abonnement Unibet Coolblue
pi_54047557


Welkom in het 24e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

  • Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

    Links met informatie over piercing guns:
    bmeworld.com
    encyc.bmezine.com

    Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    alloverpiercings.nl
    alpha art jewelrycoldsteel.co.uk
    crazy-factory.com
    jewelsoffantasy.nl
    mariebelle.nl
    mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    piercingworld.nl
    roxy-shop.be
    wildcat.de (favoriet: professioneel)

    Voorgaande delen:
    Piercings #1
    Piercings #2
    Piercings #3
    Piercings #4
    Piercings #5
    Piercings #6
    Piercings #7
    Piercings #8
    Piercings #9
    Piercings #10
    Piercings #11
    Piercings #12
    Piercings #13
    Piercings #14
    Piercings #15
    Piercings #16
    Piercings #17
    Piercings #18
    Piercings #19
    Piercings #20
    Piercings #21
    Piercings #22
    Piercings #23
  • *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54047560
    Laatste 2 posts:
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 22:05 schreef Empathologica het volgende:
    Hahahhaha Nah, ik zit mezelf nog ff over te halen. Als een vriend van me z'n tattoo ontwerp gaat maken, ga ik wel mee. Zoiets, durf zelf nog ff geen initiatief te nemen
    Enneh, repeltepels?
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Repeltepels-- tepelpiercings-- repelsteeltje
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:43:39 #3
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_54048000
    Yaaay nieuw topic!

    Ik heb na 3 weken mijn bestelling van crazyfactory binnen, ik ben blij! Alleen de levering was niet helemaal compleet, ik mis nog 2 paar pluggen maar die zullen dan wel later worden geleverd... Waren net de 2 mooiste haha. Maar verder ben ik heel tevreden, ze houden je netjes op de hoogte met mails e.d.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_54048213
    Jaa dat is echt klote bij Crazy Factory, maar het is beter dan moeten wachten tot álles er is.
    En @ theKid, hoe bedenk je het
    pi_54050985
    Ik moest van de piercer 2x per dag mn piercing draaien, maar ik krijg hem niet gedraaid Ik kan hem wel omhoog en omlaag duwen, maar ik kan niet genoeg grip krijgen om hem te draaien...

    Is alleen bewegen ook genoeg? Ik kreeg niet zo veel info over schoonmaken, maar ik heb gewoon in de douche er warm water over laten lopen en met Neutral (op aanraden van de piercer gekocht...) een beetje schoongemaakt en wat bewogen, dat zal toch wel ok zijn?

    Ik kon er trouwens vannacht al op slapen
    pi_54051664
    Je moet vooral niet draaien. Zo kun je het vuil en andere troep naar binnen draaien.
    Wat voor piercing heb je trouwens?
    pi_54051965
    Deze (het staafje is nieuw):



    Ik vind nog steeds dingen die in je oor zitten lastig om ze piercings te noemen, maar als het gepierced is is het piercing toch

    Maar als je niet draait, groeit het dan niet vast?
    pi_54052136
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 14:34 schreef Empathologica het volgende:
    Je moet vooral niet draaien. Zo kun je het vuil en andere troep naar binnen draaien.
    Wat voor piercing heb je trouwens?
    Dat lijkt mij dus ook. Vooral NIET draaien. Dan zorg je er ook nog voor dat de wond nog moeilijker geneest.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54052149
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 14:54 schreef Inu het volgende:
    Maar als je niet draait, groeit het dan niet vast?
    Chirurgisch staal niet nee..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54052430
    Oh... dan blijf ik er maar vanaf dan Ik laat er wel gewoon water over lopen als ik in de douche ben, dan spoelt ie wel schoon toch?
    pi_54052632
    Een lichaamsvreemd materiaal kan niet vastgroeien, titanium niet, chirurgisch staal niet, pfte niet etc.
    Het lijkt vast te zitten door vastgekoekt wondvocht of bloed maar als je dat er voorzichtig afweekt (niet pulleken!) dan zit 't weer los.
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:30:36 #12
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54062006
    oh hier zitten we
    ik had ook al een nieuwe gemaakt, mja

    ik heb eindelijk mn ringetje erin
    en het is heel raar. geen achterkantje meer, en wel ineens een ringetje als ik een glas tegen mn mond zet om te drinken. ff wennen hoor, maar vind het wel heel mooi
    maak morgen wel ff een fototje
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54067172
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef saaw het volgende:
    oh hier zitten we
    ik had ook al een nieuwe gemaakt, mja

    ik heb eindelijk mn ringetje erin
    en het is heel raar. geen achterkantje meer, en wel ineens een ringetje als ik een glas tegen mn mond zet om te drinken. ff wennen hoor, maar vind het wel heel mooi
    maak morgen wel ff een fototje
    Opzich is het nu al morgen..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      maandag 22 oktober 2007 @ 14:21:05 #14
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_54089146
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef saaw het volgende:
    oh hier zitten we
    ik had ook al een nieuwe gemaakt, mja

    ik heb eindelijk mn ringetje erin
    en het is heel raar. geen achterkantje meer, en wel ineens een ringetje als ik een glas tegen mn mond zet om te drinken. ff wennen hoor, maar vind het wel heel mooi
    maak morgen wel ff een fototje
    Ja, schiet 'ns op met die foto !
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:34 #15
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54090171
    ja jeetje
    zit op school nu, maargoed omdat jullie het zo lief vragen
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54091510
    Mooi! Piercing en eigenaar..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54131207
    Leuk!
    Maar een beetje vrolijker kijken kan geen kwaad.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_54132226
    Ze zit op school, vind je het gek dat ze niet blij kijkt
    pi_54132457
    Zit ook weer wat in.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_54138547
    Hoi, ik wil graag een nieuwe pirecing en nu stuitte ik toevallig op microdermals:





    Vlak onder m'n sleutelbeen, maar niet in het midden van m'n borstkas (meer naar de zijkant zodat het wat asymmetrisch wordt) lijkt me wel wat.
    Heeft iemand hier er ervaring mee en weet één van jullie of je het in Groningen kunt laten doen (bij Blitz bijvoorbeeld) ? Heb namelijk gehoord dat je er echt voor naar Den Haag ofzo moet omdat het nog redelijk nieuw is....
    pi_54138892
    Jeffrey van Paradigm Bodyart in Arhem is er behoorlijk goed mee, heeft ze in Amerika leren zetten geloof ik.
    Rebelyells piercing Sliedrecht kan het, Dare2wear in Amsterdam ook. Van Olffen in Oldenzaal (?) kan het etc etc.
    Onder je sleutelbeen, ik ken wel iemand die dat heeft, 2 mensen zelfs, en tot nu toe hebben ze er geen last van. Zou alleen wel oppassen met waar je ze laat plaatsen, als je bv een rugzak hebt, dat die banden daar niet op drukken etc.

    Hoor over Blitz trouwens niet zo'n goede verhalen af en toe, Passion For Piercing zit er vlak bij en die is toch wat betrouwbaarder. En anders zou ik een tripje naar Arnhem er wel voor over hebben als je echt een goed bekend staande shop wilt
    pi_54138900
    Bij een beetje fatsoenlijke shop kunnen ze toch wel microdermals zetten? Zo nieuw is het toch niet meer?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54139252
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 17:38 schreef theKiD het volgende:
    Bij een beetje fatsoenlijke shop kunnen ze toch wel microdermals zetten? Zo nieuw is het toch niet meer?
    Zie het niet op de website staan, wel surface piercings maar that's it. Nou ja zal er binnenkort maar even binnenwippen.
    pi_54139271
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
    Jeffrey van Paradigm Bodyart in Arhem is er behoorlijk goed mee, heeft ze in Amerika leren zetten geloof ik.
    Rebelyells piercing Sliedrecht kan het, Dare2wear in Amsterdam ook. Van Olffen in Oldenzaal (?) kan het etc etc.
    Onder je sleutelbeen, ik ken wel iemand die dat heeft, 2 mensen zelfs, en tot nu toe hebben ze er geen last van. Zou alleen wel oppassen met waar je ze laat plaatsen, als je bv een rugzak hebt, dat die banden daar niet op drukken etc.

    Hoor over Blitz trouwens niet zo'n goede verhalen af en toe, Passion For Piercing zit er vlak bij en die is toch wat betrouwbaarder. En anders zou ik een tripje naar Arnhem er wel voor over hebben als je echt een goed bekend staande shop wilt
    Tja heb zelf een traguspiercing laten zetten bij Blitz, op zich prima maar heb eigenlijk geen uitleg over nazorg of wat dan ook gekregen en dat vind ik toch best belangrijk. Passion for piercings, waar zit die precies?
    pi_54139355
    http://www.passionforpiercing.nl/
    Nieuwe weg 17 in Groningen. Ben zelf niet bekend met de weg daar dus kan niet echt een exacte lokatie geven ala 'ga bij daar en daar links'

    Ach, gewoon overal ff kijken, informatie winnen en uitzoeken waar jou het beste bevalt is toch wel handig.
    pi_54139710
    Hier in het zuiden is de shop bij me tattooist er heel erg goed mee
    Maar ja.. de afstand voor 1 MD is best ver
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54140070
    Waar ga jij dan altijd naar toe?
    pi_54140556
    Tilburg Tribal Trading
    Den Bosch Jewels of Fantasy
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54140699
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 15:10 schreef saaw het volgende:
    ja jeetje
    zit op school nu, maargoed omdat jullie het zo lief vragen
    [ afbeelding ]
    komt ie niet tegen je tanden aan?...
      donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26:16 #30
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54160667
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef devvertje het volgende:

    [..]

    komt ie niet tegen je tanden aan?...
    nope
    hij zit aan de binnenkant heel hoog [vandaar ook zo'n klein ringetje] maar als ik mn mon dicht heb voel ik hem nieteens
    allee bij drinken uit een glas was het de eerste dagen gek maar daar ben ik nu ook wel aan gewend

    vind het toch wel leuker dan een bolletje denk ik
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54162432
    Staat je wel goed nu valt je iets wat dikkige neus iets minder op (k)
    *mag ik eerlijk zijn?* ; )
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:09:33 #32
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54182744
    gisteren mijn surface tragus laten zetten vind m zelf echt mooi!



    pi_54182796
    Jaaa, heel mooi!
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:27 #34
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54183318
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 15:12 schreef Scandalous het volgende:
    Jaaa, heel mooi!
    dankje! hoop echt dat hij lang blijft zitten en niet meteen uitgroeit! want die kans is best groot
    pi_54183544
    Gaaf!!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:39:03 #36
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54186658
    Pijn?
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:23:10 #37
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54187501
    mwa het viel wel mee eigenlijk... ik moest uitademen als de naald erdoorheen ging maar toen kreeg ze de naald er niet in een keer doorheen en toen was dus al mijn adem al op en toen zat ze nog tegen die naald aan te douwen dus het duurde best lang maar het deed niet superveel pijn ofzo.. alleen ze zette er eerst een klem op die was dan wel irrirant nu voel ik het nog wel als ik eraan zit of tegenaan stoot. Ik had wel meer pijn verwacht omdat ik daar bijna geen vel heb maar gelukkig kon het toch gewoon
    pi_54188723
    wat rebels ben jij zeg, zullen je pappie & mammie zeker wel leuk vinden dat je daar mee loopt
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:58:58 #39
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54203566
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 20:23 schreef devvertje het volgende:
    wat rebels ben jij zeg, zullen je pappie & mammie zeker wel leuk vinden dat je daar mee loopt
    ?
    pi_54204767
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 16:58 schreef -Rebelle het volgende:

    [..]

    ?
    yeaah living on the edge
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_54208277
    Wel heel erg 'on the edge' yes
      zondag 28 oktober 2007 @ 19:48:36 #42
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54229615
    heb je al snel gezien
    pi_54277770
    laat vandaag mijn eerste piercing zetten (als ik tenminste zonder afspraak behandeld kan worden)
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 09:26:53 #44
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54278518
    Wat voor een Miss_s?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54278580
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:
    Wat voor een Miss_s?
    navelpiercing
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 09:31:51 #46
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54278589
    Ooh leuk
    Heb er zelf 2
    Al zenuwachtig?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54278661
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ooh leuk
    Heb er zelf 2
    Al zenuwachtig?
    een beetje
    maar weet eigenlijk niet waar voor, de pijn niet echt maar denk voor het onbekende

    ik ga trouwens naar Jewels of Fantasy in Den Bosch, iemand ervaring mee?
    pi_54279184
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    een beetje
    maar weet eigenlijk niet waar voor, de pijn niet echt maar denk voor het onbekende

    ik ga trouwens naar Jewels of Fantasy in Den Bosch, iemand ervaring mee?
    Irene is top!!!

    Eerlijk gezegt, ik heb nu met aantal piercers ervaring, denk ik dat in Brabant niet echt een NOG betere te vinden is dan Irene qua piercings!!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54279284
    Ow ja.. je kan zonder afspraak bij Jewels of fantasy terecht Als het drukker mocht zijn zul je misschien paar minuutjes moeten wachten.. maar that's it
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54279291
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 10:06 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Irene is top!!!

    Eerlijk gezegt, ik heb nu met aantal piercers ervaring, denk ik dat in Brabant niet echt een NOG betere te vinden is dan Irene qua piercings!!
    ik wou eigenlijk eerst in Oss kijken omdat dat dichterbij is
    maar toen ik op de site van Jewels of Fantasy kwam kreeg ik toch een beter gevoel dan de piercers hier in Oss

    ben benieuwd
    pi_54279307
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef theKiD het volgende:
    Ow ja.. je kan zonder afspraak bij Jewels of fantasy terecht Als het drukker mocht zijn zul je misschien paar minuutjes moeten wachten.. maar that's it
    ow een paar minuutjes dat valt mee zag mezelf al echt een paar uur zitten wachten
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 10:27:46 #52
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54279615
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    ow een paar minuutjes dat valt mee zag mezelf al echt een paar uur zitten wachten
    Ik zie het ook nog niet zo gebeuren dat je een paar uur moet wachten in een piercingshop
    Zoveel tijd neemt het ook niet in
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      woensdag 31 oktober 2007 @ 12:19:15 #53
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_54281667
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    een beetje
    maar weet eigenlijk niet waar voor, de pijn niet echt maar denk voor het onbekende

    ik ga trouwens naar Jewels of Fantasy in Den Bosch, iemand ervaring mee?
    Ja daar heb ik de mijne ook laten zetten ik had ook geen afspraak maar dat maakte verder niet uit
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 16:49:26 #54
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54286187
    Zou Miss_S al gepierced zijn?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54286763
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
    Zou Miss_S al gepierced zijn?

    ja zo rond 4 uur
    ik had er een uur eerder kunnen zijn als ik er geen 4 keer langs was gelopen zonder de shop te vinden
    ik heb het toen maar aan 2 vrouwen op straat gevraagd die heel toevallig ook nog de moeder en tante van Irene bleken te zijn
    dus dat was wel heel grappig

    en verder ging alles goed en ik ben er blij mee
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 17:37:49 #56
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54286803
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    ja zo rond 4 uur
    ik had er een uur eerder kunnen zijn als ik er geen 4 keer langs was gelopen zonder de shop te vinden
    ik heb het toen maar aan 2 vrouwen op straat gevraagd die heel toevallig ook nog de moeder en tante van Irene bleken te zijn
    dus dat was wel heel grappig

    en verder ging alles goed en ik ben er blij mee
    Yeey ! Mooi zo.
    Komt er binnekort ook een foto'tje van?
    Vond je het pijn doen?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54287091
    nee deed helemaal geen pijn

    en hier een foto, let niet op de striae ik vond dat ik toch een navelpiercing verdiende na 30 kilo afgevallen te zijn
    pi_54287122
    30 kilo afgevallen? Dan verdien je inderdaad wel een mooie nieuwe piercing
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 18:13:21 #59
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54287271
    Mooi rood ook
    Staat goed hoor!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54287373
    dankje
    ben er ook erg blij mee
    pi_54290427
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 18:01 schreef Miss_S het volgende:
    nee deed helemaal geen pijn

    en hier een foto, let niet op de striae ik vond dat ik toch een navelpiercing verdiende na 30 kilo afgevallen te zijn
    [ afbeelding ]
    Nice!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54290836
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 21:26 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Nice!
    altijd leuk zulke reacties
    heb net mijn piercing voor het eerst schoon gemaakt
    pi_54293789
    30KG -> kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk diep respect
    pi_54313872
    Sinds gisteren een tongpiercing.

    De piercer zei dat ik met Listerine moest spoelen en/of zout water. Ik spoel met Listirine, maar als ik nu aan de onderkant van m'n piercing kijk zie ik toch wat pus. Iemand met dezelfde ervaring? Of kan ik beter langs de piercer gaan?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 november 2007 @ 16:19:34 #65
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54319097
    Ik heb dan wel geen tongpiercing, maar ik heb wel 4 andere piercings, en de eerste tijd is pus volgens mij heel normaal hoor.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54319260
    Pus duid op een ontsteking, en dat is níet normaal.
    Listerine is veel te sterk, verdun je het wel? Je kan beter inderdaad met zou water spoelen, zeker nu er pus uit komt.
    Mok water koken, theelepeltje zeezout in (of gewoon zout zonder jodium) en spoelen maar.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 november 2007 @ 16:28:03 #67
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54319276
    Hm.
    Ik heb in het begin altijd een beetje pus. (De eerste paar dagen)
    Nóóit iets fout gegaan verder.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54319336
    bij mijn piercing komt er eigenlijk helemaal geen wondvocht uit
    maak het wel 2 keer per dag schoon maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 november 2007 @ 16:35:28 #69
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54319441
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
    bij mijn piercing komt er eigenlijk helemaal geen wondvocht uit
    maak het wel 2 keer per dag schoon maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken
    Navelpiercings lijken altijd snel genezen, maar zijn het niet.
    Daar gaat het ook vaak fout bij mensen. "Ooh, hij is al wel genezen."
    Nou nee dus.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54319489
    Navelpiercings doen er heel lang over om te genezen.. Vaak wel een maand of 9.
    pi_54319510
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Navelpiercings lijken altijd snel genezen, maar zijn het niet.
    Daar gaat het ook vaak fout bij mensen. "Ooh, hij is al wel genezen."
    Nou nee dus.

    ja dat begrijp ik
    ga er ook niets raars mee doen en blijf het ook schoonmaken
    maar vroeg me af of het raar was dat er niets te zien is
    pi_54322417
    Minder sterk spul dan de pure listirine kan nooit geen kwaad.
    Volgens mij had Jewels of Fantasy daar "Kamilosan" voor. Niet sterk, maar voldoende ontsmettend en schoonmakend oor de wond die je hebt.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54338993
    Dan gaan we de Listirine verdunnen, ik vind het namelijk best fijn af en toe, en nog wat zout water maken!

    Het is trouwens al een stuk minder, vanochtend zat er een beetje onder m'n tong, maar nu overdag niks meer gezien.

    Eten blijft een beetje raar.
    pi_54339434
    En goed je tong poetsen met een zachte tandenborstel. Onderkant en bovenkant
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54339508
    Vraagje Ik heb mijn traguspiercing nu ongeveer 3 maanden. Ik heb er twee weekjes 'last' van gehad (als in, beetje zeurende pijn, wondvocht) maar daarna echt totaal niet meer. Ik kan er rustig aan frunniken nu
    Zou ik het ringetje nu al kunnen vervangen? Of zou ie stiekem toch niet genezen zijn?
    Ik kan nou wel bij m'n piercer langsgaan, maar die zet alleen sieraden in die je in zijn shop koopt en aangezien ik de benodigde tang heb en een aantal piercings heb liggen, doe ik het liever zelf.
    pi_54340135
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 16:34 schreef vliegtuigje het volgende:
    Vraagje Ik heb mijn traguspiercing nu ongeveer 3 maanden. Ik heb er twee weekjes 'last' van gehad (als in, beetje zeurende pijn, wondvocht) maar daarna echt totaal niet meer. Ik kan er rustig aan frunniken nu
    Zou ik het ringetje nu al kunnen vervangen? Of zou ie stiekem toch niet genezen zijn?
    Ik kan nou wel bij m'n piercer langsgaan, maar die zet alleen sieraden in die je in zijn shop koopt en aangezien ik de benodigde tang heb en een aantal piercings heb liggen, doe ik het liever zelf.
    Mijn traguspiercing was ook best snel genezen, heb 'm volgens mij ook al binnen een paar maanden vervangen door een ander ringetje, ging prima.
    pi_54340366
    Kraakbeen doet er erg lang over om te genezen, maar vervangen kan meestal wel na maand of 3.
    pi_54342768
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 17:24 schreef Empathologica het volgende:
    Kraakbeen doet er erg lang over om te genezen, maar vervangen kan meestal wel na maand of 3.
    Mja, ik zat met genezingstermijn "3 tot 9 maanden" in mijn hoofd. Bij mijn helixpiercing was dat ook echt zo, maar bij deze leek het vrij snel genezen. Ik maak hem ook al anderhalve maand niet meer speciaal schoon met unicura ofzo.
    Nahja, denk dat ik het dan maar eens ga proberen, als het gaat irriteren snel weer het originele ringetje erin en flink schoon houden + calendulan erop.
    Piercen is echt verslavend, ik zit alweer te denken aan een volgende, maar kan niet kiezen (en mijn ouders vinden het niet zo leuk )
    pi_54348740
    Piercen is idd verslavend Ik baal er goed van..
    Mja.. werk he.. ik mag niks in me aangezicht hebben. En een PA heb ik nu nog geen lef voor..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54378107
    Miss_S: 30 kg? Wauw! Hoe heb je het gedaan? Ik ben een tijdje geleden 7kg afgevallen maar nu zit er weer 4kg aan en het ontbreekt me nogal aan motivatie.

    Nu ontopic: Ik wil binnenkort graag een piercing laten zetten, een eskimo. 7 jaar geleden heb ik mijn navel laten piercen dus ik ben wel een klein beetje bekend met het hele gebeuren. Het enige probleem is dat ik het nog aan mijn baas moet vragen: ik werk 20 uur p/w op kantoor. We gaan eigenlijk vrij informeel gekleed, zeker geen stropdassen, maar ik moet héél soms wel naar een klant (denk één keer in het half jaar zoals dingen er nu voorstaan). Ik hoop dat hij het goed vindt... hebben jullie nog tips om het hem op een bepaalde manier voor te leggen? Ik dacht er zelf aan om een foto te printen van een eskimo (alleen de lippen).

    Verder, zijn er mensen hier die zo'n piercing hebben? Deed het veel pijn? Hoe lang duurde het voor het genezen was? En heb je er last van met eten/zoenen/orale sex? Alvast bedankt :-)
    pi_54379902
    Ik heb zo'n 4 jaar geleden een eskimo piercing laten zetten, was mijn allereerste piercing en wist totaal niet wat ik moest verwachten. Kan me nog wel herinneren dat het best wel een nasty prikje was, maar dat was zo weer weg. Heb er toen een ringetje in laten zetten die ontzettend groot was, was eigenlijk geen gezicht maarja. Eten was lastig de eerste dagen en aan het bovenste gaatje zat een soort van wildvlees, best wel creepy. Ben gewoon verder gegaan met de verzorging en dat ging allemaal goed. Ik had toendertijds geen relatie so no action whatsoever...maar het zoenen e.d. was wel even wennen, vooral met een ringetje, met een gebogen staafje was het een stuk fijner. Heb hem na 2 jaar eruit gehaald omdat ik hem zat was en heb hem vervangen voor een off center lippiercing, hier had ik totaal geen last van wildvlees terwijl het een cm verwijderd was van me eskimo piercing...

