durft met het nichtje van holleederquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:33 schreef valek het volgende:
Ik vind haar echt een arrogante kutuitstraling hebben. Ok ze is lekker. Ik zou haar alleen maar willen neuken en dan hard het bed uitschoppen en roepen, OPROTTEN KUTHOER.
dat doen de VJ's nooit. Laatst zag ik een stukje waarin VJ Nikki Plessen aan Milli van Vanilli vroeg of hij zijn partner in crime nog weleens zag. Ze wist niet dat die knakker al jaren dood is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
Gaat ze artiesten interviewen zonder zich van tevoren verdiept te hebben in de betreffende artiest en daardoor stelt ze vragen waarvan ik wel een heel erg groot plaatsvervangend schaamtegevoel kreeg...
De ergste was wel van die Nikky, vraagt ze aan Fab Morvan of hij Rob nog wel eens zietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
Lelijk dom wijf...![]()
Gaat ze artiesten interviewen zonder zich van tevoren verdiept te hebben in de betreffende artiest en daardoor stelt ze vragen waarvan ik wel een heel erg groot plaatsvervangend schaamtegevoel kreeg... Ow ja, en ze liet ook duidelijk merken dat als een muziekstijl niet geheel in haar straatje paste, ze het ook totaal niet boeiend vond...![]()
Hoewel die Miljuschka voor een WOP natuurlijk wel heel geschikt isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Renate Verbaan is een hersenloze doos. Die moeten ze deporteren naar een onbewoond eiland en daar voorgoed laten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:13 schreef Birra het volgende:
Renate Verbaan was veel lekkerder..
Die moet een eigen zender krijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |