abonnement Unibet Coolblue
pi_54052983
Hey,

Ik heb een relatie gehad van ruim 1,5 jaar met een leuke meid. Ik vond haar al heel lang leuk en vooral aantrekkelijk en ik had niet verwacht dat ik met haar in een relatie terecht zou komen. Het is 1 jaar en 4 maanden heel goed gedaan totdat ze betrokken raakte bij een aanrijding. Hierbij zijn haar benen verlamd geraakt. Dokters dachten dat het misschien tijdelijk was maar het ziet er niet best uit. Ik heb haar om deze reden aan de kant gezet. Ik wil niet voor lul lopen met een meisje die een handicap heeft. Het klinkt hard maar wat moet ik ermee. Er is nog wel een kleine kans dat ze geneest maar dat is echt minder dan 25%
Ik heb gezegd dat als ze er bovenop komt ik graag weer verder wil met haar. Wat moet ik nou doen? Afwachten en zorgen dat ik niet meteen met iemand anders een relatie begin of gewoon meteen verdergaan?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_54053019
triest figuur
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_54053050
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:55 schreef mijndochters het volgende:
triest figuur
dat vind ik nou discriminatie.. ze is gehandicapt, dat maakt haar toch niet meteen triest ??
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_54053063
Dit wordt hem niet, Linkmiegel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2007 15:58:05 ]
pi_54053071
Is dit nou een verkapte poging tot humor of ben je werkelijk zo'n triest persoon?
pi_54053081
Gelijk heb je!
pi_54053108
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:57 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

dat vind ik nou discriminatie.. ze is gehandicapt, dat maakt haar toch niet meteen triest ??
Ga jij nou maar de aankoopbon van je humor die je gekocht hebt bij de Toys R Us zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2007 15:59:49 ]
pi_54053112
Overtuig me via PM maar dat dit geen kuttopic is, en dat je het meent .

Oh, sowieso zou ik écht gaan kappen met het baggeren, je komt net terug van een ban.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')