    Hoe je het moet voorleggen aan je baas..sja, geen ervaringe mee. Sommigen zijn er heel streng in..anderen niet..Laat hem gewoon zien hoe het er eventueel uit komt te zien (foto idd) en wacht zijn reactie af. Als je dan eventueel naar een klant moet en hij heeft liever dat je hem eruit wilt halen kun je altijd nog een retainer in doen of hem om de 2 uur weer 'doorprikken''.. Trust me, het groeit ontzettend snel dicht.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt

    [ Bericht 0% gewijzigd door Dudette1985 op 05-11-2007 16:24:52 ]
    pi_54382722
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 12:58 schreef MargotTenenbaum het volgende:
    Miss_S: 30 kg? Wauw! Hoe heb je het gedaan? Ik ben een tijdje geleden 7kg afgevallen maar nu zit er weer 4kg aan en het ontbreekt me nogal aan motivatie.
    elke dag sporten en op je voeding letten

    rondom mijn bovenste bolletje is het nu trouwens wel een beetje roze/rood
    ook heb ik volgens mij een beetje een blauwe plek gekregen waar de klem zat
    pi_54382782
    Met m'n microdermal gaat het trouwens uitstekend. Had echt verwacht dat hij moeilijk ging doen, las ook allemaal horro verhalen dat hij half uitsteekt enzo, maar dat is bij mij gelukkig niet het geval...Heb alleen het gevoel dat hij niet precies in het midden zit, hangt er een beetje vanaf of ik lig, zit, push up bh, geen bh aan heb...
    pi_54388972
    ik heb mijn tongpiercing en mijn lambret piercing allebij niet in het midden

    een eskimo piercing?? wat is dat??
    pi_54393405
    Een eskimo is een lippiercing van boven naar beneden. Je hebt dus een balletje onder en op je lip.
    Google anders maar is op 'eskimo piercing'.
    En lambret? Bedoel je labret? Als die niet in het midden zit zou ik hem overnieuw laten zetten.

    Edit; googlen krijg je niet echt het goede idee

    pi_54394560
    Is wel duidelijk Empathologica Zelfde dus als deze

    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54398352
    Hhahaha ja als ik google op eskimo piercing kreeg ik een guiche te zien
      dinsdag 6 november 2007 @ 11:40:17 #88
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54401055
    mijn lip voelt een beetje raar vandaag
    net alsofhij net gezet is, een beetje beurs
    misschien raar er op geslapen ofzo vannacht

    verder nogsteeds heel blij ermee
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54401189
    edit: ONZ is een paar deuren verderop

    [ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 06-11-2007 13:54:35 ]
      woensdag 7 november 2007 @ 12:08:58 #90
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_54426066
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 12:58 schreef MargotTenenbaum het volgende:


    Nu ontopic: Ik wil binnenkort graag een piercing laten zetten, een eskimo.
    .....
    Verder, zijn er mensen hier die zo'n piercing hebben? Deed het veel pijn? Hoe lang duurde het voor het genezen was? En heb je er last van met eten/zoenen/orale sex? Alvast bedankt :-)
    Oh ik heb er ook eentje, mijn ervaringen
    - Deed totaal geen pijn bij het zetten
    - Ook niet tijdens het genezen
    - Weinig last gehad tijdens eten / zoenen / sex, wat dat betreft is een tongpiercing lastiger
    - Op mijn werk vinden ze het niet echt een probleem, soms als ik naar wat "conservatieve" klanten moet gaat hij er sowieso wel uit maar op kantoor is het helemaal geen probleem. Soms heb ik hem wel eens uit, soms wel een week lang en hij groeit gewoon niet dicht. Ik heb hem nu 2 jaar.

    Genoeg info?
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_54439825
    oh ik vind het wel mooi zeg .

    ik bedoelde idd labret hij zit maar heel minimaal uit het midden valt eigenlijk niet op alleen ik zie het
    pi_54461765
    Mijn nieuwste aanwinsten.

    Was de bedoeling dat er een ringetje in ging, maar dat deed zo'n foking veel zeer dat ik het niet meer trok, dus dan maar twee barbells erin. Dus nu 2 conchpiercings boven elkaar





    FYI: het zijn de twee bollekes in me oorschelp
      donderdag 8 november 2007 @ 19:46:01 #93
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54463534
    vind het juist wel leuk zo
    an urge to help mankind overcomes me
      maandag 26 november 2007 @ 09:53:17 #94
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54842176
    Dus, ik had zaterdag al mn moed bijelkaar geraapt eindelijk die piercingshop binnen.
    Bljkt dat ik helemaal geen tongpiercing kan hebben! Er loopt een ader door het midden van mn tong! Wat een anti-climax, ik had me er zo op verheugd.
    Anyhow, ik wil gewoon een piercing, don't know why, maar ik kan/wil er geen in mn gezicht, iemand ervaring met een Tepelpiercing?
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_54842218
    Hahaha genoeg mensen hier
    Wat wil je weten?
      maandag 26 november 2007 @ 09:58:13 #96
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54842259
    Alles! :p
    Pijn, staafje vs ringetje, litteken (gat?!) als je 'm eruithaalt, borstvoeding
    Alles
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_54842301
    Ik had eerst een ringetje maar de diameter was te smal en dus groeide die uit. Heb hem eruit gehaald in juli, en nu zie je nog steeds een wit streepje lopen over m'n tepel. Als ik het koud heb is het overal hard behalve dat streepje en dat gat groeit snel dicht hoor
    Ga binnenkort toch weer een keer terug, dan neem ik een staafje.

    Over de borstvoeding; die kun je nog gewoon geven zeggen ze, omdat je zoveel melkkliertjes hebt en er maar een paar kapot gaan. Toch lijkt het me voor een baby niet fijn om een stuk metaal in de mond te hebben, plus het inslikkingsgevaar van losrakende balletjes.

    Qua pijn is ook niet echt te zeggen, de steek was bij mij een scherpe flits die overging in een brandend gevoel over me hele borst, maar na een paar seconden merkte ik er niks meer van.
      maandag 26 november 2007 @ 10:08:53 #98
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54842428
    Als je een bikini aan hebt, zie je een staafje dan heel erg?
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_54842587
    Geen idee Ik draag voorgevormd haha. Maar als je kleine balletjes er opdraait zul je het al amper meer zien.
    Je hebt ouders die er niet achter mogen komen?
      maandag 26 november 2007 @ 10:34:32 #100
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54842887
    ik heb ook een tepelpiercing, een staafje [simpelweg omdat ik dat mooier vind]
    de pijn viel me heel erg mee, een prik en ten was het over. de genezing ging bij mij ook heel snel

    in mijn bikini zie je het wel een klein beetje. dun stofje, harde tepels door net uit het water, en ik heb ook nog eens redelijk grote bolletjes erop
    maar je moet er wel op letten wil je het zien

    verder qua borstvoeding zijn er inderdaad in principe geen problemen, al zou ik hem er wel uit halen
    later opnieuw zetten of na elke voeding weer terug erin dat weet ik niet, hangt er een beetje af hoeveel gedoe het steeds is natuurlijk
    an urge to help mankind overcomes me
      maandag 26 november 2007 @ 10:35:33 #101
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54842904
    Ja nou, liever niet.
    Als ik ga, ga ik woensdag avond denk ik.
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
      maandag 26 november 2007 @ 10:37:38 #102
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54842953
    mijn ouders hebben mijne ook nog nooit gezien hoor [bikini, geen bh onder zomerjurkje, etc]
    dus denk dat het wel moet lukken
    an urge to help mankind overcomes me
      maandag 26 november 2007 @ 10:43:44 #103
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54843063
    foto?
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_54850301
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef saaw het volgende:
    ik heb ook een tepelpiercing, een staafje [simpelweg omdat ik dat mooier vind]
    de pijn viel me heel erg mee, een prik en ten was het over. de genezing ging bij mij ook heel snel
    Ik heb door beide tepels staafje. En mijn eerste keer was een HEL!!! Zo f*cking pijnlijk!!! Daarna meteen na het steken viel het heel erg mee. Geen last ook niet met genezing. Ging redelijk snel.
    2e piercing was minder pijnlijk. Ik denk omdat ik toen op een bank lag. Bij de eerste zat ik rechtop, dus minder onstpannen. -wild guess-
    Maar al met al, op de prik na, valt het zo gruwelijk mee.
    Ik heb m meteen aan iedereen laten zien en voelen Ik liep thuis ook vaak zonder shirt rond als ik net uit bed kwam. Dus mja.. eromheen kijken ging moeilijk
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54851022
    binnenkort een nieuw balletje uitzoeken
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_54852852
    Hoe doen jullie dat met werk enzo dan (kantoorwerk) Als ik mijn piercing er namelijk uithaal zie je heel goed dat ik een piercing heb
    pi_54853468
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 19:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Hoe doen jullie dat met werk enzo dan (kantoorwerk) Als ik mijn piercing er namelijk uithaal zie je heel goed dat ik een piercing heb
    een doorzichtige retainer?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_54854006
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 19:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Hoe doen jullie dat met werk enzo dan (kantoorwerk) Als ik mijn piercing er namelijk uithaal zie je heel goed dat ik een piercing heb
    Ik zou volgens de advertentie in de krant het visitekaartje moeten zijn van t bedrijf waar ik naartoe gestuurd word. Ik werk in de beveiliging. Ik heb me baas lief aangekeken en gevraagt of hij toestemming gaf voor me tunnel. Aangezien ik heb gezegt dat ik maar een heel kleintje wou ( ) heeft hij toestemming gegeven. En hij ziet niet het verschil tussen 3 en 5mm.. Mja.. tussen 3 en 10 wel, maar toen was het al te laat Dus een beetje goed met de baas overweg kunnen, helpt -in mijn geval dan- zeker wel mee.
    En een retainer zie je altijd. Soms nog beter dan een daadwerkelijk sierraad.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54904648
    Auw Ik heb een ringetje in het gaatje boven in m'n oor (helix) gezet, en ondanks het feit dat het niet ontstoken/beschadigd is, doet het nu wel pijn. Ik heb die piercing al zeker 5 jaar, maar ik heb al een paar jaar een knopje in. Kan dit gewoon komen door het feit dat er nu iets 'gebogen' doorheen moet? En als dat zo is, vormt dat gaatje zich dan gewoon daarnaar of kan ik dat echt vergeten?
    pi_54904842
    Was het ringetje niet dikker dan het knopje ofzo?
    pi_54904898
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 21:30 schreef Empathologica het volgende:
    Was het ringetje niet dikker dan het knopje ofzo?
    Klein beetje, maar ik heb er wel eens eerder een dikker knopje in gehad en dat ging dan weer prima Dit heb ik nou al een paar keer geprobeerd, twistertje, ringetje... Iedere keer weer pijn na een dagje ofzo. Jammer, want het ziet er leuker uit
    pi_54905419
    Ja als je elke keer afwisseld, rek je het steeds een beetje op wat weer krimpt. Vind het niet heel gek dat het af en toe pijn doet
    pi_54905665
    Pijn = fijn?!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54905973
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Empathologica het volgende:
    Ja als je elke keer afwisseld, rek je het steeds een beetje op wat weer krimpt. Vind het niet heel gek dat het af en toe pijn doet
    Daar heb je wel een punt. Ik vind het op zich ook niet erg als het even pijn doet, maar ik vraag me even af of het de moeite is om het langer dan een week te laten zitten Als dat gaatje zich uiteindelijk wel 'vormt', laat ik het gewoon zitten natuurlijk. Ik vraag me alleen af of kraakbeen dat doet.
    @ theKid, Ik heb piercings heeft ter versiering, niet om pijn te lijden
    pi_54915604
    Een poosje geleden zag ik een klithood sierraad in de vorm van een ritssluiting. Ja haha, alleen de zipper..
    Weet iemand waar ik die kan kopen?
      vrijdag 30 november 2007 @ 17:20:15 #116
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_54950069
    Ik heb mn tepelpiercing
    Het viel echt 100 % mee! de naald enzo, en nu voel ik er ook niet zoveel van? Ja een beetje branderig.. that's it
    Helemaal blij enzo
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_54950241
    gefeliciteerd
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 november 2007 @ 17:31:46 #118
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_54950265
    Yeey!

