abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54029260
Vanaf kinds ben ik besneden. Hier heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
Toch heb ik me vragen af en toe, omdat ik tegenwoordig last heb, of het daar aan ligt of iets anders.

Mijn huid onder de eikel is rood en voelt heel ruw aan. Alsof er geen vet op zit. (Het vel wat tevoorschijn komt wanneer ik mijn vel na achter schuif) Normale huid op je lichaam kan je overheen glijden. Daar niet over. Ergens misschien logisch, zoiets komt nooit uit zichzelf bloot bij onbesneden jongens tenzij ze het naar achter schuiven. Maar bij mij ligt het natuurlijk ‘eerder’ bloot. Voor het lichaam is het een soort onderhuid. Of niet? Verder heb ik een brandend gevoel aan mijn huid van de penis. Ook heb ik soms dat het rood is richting mijn urine uitgang. Maar het is allemaal geen ‘eng’ rood ofzo.
Dit heb ik vooral wanneer ik sex heb gehad of mezelf heb gemasturbeerd. Echter als ik hierna douche en alles schoon is, heb ik nergens meer last van bijna en voel ik mij top! Maar nog wel een beetje rood. TENZIJ ik er mezelf een beetje klef en en vies voel beneden of bijv. gemasturbeerd heb dan begint de irritatie weer (En vooral de zenuwen).

Mijn vriendin heeft 3 jaar terug ongeveer een Spieraaltje laten plaatsen, hierna heeft ze beetje pijn gehad en een wondje, maar hebben toen samen gevreeën (1e keer voor ons samen). Tegenwoordig heeft ze bijna altijd pijn onder het fietsen bijv. of andere dingen. Ze heeft ook een keertje een schimmelinfectie gehad maar was niet besmettelijk volgens de dokter. Ze heeft ook alle soa testen doorstaan. Nu had ze 2 weken terug nog meer last(erger dan ooit) en de dokter laat dr weer door de hele test mole gaan voor bacteriën enz voor de 3e keer. Maar waarschijnlijk staat zij en de dokters weer met vraagtekens boven hun hoofd over een paar weken

Dit maakt mij heel ongerust, ben ik dan misschien wel de gene die dit aan haar heeft gegeven? Terwijl ik na vorig jaar weinig meer eraan gedacht had omdat de dokters niet meer wisten wat zij heeft. En dus zelf ook weinig last, how weird is that.

Toch ongerust weer nu dat ik iets heb. Maar wat dan?? Het rare is, ik kan me niet herinneren of ik het voor onze 1e keer ook had. Stom. En het gaat heel goed met mij als het ook goed met haar gaat. Dan maak ik me minder druk om mijn rode huid enz. Zit het dan toch deels tussen mijn oren? Maar de symptomen zelf zoals brandend gevoel kan niet volledig tussen me oren zitten. Op dit moment maak ik me dus heel druk weer vanwege vriendin en heb ook weer last ervan, kijk er heel vaak na, voel vaak. Vandaar nu dus dit topic. Het is niet dat ik pijn heb ofzo. Maar omdat ik er continu aan denk voel ik dus brandend gevoel en als ik eraan zit helemaal. (mijn huid).

Ik wel eens zat filmpjes gezien op het internet. Dan zie ik zat mannen die ook rood zijn op de zelfde plek. Soms erger. Maar dan nog maak ik me druk. Het is echt een MINDFUCK voor mij en ik ben ook geen persoon die snel na de dokter gaat ofzo. Vaak is het een ‘fase’ van druk maken. En dan is het weer een hele tijd over. Van aard ben ik een mega zenuwpees. Maar de symptomen blijven raar en irritant wanneer ik er last van heb.

Graag advies, en het liefst ook reacties van jongens die ook besneden zijn! Hoe voelt het bij jou? En hoe ziet het eruit.

Dank,
Shuri
pi_54029292
Vat ff wat samen ofzo.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:50:17 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54029391
Schimmelinfectie is wèl besmettelijk
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_54029435
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:50 schreef zwartedoos het volgende:
Schimmelinfectie is wèl besmettelijk
Niet alle varianten. Volgens de dokter was deze variant 100% niet. Aldus de gynaecoloog.
Overigens gaat vriendin wel proberen zalf te krijgen ook voor mij indien ze het weer heeft. Voor de zekerheid.
Ik neem aan dat zo'n gynaecoloog haar vak verstaat..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:08:59 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_54029686
reactie verwijderd

[ Bericht 38% gewijzigd door Aventura op 19-10-2007 12:15:07 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:14:35 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54029777
Vraagje, waarom laat je je vriendin wel naar de huisarts gaan en ga je zelf niet?
pi_54030112
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:14 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, waarom laat je je vriendin wel naar de huisarts gaan en ga je zelf niet?
Ik laat haar niet. Zij heeft erg pijn. Ik heb irritatie vooral omdat ik me druk ga maken. Ik wil haar niks geven, maar uit testen blijkt dat ze niks heeft wat ik haar kan geven. Zo luid de dokter dus.
Ik wil graag weten of andere onbesneden jongens/mannen enig last hebben van de onderhuid.
Ik zit er inderdaad aan te denken om na de dokter te gaan.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:39:29 #8
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54031370
Gast .... ga naar de dokter..

