abonnement Unibet Coolblue
  Licht Ontvlambaar zondag 28 oktober 2007 @ 21:40:19 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54231858
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb vandaag even niet zoveel vertrouwen in de crew sjeen.
Ik zal zo wel 'ludiek' gebanned worden gok ik.
Ow en ik geloof wel in koortsstuipen maar niet in Floripas d'r nogal wisselende manieren van benadering.
Bannen ga ik niet over, bemoei ik me verder ook niet mee... Ik wil alleen maar vanuit persoonlijke ervaring aangeven dat een koortsstuip je letterlijk de stuipen op het lijf jaagt. Je echt het idee hebt dat er iets heel ergs aan de hand is... Maar dat het dus blijkbaar iets is waar een kind gewoon doorheen moet/komt. En dat helemaal zonder verdere schade. That's all
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator zondag 28 oktober 2007 @ 21:42:49 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54231902
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:36 schreef bixister het volgende:

maarre hoe staat 't nu met de discussie over het 'onverschillige' gedrag van de SC-ende speeltuinbankhangers? iemand die daar nog wat over wil zeggen? anders zijn we toch wel zo'n beetje uitgepraat lijkt me?
*steekt vinger op*

Ik wil graag nog wat kwijt daarover. Ik zag er geen onverschilligheid in, in de speeltuinbankreacties. Er werd een vraag gesteld, er is geantwoord en verder kun je dan weinig. Ja je kunt over elkaar heen buitelen met "let je wel op vlekjes" of "aaaah hersenvliesontsteking" maar dan sta je gelijk weer te boek als een hysterische kliek. Nu is er goede raad gegeven, de dokter werd gebeld en nu zijn we een onverschillige kliek.
We moeten er gewoon een beetje tussen in gaan zitten denk ik, maar dan vinden "ze'" wel weer wat anders van "ons"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:46:40 #28
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_54231978
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef Lois het volgende:

[..]

*steekt vinger op*

Ik wil graag nog wat kwijt daarover. Ik zag er geen onverschilligheid in, in de speeltuinbankreacties. Er werd een vraag gesteld, er is geantwoord en verder kun je dan weinig. Ja je kunt over elkaar heen buitelen met "let je wel op vlekjes" of "aaaah hersenvliesontsteking" maar dan sta je gelijk weer te boek als een hysterische kliek. Nu is er goede raad gegeven, de dokter werd gebeld en nu zijn we een onverschillige kliek.
We moeten er gewoon een beetje tussen in gaan zitten denk ik, maar dan vinden "ze'" wel weer wat anders van "ons"
Ik zat te broeien op hoe te formuleren, maar Lois omschrijft het exact wat ik wou zeggen
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:46:50 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_54231983
Ik kan er ook niet zo veel aan toevoegen.
Ik heb de post gezien, toen er al antwoord gegeven was.
daarna geen reacties of vragen meer gezien. daarmee was het klaar voor mij.

en lois, amen to that.
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:49:58 #30
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54232066
Belana, ik ben het met je eens.
Met als toevoeging, al was er een baby geweest, dan zou ik een dergelijke oppas niet willen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 21:52:46 #31
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54232131
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb vandaag even niet zoveel vertrouwen in de crew sjeen.
Ik zal zo wel 'ludiek' gebanned worden gok ik.
En ja hoor...
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef NJ het volgende:
Swetsenegger wilde wel héél graag een ban, kennelijk. Vooruit dan maar.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:57:28 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54232251
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bannen ga ik niet over, bemoei ik me verder ook niet mee... Ik wil alleen maar vanuit persoonlijke ervaring aangeven dat een koortsstuip je letterlijk de stuipen op het lijf jaagt. Je echt het idee hebt dat er iets heel ergs aan de hand is... Maar dat het dus blijkbaar iets is waar een kind gewoon doorheen moet/komt. En dat helemaal zonder verdere schade. That's all
ik heb gelukkig nooit zelf een koortsstuip gezien, gelukkig.. Maar van wat ik er van gehoord en gelezen heb, vind ik het dan des te vreemder dat een oppas er rustig naast zit en 'gezellig' zit te slowchatten en in FB zit te posten..

Vind het niet raar dat mensen daar verbaasd over zijn iig..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 21:57:46 #33
43556 miss_dynastie
pi_54232259
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En ja hoor...
[..]


Ik schrok er wel heel erg van dat bix een veeg uit de pan krijgt en te horen krijgt dat ze zich moet schamen. Imho is bix een van de meest integere users die op dit forum rondloopt. Erg jammer en mijns inziens heel onterecht.
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:58:33 #34
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_54232280
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En ja hoor...
[..]
Nou ja...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 21:59:49 #35
163650 Greys
pi_54232322
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En ja hoor...
[..]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:00:09 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54232333
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nou ja...
Die ban is om het gedram in FB, zes slotjes. Maar goed, laat hem lekker het slachtoffer spelen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 oktober 2007 @ 22:01:45 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54232373
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

ik heb gelukkig nooit zelf een koortsstuip gezien, gelukkig.. Maar van wat ik er van gehoord en gelezen heb, vind ik het dan des te vreemder dat een oppas er rustig naast zit en 'gezellig' zit te slowchatten en in FB zit te posten..