    Komt er ook een foto van, of niet?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_54951786
    Gefeliciteerd!

    Pics zijn niet erg idd
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55212275
    Ik ben van plan om een staafje te laten piercen tussen mijn schouderbladeren. Ga ik hiervan hinder ondervinden bij het sporten ? Is de kans groot dat hij er terug uitgroeit ? Ik ga hem daar laten steken omdat ik niet wil dat mijn ouders hem zouden zien.
    pi_55212401
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef bigblind het volgende:
    Ik ben van plan om een staafje te laten piercen tussen mijn schouderbladeren. Ga ik hiervan hinder ondervinden bij het sporten ? Is de kans groot dat hij er terug uitgroeit ? Ik ga hem daar laten steken omdat ik niet wil dat mijn ouders hem zouden zien.
    Ja en ja. Zogenaamde 'surface piercings' hebben een hoog uitgroeiingsfactor en dat in combinatie met sporten, dus actief bewegen, is de kans nog groter dat hij snel uitgroeit, vooral omdat hij niet de tijd heeft om goed te genezen. Je zou 2 microdermals kunnen overwegen om hetzelfde te bereiken, alleen weet ik ook niet of die verstandig is aangezien je het op een erg beweegbare plek wilt hebben. Bovendien zou je hem ook niet goed schoon kunnen maken omdat je niet ziet wat je doet, als je er uberhaupt al goed bij kan.
    pi_55214066
    hmm een slecht idee dus ... jammer
    pi_55217971
    Ik heb een Helix piercing laten zetten op 19 oktober, weet iemand hier wanneer ik hem kan vervangen? Ik heb 3 maanden te horen gekregen, maar er zitten soms nog puskorstjes op (klinkt erg smakelijk zo )

    Ik weet nog niet precies wat ik er in wil, maar ik denk een korter staafje (foto staat volgens mij op de eerste pagina ergens...) want ik vind hem een beetje te veel uitsteken en dan misschien een spikeje bovenop ofzo
    pi_55224381
    vandaag tijdens het stoeien een klein schopje op mijn buik gehad, niet heel prettig met mijn navelpiercing
    pi_55235654
    damn it wat geneesd die industrial ontzettend langzaam
    of athans anders gezegd wat blijft ie ontzettend lang pijn doen haha
    pi_55244377
    Een 'industrial' ?
    pi_55244424
    ow zo'n weirdo piercing bedoel je
    pi_55249731
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 03:16 schreef toetsel het volgende:
    damn it wat geneesd die industrial ontzettend langzaam
    of athans anders gezegd wat blijft ie ontzettend lang pijn doen haha
    Kraakbeen doet er altijd lang over om te genezen
    En hoezo issie devvertje?
      donderdag 13 december 2007 @ 19:00:31 #129
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55251669
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 14:16 schreef devvertje het volgende:
    ow zo'n weirdo piercing [ afbeelding ] bedoel je
    pi_55252100
    industrial is tof
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 december 2007 @ 19:19:42 #131
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55252132
    Wat Missy zegt.
    Mn vriend (TheSorrow) heeft ook.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55252265
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 03:16 schreef toetsel het volgende:
    damn it wat geneesd die industrial ontzettend langzaam
    of athans anders gezegd wat blijft ie ontzettend lang pijn doen haha
    Die van mij is nooit helemaal genezen.... heb nu dus nog maar een 'halve' industrial (klein staafje in bovenste gaatje) Vind het wel een van de mooiste piercings fotoooo
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_55253999
    ik zit al maanden te twijfelen over een industrial.
    vind het érg mooi, maar aan de andere kant denk ik ach, wat moet je ermee.
    en ik heb kort haar, dus je ziet hem altijd, ook als ik wil solliciteren ofzo.
    da's het handige van m'n andere piercings, die zijn zo geplaatst dat ze niet (snel) te zien zijn
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_55254623
    Hehe, had ik laatst ook op stage.
    Stond iemand uit te leggen dat het niet gewaardeerd werd dat mensen piercings droegen daar.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_55258891
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ik zit al maanden te twijfelen over een industrial.
    vind het érg mooi, maar aan de andere kant denk ik ach, wat moet je ermee.
    en ik heb kort haar, dus je ziet hem altijd, ook als ik wil solliciteren ofzo.
    da's het handige van m'n andere piercings, die zijn zo geplaatst dat ze niet (snel) te zien zijn
    bij jouw hoofd staat dat al helemaal niet
    die geile bek van toetsel, daar valt nog wel omheen te kijken ook met die staaf door d'r oor en zo

    pi_55261236
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef devvertje het volgende:

    [..]

    bij jouw hoofd staat dat al helemaal niet
    die geile bek van toetsel, daar valt nog wel omheen te kijken ook met die staaf door d'r oor en zo

    je mag ook gewoon normaal doen hoor
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_55262931
    ik liet me even gaan, neem me niet kwalijk
      vrijdag 14 december 2007 @ 11:37:22 #138
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55265627
    ik had dus een segmentringetje in mn lip
    was ik gister er een beetje op aan het kauwen, schiet zo ineens het segmentje er uit
    ik schrok me helemaal rot, dacht dat er een stukje van mn tand af lag oid

    erder niets aan de hand, maar ik kreeg hem er zelf niet weer terug in
    dus ringetje eruit [want ik was niet in de buurt van huis, piercer of reserveringetje]
    kom ik een paar uur later thuis [zeg 3 uur] en probeer mn staafje er door heen te doen
    wil ie niet

    heb dus echt een half uur staan pielen, begreep er helemaal niets van, uiteindelijk heb ik hem maar doorgedrukt en zat ie erin maar het deed net zo veel pijn als bij het zetten

    echt heel maf
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_55269572
    lol een hele discussie over industrials en ik heb niks in de gaten
    maar ik zal maar gewoon nog geduld hebben dr mee dan..
    wil alleen wel weer eens lekker op mn rechterzij kunnen liggen

    scandalous ik zal vanmiddag pogingen doen tot foto's maken!
    pi_55272468
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 11:37 schreef saaw het volgende:


    heb dus echt een half uur staan pielen, begreep er helemaal niets van, uiteindelijk heb ik hem maar doorgedrukt en zat ie erin maar het deed net zo veel pijn als bij het zetten

    echt heel maf
    Een lippiercing groeit echt enorm snel dicht. Hoewel het verschilt per persoon en hoe lang je de piercing al hebt. Ligt aan het type weefsel enzo, kraakbeen bv doet er wel wat langer over om dicht te groeien.
    Moest voor me oude werk ook me lippiercing uit doen, elke pauze moest ik hem wel doorprikken anders kreeg ik hem er savonds met geen mogelijkheid in.
    De kans is nu wel redelijk groot dat je lip een beetje gaat irriteren, dus zou als ik jou was hem weer een paar daagjes goed verzorgen/schoonmaken (ook al wassie helemaal genezen)

    Segmentringetjes zijn een hel om dicht te krijgen trouwens, ben ik het volkomen met je eens!
      vrijdag 14 december 2007 @ 19:21:56 #141
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55275832
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:24 schreef Dudette1985 het volgende:

    [..]

    Een lippiercing groeit echt enorm snel dicht. Hoewel het verschilt per persoon en hoe lang je de piercing al hebt. Ligt aan het type weefsel enzo, kraakbeen bv doet er wel wat langer over om dicht te groeien.
    Moest voor me oude werk ook me lippiercing uit doen, elke pauze moest ik hem wel doorprikken anders kreeg ik hem er savonds met geen mogelijkheid in.
    De kans is nu wel redelijk groot dat je lip een beetje gaat irriteren, dus zou als ik jou was hem weer een paar daagjes goed verzorgen/schoonmaken (ook al wassie helemaal genezen)

    Segmentringetjes zijn een hel om dicht te krijgen trouwens, ben ik het volkomen met je eens!
    ik had hem al wel eerder een dagje eruit gehad en toen was het geen enkel probleem. daarom is het juist ook zo raar
    maargoed hij zit weer en hij is inderdaad een beetje geirriteerd dus ff weer goed bijhouden en dan komt t wel weer goed
    an urge to help mankind overcomes me
      zondag 16 december 2007 @ 18:56:55 #142
    191124 Gladio
    Vol scherpe kanten.
    pi_55318001
    Tepelpiercing bij mannen vind ik supergaaf.

    zoals deze:



    Duurt dit lang voor het genezen is? Hoe lang heb je er pijn aan na het zetten? Zijn er hier mensen die complicaties hadden, zoals een ontsteking?
    pi_55318524
    Genezen duurt wel een tijdje ja. Ik weet niet precies hoe lang het bij mij geduurd heeft. Ik geloof dat het totale genezingsproces een maand of vier duurt. Maar ik kan er ook totaal langs zitten.
    De pijn is een kwestie van niet aanstellen. En zo erg is het allemaal niet.
    Complicaties heb je ook grotendeels zelf in de hand. Als je netjes de piercing verzorgt heb je bijzonder weinig risico op complicaties.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_55335645
    Leuk verhaal met opsommingen van mogelijke gevaren, echter zijn (de wetenschappenlijk onderbouwde) die hij beschrijft al decenia bekend
    quote:
    "Onderzoekers in Finland wijzen op de gevaren van piercing, het aanbrengen van metalen sieraden op of in het lichaam. Vaak bevatten de sierraden geringe hoeveelheden nikkel,"

    En verder is het grootste deel van zijn hele verhaal speculatief, niet gebaseerd op feiten/ wetenschappelijk onderzoek (berust op aanname)
    quote:
    "Het bovenstaand onderzoek heeft het maar over één van de vele nadelen van lichaamsversiering –volgens mij kan beter gesproken worden van lichaamsverminking-."
    En ik geloof dan ook dat de schrijver met vooraf 'ingenomen ideeen' is gaan schrijven - met vooroordelen, niet op zoek naar de waarheid - maar naar zoveel mogelijk ellende omtrend het verhaal 'piercings' (en tja, dan zou je nog best welleens wat kunnen vinden gezien het feit dat mischien wel meer dan 1.000.000.000 mensen een piercing hebben/dragen.)

    " Een voorbeeld: het doorboren van een punt op de neus kan net door het punt gaan dat te maken heeft met de nieren. Voor de Chinese geneeskunde verzorgen de nieren het gehoor, de voeten, de botten, zwangerschap en natuurlijk de productie van urine. "

    Imho, als je met zo'n verhaal op de proppen komt, ben je zinloos aan het blaten
    (begrijp me niet verkeerd, ik heb geen piercings ik wil geen piercings ik ben niet voor ik ben niet tegen... neutraal dus) En hebben dan ook 0 discussie waarde, mischien dat 'rudolf de wit' beter iets zinvols met zijn leven kan gaan doen.
    pi_55337242
    iemand goede/slechte ervaringen met piercingshops in almere
    had over bells gehoord maar die is vandaag dicht
      maandag 17 december 2007 @ 15:00:35 #147
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55337276
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef Gladio het volgende:
    Tepelpiercing bij mannen vind ik supergaaf.

    zoals deze:

    [ afbeelding ]

    Duurt dit lang voor het genezen is? Hoe lang heb je er pijn aan na het zetten? Zijn er hier mensen die complicaties hadden, zoals een ontsteking?
    ja mooi he mijn lief heeft er ook 1
    maar dan zwart, en wat grotere bolletjes, echt heel tof

    tot het volledig genezen is duurt wel even, maar na de 1e dag had hij er al geen last meer van. gewoon goed schoonhouden en dan zou het geen probleem moeten zijn [zelfde ervaring heb ik ook met de mijne, al weet ik niet of het vor vrouwen anders is]
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_55340243
    Ik heb snakebites! en ik had in men oren, maar heb ik eruit gehaald. Ik wil tunnels, maar mag niet =(
    pi_55342762
    Ik heb een navelpiercing
    pi_55342858
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik heb een navelpiercing
    Een mooie vrouwenbuik zonder die rommel erin is veel mooier. Helaas zien vrouwen dat zelf niet vaak in.
    pi_55343002
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:

    [..]

