abonnement Unibet Coolblue
pi_54239973
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

mag ik hem zien?
Kijk even in m'n fotoboek.
Waar jij em nu hebt weet ik niet of het wel kan ,ook ivm genezen die van mij zit een klein stukje verder van m'n hand vandaan.
01-08-2008
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:51:58 #27
124403 UZN
Hello world!
pi_54247900
Alsof je met een tatoo minder kans zou hebben op een baan Tenzij je echt iets heel extreems laat tatoeren op een plek die echt niet te bedekken is zal dit echt je baas een hol zijn.

Zelf zou ik dus nooit een tatoe nemen op een plek die je zelf zien, lastig te verbergen is (Nu moet je dus altijd lange mouwen aan om hem uit het zicht te houden) Nu vind je het leuk maar hoe zit het over 5-10-20 jaar? Je zit er voor de rest van je leven aan vast.

Vroeger wou ik ook graag een tatoe. Nu eigenlijk nog steeds. Maar toch blijf ikzelf veranderen en iedere paar jaar wil ik iets anders. En dat blijft denk ik ook wel. Als ik daarmee stop ben ik dood.
pi_54249892
Toen ik de tattoo op mijn pols had laten zetten waren er maar weinig mensen die er wat van zeiden/het op viel. Een horloge of een wat bredere armband en je ziet er ook niks meer van als je dat zou willen.
01-08-2008
pi_54250039
Tatoeages
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_54274872
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:39 schreef baskick het volgende:
Tatoeages
Mensen die tatoeages zo schrijven
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 31 oktober 2007 @ 01:04:12 #31
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_54275864
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:13 schreef theKiD het volgende:

[..]

Mensen die tatoeages zo schrijven
ipv dat je het zelf dan ff goed schrijft, neem je het klakkeloos over en zet je er een smiley achter

Primum non nocere
pi_54276080
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Florian_ het volgende:

[..]

ipv dat je het zelf dan ff goed schrijft, neem je het klakkeloos over en zet je er een smiley achter

U get my point.. hoop ik

maar oke.. tattoo's
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 01:20:54 #33
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54276091
Pas maar op voor je slagadert
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_54276157
Weet je ik zag eens enkele mensen voorbij komen...
zomaar op straat of bij de supermarkt..
vaak was het dan warm weer.
Dus droeg men een hemdje of een shirtje met korte mouw..
Verbazingwekkend was hoe ik een vrouw aanzag voor een net persoon, en mij opeens die tattoo op haar bovenarm opviel, het hele beeld van net viel in duigen.
Idem een ander persoon, waarvan ik haar toch sympathiek vond maar elke keer als ze in gesprek haar arm wat zwaaide en bewoog, zag ik heel irritant die zwartige vlek op haar pols...ja een tattoo...
Ik kan tattoos niet mooi vinden, tijdelijke prima maar het idee dat dit je leven lang in je huid gekerft blijft vind ik zinloos en ook niet erg slim.
Bedoel neem een visitekaartje ofzo!?

Die kun je nog eens veranderen...ach een *mijn*visionaire blik voor later is..dat men straks een spiegelingsplaatje onder de huid plaatst, waarop je een foto kunt inzenden...misschien wel via je mobieltje!

Waar ken ik patent anfrageuh?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54277320
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:13 schreef theKiD het volgende:

[..]

Mensen die tatoeages zo schrijven
Informele spelling van dat pauper-woord, zie ook http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tattoo
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:54:18 #36
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_54277524
ik ga binnenkort ook voor eentje op de pols... maar dan wel ietsje lager op de arm...
hoe jij em nu hebt zitten, valt ie te veel over die plooien.

en om die pezen en aders moet je geen zorgen maken... fijn is anders, maar het kan gemakkelijk.
heb zelf over mijn scheenbeen en achter over mijn kuit ook gewoon laten zetten... no prob.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_54277579
Ik zou het niet doen
Op je pols is wel heel zichtbaar, en mensen zullen er gelijk een oordeel over hebben. Bij sollicitaties is het zeker een nadeel.
Net als van die paupers die een tattoo in een nek laten zetten, zo dom
Are you nuts??
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:05:59 #38
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_54277612
als hij hem iets naar beneden laat zetten valt ie gewoon onder de mouw, niet zichtbaar dus...
draag daar ook eventueel een horloge over en je ziet het helemaal niet meer...

ik zie al een paar keer het woord sollicitaties vallen... wat een onzin hey mensen!
als ik mensen op sollicitatiegesprek krijg, ga ik echt niet kijken of ik ergens een tattoo kan ontdekken...
het is tegenwoordig toch al niet gemakkelijk om echt goed personeel te vinden... als er dan iets capabels tussen zit, staat of valt dat ECHT niet met het al of niet hebben van een tattoo...

en dat geldt niet alleen voor mezelf, omdat ik zelf meerdere tat's heb.. maar ook mijn directeur valt hier niet over...
zolang het niet van die extreme tribals tot achter je oren zijn of in je gezicht... fuck it.

en dan nog ... in dit geval van op de binnenkant pols... wie gaat er solliciteren in een shirt met korte mouwen??
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_54278044
Ik vindt het ook de grootste onzin dat mensen denken daardoor geen goede baan te krijgen,ik denk dat het bewijs dat dat wel kan al vaak genoeg geleverd is.Daarbij als je mensen anders gaat zien omdat ze een tattoo hebben (of zichtbare tattoo) ben je gewoon dom en kortzichtig...
01-08-2008
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:15:51 #40
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_54288363
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vindt het ook de grootste onzin dat mensen denken daardoor geen goede baan te krijgen,ik denk dat het bewijs dat dat wel kan al vaak genoeg geleverd is.Daarbij als je mensen anders gaat zien omdat ze een tattoo hebben (of zichtbare tattoo) ben je gewoon dom en kortzichtig...
woord omhoog.

een van onze landelijke productmanagers op het hoofdkantoor heeft twee volledige sleeves en zijn benen beginnen ook aardig ingekleurd te worden...
deze puike kerel zit daar tussen de stropdassen en draagt af en toe een jeans en t-shirt met korte mouwen en zelfs op dat hoge niveau is er niemand die zich er aan stoort.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_54290950
Ik vind hem heel mooi, dat is toch de Yggdrasil? Heeft wel veel betekenis. Zelf zou ik niet zo snel voor de pols kiezen, maar wel voor het plaatje.
Succes!
  donderdag 1 november 2007 @ 07:24:44 #42
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_54295589
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:00 schreef whosvegas het volgende:
, en mensen zullen er gelijk een oordeel over hebben
Dat doet me echt helemaal niks, dat is hun probleem, niet de mijne. Daarbij zijn mensen die menen een ander te kunnen beoordelen op basis van de hoeveelheid inkt die hij/zij onder zijn of haar huid meedraagt zo kortzichtig dat ze m'n tijd niet waard zijn.

En met een sollicitatie kun je gewoon lange mouwen aantrekken, ik tref liever dat soort maatregelen dan dat ik iets moet laten wat ik heel erg graag wil.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_54295605
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vindt het ook de grootste onzin dat mensen denken daardoor geen goede baan te krijgen,ik denk dat het bewijs dat dat wel kan al vaak genoeg geleverd is.Daarbij als je mensen anders gaat zien omdat ze een tattoo hebben (of zichtbare tattoo) ben je gewoon dom en kortzichtig...
Inderdaad, ik heb een groot hakenkruis op mijn voorhoofd laten zetten en ik werk als Rabbi in een synagoge.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 1 november 2007 @ 07:31:33 #44
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54295636
quote:
Op donderdag 1 november 2007 07:27 schreef starla het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb een groot hakenkruis op mijn voorhoofd laten zetten en ik werk als Rabbi in een synagoge.
Je maakt jezelf zo wel belachelijk, maar dat weet je zelf ook vast wel.
  donderdag 1 november 2007 @ 07:32:18 #45
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_54295641
En dat vind jij een goede baan?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_54295757
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vindt het ook de grootste onzin dat mensen denken daardoor geen goede baan te krijgen,ik denk dat het bewijs dat dat wel kan al vaak genoeg geleverd is.Daarbij als je mensen anders gaat zien omdat ze een tattoo hebben (of zichtbare tattoo) ben je gewoon dom en kortzichtig...
Maar zo werkt het wel.
Als je iemand voor het eerst ziet, vormt diegene binnen zoveel seconden een beeld en als iemand bijv. een tattoo in zijn nek heeft (of op een andere zichtbare plek), wordt dat gewoon ook meegenomen in de beeldvorming.
Are you nuts??
  donderdag 1 november 2007 @ 08:11:15 #47
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_54295833
quote:
Op donderdag 1 november 2007 07:58 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Maar zo werkt het wel.
Als je iemand voor het eerst ziet, vormt diegene binnen zoveel seconden een beeld en als iemand bijv. een tattoo in zijn nek heeft (of op een andere zichtbare plek), wordt dat gewoon ook meegenomen in de beeldvorming.
Maar wiens probleem is die kortzichtige beeldvorming uiteindelijk? Afgezien van de sollicitatie, waarbij je gewoon lange mouwen kunt dragen.

Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over bepaalde, vaak onterechte maatschappelijke stigma's die er aan dingen als tatoeages kleven.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')