Vind het niet raar dat mensen daar verbaasd over zijn iig..
Hoor je me verder ook niet over, ik heb verder te weinig ervan mee gekregen om een oordeel te vellen. Ik gaf alleen maar aan wat ik weet van een koortsstuip.

En nu ga ik naar bed Een ziek kindje vreet energie...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:03:15 #38
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_54232394
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En ja hoor...
[..]
Ik blijf niet waarschuwen. Zie de slotjeslijst in FB, hij stuurde gewoon aan op die ban. Dus zo'n zielig slachtoffer van de grote boze crew is hij niet hoor.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:04:19 #39
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_54232418
FB had ik niet meegekregen, baseerde mijn 'nou ja' puur alleen op hier.

*naar FB rent*


FB gelezen.. en vind wel enigzins dat ie monddood wordt gemaakt. Hij vraagt, krijgt een antwoord waarop ie verder wil vragen, maar dat kan niet ivm direct slot. Wordt erg lastig dan om iets duidelijk te krijgen.

Maar goed das mijn mening en ik ben gelukkig geen FA of andere kleur hier
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:08:44 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54232516
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrok er wel heel erg van dat bix een veeg uit de pan krijgt en te horen krijgt dat ze zich moet schamen. Imho is bix een van de meest integere users die op dit forum rondloopt. Erg jammer en mijns inziens heel onterecht.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:12:48 #41
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54232601
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef Lois het volgende:

Ik wil graag nog wat kwijt daarover. Ik zag er geen onverschilligheid in, in de speeltuinbankreacties. Er werd een vraag gesteld, er is geantwoord en verder kun je dan weinig. Ja je kunt over elkaar heen buitelen met "let je wel op vlekjes" of "aaaah hersenvliesontsteking" maar dan sta je gelijk weer te boek als een hysterische kliek. Nu is er goede raad gegeven, de dokter werd gebeld en nu zijn we een onverschillige kliek.
Oh puh-lease.

D'r is helemaal geen goede raad gegeven. Buiten een google-ding van mij om dan. Pas toen ik dat 'bewuste' topic opende, en floripas daar een paar keer in postte, toen pas kwam er respons vanuit OUD.

Oh, en even ter info: ik heb zelf geen kinderen. Dus ik kan die google-info absoluut niet op waarde schatten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54232707
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef Lois het volgende:

[..]

*steekt vinger op*

Ik wil graag nog wat kwijt daarover. Ik zag er geen onverschilligheid in, in de speeltuinbankreacties. Er werd een vraag gesteld, er is geantwoord en verder kun je dan weinig. Ja je kunt over elkaar heen buitelen met "let je wel op vlekjes" of "aaaah hersenvliesontsteking" maar dan sta je gelijk weer te boek als een hysterische kliek. Nu is er goede raad gegeven, de dokter werd gebeld en nu zijn we een onverschillige kliek.
We moeten er gewoon een beetje tussen in gaan zitten denk ik, maar dan vinden "ze'" wel weer wat anders van "ons"
En met de wintertijd viel het gelukkig ook allemaal mee
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:20:08 #43
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54232773
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:12 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh, en even ter info: ik heb zelf geen kinderen.
Ook geen denkbeeldige?
Life is what you make it.
pi_54232796
En dan nu dit gebeuren: Om één of andere reden is mijn reactie in dat andere topic niet helemaal aangekomen. De minúút dat wij reden hebben om te geloven dat dit verhaal niet waar is, volgen consequenties richting Floripas. Dat heeft te maken met de ervaringen op R&P en het feit dat ik wéét hoe strontvervelend dat soort nepverhalen zijn. Als zoiets gaande zou zijn, zou ze eraf liggen. Simpel. Ik hou niemand een hand boven het hoofd en ga niemand zitten verdedigen als ik zelf twijfel. Jullie hoéven het ook niet te geloven. Maar om dan een complete hetze te beginnen, met alle gevlogen van dien, gaat écht een paar stappen te ver. Daar doen we niet aan.

Dit gedoe is nu kláár.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2007 21:47:17 ]
pi_54232931
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:17 schreef easy-going het volgende:

[..]

En met de wintertijd viel het gelukkig ook allemaal mee
Saartje
pi_54233052
Kalmte kan je redden, clumsy.

Dit is een ongebruikelijke OUD-rel in die zin dat het een 'opgedrongen' rel is. Ze hadden net zo goed een op leven na dode hond kunnen opvoeren in F&F en daar vervolgens mensen op hun verantwoordelijkheid kunnen wijzen. De meeste meningen in het topic dat naar BNW is geschopt zijn van mensen die hier nog niet dood gevonden willen worden. Kortom, regelmatige OUD-users hebben er amper wat mee van doen/niet meegekregen. Die hetze komt niet echt van OUD-users, voor de duidelijkheid. Alleen stelt Swets wel de goede vragen over deze idiote opgedrongen rel.