    Een mooie vrouwenbuik zonder die rommel erin is veel mooier. Helaas zien vrouwen dat zelf niet vaak in.
    Had dat 2 uur geleden gezegd
    pi_55343173
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

    [..]

    Had dat 2 uur geleden gezegd
    Meen je niet? Dergelijke dingen zijn toch voorbehouden aan veertienjarige, breezermeisjes?
    pi_55343254
    Ja nou 6 jaar geleden durfde ik niet
    pi_55343513
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ja nou 6 jaar geleden durfde ik niet
    Had verwacht dat je in die zes jaar wel wat verstandiger was geworden.
    Foto's voor en na?
    pi_55344634
    Tijdje terug :


    Met piercing


    er zit nog wel pleister rommel/zwarte stift op mn buik
    pi_55345332
    Zonder is toch mooier!
    Echt hoor..
    Mooie navel.
    pi_55345738
    Is 't nou zo'n klein ringetje of lijkt dat?
      maandag 17 december 2007 @ 22:58:20 #158
    191124 Gladio
    Vol scherpe kanten.
    pi_55348886
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef saaw het volgende:

    [..]

    ja mooi he mijn lief heeft er ook 1
    maar dan zwart, en wat grotere bolletjes, echt heel tof
    Ik zou voor de barbell gaan zoals op de foto. Goudkleurig of zilver. Het schijnt dat je tepels veel gevoeliger worden. Handig als je platte ingetrokken tepels hebt zoals bij mij.
    quote:
    tot het volledig genezen is duurt wel even, maar na de 1e dag had hij er al geen last meer van. gewoon goed schoonhouden en dan zou het geen probleem moeten zijn [zelfde ervaring heb ik ook met de mijne, al weet ik niet of het vor vrouwen anders is]
    Ik slaap vaak op mijn buik, dat is dus een groot probleem
    pi_55360341
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 21:07 schreef Empathologica het volgende:
    Is 't nou zo'n klein ringetje of lijkt dat?
    valt wel mee denk ik? heb gewoon een grote navel
    vind hem iets te hoog/oppervlakkig zitten maar zal wel zo horen
    pi_55369768
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

    [..]

    valt wel mee denk ik? heb gewoon een grote navel
    vind hem iets te hoog/oppervlakkig zitten maar zal wel zo horen
    Dat vond ik van mijn navelpiercing eerst ook, maar uiteindelijk is het toch na een half jaar goed gaan zitten (of ik vond het gewoon niet meer hoog zitten ofzo, kan ook). Je went er wel aan.

    Overigens is er een hele grote hond een keer per ongelijk op mijn navelpiercing gaan staan en is deze ontstoken geraakt doordat zijn nagel in mijn buik prikte en heb ik nu dus geen navelpiercing meer, maar een lelijk litteken, maar dat terzijde
    pi_55370115
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef Gladio het volgende:

    [..]

    Ik zou voor de barbell gaan zoals op de foto. Goudkleurig of zilver. Het schijnt dat je tepels veel gevoeliger worden. Handig als je platte ingetrokken tepels hebt zoals bij mij.
    [..]

    Ik slaap vaak op mijn buik, dat is dus een groot probleem
    Ik slaap altijd op me buik, en heb 2 tepelpiercings. Beide keren geen pijn gehad met op me buik slapen. Ik had wel een t-shirt aan de eerste 2 weken ongeveer.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55372879
    Oeh, ik heb m'n VCH nu al een half jaar.
    En nu komen de piercing kriebels weer!
    Ik heb al een paar leuke ideeën, maar weet niet of ik dat nog wel durf na die VCH:P
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
    pi_55373419
    Grmbl... ik heb dus een wondje óp mijn tepel. Waar pus uit komt...
    Ik geloof dat ik ergens langs af geschaafd ben of zo, kan eigenlijk niet van slecht onderhoud zijn(maar helemaal zeker ben je natuurlijk nooit).
    Hoe kan ik dat het beste behandelen?
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:46:38 #164
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55376400
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Grmbl... ik heb dus een wondje óp mijn tepel. Waar pus uit komt...
    Ik geloof dat ik ergens langs af geschaafd ben of zo, kan eigenlijk niet van slecht onderhoud zijn(maar helemaal zeker ben je natuurlijk nooit).
    Hoe kan ik dat het beste behandelen?
    antibacteriele zeep, zachtjes wassen, wat heen en weer proberen te bewegen [je piercing dus] zodat er ook zeep in komt zegmaar
    dan heel goed afspoelen [en wederom wat bewegen zodat ook de zeep die er in zit er weer helemaal goed uit is] en voorzichtig droogdeppen
    als het even kan 2 keer per dag
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_55382351
    Antibacteriele zeep is veel heftig.
    Je kunt beter je piercing weken in een zeezoutoplossing.:)
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
      woensdag 19 december 2007 @ 18:16:01 #166
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55393817
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 11:01 schreef Dinamiet het volgende:
    Antibacteriele zeep is veel heftig.
    Je kunt beter je piercing weken in een zeezoutoplossing.:)
    als er echt pus uit komt lijkt me dat niet overdreven hoor
    al is een zoutoplossing inderdaad ook een alternatief
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_55400335
    Ga binnenkort ook 'n piercing zetten, ik zat pasgeleden met 3 vrienden bij Kees Kroket ofzo na school in Den Bosch en toen hadden we 't opeens over piercings, besloot er spontaan ook maar een te laten zetten!

    Maar eenmaal daar was de winkel dicht ivm. cursus.
    Bleh, whatever. Ik wacht tot 7 februari (verjaardag, enzo ) en laat dan 'n wenkbrouwpiercing zetten bij Jewels Of Fantasy. Hoop alleen dat 't niet zo'n probleem gaat worden met werk (slagerij bij 'n supermarkt).
    Nee.
      woensdag 19 december 2007 @ 22:01:01 #168
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55400747
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef Jelleee het volgende:
    Ga binnenkort ook 'n piercing zetten, ik zat pasgeleden met 3 vrienden bij Kees Kroket ofzo na school in Den Bosch en toen hadden we 't opeens over piercings, besloot er spontaan ook maar een te laten zetten!

    Maar eenmaal daar was de winkel dicht ivm. cursus.
    Bleh, whatever. Ik wacht tot 7 februari (verjaardag, enzo ) en laat dan 'n wenkbrouwpiercing zetten bij Jewels Of Fantasy. Hoop alleen dat 't niet zo'n probleem gaat worden met werk (slagerij bij 'n supermarkt).
    misschien moet je dat even vragen voor je hem laat zetten?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_55400877
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef saaw het volgende:

    [..]

    misschien moet je dat even vragen voor je hem laat zetten?


    Goed idee.
    Wow, ik ben echt suf. >_>

    Maar ik bedoel dat ze niet meteen zeggen van: 'NEE, DIT WILLEN WE NIET' zelfs als je 'm afplakt.
    Ik wou zoiets vroeger ook al heel graag.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Jelleee op 19-12-2007 22:07:22 (Jup, heb 'm 4 keer gewijzigd.) ]
    Nee.
    pi_55401209
    Dank voor de tips!
    Ik heb al zeezout ingeslagen.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_55402324
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef Jelleee het volgende:
    Ga binnenkort ook 'n piercing zetten, ik zat pasgeleden met 3 vrienden bij Kees Kroket ofzo na school in Den Bosch en toen hadden we 't opeens over piercings, besloot er spontaan ook maar een te laten zetten!

    Maar eenmaal daar was de winkel dicht ivm. cursus.
    Bleh, whatever. Ik wacht tot 7 februari (verjaardag, enzo ) en laat dan 'n wenkbrouwpiercing zetten bij Jewels Of Fantasy. Hoop alleen dat 't niet zo'n probleem gaat worden met werk (slagerij bij 'n supermarkt).
    Jewels of Fantasy Irene
    Beter kun je op piercing gebied in Den Bosch op zeker niet vinden!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55433238
    Iedereen is verbaasd dat m'n piercing (nog) niet is ontstoken !!
    pi_55433931
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2007 02:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Iedereen is verbaasd dat m'n piercing (nog) niet is ontstoken !!
    als het goed is gebeurt dat ook niet
    de mijne is nu ook nog steeds niet ontstoken
    pi_55433932
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Jewels of Fantasy Irene
    Beter kun je op piercing gebied in Den Bosch op zeker niet vinden!
    was erg fijn inderdaad
    pi_55468359
    Iemand hier die me uit eigen ervaring iets kan vertellen over het hebben van meerdere piercings in 1 tepel?
    pi_55582701
    wanneer mag ik weer met mijn navelpiercing in een bad met badolie?
    ik heb hem 2 maanden geleden laten zetten
    pi_55586261
    Oei mn piercing is beetje rood met een soort korstje? wit randje maar geen pus of zo.. Wat nu
    pi_55586322
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Oei mn piercing is beetje rood met een soort korstje? wit randje maar geen pus of zo.. Wat nu
    dat is normaal
    2 maal daags gewoon schoon blijven maken
    pi_55586331
    Ik heb snakebites zoals ik al zei. En ik wil stretches, en een septum. Maar mag niet, helaas, word wachten tot ik het huis uit ben

    zo mooi <3
    pi_55586397
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    dat is normaal
    2 maal daags gewoon schoon blijven maken
    Okee doe ik
    Het was echt iets van 7 dagen gewoon helemaal mooi, niet rood helemaal niks
    pi_55586467
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

    [..]

    Okee doe ik
    Het was echt iets van 7 dagen gewoon helemaal mooi, niet rood helemaal niks
    dat is meestal in het begin
    daarom moet je gewoon goed blijven schoonmaken
    ik ben nu 2 maanden verder en doe het ook nog steeds 2x per dag
    pi_55588165
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Dipendere het volgende:
    Ik heb snakebites zoals ik al zei. En ik wil stretches, en een septum. Maar mag niet, helaas, word wachten tot ik het huis uit ben

    zo mooi <3
    [ afbeelding ]
    ohja zo geil, zou ik ook wel willen maar ben bang dat het me niet staat
    pi_55588582
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef invasionofheads het volgende:

    [..]

    ohja zo geil, zou ik ook wel willen maar ben bang dat het me niet staat
    haal eerst een nepdingetje bij een sieradenwinkeltje ofzo, alleen om te kijken hoe die staat
    pi_55593690
    Zou ik idd ook doen, septums staan weinig mensen.. heb niet veel mensen gezien waar het echt leuk staan en ik heb zelfs mensen gezien waar het gewoon fout staat dus wel goed kijken of het bij je past voordat je er één neem

    Anyways, Ik heb op dit moment 10mm lobes, wil ze binnenkort vergroten naar 12mm en in de toekomst wil ik hem uiteindelijk 20mm hebben, maar na hoeveel mm groeit het eigenlijk niet meer terug?
    .mwep
    pi_55594442
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Dipendere het volgende:
    Ik heb snakebites zoals ik al zei. En ik wil stretches, en een septum. Maar mag niet, helaas, word wachten tot ik het huis uit ben

    zo mooi <3
    [ afbeelding ]
    Ziet er mooi uit
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55596298
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 02:39 schreef got.rice het volgende:
    Zou ik idd ook doen, septums staan weinig mensen.. heb niet veel mensen gezien waar het echt leuk staan en ik heb zelfs mensen gezien waar het gewoon fout staat dus wel goed kijken of het bij je past voordat je er één neem

    Anyways, Ik heb op dit moment 10mm lobes, wil ze binnenkort vergroten naar 12mm en in de toekomst wil ik hem uiteindelijk 20mm hebben, maar na hoeveel mm groeit het eigenlijk niet meer terug?
    Vaak is het na de 8mm dat het bijna niet meer een mooi oorbelgaatje wordt. (dit verschild wel per persoon, ken meisje die heeft van 16 naar 1,0 voor elkaar gekregen, maar dat is wel uitzonderlijk )
    Ligt ook aan de manier waarop je gestretched hebt, hoelang je het hebt etc.
    Ik zit op 8mm en ik denk niet dat het nog krimpt bij mij, links heeft een klein scheurtje en als ik m'n tunnels paar dagen uitlaat is het nog niks gekrompen (heel irritant aangezien m'n oren zichzelf stretchen ofzo )
    pi_55596426
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 10:49 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Vaak is het na de 8mm dat het bijna niet meer een mooi oorbelgaatje wordt. (dit verschild wel per persoon, ken meisje die heeft van 16 naar 1,0 voor elkaar gekregen, maar dat is wel uitzonderlijk )
    Ligt ook aan de manier waarop je gestretched hebt, hoelang je het hebt etc.
    Ik zit op 8mm en ik denk niet dat het nog krimpt bij mij, links heeft een klein scheurtje en als ik m'n tunnels paar dagen uitlaat is het nog niks gekrompen (heel irritant aangezien m'n oren zichzelf stretchen ofzo )
    Muah, jammer dat ie dan niet teruggroeit, ik wil alsnog gewoon 20mm in de toekomst maar het is gewoon dat ik mezelf als opa niet met stretchers zie lopen maar goed, ik heb gehoord dat je ze kan dichtnaaien en als je wilt achteraf zelfs nog een keer stretchen.
    .mwep
    pi_55597885

    Bij deze is het mooi gelukt..


