abonnement Unibet Coolblue
pi_54000406
Goedendag,

Bent u op zoek naar een speciaal horloge waar niet iedereen mee rond loopt? Dan heb ik voor een Movado Juro horloge helemaal nieuw met kassabon en garantiebewijs.

Movado is een top merk uit Switserland en maakt al meer dan 60 jaar inovatieve horloges. Voor meer informatie kunt op hun website terecht. www.movado.com









Vraagprijs ¤545,-

MC


p.s. De zelfgemaakte plaatjes zijn wat minder omdat de beschermstickertjes er nog op zitten.
pi_54000545
Dude, dat ding kost nieuwe rond de 300 euro .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54000840
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:40 schreef kastanova het volgende:
Dude, dat ding kost nieuwe rond de 300 euro .
Welkom op FOK. Niet in NL naar mijn weten omdat daar maar een paar dealers zijn voor dit horloge.
pi_54000926
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef MC het volgende:

[..]

Welkom op FOK. Niet in NL naar mijn weten omdat daar maar een paar dealers zijn voor dit horloge.
Voor ¤250 korting bestel ik hem dan wel in een online shop .

En dan heb ik notabene een nieuwe in plaats van tweedehands...

[ Bericht 8% gewijzigd door kastanova op 18-10-2007 00:04:05 ]
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:08:49 #5
3767 Herald
Come get some
pi_54001147
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef MC het volgende:
Welkom op FOK. Niet in NL naar mijn weten omdat daar maar een paar dealers zijn voor dit horloge.
inderdaad, take that kastanova, er zijn maar twee dealers in Nederland dus je moet extra veel moeite doen voor dit horloge, zodat je er niet zoals andere impulsaankopen na twee weken bent op uitgekeken en weer te koop aanbiedt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_54001310
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voor ¤250 korting bestel ik hem dan wel in een online shop .

En dan heb ik notabene een nieuwe in plaats van tweedehands...
Bestel jij hem dan toch lekker bij een online shop. Die is net zo nieuw als deze en succes om hem voor 250 euro te krijgen. Als je hem buiten de EU goedkoper weet te vinden dok je twee keer belasting (uitvoer + invoer) en verzendkosten van weet ik hoeveel.

Maar ga lekker iemand anders vervelen met je bullshit. Ik bied een nieuw en mooi horloge aan voorzien van kassabon en echtheidscertificaat tegen een eerlijke prijs. Als jij hem niet wilt is dat prima maar ga dan iemand anders vervelen of lekker buiten spelen.
pi_54001408
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:16 schreef MC het volgende:

[..]

Bestel jij hem dan toch lekker bij een online shop. Die is net zo nieuw als deze en succes om hem voor 250 euro te krijgen. Als je hem buiten de EU goedkoper weet te vinden dok je twee keer belasting (uitvoer + invoer) en verzendkosten van weet ik hoeveel.

Maar ga lekker iemand anders vervelen met je bullshit. Ik bied een nieuw en mooi horloge aan voorzien van kassabon en echtheidscertificaat tegen een eerlijke prijs. Als jij hem niet wilt is dat prima maar ga dan iemand anders vervelen of lekker buiten spelen.
Die dingen worden voor die prijs gewoon als gift ingevoerd en bij bedragen boven de $150 zijn de verzendkosten geheel gratis.

Oftewel, heel sneu dat jij je bij de "echte dealer" hebt laten naaien als een naieve boerentrien door er dubbel zoveel voor te betalen, maar ga daar Fok niet mee lastig vallen mafkees.
I was an atheist until I realized I was God
pi_54001553
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Die dingen worden voor die prijs gewoon als gift ingevoerd en bij bedragen boven de $150 zijn de verzendkosten geheel gratis.

Oftewel, heel sneu dat jij je bij de "echte dealer" hebt laten naaien als een naieve boerentrien door er dubbel zoveel voor te betalen, maar ga daar Fok niet mee lastig vallen mafkees.
Waar bestel jij die dingen dan? Een gift mag tot de 60 euro voor de Nederlandse Douane, als je geluk hebt komt hij er door heen maar bij geval van twijfel (wat bij een merk als Movado er zeker zal zijn) moet jij aantonen dat het desbetreffende product niet meer dan 60 euro heeft gekost.
pi_54001660
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef MC het volgende:
Waar bestel jij die dingen dan? Een gift mag tot de 60 euro voor de Nederlandse Douane, als je geluk hebt komt hij er door heen maar bij geval van twijfel (wat bij een merk als Movado er zeker zal zijn) moet jij aantonen dat het desbetreffende product niet meer dan 60 euro heeft gekost.
Woon je in fucking mother Russia ofzo...