ik kan heb nog nooit rode of droge randjes of plekje oid daar gehad..
Dit is niet normaal..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_54032871
Het lijkt me logisch dat jij ook even langs de huisarts gaat?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:08:13 #10
85962 ioko
I Appear Missing
pi_54033068
Als ik de huisarts aandraag zeg ik vast niets nieuws. Maar serieus, dat is de enige plaats waar je antwoorden krijgt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_54036450
jpg97: je bent niet grappig. Als jij blijft baggeren, blijven wij je reacties verwijderen.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:11:17 #12
92409 Twinky
Little star.
pi_54042742
Rood en jeukerig is vaak ook bij mannen een schimmelinfectie hoor! Toch is het bij jullie ook simpeler te verhelpen. Mijn HA gaf toendertijd het advies goed te wassen met bijv. unicura en wat ook wel goed wil is 'm gewoon even in een glaasje biotex hangen, paar minuutjes. Zorgen dat de biotex goed overal bijkomt (eventueel resterende huid nog een beetje terugdoen, beetje soppen) en dan heel goed (ik herhaal, heel goed) afspoelen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:24:20 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54043089
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:38 schreef shurican2 het volgende:
Tegenwoordig heeft ze bijna altijd pijn onder het fietsen bijv.
Raap me op!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:38:30 #14
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54043426
schimmelinfectie kan ook van haar spiraaltje afkomstig zijn , daar weleens aangedacht? of heeft de huisarts dat niet gezegd? In dat geval kan zij jouw hebben besmet, maar het is volgens mij een candida infectie.
Allebei voor de zekerheid een kuurtje zou ik zeggen en condooms kijken of het beter gaat. succes
Neem je dromen eens mee de dag in..
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:34:03 #15
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54047938
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:11 schreef Twinky het volgende:
Rood en jeukerig is vaak ook bij mannen een schimmelinfectie hoor! Toch is het bij jullie ook simpeler te verhelpen. Mijn HA gaf toendertijd het advies goed te wassen met bijv. unicura en wat ook wel goed wil is 'm gewoon even in een glaasje biotex hangen, paar minuutjes. Zorgen dat de biotex goed overal bijkomt (eventueel resterende huid nog een beetje terugdoen, beetje soppen) en dan heel goed (ik herhaal, heel goed) afspoelen.
Biotex
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:18:28 #16
194261 Boyce
Smile, tomorrow will be worse
pi_54069652
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:11 schreef Twinky het volgende:
en wat ook wel goed wil is 'm gewoon even in een glaasje biotex hangen, paar minuutjes. Zorgen dat de biotex goed overal bijkomt (eventueel resterende huid nog een beetje terugdoen, beetje soppen) en dan heel goed (ik herhaal, heel goed) afspoelen.
Dude, zit jij serieus met je frikandeau in de biotex?
pi_54074600
hey, het is maar een schoonmaakmiddel met oppervlaktespannings-actieve stoffen en wat enzymen hoor, en als het doet wat het moet doen voor hem, waarom er een "joe spoort nie"-drama van maken?
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:07:56 #18
92409 Twinky
Little star.
pi_54077055
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef Boyce het volgende:

[..]

Dude, zit jij serieus met je frikandeau in de biotex?
ik ben geen dude, en wij hebben het ook niet gedaan. Het was alleen gewoon een tip van mijn huisarts.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:21:11 #19
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_54081948
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef Boyce het volgende:

[..]

Dude, zit jij serieus met je frikandeau in de biotex?
Zelfs voor open wondjes word biotex aangeraden.
Tis niet zo eng als het klinkt, gewoon een biologisch wasmiddel, geen eng chemisch goedje op je lul dus.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_54134942
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef shurican2 het volgende:

[..]

Ik laat haar niet. Zij heeft erg pijn. Ik heb irritatie vooral omdat ik me druk ga maken. Ik wil haar niks geven, maar uit testen blijkt dat ze niks heeft wat ik haar kan geven. Zo luid de dokter dus.
Ik wil graag weten of andere onbesneden jongens/mannen enig last hebben van de onderhuid.
Ik zit er inderdaad aan te denken om na de dokter te gaan.
Jij wilt haar niks geven dat ze misschien al heeft?
Neuk gewoon een paar weken niet, zodat je weet of je vriendin iets door jou oploopt.
En gebruik een antischimmel-zalf!
pi_54300167
Goed. Ik ben nog niet naar de dokter gegaan. Maar ben van plan volgende week te gaan. En antischimmel zalf zal ik ook voor zorgen. Maar ik denk NIET dat dat het is.

Ik heb nog even goed zitten zoeken naar onderwerpen zoals besneden mannen en vooral de plaatjes. Bijna iedereen is zo rood als mij! Sommige zelfs erger.
Maar goed:
Aantal plaatjes:
Link1
Link2
Die 1e herken ik mijne 100% in

Grote kans dus denk ik dat de dokter volgende week zegt: Ja dat is normaal, je heb niks. Goed, dat is dan een hele geruststelling voor mij.

Mijn vriendin krijgt vandaag weer uitslag. Maar dat word 99% kans weer niks waar ze iets aan heeft. Ze gaat ook op spiertraining op advies van dokter om hopelijk er vanaf te komen.

Maar mijn vraag aan de besneden mannen. Herken je dit rode? Voelt het bij jou ook zo ruw, niet vet?
Ik heb zelf wat strakkere boxers gekocht zodat hij niet z’n eigen weg kan gaan.
In feite heb ik niet echt last ervan in de zin van pijn of dergelijks. Heel soms een branderig gevoel. Maar dat is dan ook meestal wanneer ik gezweet heb of ‘druk’ maak erom. En sinds mijn meisie pijn heeft ben ik eigenlijk druk erom gaan maken. En eraan zitten voelt beetje gevoelig.

Hoop echt op wat reacties/tips van besneden mannen!
pi_54301077
Ziet er echt heel normaal uit, kan nog wel roder volgens mij.
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:30:01 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54308208
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef shurican2 het volgende:
Herken je dit rode?
ja... is normaal...
quote:
Voelt het bij jou ook zo ruw, niet vet?
niet ruw... maar ook niet vet...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')