    Bij deze wat minder

    Vraag me wel af welke artiest het hier in Nl doet, ik kan er maar 2 bedenken die het zouden kunnen doen..
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 12:37:18 #189
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55598276
    Ik hoop binnekort op een tongpiercing.
    Enige die ik nú graag nog wil, maar ook gelijk degene die ik níet mocht van mn moeke.
    Al hebben mijn verwoede overhaal-pogingen vruchten afgeworpen nu, geloof ik !
    Dus zodra ik jarig ben, even afwachten!
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55598561
    Ja dankje, ik moet bijna kotsen van die onderste, srsly.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 12:54:35 #191
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55598624
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef Dipendere het volgende:
    Ja dankje, ik moet bijna kotsen van die onderste, srsly.
    Niet zover stretchen dus, straks kots je van je eigen oor.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55600504
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef Dipendere het volgende:
    Ja dankje, ik moet bijna kotsen van die onderste, srsly.
    tegenwoordig zijn er veel ergere dingen te vinden op internet *2 girls 1 cup*

    Maar mag dat dichtnaaien gewoon door de piercer gedaan worden of moet je daarvoor nou echt naar het ziekenhuis/plastisch chirurg?
    .mwep
    pi_55601407
    Ik wil graag een piercing in me lip, al jaren. Wat voor 1 precies weet ik nog niet, die Eskimo ziet er wel erg gaaf uit.

    Mijn probleem is mijn werk. Eigenlijk mag het niet, maar mijn baas is in sommige dingen best relaxt en past de regels van het bedrijf een beetje aan zodat sommige dingen wel mogen (zoals bv nepnagels, we verkopen broodjes dus zijn we 'horeca' en mag dat eigenlijk niet maar dat hebben een paar collega's wel). Ik heb nog niet gevraagd of ik een piercing zou mogen nemen, en uiteraard doe ik dat wel, maar dan wil ik eerst wat weten.

    Een vriendin zei dat er doorzichtige balletjes bestaan voor op het staafje. Oke, doorzichtig zijn ze nooit, maar is het dan zo dat ze alsnog wel veel opvallen of is je piercing dan wel moeilijker/bijna niet te zien? Ik weet er niks van, misschien iemand hier die er iets meer over kan vertellen?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 14:57:35 #194
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55601613
    Ik denk dat je beter eerst kan vragen. En dan gelijk vragen naar zulke doorzichtige balletjes, wat hij daar dan van zou vinden. Zulke piercings heten trouwens Retainer piercings, misschien kan je op google wat vinden.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55603043
    En retainer of niet, in je aangezicht blijft alles heel erg zichtbaar
    *heeft er zelf ervaring mee, met retainer tunnel..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 16:11:25 #196
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55603169
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef theKiD het volgende:
    En retainer of niet, in je aangezicht blijft alles heel erg zichtbaar
    *heeft er zelf ervaring mee, met retainer tunnel..
    Maar een groot gat in je oor is toch sowieso nogal opvallend?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55603352
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Maar een groot gat in je oor is toch sowieso nogal opvallend?
    No shit Sherlock!

    Mja.. het valt idd minder op dat er een sierraad inzit, maar des te meer dat er "een" gat zit..
    Maar toch, in het aangezicht, dus wat als eerste opvalt, kun je met een retainer niet minder opzichtelijk laten lijken..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55603464
    Maximaal 20 mm stretchen denk ik Maar duurt toch nog een hele tijd voordat dat gebeurd is, plus ik moet nog wachten tot mijn 18e
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 16:26:25 #199
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55603523
    Ik ben een x begonnen. Maarja, toen werd ik lui.
    Mn moeder zou het een worst wezen wat ik met mn oren doe.
    Begin binnekort wel nog een x.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55603605
    Haha chill, ik wil ook zo'n moeder. Ik snap haar niet, het zijn mijn oren maar, het is niet eens altijd zichtbaar dus
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 16:31:35 #201
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55603648
    Mja, dat snap ik dus ook niet.
    Of van die mensen die geen 2e gaatje mogen wtf? Snap ik ook niet.
    Ik mag vrij veel piercings, heb er nu ook 4. Ik wil alleen nog een tongpiercing. (en mss oorpiercings nog (ik doel niet op oorlellengedoe) maar dat zie ik nog wel)
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      vrijdag 28 december 2007 @ 16:33:24 #202
    201254 Blauwe-Tjobbe
    Tjobbe on the Rocks
    pi_55603680
    Piercings
    pi_55604229
    Inderdaad, zo raar. Oee, ik wil ook dat dat mocht van mijn mutti. Ik wil nog stretchen en een septum. dan ben ik gelukkig, denk ik -O_ Niet dat ik anders ongelukkig ben
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 17:01:46 #204
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55604281
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef Dipendere het volgende:
    Inderdaad, zo raar. Oee, ik wil ook dat dat mocht van mijn mutti. Ik wil nog stretchen en een septum. dan ben ik gelukkig, denk ik -O_ Niet dat ik anders ongelukkig ben
    Snap je punt.
    Septum mag ik denk ik niet. Maar ook nog niet een behoefte aan. (Later vast wel, als ik gwn de drang heb nog een piercing te nemen. )
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55612053
    Even 'n vraag namens m'n vriendin:

    Hallo allemaal,

    Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een tongpiercing laten zetten. Vanaf het moment dat de tongpiercing genezen was had ik 's morgens als ik wakker werd een bepaalde druk op mijn ondertanden. Ik had het idee dat de tongpiercing daar tegen duwde 's nachts. Kan dit komen doordat ik een vrij kleine mond heb?

    Bovendien heb ik al die tijd moeite gehouden met praten. Soms had ik hier minder last van dan anders.

    Als ik mijn tong uitstak zag ik dat het bolletje bovenop de tong verder naar achter zat dan het bolletje beneden. Conclusie; de piercing zat dus niet helemaal loodrecht door het oppervlak van mijn tong heen. Hoort dat zo of was de piercing scheef gezet?

    Inmiddels heb ik de tongpiercing al een aantal maanden niet meer, met als hoofdreden de druk op mijn tanden en het moeilijke praten.

    Mijn vraag is; Zou iemand die hier verstand van heeft zijn mening kunnen geven over deze situatie?

    Zouden deze klachten terugkomen als ik hem opnieuw laat zitten?

    Alvast bedankt!
    pi_55618458
    Zal wel komen door een korte tong of evt aders dat de piercing "scheef" staat.
    's nachts zwelt je tong op, het kan dus dat je piercing dan tegen je tanden aan drukt, evt een ietsie langer staafje kan al helpen dat die druk tegen je tanden minder word
    Maar het zou ook goed kunnen dat je gewoon 'snachts onbewust dit altijd al hebt gedaan en nu ook nog doet, alleen nu dus niet (minder) voelt omdat er niets meer in je tong zit..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55635076
    Een retainer dus, thnx. Kan weinig foto's vinden van mensen met een retainer in, da's wel jammer want ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

    Iemand van jullie misschien die een retainer heeft en een foto kan showen met dat ding in?
    pi_55635618
    http://i27.photobucket.co(...)2cuddle/PICT1435.jpg

    http://i27.photobucket.co(...)2cuddle/PICT1441.jpg

    Kwam ik via google tegen.. Heb ooit ergens foto gezien van meisje met 3 retainers, en viel echt heel erg op.
    Ahh gevonden: http://piercingforum.nl/viewtopic.php?id=1289
    pi_55646865
    Bevestigd maar weer eens.. Is imo net zo zichtbaar dus
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55646922
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 11:10 schreef theKiD het volgende:
    Bevestigd maar weer eens.. Is imo net zo zichtbaar dus
    ja je gaat er juist meer naar kijken omdat je niet helemaal goed zit wat er zit, maar wel duidelijk is dat er iets zit
      zondag 30 december 2007 @ 15:50:40 #211
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55655104
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Exterminator het volgende:
    Even 'n vraag namens m'n vriendin:

    Hallo allemaal,

    Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een tongpiercing laten zetten. Vanaf het moment dat de tongpiercing genezen was had ik 's morgens als ik wakker werd een bepaalde druk op mijn ondertanden. Ik had het idee dat de tongpiercing daar tegen duwde 's nachts. Kan dit komen doordat ik een vrij kleine mond heb?

    Bovendien heb ik al die tijd moeite gehouden met praten. Soms had ik hier minder last van dan anders.

    Als ik mijn tong uitstak zag ik dat het bolletje bovenop de tong verder naar achter zat dan het bolletje beneden. Conclusie; de piercing zat dus niet helemaal loodrecht door het oppervlak van mijn tong heen. Hoort dat zo of was de piercing scheef gezet?

    Inmiddels heb ik de tongpiercing al een aantal maanden niet meer, met als hoofdreden de druk op mijn tanden en het moeilijke praten.

    Mijn vraag is; Zou iemand die hier verstand van heeft zijn mening kunnen geven over deze situatie?

    Zouden deze klachten terugkomen als ik hem opnieuw laat zitten?