Ik bestel regelmatig spullen uit Amerika (kleding,hardware) en dan hebben we het over een waarde van een paar 100 euro en grote dozen maar ze kwamen toch echt altijd zonder problemen als gift door hoor.
Dus bij een lullig pakketje van 20 bij 20 zullen heus niet ineens de alarmbellen gaan rinkelen hoor.

En alsof er groot op de verpakking Movado zal staan .
En zo ja, alsof douaniers dat merk uberhaupt kennen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54001777
De omvang van het pakje zegt de Douane niks. Mensen die iPhone's proberen te importeren krijgen bijna allemaal de nog een rekening van de Douane. Ze pikken bijna alle iPhone's er tussen uit.

Daarnaast bestel ik zelf ook met enige regelmaat shit uit Amerika en ik weet dondersgoed hoe het werkt. Heb zelfs in Amerika gewoond dus jij hoeft mij dus niks uit te leggen.

Maar je hebt geen interesse. Geen probleem maar tief nu maar weer op.
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Woon je in fucking mother Russia ofzo...

Ik bestel regelmatig spullen uit Amerika (kleding,hardware) en dan hebben we het over een waarde van een paar 100 euro en grote dozen maar ze kwamen toch echt altijd zonder problemen als gift door hoor.
Dus bij een lullig pakketje van 20 bij 20 zullen heus niet ineens de alarmbellen gaan rinkelen hoor.

En alsof er groot op de verpakking Movado zal staan .
En zo ja, alsof douaniers dat merk uberhaupt kennen .
pi_54002198
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef MC het volgende:
Daarnaast bestel ik zelf ook met enige regelmaat shit uit Amerika en ik weet dondersgoed hoe het werkt. Heb zelfs in Amerika gewoond dus jij hoeft mij dus niks uit te leggen.

Maar je hebt geen interesse. Geen probleem maar tief nu maar weer op.
Als je notabene zelf in Amerika hebt gewoond, dan weet je ook dondersgoed dat die Movado's toch echt stukken goedkoper zijn, dus tyf even lekker zelf op en ga marokkaantjes op marktplaats oplichten dweeb...
I was an atheist until I realized I was God
pi_54006036
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je notabene zelf in Amerika hebt gewoond, dan weet je ook dondersgoed dat die Movado's toch echt stukken goedkoper zijn, dus tyf even lekker zelf op en ga marokkaantjes op marktplaats oplichten dweeb...
Nee in Amerika zijn ze ook duur! Tenzij iemand besluit om ze in de uitverkoop te doen anders betaal je daar ongeveer 800 dollar voor dit type.

En een beetje respect graag, eerst was het Mafkees en later Dweep. Nergens voor nodig je verziekt het al goed genoeg .
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:32:16 #14
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_54007138
Movado Jura New! ¤ 253,90


Gooi daar 19% BTW + 4% invoerrechten bij kom je op zo'nj ¤ 316,78 ongeveer...

toch een redelijk verschil met jouw vraagprijs voor hetzelfde klokkie, sterker nog, voorhet verschil kan je het bijna zelf gaan halen...

Maar succes!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_54007569
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef ForrestX het volgende:
Movado Jura New! ¤ 253,90


Gooi daar 19% BTW + 4% invoerrechten bij kom je op zo'nj ¤ 316,78 ongeveer...

toch een redelijk verschil met jouw vraagprijs voor hetzelfde klokkie, sterker nog, voorhet verschil kan je het bijna zelf gaan halen...

Maar succes!
Probeer maar! Er komen nog verzendkosten overheen, plus amazon rekent ook al import fees en dergelijke dus je komt aanzienlijk hoger uit dan het door jou berekende bedrag.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:18:00 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54008152
gesloten op verzoek van TS.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')