Oh en ik blijf in het voordeel van de twijfel geloven. Liever een verzonnen baby dan een doodzieke échte baby.
Variety is the spice of life
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:32:41 #47
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54233054
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Schanulleke het volgende:

Ook geen denkbeeldige?
Als ik zou posten wat ik *echt* van kinderen (maar most of all, sommige ouders) vind dan ga ik swetenegger achterna

Maar goed, als je in de situatie komt dat je je de verantwoordelijkheid op je neemt voor het welbevinden van andermans kinderen, dan vind ik wel dat je dat zo goed mogelijk moet invullen.

Stel je eens voor, eh, je moet oppassen op iemands kind. En die wordt ziek. Krijgt stevige koorts. En je weet dat er iets bestaat als 'wiegedood'. En dat kindjes kunnen overlijden. Zou jij de ouders de dag daarna nog onder ogen durven komen? He? Met je grote bek?

Nee, in plaats daarvan doodleuk posten 'wuhwuhwuh, d'r is een oplossing gegeven, en die was afdoende, dus we gingen over tot de orde van de dag.'

Stelletje gore ambtenaren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 22:37:40 #48
43556 miss_dynastie
pi_54233170
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:32 schreef gronk het volgende:
Maar goed, als je in de situatie komt dat je je de verantwoordelijkheid op je neemt voor het welbevinden van andermans kinderen, dan vind ik wel dat je dat zo goed mogelijk moet invullen.

Stel je eens voor, eh, je moet oppassen op iemands kind. En die wordt ziek. Krijgt stevige koorts. En je weet dat er iets bestaat als 'wiegedood'. En dat kindjes kunnen overlijden. Zou jij de ouders de dag daarna nog onder ogen durven komen? He? Met je grote bek?
Ik zou in zo'n geval te allen tijde een arts bellen. Niet advies gaan vragen op een forum, in elk geval. Maar dat heb ik ook bij elk LIF-topic van deze aard.
pi_54233213
Gronk, doe héél, héél gauw normaal, of je gaat Swets wél achterna.
pi_54233274
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan nu dit gebeuren: Om één of andere reden is mijn reactie in dat andere topic niet helemaal aangekomen. De minúút dat wij reden hebben om te geloven dat dit verhaal niet waar is, volgen consequenties richting Floripas. Dat heeft te maken met de ervaringen op R&P en het feit dat ik wéét hoe strontvervelend dat soort nepverhalen zijn. Als zoiets gaande zou zijn, zou ze eraf liggen. Simpel. Ik hou niemand een hand boven het hoofd en ga niemand zitten verdedigen als ik zelf twijfel. Jullie hoéven het ook niet te geloven. Maar om dan een complete hetze te beginnen, met alle gevlogen van dien, gaat écht een paar stappen te ver. Daar doen we niet aan.

Dit gedoe is nu kláár.
flikker toch op, joh ,met dat woord HETZE, wie loopt hier nu de zaak op de spits te drijven

er lopen drie users te zeiken over de matige aandacht voor een bijna overleden baby , en in hun verontwaardiging vergeten ze dus dat er een baby bijna overlijdt, en posten ze vrolijk door, in OUD, en in FB , maken er grapjes over "is een zieke baby ook buiten OUD een excuus hhahahahhahahahaa" en dan ga jij het raar vinden dat ik het dan in twijfel trek?

en wordt er zonder enige pm naar mij, vastgesteld dat er iets speelt tussen mij en die engnek, terwijl het godverdomme 4 aanvarinkjes zijn in die SLotervaart topics, en is het ineens een HETZE???
is Floripas dan soms een kloon van een user die al jaaaaaaaaren overhoop ligt me me of zo, dat jullie maar blijven ouwetiefushoeren over oud zeer? welk fucking oud zeer, dit is nieuw zeer, en maak je geen illusies , morgen ben ik het weer vergeten, oud zeer is iets waarik zelden last van heb, en als ikd at heb is dat in de privésfeer niet in dit forum, hoor

dus doe toch normaal, mens.
had me gewoon gepm-t dan, zoals jullie ook over en weer met Floripik pm-en blijkbaar, zoals FLoripas zelf beweerde met BE dus, dezelfde BE die concludeert dat omdat ik niet meer reageerde na die ene post, ik dus aan het trollen was

jezus, christus, val lekker dood, denk ik dan (oh jee, een doodverwensing )

Genieten, hè Floripas, is het je toch nog gelukt, leugenachtige lul , toch iemand via via een ban aan kunnen smeren

"boehoe, nu verwijt milagro me ook al dat ik Swets een ban aan smeer, zien jullie nu wel, een HETZE, zeg ik je!!!!!'"

Zo, dat was het voor deze avond, dank voor de gelegenheid effe lekker te 'venten' hiero, ik wens jullie allemaal een zoete nacht toe, en ik hoop dat Floripas 'nachtrust niet weer zo verstoord wordt door een op sterven liggende baby, je zal zo'n oppas hebben zeg, die gaat zitten Fokken ipv je leven redden , fokken om andere verwijten te maken via een stroman

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2007 21:49:50 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')