    Alvast bedankt!
    die van mij staat ook 'scheef' maar ik wou dat juist omdat hij ander bovenop best ver naar voren zou staan en dat vind ik niet mooi maar je ziet er bij mij ook bijna niks van. Ik heb ook helemaal geen last van moeilijk kunnen praten of druk op mn ondertanden dus lijkt me sterk dat het hierdoor komt.
      zondag 30 december 2007 @ 15:51:39 #212
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55655134
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 06:13 schreef theKiD het volgende:
    Zal wel komen door een korte tong of evt aders dat de piercing "scheef" staat.
    's nachts zwelt je tong op, het kan dus dat je piercing dan tegen je tanden aan drukt, evt een ietsie langer staafje kan al helpen dat die druk tegen je tanden minder word
    Maar het zou ook goed kunnen dat je gewoon 'snachts onbewust dit altijd al hebt gedaan en nu ook nog doet, alleen nu dus niet (minder) voelt omdat er niets meer in je tong zit..
    ik zou juist een kortere pakken dan
    pi_55656087
    niemand op antwoord op mijn vraag
    wanneer er weer badolie in mijn bad mag? heb mijn navelpiercing nu 2 maanden
    pi_55656368
    Er wordt aangeraden minimaal 6 weken niet te badderen.
    Wat badolie voor effect heeft op je piercing, ik heb geen idee. Maar ik zou gewoon natuurlijke badolie gebruiken en daarna goed afspoelen.
      zondag 30 december 2007 @ 16:40:47 #215
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55656421
    boeiend :S gebruik je geen badolie
    pi_55656649
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 16:38 schreef Empathologica het volgende:
    Er wordt aangeraden minimaal 6 weken niet te badderen.
    Wat badolie voor effect heeft op je piercing, ik heb geen idee. Maar ik zou gewoon natuurlijke badolie gebruiken en daarna goed afspoelen.
    in bad mocht wel gewoon als je geen badolie gebruikte vertelde ze me toen ik er naar vroeg
    maarja wanneer badolie wel weer mag (en ja boeiend want kan heerlijk relaxend zijn)
    denk dat ik het zo toch maar weer een keer ga proberen
    pi_55657385
    Heeft ze gezegt dat je de 1e tijd in bad mocht?
    Wordt juist afgeraden, lekker weken in je eigen vuil, is er goed voor.
    pi_55657802
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Empathologica het volgende:
    Heeft ze gezegt dat je de 1e tijd in bad mocht?
    Wordt juist afgeraden, lekker weken in je eigen vuil, is er goed voor.
    dat zei ze nadat ik had gezegd dat ik nooit langer dan 15 min in bad ligt
    kennelijk kon het dan geen kwaad als ik inderdaad niets in bad gooide
    pi_55658647
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:51 schreef -Rebelle het volgende:

    [..]

    ik zou juist een kortere pakken dan
    Door een kortere word de zwelling mi versterkt..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55663040
    je kan soda in het bad gooien
    pi_55663099
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    je kan soda in het bad gooien
    ja maar ik wil weer een keer iets lekkers
    pi_55663415
    uhm.. een plastic bakje over je navelpiercing heentapen zodat 't waterdicht word? waterdcihte pleister?
    pi_55664540
    ductape
    pi_55665821
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef devvertje het volgende:
    ductape
    Altijd lachen die Devvertje
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55670234
    het is toch duckttape
    pi_55677803
    ik ga zo ringetjes laten zetten .. met bolletje of strak om mijn lip?


    pi_55685480
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      maandag 31 december 2007 @ 16:49:09 #228
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_55686304
    Strak op lip!!!
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
    pi_55686408
    Maar segment ring is mooier.

    [ Bericht 53% gewijzigd door Empathologica op 31-12-2007 17:33:22 ]
    pi_55732813
    Okee, ik wil een industrial, toch maar de knoop doorgehakt. Nu is de vraag, heeft er iemand hier ervaring met deze piercings? Er staat op internet dat het 3 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen, mja .
    En is er een goede piercingshop Regio Waalwijk/Tilburg/ Den Bosch?
    Pretentieus geneuzel.
      woensdag 2 januari 2008 @ 22:46:03 #231
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_55733424
    ja, die tijd heeft een industrial vaak wel nodig
    mijn ervaring is dat sommige shops wel meteen een staaf zetten, en andere shops eerst 2 ringetjes aan raden ivbm met een betere genezing omdat de staaf dan niet beiden wonden tegelijk irriteert mocht hij een keertje verschuiven
    ik weet niet wat t beste is tho.. lijkt mij dat je met twee los gezette gaatjes met ringetjes ook ronde gaatjes krijgt bij genezing dus daarna die staaf niet lekker meer zit (maar misschien kan t ook met losse kleine staafjes voor een recht gaatje?)
    ikzelf ben meteen gepierced met de industrial staaf zelf en heb er geen problemen mee gehad
    Knoei
    pi_55733992
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Loqi het volgende:
    ja, die tijd heeft een industrial vaak wel nodig
    mijn ervaring is dat sommige shops wel meteen een staaf zetten, en andere shops eerst 2 ringetjes aan raden ivbm met een betere genezing omdat de staaf dan niet beiden wonden tegelijk irriteert mocht hij een keertje verschuiven
    ik weet niet wat t beste is tho.. lijkt mij dat je met twee los gezette gaatjes met ringetjes ook ronde gaatjes krijgt bij genezing dus daarna die staaf niet lekker meer zit (maar misschien kan t ook met losse kleine staafjes voor een recht gaatje?)
    ikzelf ben meteen gepierced met de industrial staaf zelf en heb er geen problemen mee gehad
    Hmmm, ik heb geen zin om 9 maanden met een auwe oor te zitten. Wat me ook tof lijkt, is zo'n tunnel, maar dan met weinig mm. Ik wil geen 5 cm opgerekte oorlel .
    Pretentieus geneuzel.
      donderdag 3 januari 2008 @ 00:36:53 #233
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_55736102
    mooi zijn pijn lijden enzo
    Knoei
    pi_55737543
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef roooosje het volgende:
    Okee, ik wil een industrial, toch maar de knoop doorgehakt. Nu is de vraag, heeft er iemand hier ervaring met deze piercings? Er staat op internet dat het 3 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen, mja .
    En is er een goede piercingshop Regio Waalwijk/Tilburg/ Den Bosch?
    100% Jewels of Fantasy in Den Bosch.
    Mocht Tilburg dichter bij zijn, dan Tribal Trading.

    [edit] heb bij beide zaken heel goede ervaring. Maar qua uitleg enzo vind ik Irene van JOF toch net een stukkie beter
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 10:53:52 #235
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55741036
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef roooosje het volgende:

    [..]

    Hmmm, ik heb geen zin om 9 maanden met een auwe oor te zitten. Wat me ook tof lijkt, is zo'n tunnel, maar dan met weinig mm. Ik wil geen 5 cm opgerekte oorlel .
    Als het goed is, zit je ook niet 9 maand met een auwe oor.
    Pijn is meestal eerder wel weg, alleen is je oor (in dit geval) gewoon nog niet genezen.
    Al weet ik niet precies hoe dat zit met industrials, vanwege het kraakbeen toch een redelijk pijnlijke plek vaak, hoor ik.
    Maar lijkt me niet goed als je 9 maand een pijnlijk oor hebt, en ik dénk dat het gewoon werkt zoals bij eigenlijk vrijwel alle piercings. Pijn is vrij snel weg (hopelijk), alleen de genezing duurt lang. (Lang blijven schoonhouden e.d. dus)
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55741079
    En veel geluk hebben
    Meisje wat ik ken had met 2 ringetjes laten zetten, die waren zo vergroeid dat ze eruit moesten, heeft d'r oor opnieuw laten piercen met een staaf, wat tot nu toe nog goed gaat.
    Vriend van me daarintegen had minder geluk, hij kreeg heel erg veel bulten en littekenweefsel wat er echt niet uitzag, dus die is er ook weer uit.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 11:34:07 #237
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55741811
    Tom heeft er ook 2. En eerste is goed gegaan, 2e is de nieuwste en nog rood, en irriteerde een beetje, omdattie langs het oor schuurde, dus op tip van een piercer het staafje in het midden íetsjes gebogen zodattie er niet meer tegenaan zit. (tegen het wondje dus)
    Hopen dat het nu iets beter gaat.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55745916
    Oeh ah! Hmmm, Den Bosch dus, daar hoor ik meer goede verhalen over .
    Mja, mooi zijn, pijn lijden, ik weet . een misvormd oor is niet erg voor een paar weken, ik heb lang haar En oorwarmers . Ik wil trouwens wel gelijk een staaf, want dat vind ik cool.
    Pretentieus geneuzel.
    pi_55747221
    Hoezo een misvormd oor voor een paar weken?
    pi_55748020
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:41 schreef Empathologica het volgende:
    Hoezo een misvormd oor voor een paar weken?
    Nou, wat jij zei van die bulten enzo . Of, was dat blijvend denk je . Volgens mij is het gewoon een kwestie van doen . Ik hoor van iedereen weer een ander verhaal!
    Pretentieus geneuzel.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:51 #241
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55749477
    Als het goed is krijg je geen bulten enzo.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:15:52 #242
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_55749553
    Ik heb 2 piercings in mn kraakbeen (weet niet hoe die heten) en die hebben toch wel enkele maanden pijn gedaan met slapen hoor. In het begin was op die kant slapen gewoon een drama, en later gewoon ongemakkelijk... Nu, 1,5 jaar later doet het nog zelden pijn, alleen als ik er héél lang op gelegen heb irriteert het soms nog een beetje.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      donderdag 3 januari 2008 @ 18:52:41 #243
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55751764
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef Empathologica het volgende:
    Maar segment ring is mooier.


    Dit is toch een segmentringetje?

    Nog een maandje, dan ben ik "het huis uit" achtig iets, even overleggen op 't werk en dan heb ik een offcenter labret . Met een glad ringetje wil ik 'm dus..

    Eskimo was 't eerste plan, maar ik wil dan niet dit effect hebben:



    En aangezien ik niet zo'n dikke onderlip heb.. .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_55752069
    Foto 1: geyl
    Foto 2: ..eh ?!
      donderdag 3 januari 2008 @ 19:09:04 #245
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55752185
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 19:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Foto 1: geyl
    Foto 2: ..eh ?!
    He, ik zocht gewoon een voorbeeld op BMEzine he . Al heb je wel gelijk .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 3 januari 2008 @ 19:48:34 #246
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_55753143
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef MissBliss het volgende:
    Ik heb 2 piercings in mn kraakbeen (weet niet hoe die heten) en die hebben toch wel enkele maanden pijn gedaan met slapen hoor. In het begin was op die kant slapen gewoon een drama, en later gewoon ongemakkelijk... Nu, 1,5 jaar later doet het nog zelden pijn, alleen als ik er héél lang op gelegen heb irriteert het soms nog een beetje.
    Ik heb 4 kraakbeen piercings.. en bij mij hebben ze allemaal een weekje zeer gedaan (industrial misschien 2) en kon ik er toen al meteen op slapen, niet gedaan tho, beter voor de genezing om toch op de andere zij te slapen
    Knoei
    pi_55755097
    Zijn er toevallig mensen hier die hun lippiercing hebben dicht laten groeien?
    Heb die van mij bijna 5 jaar en begin er op uitgekeken te raken en overweeg dus om
    m misschien uit te halen en dus dicht te laten groeien. Maar hoe lang duurt dit ongeveer?
    En blijf je er veel van zien?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 21:19:49 #248
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55755201
    Ik heb mijnes dicht laten groeien! Ik zal even kijken of ik een foto heb.

    edit;

    Ja, droge lippen I know, en lekker boeiend zo'n half 'afgeknipte' lip.


    Vrijwel niemand ziet het bij mij. Soms vragen ze van, heb je eigs nog een gaatje van die andere? En dan moet ik mn tong tegen mn lip aan drukken, dan pas zien ze het.
    Binnen 2 dagen ofzo was de mijne dicht.

    [ Bericht 76% gewijzigd door ChipsZak. op 03-01-2008 21:29:47 ]
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      donderdag 3 januari 2008 @ 21:59:06 #249
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55756429
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb mijnes dicht laten groeien! Ik zal even kijken of ik een foto heb.

    edit;

    Ja, droge lippen I know, en lekker boeiend zo'n half 'afgeknipte' lip.
    [ afbeelding ]

    Vrijwel niemand ziet het bij mij. Soms vragen ze van, heb je eigs nog een gaatje van die andere? En dan moet ik mn tong tegen mn lip aan drukken, dan pas zien ze het.
    Binnen 2 dagen ofzo was de mijne dicht.
    Eskimooo . Beoordeel m'n onderlip 'ns in m'n fotoboek , heb jij enig idee of daar een passend staafje voor is dat, als ik een eskimo neem, niet het voorbeeld van hierboven krijg? Want dan neem ik geen eskimo .

    Weet iemand wat 't kortste staafje is dat je kunt krijgen voor een eskimo?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:00:07 #250
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55756468
    Ik heb ook vrij dunne lippen, en heb er sinds kort een korter staafje in.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757041
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb mijnes dicht laten groeien! Ik zal even kijken of ik een foto heb.

    edit;

    Ja, droge lippen I know, en lekker boeiend zo'n half 'afgeknipte' lip.
    [ afbeelding ]

    Vrijwel niemand ziet het bij mij. Soms vragen ze van, heb je eigs nog een gaatje van die andere? En dan moet ik mn tong tegen mn lip aan drukken, dan pas zien ze het.
    Binnen 2 dagen ofzo was de mijne dicht.
    Wat een droge lippen
    Maarre..weer OT

    Me exvriendinnetje heeft nu ongeveer 4 jaar dr labret uit, maar kan nog steeds zo het gaatje doordrukken.. Zonder enige pijn, alleen een klein vliesje aan de buitenkant, maar gaatje is nog niet dicht..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55757170
    Navelpiercings was iets met maten toch? Of kan ik alvast iets kopen?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:26:08 #253
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757225
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Wat een droge lippen
    Maarre..weer OT

    Me exvriendinnetje heeft nu ongeveer 4 jaar dr labret uit, maar kan nog steeds zo het gaatje doordrukken.. Zonder enige pijn, alleen een klein vliesje aan de buitenkant, maar gaatje is nog niet dicht..
    Ik had mijne ong. 1 jaar; 1,5 jaar toen ik hem eruit haalde.
    Heb eigs nog niet weer geprobeert, is ook geen reden toe. Hij ziet er aardig dicht uit.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      donderdag 3 januari 2008 @ 22:27:23 #254
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55757268
    Maar wie weet welke maten je hebt voor eskimo piercings ?

    edit: heb er net een gevonden van 7,9 mm lang, maar die is maar 1mm dik! Ze zullen een eskimo zeker met 1,2mm zetten?

    [ Bericht 33% gewijzigd door Debsterr op 03-01-2008 22:33:19 ]
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_55757281
    En voor navelpiercings ?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:29:38 #256
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757328
    Ik heb geen idee wat ik erin heb nu.
    Mss kan je even langs de piercingshop, Deb?

    Navelpiercings, heb er 2. Altijd maar random gekocht, nooit last mee gehad. Volgens mij zijn er officieel wel maten voor, maar ik heb het nog nooit bij iemand gemerkt.
    Eigenlijk bij al mn piercings zo geweest.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757348
    Hm en mijne is met 2 gaatjes aan de bovenkant ipv 1 gaatje er in en 1 gaatje net boven het randje
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:32:53 #258
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757388
    Ik denk niet dat dat verschil maakt. Pin me er niet op vast hoor.
    Waarom eigs, als ik vragen mag?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757407
    ja geen idee hij vroeg ook niet hoe of waar ik dat ding wou
      donderdag 3 januari 2008 @ 22:36:01 #260
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55757465
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb geen idee wat ik erin heb nu.
    Mss kan je even langs de piercingshop, Deb?

    Navelpiercings, heb er 2. Altijd maar random gekocht, nooit last mee gehad. Volgens mij zijn er officieel wel maten voor, maar ik heb het nog nooit bij iemand gemerkt.
    Eigenlijk bij al mn piercings zo geweest.
    Is misschien wel een optie he ? Maar daar word ik iets te hebberig van, zeker nu ik weer een tattoo idee heb enzo.. Ik kan ook maar niet kiezen tussen een offcentre labretringetje of een eskimo . Poor me!!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:36:18 #261
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757470
    Beetje vreemd, lijkt me?
    Normaal gesproken zit zo'n ding toch anders.
    Nouja, als het mooi is, en jij dat ook vind, ondanks dat het ws niet zo hoort
    Ik kan niets oordelen want ik heb geen idee hoe zoiets eruit zou moeten zien.
    Bovendien ben ik hier niet om te oordelen.

    Maar ik heb iig altijd mn piercings random gekocht, ik denk dat er meestal een beetje een standaardmaat gehanteerd word. Gokje.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757529
    mijn navel piercing zit ook niet echt door mijn navel
    maar er net iets boven (maar dat ligt ook aan mijn buik, als ik sta lijkt het wel gewoon te zitten)

    wel grappig mocht ik ooit echt een strak buikje krijgen dan heb ik wel een heel aparte piercing
    pi_55757536
    Hij zit net zo als bij miss s


    zal zo ff een duidelijke maken van mijne
    pi_55757553
    haha gmta
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:39:44 #265
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757559
    Hmm. Mja, ik zie het eigs nooit.

    Is goed.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757564
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Hij zit net zo als bij miss s
    [ afbeelding ]

    zal zo ff een duidelijke maken van mijne
    ik heb wel ooit eens gehoort als ze hem lager plaatsen dat hij sneller uitgroeit maar of dat klopt.....
    pi_55757582
    en dan kunnen jullie gelijk zeggen of ie slecht onstoken is of gewoon normaal
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:47:29 #268
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757741
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:39 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    ik heb wel ooit eens gehoort als ze hem lager plaatsen dat hij sneller uitgroeit maar of dat klopt.....
    Als het goed is groeit een navelpiercing sowieso niet uit.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757848
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Als het goed is groeit een navelpiercing sowieso niet uit.
    das waar maar ik kan het hele verhaal ook niet meer herinneren, maar er was iets volgens die gene

    maar ik ben blij met mijn piercing
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:52:26 #270
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757907
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    das waar maar ik kan het hele verhaal ook niet meer herinneren, maar er was iets volgens die gene

    maar ik ben blij met mijn piercing
    Ooh.

    Nou, mooi toch?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55757920
    1. wat is een navel lelijk van dichtbij
    2. wat is een navel harig van dichtbij .. '

    ehw
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:53:34 #272
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55757936
    Ahaha, dat had ik ook altijd met foto's.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55758165
    Nou ze verdienen geen schoonheidsprijs deze foto's
    Ik heb ze van onder/boven/plat/liggend enz genomen om beetje een beeld te geven







    en deze ruim 2 weken geleden (daar is mn navel dunner )
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 23:04:36 #274
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55758275
    Het staat niet verkeerd iig, vind ik.
    Staat wel mooi.

    En klopt het dat ik nog een beetje de sticker zie zitten?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55758292
    ja beide laatste foto wel
    bij die andere niet dan heb ik me wel heel slecht gewassen
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 23:09:50 #276
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55758404
    .
    Maar, je kan ook gewoon in de piercingsshop een nieuw ringetje/staafje kopen, en vragen of die erin zou passen, dan weet je het zeker.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55758425
    Maar jullie vinden hem niet te onstoken ? Er komt geen pus uit alleen korstjes zoals je ziet
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 23:11:23 #278
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55758446
    Hoelang heb je hem nu?
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55758448
    ziet er wel pijnlijker uit dan mijn piercing
    maar hij zit inderdaad ongeveer op dezelfde manier
    pi_55758466
    Ik heb hem nu 18 dagen
    pi_55758510
    Ik denk dat hij een beetje rood is omdat met uitgaan mensen sneller met "vieze" handen aan je zitten en ik nog al vaak uit ben gegaan. En tijdens bepaalde lichamelijke activiteiten 't ook een andere persoon heeft aangeraakt en dat is ook "vies" voor de piercing.
    pi_55758607
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik denk dat hij een beetje rood is omdat met uitgaan mensen sneller met "vieze" handen aan je zitten en ik nog al vaak uit ben gegaan. En tijdens bepaalde lichamelijke activiteiten 't ook een andere persoon heeft aangeraakt en dat is ook "vies" voor de piercing.
    je moet er dus ook niet aanzitten en zeker niet met handen die niet net gewassen zijn
    pi_55758782
    Heb 't ook over andere mensen die dat doen
    En in mn slaap lig ik ongemerkt met mn buik op mn handen enz
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 23:22:15 #284
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55758792
    Wat Miss_S zegt, en het word vaak aangeraden lossere kleding te dragen en sporten/lichamelijke activiteiten op een wat lager pitje te zetten de eerste tijd.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55758820
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Heb 't ook over andere mensen die dat doen
    En in mn slaap lig ik ongemerkt met mn buik op mn handen enz
    en die mensen komen zomaar aan jou zonder dat jij het wil?
    ik weet dat je een lekker buikje hebt maar dat lijkt me nogal vervelend

    maar je moet er toch zo goed mogelijk voor zorgen en verzorgen
    pi_55758864
    ik draag ook vrij losse kleding maar ik wordt helaas vaak bij mn buik omarmt enz
    tijdens seks denk ik niet echt meer aan mn navelpiercing todat ie opeens vet hard tegen zn buik schuurt of zo
    en heb maar 1x gekickbokst na 't zetten want kwam er al snel achter dat het geen goed idee was
    pi_55758899
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:23 schreef Miss_S het volgende:

    [..]

    en die mensen komen zomaar aan jou zonder dat jij het wil?
    ik weet dat je een lekker buikje hebt maar dat lijkt me nogal vervelend

    maar je moet er toch zo goed mogelijk voor zorgen en verzorgen
    haha zo klinkt het wel heel erg nee vrienden die me dan "omhelsen" maar dan me om mn middel vasthouden
    of in mn buik slaan (uit automatisme/begroeting) en dat nog 3x doen ook ook al zeg je
    "au, navelpiercing, net gezet, dank "
    pi_55758945
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

    [..]

    haha zo klinkt het wel heel erg nee vrienden die me dan "omhelsen" maar dan me om mn middel vasthouden
    of in mn buik slaan (uit automatisme/begroeting) en dat nog 3x doen ook ook al zeg je
    "au, navelpiercing, net gezet, dank "
    dat is wel vervelend ja
    ik heb eigenlijk alleen op stage gehad dat ik aan het stoeien was met een kindje en dat ze toen mooi haar voet in mijn buik zette
    pi_55759517
    ook au
    pi_55759823
    die foto's hierboven zien er ontstoken uit.
    verzorg je het nog wel goed?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_55759904
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    ik draag ook vrij losse kleding maar ik wordt helaas vaak bij mn buik omarmt enz
    tijdens seks denk ik niet echt meer aan mn navelpiercing todat ie opeens vet hard tegen zn buik schuurt of zo
    en heb maar 1x gekickbokst na 't zetten want kwam er al snel achter dat het geen goed idee was
    Ja euhm. Ik vind het niet heel gek dat ie geirriteerd is, als ie nog aan het genezen is en jij gaat lekker schuren en kickboxen.
    En sowieso ben ik niet zo'n fan van ringetjes in navelpiercings. (omklappen ed)
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 januari 2008 @ 00:01:54 #292
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55759973
    Wat MM en Empathologica zeggen.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_55760411
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:59 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Ja euhm. Ik vind het niet heel gek dat ie geirriteerd is, als ie nog aan het genezen is en jij gaat lekker schuren en kickboxen.
    En sowieso ben ik niet zo'n fan van ringetjes in navelpiercings. (omklappen ed)
    ik schuur niet in de disco uhmm ja daarom heb ik zeg maar 1x gekickboxt maar.. had t afgeplakt met een pleister en gevraagd niet mn buik te raken
    deze man zette alleen ringetjes want dat was beter?


    maak het 2x per dag schoon met een wattenstaafje met lenzenvloeistof op zijn advies
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:22:05 #294
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_55760463
    lenzenvloeistof?
    euh
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_55763487
    ja dat is wat de piercer zei.
    pi_55764244
    maar lenzenvloeistof is toch voor lenzen......
    en inderdaad dan ook alleen een ringetje zetten
    waar heb je hem laten zetten?

    [ Bericht 3% gewijzigd door Miss_S op 04-01-2008 09:05:20 ]
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 januari 2008 @ 10:10:22 #297
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55765364
    Het lijkt me niet de meest geschikte piercer.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 12:12:06 #298
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_55768264
    Enig voordeel aan lenzenvloeistof is dat het gedesinfecteerd is. Maar das ook t enige volgens mij
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_55773234
    Lenzenvloeistof is voor het grootste gedeelte waterstofperoxide.
    Iets wat ik ergens wel kan begrijpen vanuit de piercer zijn oogpunt.
    Alleen dat ergens is een ergens in de verte van andere, in mijn leken ogen, betere oplossingen eigenlijk.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_55773700
    Lenzenvloeistof lijkt mij eigenlijk ook niet geschikt! Maar als het verder goed gaat, moet je het doen
    Pretentieus geneuzel.
    pi_55773708
    Vol
    Pretentieus geneuzel.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')